Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

ergens ronddwalen...

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1ergens ronddwalen... Empty ergens ronddwalen... za 9 okt - 2:07

Kairi

Kairi

kairi draafde rustig voorzich uit. ze wist niet precies waar. maar dat komt ze nog wel te weten als ze er is. haar oren lagen half plat op haar schedel. kairi wist niet precies waarom maarja veel kon het haar niet echt schelen. kairi was hengstig. en natuurlijk kon je de geur goed ruiken dat rond haar hing. soms vond ze het wel irritant. haar zwart golvende staart ging heen en weer. even draaide ze haar hals en keek naar achteren terwijl ze verder staptte. overal bomen nouja wilgen eigenlijk. even keek ze weer verder voorzicht uit. toen ze oppeens stil stond. in een seconde boog ze haar hals en begon stilletjes de grazen. ze had nogal honger van al dat draven in het rond. nouja ze zou maar hier even rond dwalen in het wilgenwoud. de bomen waren allemaal groen geen een was kaal of wat dan ook. kairi haar oren gingen stillaan weer recht staan. en draaiden dan naar alle kanten op. haar licht grijze ogen keken even naar een boom en hield die in de gaten. toen ze goed keek bewoog er iets. even mompelde kairi iets maar draaide haar voorzichtig om en ging naar een andere richting. ze wist niet eens wat het was maar interresant was het nu niet echt voor kairi. weer sloeg haar zwart golvende staart weer op haar achterste om een paar insecten weg te jagen. en liet haar staart toen weer hangen zodat het weer heen en weer ging op haar ritme. kairi schudde nog eens wild met haar manen zodat ze wat netter gingen gaan liggen. lichtjes belande er weer een plukje juist tussen haar beide licht grijze ogen. uiteindelijk ging ze rustig gaan liggen tegen een boom. en keek nieuwsgierig rond.

[alleen twister en ik dankje ;D]

2ergens ronddwalen... Empty Re: ergens ronddwalen... za 9 okt - 4:54

Twister

Twister

Twister drafde met sierlijke stappen. Zijn tempo was traag. Hij hat al een tijdje gedraaft en gegallopeerd. Nu was hij bes wel moe. Hij ariveerde in het Wilgenwoud. Twister stapte kalm verder en ging liggen onder een groote boom met veele groene bladderen. En voor hem lag een mooi klein meertje. Hij sloot zijn ogen en ontspande al zijn spieren. Hij legde rustig zijn hoofd op de boom en leunde op de boom. Hij was helemaal in zijn rust en was al bijna in diepe slaap verzonken. Hij hat gehoort dat je s''nachts prachtige vuur vliegjes kon zien. Die Helder door de donkere luchten vlogen. Dat wou hij graag zien met Kairi. Hij hat zoon gevoel dat ze hier was. Dus Twister ging hier ook maar naartoe. Zachtjes verzonk hij nu in een prachtige droom.
-Hier komt de droom-
Twister stondt op en knipperde met zijn ogen. Hij keek naar benede en hat in de gaten dat hij een veulen was. Daarna keek hij naar de horizon waar allemaal paarden rende. Achter hem hoorde hij een bekende stem zeggen ''Twister doe gezzellig mee!'' Hij draaide zich om en kon zijn ogen niet geloven. Kairi was een veulen! Net als hem. En achter haar stonden nog een paar veulens. Toen hij goed keek zach hij wie het waren. Bekende waren het allemaal. Dancer zijn zus. Haunter zijn beste vriend. ''Oke.'' Zei hij met een verbaasde stem. Na enkele seconde zag hij dat het donker werdt. Niet donker van de s''avonds maar kwaad donker. Hij zag dat de andere veulens weg waren en Kairi ook. Twister zach allemaal paarden voor hem rennen. Slechte paarden.
-Droom afgelopen.-
Hij schrok op dat moment wakker en schude met zijn hoofd. Nee, het was maar een droom. Hij stond op en zuchte. Zal de droom wat betekenen? Vast wel. Hij keek naar de andere boom waar Kairi lag. Daar ben je dus! '''Kairi!'' Riep hij.

[Veel inspiratsie deze keer. Hat een leuk lied op daar door komt het vast xD]
Lied




http://oldmystery.4umer.net/

3ergens ronddwalen... Empty Re: ergens ronddwalen... za 9 okt - 21:27

Kairi

Kairi

kairi boog haar hals voorzichtig en keek even in het rond met haar licht grijze ogen. ze zwipte nog eens met haar staart. de geur van hengstigheid begon haar weer lichtjes te irriteren. geiriteerd boog ze weer haar hals en begon te grazen. ze kon niet wachten tot het nacht was. de vuurvliegjes gingen dan komen. het schijnt dat dan de aller mooiste plek is voor een romanties nacht. een lichtte glimlach kwam op haar gezicht te voorschijnt. romanties met twister. terwijl ze zat te grazen kwam er een geur door haar neusgaten. in een seconde stond haar hoofd weer mooi recht. kairi was direct gestopt met grazen. een lichtte twinkeling kwam er tevoorschijnt in haar licht grijze ogen. twister was er. en niet kort daarna zag ze twister. met grote passen ging ze naar twister en snoof tegen zijn neus. en wachtte met een lachje....
haar staart ging lichtjes heen en weer. haar oren stonden helemaal recht. haar zawrt golvende staart ging eens lichtjes tegen haar flank om de insecten weer weg te jagen. met haar hoofd ging ze even lichtjes over twister zijn hals. lichtjes sloot ze haar hals. ookal was het een dag geleden of week als ze twister een nacht lang niet heeft gezien leek het wel een eeuwigheid. ze schudde nog eens met haar hoofd zodat weer haar manen goed gingen liggen. niet dat het veel hielp maar toch een beetje.

4ergens ronddwalen... Empty Re: ergens ronddwalen... ma 11 okt - 5:35

Twister

Twister

Twister knipperde een paar keer zacht met zijn ijsblauwe ogen en zuchte. Was Kairi maar eeuwig bij hem. Dan konde we eeuwig lachen een grijnze. Er verscheen een grote grijns op zijn gezicht bij de gedachte. Ja, eeuwig grijnzen dat kan natuurlijk niet maar bij de gedachte woord het al leuk. Twister zuchte nog een keetje en voelde en warm gevoel tegen zijn neus en vervolgens ook op zijn nek. Hij draaide zich om en zach een zwart paard. In èè`n reactie wis hij wie het was. Het was Kairi! ''Kairi!'' Riep hij met een opgewekte stem. Zijn gedachten gingen weer trug toen hij Kairi voor de allereerste keer ontmoet was. Het was bij de sneeuwvlakte. Toen keek hij weer naar Kairi's mooie grijze ogen.''Wat ben ik blij om je te zien! Heb je nog wat meegemaakt!'' Zei hij met een opgewekte stem. Hij grijnsde en sloeg zacht met zijn staart tegen zijn vlanken. ''Ik heb zo zin in om s'ovonds de vuurvliegjes te zien met je.'' Zei hij nog steets met een opgewekte stem. Wat zou ze allemaal gedaan hebben? Hij nam een pluk gras en at het op en keek vervolgens met twinkelende ogen in de grijze ogen van Kairi. En wachte in spanning af wat ze zou zeggen.

http://oldmystery.4umer.net/

5ergens ronddwalen... Empty Re: ergens ronddwalen... ma 11 okt - 5:51

Kairi

Kairi

kairi wachtte rustig af. toen ze zag dat hij zo lachtte kwam er een groote grijns op haar gezicht. ze verdween altijd in zijn mooie ogen. even verplaatste ze zich. neit veel maar toch lichtjes. even keek ze naar een boom. niet dat er veel te zien aan was. toen twister vroeg wat ze allemaal had gedaan kwam er een lach op haar gezicht."ik ben ook jou blij te zien twister... dat zal altijd zo blijven" grinnikte kairi"niet zoveel hoor neit echt iets bijzonders denk ik .... ik heb je gemist ookal is het maar kort geleden dat ik je tegen kwam." weer wreefd ze met haar neus over zijn hals. haar staart zwipte heen en weer. en sloeg dan eens tegen haar achterste voor een insect op tijd weg te jagen. "ja lekker gezeliig in een avond met overal kleine lampjes die vliegen" grinnikte kairi. ze kon zelf ook maar neit wachtten. kairi zou graag een veulen met twister hebben. maar ze wist neti precies hoe ze het moest uitleggen. even werd ze bezorgt. maar gelukkig kon je het neit merken. ze kon soms haar gevoelens echt verbergen." zeg en wat heb jij eigenlijk uitgespook" kairi keek weer naar twister zijn ogen.

6ergens ronddwalen... Empty Re: ergens ronddwalen... di 12 okt - 3:05

Twister

Twister

Twister keek naar Kairi. Hij zach dat Kairi ook op haar gezicht een groote grijns kwam. Diep van binne werd hij nog blijer van die grijns van Kairi. De wind was niet zo sterk maar je voelde het wel een beetje door je maane en vacht glijden wat Twister een gewelig gevoel vondt. Toen keek hij weer naar Kairi en hij luisterde wat ze zij. ik ben ook jou blij te zien twister... dat zal altijd zo blijven grinnikte ze. ''Mooi zo ook blij bent om mij te zien'' Grinnikte hij met der mee. Hij wou erg graag met Kairi een veulen krijgen en een hechtereband met elkaar voormen. Hij grijnde naar der en luisterde verder wat ze zij. niet zoveel hoor neit echt iets bijzonders denk ik .... ik heb je gemist ookal is het maar kort geleden dat ik je tegen kwam. ''Ja, ik heb je ook gemist.'' Zei hij aardig. Twister sloeg met zijn staart om de muggen te verjagen. En keek weer naar Kairi. Er kwam een warm gevoel tegen zijn nek aan en begreep al snel dat het Kairi was. ja lekker gezeliig in een avond met overal kleine lampjes die vliegen hoorde hij vervolgens. ''Ja, zo moet je het dan wel zeggen.'' Zei hij met een grinnik. Twister vondt altijd dat Kairi geweldige grappen kon maken. Hij drukte zacht met zijn neus tegen haar neus en dee het na enkele seconde weer trug. Twister glimlachte evetjes naar der en wachte af wat de reactie's waren.

http://oldmystery.4umer.net/

7ergens ronddwalen... Empty Re: ergens ronddwalen... wo 13 okt - 4:32

Kairi

Kairi

kairi had een grote lag op haar gezicht. ze zou neit weten hoe ze het zou overleven zonder twister die haar steunde. en ook haar vriendin samantha, zij zou zeker weten ook haar helpen met elk probleem. en kairi zou dat doen met haar. ze zou door het vuur gaan voor samantha en twister echt letterlijk ook. nouja.... even boog ze haar hals en begon rustig te grazen. en nam dan een heel groote pluk en hief haar hals weer ophoog terwijl ze nog kauwde en voelde hoe het sap tussen haar tanden en tong sijbelde.uiteindelijk was het gras en de smaak verdwenen. na een tijdje voelde ze weer iets warms tegen haar neus. ze keek naar twister zijn ijsblauwe ogen en kreeg een grote glimlach en grinnikte"en ik weet niet waarom ik nu lach als ik naar jou kijk" grinnikte kairi. hij gaf haar een warm gevoel. oppeens dacht ze aan het gesprek met samantha. haar licht grijse ogen werden lichtjes sirieus. ze ademde nog eens goed in. ze wist niet precies hoe ze dit moest zeggen.ze keek voorzichtig naar twister met een lichtje onzekerheid en ademde dan nog eens goed in. ze begon en hard haar hersens te pijnigen om een goede zin te vinden"twister..." kairi wist het maar neit dus zij ze het gewoon zonder na te denken en sirieus"euhm....word...zou je .... het neit fijn vinden...." kairi dacht nog eens goed na en zij toen zonder dat ze het besefte"ik zou wel graag een veulen van je willen.....wat vind jij" kairi keek even naar de grond. en wachtte zenuachtig op zijn antwoord.

8ergens ronddwalen... Empty Re: ergens ronddwalen... wo 13 okt - 4:57

Twister

Twister

Twister keek in Kairi''s grijze mooie ogen. Hij dwaalde evetjes af in der ogen want die waren ook zo mooi. En daarna nam hij nog een paar hepjes van het groene verze gras en keek weer naar Kairi die ook van het gras genoot. Hij zag dat Kairi een groote glimlach op der gezicht kreeg. Daar werd hij altijd blij om als Kairi blij is. Een grinnikende stem zij en ik weet niet waarom ik nu lach als ik naar jou kijk. Twister werdt warm van binne en grinnikte een beetje. ''Daar ben ik blij mee.'' Zei hij. Twister nam een paar happen van het sappige gras en genoot er van. Daarna dee hij zijn hoofd weer omhoog en zag dat de ogen van Kairi serieuser werden. Zo zag hij der nooit er moet wel wat zijn. Hij zag dat Kairi er wat onzekertjes uitzach en zij ''Is er wat?'' En na enkele seconde hoorde hij zijn naam zeggen door Kairi. Na nog wat enkele seconde hoorde hij Kairi verder praten. euhm....word...zou je .... het neit fijn vinden. Hij snapte het niet helemaal en luisterde verder dan kon hij het meschien wel snapen. ik zou wel graag een veulen van je willen.....wat vind jij hoorde hij haar zeggen. Hij werdt nog warmer van binne en blij. Hij wist niet wat hij moest zeggen zo blij was hij. En toen vloepte er zomaar uit zijn mond ''Natuurlijk wil ik dat!'' Zei hij opgewonde teger der. En hij vreef zacht met zijn neus tegen Kairi's nek. En herhaalde heel zacht weer het zelfde.

http://oldmystery.4umer.net/

9ergens ronddwalen... Empty Re: ergens ronddwalen... wo 13 okt - 5:07

Kairi

Kairi

kairi werd nerveuser en nerveuser. ze wist neit hoe hij zou reageren. samantha had ook gelijk dacht kairi. hij hield van haar en zij van hem. twister zou haar nooit in de steek laten. haar ogen kwam er een lichtte twinkeling. het was wel niet te zien. zo klein was het en zo kort. haar zwart golvende staart ging weer lichtjes heen en weer. even boog ze haar hals weer en nam weer een plukje gras. toen ze weer keek naar twister zag ze dat hij dolgelukkig was. en kair werd oppeens ook dolgelukkig. twister wou het dus. en twister zij dan ook dat hij dat natuurlijk wouw. kairi werd heel warm van binnen. ze kon het neit voorstellen dat het echt is gebeurd. ze had het gevraagt en had een prachtig antwoord gekregen. ze zag al voorzich hoe je kon zien dat ze zwanger was. een mooi ronde buik. een lachje kwam op haar gezicht. en als eht geboren was zou ze het veulen een prachtig paard maken. natuurlijk zou het ook als eht wat ouder was ook training moeten krijgen. door haar of twister. en kairi zou dan ook zien hoe haar prachtig veulen zou groeien en spelen en volwassen worden... kairi wist nu wel niet wat er nu zou gebeuren. zou twister de eerste stap zetten. of zou kairi dat moeten doen. weer kwam er een twijfelachtig gevoel door haar heen."nou euh...." kairi keek voorzichtig naar twister.

10ergens ronddwalen... Empty Re: ergens ronddwalen... wo 13 okt - 5:29

Twister

Twister

Hij was dolgelukkig dat hij en Kairi een veulen kregen! Het leek wel een droom maar dat was het niet. Hij zach dat Kairi ook dolgelukkig was en hij werdt daar noch gelukkiger van. Twister wou wil willen gallopeeren zo blij was hij. Het was bijna niet voortestelen dat er over een antal weken een pprachtig mooi veulen stondt. Die uitgroeide tot een mooi groot paard en meschien dan ook een partner krijgen en veulens. Hij was echt blij en zijn buik was zenuwachtig hij kon niet wachten! Er kwam een groote grijns op zijn gezicht en keek naar Kairi. ''Ik ben dolgelukkig en jij.'' Zei hij met een rustig toontje. Hij nam met trots een hap van het gras en besevte niet de sappige smaak van het gras. nou euh.... hoorde hij Kairi zacht zeggen. Twister dach evetjes na en zei trug. ''Wat is er?'' Met nog steets een rustig toontje. Hij wist eigenlijk niets meer om verder te zeggen en keek gewoon voor uit en wachte op het antwoord van Kairi.

-Inspiratsieloos.-

http://oldmystery.4umer.net/

11ergens ronddwalen... Empty Re: ergens ronddwalen... wo 13 okt - 5:50

Kairi

Kairi

kairi haar staart lag even stil. ze keek even naar boven. want de hemel begon wat donkerder te worden. ze bleef even staren naar de lucht. ze keek even naar een klein wolkje dat leek op een kat maar dan zonder staart. haar licht grijze ogen flitse dan ook naar andere wolken. maar daar kon ze niks van maken. na een tijdje boog ze haar hals en begon even te grazen. een veulen.... hoe zou die er later uitzien. zou ze meer lijken op haar of twister. merrie of hengst. kairi wist helemaal niet hoe het veulen zou zijn. een lichtte zucht was er te horen bij kairi. kairi wist dan ook niet wanneer twister het wou doen. dus wachtte ze wel af en zal zien wanneer twister haar hints geeft. toen hij vroeg wat er was zei ze rustig " er is niks laat maar" een lichte grijns kwam weer op haar gezicht te voorschijnt. oppeens strok iets haar aandachtig . niet ver van hun twee zag ze al een vuurvliegje" twister kijk daaar een vuurvliegje. even keek ze naar twister en dan naar een vuurvliegje dat op en neer vloog.

[ mijn inspi is ook al zo Xd]

12ergens ronddwalen... Empty Re: ergens ronddwalen... do 14 okt - 3:36

Twister

Twister

De lucht werdt langzaam zwart met een mooie witte maan er in. De maan stondt vandaag best wel vroeg aan de hemel vandaag vondt hij. Maar hij keek bijna nooit naar de lucht als het donker was. Het was nog best wel licht maar aan de lucht te zien zal dat snel veranderen. ER stondt een zacht briesje dat zacht hoor baar was. Hij zette zijn oren voor uit en luisterde nog eens goed naar het briesje. Evetjes later keek hij weer naar Kairi die zij dat er niks was. ''Mooi dat er niks is.'' Zei hij met een zachte stem maar wel een beetje hoor baar. Zijn gedachte gingen weer naar de veulen. Hij zou wel over een uurtje hints geven en het dan doen dacht hij in zich zelf. Hou zal het veulen er uit zien als het geboren is? Zeker klein en schatig. En met geen twijfel ook prachtig. Hij zuchte zachtjes en keek naar Kairi en grijnsde toen hij zach dat ze ook grijnsde. Niet veel later nam Twister een paar happen van het sappige groene gras. Toen hij weer met zijn hoofd naar boven ging hoorde hij Kairi zeggen twister kijk daaar een vuurvliegje. Twister keek op en zach een vuurvliegje.''Ja!'' Zei hij blij. En evetjes later zach hij nog 4 bij komen. ''Kairi daar komen er nog 4 bij.'' Zei hij enthosiast. Twister hat niet zo vaak zulke licht gevende kleine beestjes in het donker gezien.

[xD]

http://oldmystery.4umer.net/

13ergens ronddwalen... Empty Re: ergens ronddwalen... do 14 okt - 4:35

Kairi

Kairi

kairi keek even naar twister en dan ook naar de lucht. ze zag de nacht en de maan. kairi keek toen naar twister en zij"jij bent de maan ik ben de donkere lucht" kairi had een zachte glimlach omgezet. wat was de nacht toch zo mooi. toen kairi het vuurvliegje had getoont lachte twister en zei dat er nog vier bij kwamen. wat was het toch zo prachtig. kairi haar licht grijze ogen gingen dan lichtjes twinkelen door de vuurvliegjes die oppeens tussen hun heen vlogen. kairi haar licht grijze ogen volgde dan het ene na eht ander vliegje."wat is het prachtig" haar zwart golvende staart ging dan heel rustig heen en weer en lag dan af en toe stil. oppeens voelde ze iets zachts op haar flank. kairi keek voorzichtig een vliegje op haar zitten. kairi grinnikte" zo te zien is er een vliegje al moe" pas na een tijdje vloog het vliegje terug bij de anderen. kairi keek na een tijdje weer naar de lucht, en zag mooie sterren naast de maan glinsteren. het was echt hier het prachtigste wat ze ooit had gezien. en romantich was het hier dan ook heel zeker. kairi zou dat wel eens vertellen aan samantha als zij al iemand heeft. sierlijk schudde ze dan ook eens haar hoofd heen en weer,zodat haar manen dan ook als duizende kleine vlagjes heen en weer gingen. een lichte zucht verliet haar keelgat. en een lach kwam erin de plaats. voorzichitg ging ze op een rust staan. niet dat ze moe was, maarja. en toen keek ze weer naar twister en lachtte.

14ergens ronddwalen... Empty Re: ergens ronddwalen... zo 17 okt - 1:55

Twister

Twister

Twister genoot erg van de vuur vliegjes en van Kairi. Deze dag kon niet verpest woorden dacht hij. En straks was Kairi ook nog zwanger er verscheen een groote glimlach op zijn gezicht en keek naar Kairi. jij bent de maan ik ben de donkere lucht hoorde hij Kairi zeggen met een glimlach. ''Ja, je hebt geleik.'' Zei hij met een rustige toon. De donkere lucht werdt iets zwarter en hij dacht weer aan de eerste ontmoeting van Twister en Kairi. Toen hat hij een schud kleur en nu hat Kairi een schut kleur. ''Wis je nog in de sneeuw vlakte toen je zei dat ik een schud kleur hat? Nu is het precies ander som. Jij bent bijna niet te zien in de donker.'' Grijnsde hij. Na een tijdje hoorde hij Kairi verder praten. zo te zien is er een vliegje al moe. Hij keek naar de rug van Kairi en zach het vuurvliegje op kairi's rug zat. Hij grinnikte ''Of het vuurvliegje vindt je erg lief.'' Grinnikte hij. De vuurvliegjes vlogen sierlijk door de lucht. Het leek wel of ze iets wilde zeggen een zingjaal. Hij keek weer naar Kairi en wachte af wat ze zou vertellen.

[xD Inspiloos!]

http://oldmystery.4umer.net/

15ergens ronddwalen... Empty Re: ergens ronddwalen... vr 19 nov - 23:31

Kairi

Kairi

kairi bekeek de vuurvliegjes aandachtig ze vlogen maar overal in het rond. het was prachtig om naar te kijken. kairi draaide voorzichtig sierlijk haar hals naar twister en keek naar hem. je kon hem dus goed zien in het donker. toen zei hij oppeens van de schutkleur die kairi nu had. kairi grinnikte. "zeg dat wel zorg maar dat je me straks nog vind. nouja de vuurvliegjes helpen je wel" grinnikte ze . even keek kairi weer naar het vuurvliegjes dat op haar flank zat de zitten. waarschijnlijk keek ze mee naar de andere spectackel van de vuurvliegjes. "of ze vind je lief" zei twister. kairi grinnikte"kan zijn. maar ik blijf van jou " een lichtte grijns kwam op kairi haar gezicht. er kwamen maar meer en meer vuurvliegjes die in een rare patroon vlogen. "het is hier gewoon prachtig." zei kairi vol bewondering. kairi verzette zich wat zodat ze tegen twister aanstond. even liet ze haar hals over de hals van twister gleiden en trok het dan terug zodat ze naar de vuurvliegjes kon verder kijken. het was gewoon te prachtig om het te verwoorden. kairi keek even weer naar haar flank waar het vuurvliegje zat. na paar seconde vloog het vuurvliegje weer van kairi haar flank en ging bij de rest weer gaan vliegen. rustig wachtte kairi om de reactie van twister af

[srry voor de hele late antwoord had geen kans om op DH te geraken zonder me ouders het wisten)

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum