Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Heeya....

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Heeya.... Empty Heeya.... za 30 jan - 5:05

Dragana

Dragana

Helloww iedereen,
ik weet ik had al een voorstel topic maar toen was er nog geen lid dus doe ik het maar opnieuw Heeya.... Icon_razz

lijstje:

naam: Joke ^^
leeftijd: 11 jaar, wordt 12 in april. (ben weer de jongste denk ik, typisch xD)
woonplaats: Destelbergen/Heusden
hobby's: paardrijden, turnen (vier jaar wedstrijd trampoline gedaan)
huisdieren: konijn xD super schattig rost konijntje het heet: Brossiee...xD
Omdat ik jullie toch wel wat vertellen over mijn paardrijleven heb ik een kort verslagje gemaakt 'van het paarden gedoe' =D

Ik was dus gek op paarden. Ik vroeg aan mijn ouders of ik een
paardrijkamp mocht doen op de manege: De wellington manege. Ik vond het
daar super leuk op kamp. Ik vroeg aan m'n ouders of ik daar tien keer les mocht gaan volgen. Dus dat mocht en ik kwam daar aan. Ik had nog geen tok en gerief dus ik wist er eigenlijk niets van. Ik vroeg tegen de baas op wie ik moest rijden. Hjj zei een paard en ging dan weg. Ik wist totaal niet wie dat was dus mocht aan iedereen gaan vragen waar dat paard stond en wat ik ermee moest doen. Een daar van wist het dus en hielp me gelukkig. Ook hielp ze me opzadelen, dus dat was och een hele last van je schouders. Ik reed op: Chanel. Een bruin paard hij is erg lief en ik vond de eerste les fantastisch maar wel angstig want soms deed ik wat verkeerd ^^. Ik mocht negen lessen op Chanel rijden en de laatste moest ik op een totaal andere merrie. Het was een super lomp paard en het was super snel en ik kon het nooit in bedwang houden. Ik ben ervan gedonderd en heb de hele tijd schrik gehad voor paarden op die manege. Ik ben daar weggegaan en heb dan een manege in m'n straat gezien waar Monique (de lesgeefster) een paar stallen en een piste met toch redelijke sprongen had gegaan. Ik vroeg aan haar of ik mocht komen rijden. Het mocht en ik was helemaal op school niet meer met mijn gedachten bij de lessen maar bij de super paardjes die daar staan. Ik rijd dus nu ongeveer twee jaar bij haar en rij super graag op de vosse pony: Goldy. Ik spring daar toch al aardige sprongen mee en kan elke dag naar daar gaan on te gaan helpen met paarden te verzorgen en uit de weide te gaan....Ik voel me nu super gelukkig daar en vraag elke dag of ik naar daar mag gaan Razz Ah ja....xD

Alvast bedankt voor het lezen! -xxx-



Laatst aangepast door Dragana op za 30 jan - 5:10; in totaal 1 keer bewerkt

2Heeya.... Empty Re: Heeya.... za 30 jan - 5:06

Yura

Yura

Aha, nu weet ik ook wie jij bent Very Happy

Haj nog,je kent me wel Razz

3Heeya.... Empty Re: Heeya.... za 30 jan - 5:12

Dragana

Dragana

Thnx xD En ja ik ken je wel ukkepuk =D

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum