Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

samanthatjeh i need you now ;D

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Kairi

Kairi

kairi draafdee nerveus verder. haar oren gingen onrustig naar alle kanten samen met haar licht grijze ogen die naar iedere boog schoot. haar staart ging dan ook als ze nerveus was wild heen en weer sneller dan haar ritme. ze wist niet precies wat ze meost doen. na een tijdje ging ze sneller en sneller. ze ging richtig het meer. ze wist nu waar het precies was omdat ze hier vaker was geweest. uiteindelijk ging ze in een volle galop. kairi was aan het denken wat ze zou moeten doen. uiteindelijk kwam ze bij het meertje aan. ze ging er juist voor gaan staan en nam gulzig grote slokken van eht meer. uiteinlijk stopte ze met drinken omdat ze al zeer kreeg aan haar maag. kairi probeerde haar zenuwen weg te drinken. neit dat het echt hielp maar ja. en met een plof lag kairi neer op de grond. ze schudde eens wild met haar manen zodat ze weer wat netter gingen liggen. ze boog haar hoofd lichtjes en en sloot voorzichtig haar ogen. en ging naar dromenland

oppeens voelde ze iets warms tegen haar hals duwen. toen kairi haar ogen open deed zag ze dat het twister was. in een seconde stond kairi al weer recht ze duwde zachtjes haar neus even tegen die van twister en trok die dan terug. met trots keek ze naar een paar veulens die tikker aan het spelen was. een lichtte hinnik kwam uit de keelgat van kairi vandaan. een veulen van de groep draafde naar kairi en keek haar vragen aan. kairi was trots ze zou haar veulen goed opvoeten. ze duwde even lichtjes met haar neus tegen die van haar veulen en fluisterde dan iets in het veulens oor. een lichtte grijns kwam op het snoetje van het veulen en sprong toen weg achter de andere aan.

voorzichtig werd kairi weer wakker. ze dacht nog eens goed na. uiteindelijk wist ze was ze moest doen ze zou hulp vragen bij samantha. kairi stond weer recht en hief haar hals weer mooi recht. een luidde hinnik verliet weer haar keelgat. een hinnik naar samantha


[alleen ik en samantha ander pb ;D ]

Samantha

Samantha

Samantha stond kalmpjes aan de rand van het Zilveren meer. De golven klotsten zachtjes tegen de rand, terwijl ze onder een zilverachtige boom stond te suffen. Deze plek was één van haar lievelingsplekken; rustig en vredig, een echte plek om je gedachten te ordenen en weer tot rust te komen na in Sam's geval een hoop nieuwe contacten gelegd te hebben en vele nieuwsgierige vragen gesteld te hebben. Want tja, Samantha wás nou eenmaal een babbelaar.
De merrie stond er vredig bij. Ze had één voet op rust, haar oren hingen relaxt en haar staart zwaaide om de zoveel tijd loom heen en weer. Haar warmbruine ogen waren half gesloten, terwijl ze wat doezelde.
Plotseling hief ze haar hoofd op. Haar ogen gleden over de omgeving, haar hoeven stonden weer allevier op de grond en haar oren bewogen alert heen en weer. Een hinnik was door de omgeving gegaan, een hinnik aan haarzelf gericht! Vrolijk brieste ze, en verhief zich op haar achterbenen, haar voorbenen gooide ze in de lucht. Een zuivere hinnik klonk terug, en reikte tot over het meer waar het paard dat haar geroepen had zich zou moeten bevinden. De hinnik gaf de boodschap aan dat ze er aan kwam, even geduld! Toen zakte ze weer op haar vier benen neer en vertrok vanuit stilstand in een fikse galop, want ze wilde degene die haar geroepen had natuurlijk ook niet al te lang laten wachten. Ze schudde met haar witte manen terwijl ze tussen de bomen aan de oever van het meer heen zigzagde, een bruin witte gestalte tussen al het zilver en wit. Haar hoeven klonken gedempt op de ondergrond terwijl ze voortsnelde, haar staart golfde elegant achter haar aan.
Toen ze dichterbij kwam, rook ze een vertrouwde geur; Haar vriendin, de zwarte merrie Kairi, was in de buurt en had haar geroepen! Ze hinnikte vrolijk naar haar, en een paar seconden later zag ze haar zwarte gestalte tussen de bomen staan. Sam brieste begroetend naar haar, toen ze de laatste meters in een vlotte draf aflegde. Ze blies even ter begroeting in haar neus, en zette toen een stapje achteruit om Kairi te bekijken, want ja het was weer een tijd geleden dat ze haar gezien had.
"Heej, Kairi! Lang niet gezien, huh? Leuk om je weer te zien! Gaat alles goed? Waarom heb je me geroepen? Je ziet er een beetje nerveus uit, weet je. Is er iets?" babbelde ze aan één stuk door, en ze grijnsde vrolijk. Haar oren stonden recht naar voren gestoken.

Kairi

Kairi

kairi draaide haar hoofd half naar achteren. ze zag goed waar ze had gelegen. een diepe zucht verliet haar keel. haar licht grijze ogen draaide flitste weer naar alle kanten. ze boog haar hals helemaal om een plukje gras te nemen dat uit de sneeuw stak. ze voelde hoe het sap uit het gras in haar mond sijbelde. ze vond nog steeds dat het gras van de heuvels het beste smaakte. ze strekte nu voorzicht heel haar hals naar beneden. daarna strekte ze haar voorpoten(benen) helemaal naar voren en daarna haar achterste. een dieppe zucht verliet weer haar keel. ze wist echt niet hoe ze het moest zeggen tegen twister. na een tijdje na haar haar hinnik hoorde ze een terug. kairi haar oren stonden gespits naar de richting van eht antwoord. en niet kort daarna kwam samantha in een volle galop. uiteindelijk stond ze voor haar. en zoals kairi had verwachtte vroeg ze van alles en nog wat. een lichtte grijns kwam op haar gezicht te voorschijnt. dat is de samantha die ze kent. "ja alles gaat goed" zei kairi wat nerveus" het is gewoon..... " kairi wist neit wat ze moest zeggen."ikzoueenveulenvantwisterwilmaarweetniethoeikhetmoetzeggen"kairi zei het precies allemaal aan elkaar en was amper te verstaan"verstaan" vroeg kairi echt nerveuser en zenuwachtiger. ze hoopte dat ze het begreep wat anders zou kairi nog beginnen zweten ook nog.

Samantha

Samantha

Samantha knikte blij toen Kairi haar vertelde dat het goed ging. Maar toch...de merrie maakte een erg zenuwachtige indruk, en het leek er op dat haar iets dwars zat. Samantha vroeg zich af of dát de rede was waarom ze haar geroepen had. En, natuurlijk, was ze meteen weer super nieuwsgierig wat datgene dan was. Ze zwiepte een paar keer met haar staart en haar ogen twinkelden vrolijk, terwijl ze in die van Kairi keken. Net alsof het antwoord daar in te lezen zou zijn. Samantha's gedachten werkten op topsnelheid; Wat zou het zijn? Zou ze ziek zijn? Ze nam Kairi bezorgd op, maar toch ze zag er heel gezond uit. Hoogstens zenuwachtig. Toen zei de zwarte merrie wat. Samantha spitste haar oren. "ikzoueenveulenvantwisterwilmaarweetniethoeikhetmoetzeggen" Samantha gooide haar hoofd verbaasd in de lucht. De Kairi die zíj kende was serieus en kalm, en ging niet zenuwachtig dingen ratelen. Ze grijnsde ondeugend. Had ze nu het woord 'veulen' gehoord? Wilde Kairi een kleine? Dat zou leuk zijn! dacht Samantha vrolijk. Maar omdat ze het natuurlijk niet helemaal verstaan had, draaide ze haar hoofd weer naar Kairi toe. "Wát zei je nou? Want volgensmij ben je de spatie's tussen je woorden vergeten." grijnsde ze, en ze knipoogde naar haar met een lach. De bonte merrie was nu al helemaal nieuwsgierig, wat probeerde haar vriendin haar te vertellen?

[srry geen inspi Razz ]

Kairi

Kairi

kairi wachtte ongeduldig af wat de reactie van samantha zou zijn. ze had gehooopt dat ze het direct zou hebben verstaan. maar met spijt was dat dus neit zo. ze zwipte weer eens nerveus met haar staart wild heen en weer."ikwilietszeggentegentwisterdatikweleenveulenwilvanhem" ratelde ze er weer uit. en waarschijnlijk zou samantha dat weeral niet hebben verstaan. maar uiteindelijk zuchtte kairi nog eens heel diep" ik wil wel een veulen van twister maar ik weet neit hoe ik dat tegen hem moet zeggen" zei kairi nerveus en met een groote moeite om kalm te blijven. ze schudde snel eens wild met haar manen zodat ze weer wat netter gingen liggen. niet dat het veel hielp maar toch. ze wachtte nerveus wat de reactie van samantha zou zijn. ze zou alles vertellen aan sam maar sommige dingen lagen dan ook moeilijker dan andere. ze dacht even weer aan twister zijn mooie ogen. een zucht was weer te horen bij kairi. haar vriendin sam was dan ook niet veel veranderd toen ze haar de laatse keer had gezien. even keek ze achter zich. neit dat er veel te zien was maar ja. ze ging in een rust stand staan. want dat nerveus gedoe maakte haar lichtjes moe. ze wist neit meer wat te doen. daarom was ze blij dat sam er was.


[merk het Xd ow ik ook 0.o]

Samantha

Samantha

Samantha wachtte af tot Kairi haar weer zou antwoorden, hopelijk wat kalmer nu. Maar nee, Kairi ratelde er weer een hele zin achter elkaar aan uit. Samantha trok één wenkbrauw op. Tjeesh, wat zou er toch aan de hand zijn? Dit was niet hoe Kairi normaal deed, toch? De bonte merrie schudde met een glimlachje haar hoofd, en wilde net haar mond opendoen om de zwarte merrie te vragen of ze dat nog een keertje rustig wilde herhalen, toen ze dat uit zichzelf al deed. Samantha zuchtte opgelucht; Nu zou ze het kunnen verstaan. Dus spitste ze haar oren en luisterde wat haar vriendin haar vertelde. "Ik wil wel een veulen van twister maar ik weet niet hoe ik dat tegen hem moet zeggen." zei ze nerveus. Samantha stond één ogenblik helemaal stil, en haar ogen keken verbaasd naar haar vriendin. Veulen? Twister? Kairi? Vragen? Ok, zo kun je de hele zin wel herhalen in stukje, het komt er op neer dat Sammie verbaasd was. Daarna trokken haar mondhoeken omhoog en ze glimlachte breed. Speels gaf ze Kairi met haar snoet een duwtje tegen de zwarte schouder. "Wil je een veulen? Wat leuk! Mag ik ook eens komen kijken bij hem of haar? Super! Dat wordt nog lachen! Heb je al een naam verzonnen?" babbelde ze opgewekt, en ze moest zich in houden niet vrolijk een rondje rond Kairi te gaan draven, want ze zat plotseling boordevol energie. Eigenlijk had ze die daarvoor ook al, maar nu kwam die helemaal naar boven borrelen! Samantha's ogen twinkelden vrolijk. Opeens dacht ze eventjes na over wat Kairi nu precies gezegd had. Ze had haar gevraagd hoe ze het aan Twister moest vragen! Ooooh ja. Sam moest zich in houden niet een grote 'O' te vormen met haar mond, want dat zou er niet bepaald intelligent uitzien.
Ze knikte eens met haar hoofd, tsja, wat zou haar zwarte vriendin moeten zeggen? Hmmz, daar moest Sam toch echt even over denken. Ze zuchtte en keek bedenkelijk. 'Hey Twister, zullen we een veulen nemen?' zou dat misschien goed overkomen, dacht ze? Ze keek weer naar Kairi.
"Tsja, ik denk toch echt dat je het hem gewoon moet gaan vragen, en zijn mening vragen. Daar heb ik niets over te zeggen, al zou het wel hartstikke leuk zijn als je een veulen kreeg! Ik kom op bezoek hoor!" zei ze en gaf haar een vette knipoog, en lachte. Toen brieste ze geruststellend. "Het zal je wel lukken, Kai. Twister houd van je dus zal hij je begrijpen, dus wat kan er fout gaan?" zei ze vriendelijk. Ze kón wel serieus zijn.

[Hey inspi is terug xD]

Kairi

Kairi

ze wist niet hoe ze het moest vragen. durf ze het wel vragen. gaat ze het lef er wel voor hebben. hoe zou twister reageren. hoe gaan hij het opnemen. zou hij ook willen. al die vragen flisten door haar hoofd en waar ze maar geen antwoord op wist. ze wist ook niet hoe sam zou reageren. en net kort daarna kwam ze het te weten. want sam kreeg oppeens heel veel energie. kairi keek naar sam met verbaasde ogen. en zoals gewoonlijk vroeg ze zeker 5 vragen na elkaar"hey twister,zullen we een veulen nemen" zei sam na al die reactie" komaan sam. is da tneit een beetje raar zullen we een veulen nemen"mompelde kairi. " en wie zegt dat hij wilt sam mischien wilt hij dat helemaal niet en als ik het vraag... mischien reageert hij helemaal slecht en zegt die nee... en mischien is dan heel onze relatie kapot." kairi dacht alleen maar aan de erge reacties dat twister zou kunnen doen. ze dacht niet meer eens aan de positiefe dingen toen sam dan ook vroeg of ze dan zou mogen komen kijken zei kairi" nee dat mag niet' ze probeerde het kil te zeggen maar een grote grijns kwam dan natuurlijk in de plaats " natuurlijk mag dat" schatterde kairi" als het kan staan enzo hinnik wel naar je maar zorg maar dat je snel komt hoor meisie" een grote glimlach kwam er op haar gezicht. ze dacht weer aan twister. ze zou het wel vragen. maar ze weet neit precies hoe" sam nu serieus van die vraag HOE moet ik het nu vragen" kairi haar lach ging lichtjes weg. "mischien zegt hij nee" kairi valde weer in herhaling. haar staart ging nu weer langzaam heen en weer. nu ze het heeft gezegt was ze dan ook niet meer zo nerveus als daarstraks. maar toch ze weet dat ze straks weer zou nerveus worden bij twister om het te durven vragen.

[geef die inspi eens aan mij Xd]

Samantha

Samantha

[hier, VANG!]

Samantha lachte mee toen Kairi een grapje maakte, en haar oren draaide vrolijk. Toen werd de zwarte merrie weer wat serieuzer, en ook Samantha stopte toen maar met lachen. Haar staart zwaaide kalmpjes heen en weer, als een vlag die in een briesje heen en weer rimpelde. "Sam nu serieus van die vraag HOE moet ik het nu vragen? Misschien zegt hij nee." zei ze op ernstige toon. Samantha glimlachte om alle zorgen van Kairi. Tsja, ze snapte half en half wel dat ze zich zorgen maakte, maar aan de andere kant was Sam meestal wel relaxt, om het zo te zeggen. Kairi maakte zich erg druk, maar Sam wist zeker dat als Twister en Kairi echt van elkaar hielden, Twister Kairi niet zomaar in de steek zou laten. En anders kreeg-ie wel met Samantha te maken. De bonte merrie grijnsde eventjes lichtjes; Alsof dat ooit nodig zou zijn. "Listen up, Kai," zei ze serieus, "Je moet gewoon dapper zijn en het aan hem vragen. Op je eigen Kairi-manier. Want als je mijn woorden gebruikt, dan zijn het ook de mijne en niet de jouwe. Dus kun je het beste gewoon naar hem toe gaan, en rustig met hem praten. Als hij echt van je houdt, zal hij je niet in de steek laten." zei ze vriendelijk, en gaf haar een geruststellend duwtje met haar neus tegen haar schouder. Ze snapte wel dat haar vriendin het er moeilijk mee had, maar dit was iets dat ze alleen zou moeten doen. Iets waar Sam haar niet bij kon helpen, of eigenlijk bijna niet. Alleen haar wat zelfvertrouwen geven, dat zou Sam voor haar kunnen doen. Dus deed ze dat natuurlijk ook. Ze brieste bemoedigend, Kairi was één van de eerste paarden die ze hier in DH had ontmoet en sindsdien waren ze goede vriendinnen. "En áls Twister je al in de steek zou laten, wat hij vast en zeker toch niet doet, dan heb je altijd mij nog." grijnsde ze, haar ogen twinkelden. Toch zat er achter die lach ook een serieuze blik, die liet blijken dat Sam het echt meende. Een vriendin was voor Sam meestal een vriendin voor het leven, die ze niet in de steek zou laten.

[Ik heb teveel naar je toe gegooid XD]

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum