Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Only me and Setan

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Only me and Setan Empty Only me and Setan wo 27 okt - 7:55

Kira

Kira

Kira galopeerde met soepelen passen naast de rivier haar ademhaling ging regelmatig. En haar tempo ging lekker snel de wint speelde een beetje met haar manen en staart, de zon scheen vel op haar vacht en ze liet een zachte bries horen zodat haar snoor haren gingen trillen. Kira was eerst slecht maar nu neutraal goed achtig geworden, haar karakter was verandert. Ze maakt een overgang in stap en vervolgens ging ze stil staan bij de rivier die daar stroomde. Ze ging wat drinken van het koelen water en haar manen wapperde ondertussen nog mee met de wint. Toen ze klaar was hief ze haar hoofd in de lucht en ze liet een luide hinnik horen die al van verre te horen was. Hij riep naar Setan ze had hem ooit ontmoet maar dat was wel heeeel lang geleden. Toen ze een veulentje was ongeveer maar Kira had ergens gehoort dat Setan niet was gekomen in Dream Horses daarom hinnikte ze naar hem. Ze hief haar hoofd in de lucht en ze bekeek de vogels die een melodie zongen de mannetje's vogels zongen voor de vrouwtje's ze probeerde de vrouwtje's te verzieren door hun stem daarna gingen ze paren dat was deze tijd altijd. Haar blik ging naar de bosje's waar ze wat gerammel hoorde ze rook ineens ook de vagen geur van Setan dat ze nog niet meer precies wist.

(Allen ik en Setan niet duidelijk?)

2Only me and Setan Empty Re: Only me and Setan wo 27 okt - 8:01

Dash

Dash

Oops ik heb het bericht anders gestuurd maar ik was wel klaar



Laatst aangepast door Setan op do 28 okt - 23:04; in totaal 1 keer bewerkt

3Only me and Setan Empty Re: Only me and Setan wo 27 okt - 8:20

Dash

Dash

Setan draaft door het water en drinkt hij is moe en gaat liggen de mooien geur van de bloemen is heerlijk mmmmmmmmmmmmmm hij stat op en draaft door het gras hij gaat naar de bergen hij geniet wan het uitzicht over het land bij de rivier gaat hij drinken tegen over de rivier staat een merrie die Setan nog nooit heft gezien, hij is helemaal weg van de merrie zo mooi bruin. Hij galoppeer weg met een vreugde bok







Laatst aangepast door Setan op do 28 okt - 3:55; in totaal 1 keer bewerkt

4Only me and Setan Empty Re: Only me and Setan wo 27 okt - 8:53

Kira

Kira

Kira keek om zich heen en daar zag hij een hengst galopeeren hij maakte een bok in de lucht Kira wist even niet wat zich over kwam. Kira deed zijn oren naar achteren van angst omdat hij zo wild deed op zijn eerste begroeting, Kira stijgerde even laag maar niet van woede maar van angst, met een harde knal kwam ze weer op de grond terecht. Satan stond stil voor haar, ze liet haar blik glik even glijde over zijn lichaam hij was wel gespierd. "WIe ben je en wie moet je voorstellen hengst?" Vroeg ze rustig maar een beetje kil achtig aan hem. "En ben je nieuw in Dream Horses?" Vroeg ze germant, die stem dat ze op zetten vielen de meeste hengste op maar somige ook weer niet. De wint speelde nogmaals wat met haar manen en staart, enkele vliegen die op haar kont zaten sloeg ze weg met haar staart.

5Only me and Setan Empty Re: Only me and Setan do 28 okt - 4:04

Dash

Dash

Setan zij "ja ik ben nieuw.'' ''Ik ben Setan en wie ben jij?'' De wint speelde een beetje met hun manen en staart. Setan liet zijn blik over haar heen glijden, ze was wel erg mooi slank, en ze had een mooie hoofd. Setan brieste kort en hij keek naar haar. De zon ging al onder en het werdt langzaam donker, maar het schemerde nog wel wat. "Uhm.... Zullen we misschien een schuil plaats gaan zoeken zo?" Vroeg hij rustig en warm tegen haar. Zijn blik stond neutraal maar warm, er zat geen enkel kwaad verborgen in hem maar wel heel soms als een anderen hengst iets deed met hem. Setan zwiepte met zijn staart om enkele vliegen weg te jagen. "Even een momentje." Zij hij en hij liep naar de rivier de enkele meter's van hun vandaan lag. Hij stopte daar en daar ging hij wat drinken het was lekker koel nu. Setan liep weer terug naar de merrie en hij stopte weer voor haar. Een lichte grijns versierde zijn lippen. "Zullen we misschien ergens heen gaan zo? Of niet jij mag natuurlijk kiezen." Zij hij rustig en kalm en hij wachte nieuwschierig af wat ze zal zeggen.

6Only me and Setan Empty Re: Only me and Setan do 28 okt - 6:19

Kira

Kira

Kira keek naar Setan die begon te spreken. 'Ja ik ben nieuw.' Zij hij rustig. Kira knikte en een lichte grijns versierde haar lippen, de wint begon nogmaals te spelen met hun manen en staart het was erg lekker weer en je hoorde de vogels vluiten als musiek in je oren was dat. Kira was pas geleden hengstig geworden echt zo iritand. Allen hengsten willen je dan dekken. Kira keek naar Setan maar die had gelukig niet de neiging om haar te proberen te dekken, Kira was opgelucht dat hij dat nog niet ging doen. Kira brieste kort en zacht. 'Uhm.... Zullen we misschien een schuil plaats gaan zoeken zo?' Vroeg de hengst aan haar. "Ja, dat is een goed plan het wordt al best donker nu. En ik heet Kira" Zij ze met een glimlach, Kira liep naar Setan toe en ze keek diep in zijn ogen, ze raakte met haar neus even de zijne aan en ze liep gewoon verder zoals ze niks had gedaan. Kira liet een kleine grinnik horen, maar algouw liep ze verder. Na enkele seconde zag ze een grot en ze keek achterom daar liep Setan. "Kom we gaan daar heen, volg me we gaan in galop oke?" Zij ze. Kira stijgerde hoog en ze sprong soepel aan in galop ze bewoog soepel maar snel ze rekte haar nek zodat ze nog sneller ging. Het begon te regenen onderweg en ineens hoorde Kira bliksem, boem en een licht straal ging naar een boom en die vloog in brand. Kira stopte meteen en ze stijgerde even hoog. Haar oren stonden naar achteren ze was erg bang nu ze stond wat te trillen maar ze ging al snel weer in draf. Toen ze de grond hadden bereikt stopte ze en ze wachte tot Setan ook kwam.

7Only me and Setan Empty Re: Only me and Setan do 28 okt - 6:59

Dash

Dash

Setan galoperden zig rot en riep ''Kira waar ben jij'' Setan zag niks en dwalden hij ging door zijn been ''au,Kira waar ben jij help'' hij belanden in het water en zog niks hij was in de snelle stroom rivier ''Kira help Kira blub,blub''Setan was dood op hij kon niet meer vol houden het vuur zat om het water ''Kira help'' Setan's laatste woorden en dreef weder en was weg.

8Only me and Setan Empty Re: Only me and Setan do 28 okt - 7:13

Kira

Kira

Kira keek om zich heen ze zag geen enkel paard meer, ze hoorde luid gehinnik in de verte van Setan 'Kira help!' Hoorde ze telkens daar. Kira stijgerde hoog en ze hinnikte hard, meestal zaten merrie's in de problemen maar deze keer andersom. Kira galopeerde naar de rivier ze moest sne stoppen het vuur was hoog en groot voor haar lag een boom die om gevallen was allen bomen gingen zowat in de vik! Kira was erg bang haar ademhaling ging snel en ze kon moeilijk ademhalen, Kira sprong in de rivier en ze zwom naar Setan toe die verder dreef. Kira pakte zijn manen beet en ze sleepte hem mee het water uit ze keek om zich heen de vuur greep alles om zich heen die op zijn pat kwam. Een boom viel om en die kwam op haar terecht, Kira zat erg vast en de boom stond in de fik. Haar benen zaten onder de boom Kira trok haar benen er uit maar dat ging niet de vuur kwam snel dichter bij. Een traan gleed over haar wang ze was bang en ze zat bijna in shok. Een pijnscheut ging naar haar been het deed zo zeer, Kira begon wat te kreunen. "Help, Setan , help me asjeblieft anders besta ik snel niet meer." Zij ze bang. Ze trok aan haar benen maar het ging niet ze verschoof een beetje, ze kreeg er één been uit maar de anderen zat vast. De vuur was super dicht bij nu. Door de vuur kreeg Kira wondje's en bloed. Setan lag daar op de grond, hij bewoog wel. Kira trok zo hard als ze kon, ze hinnikte hard toen ze er uit kwam. Stond ze op ze liep snel ergens anders heen. Ze wou blijven staan maar viel al gouw op de grond maar wel vijlig was ze hier. Bloed stroomde over de grond heen van haar haar been zat een grote gat, ook op haar rug en buik bijna overal. Kira kreunde een beetje. Ze tilde haar hoofd omhoog maar al snel viel het weer op de grond.

9Only me and Setan Empty Re: Only me and Setan do 28 okt - 7:52

Dash

Dash

Setan stond op ''Kira waar ben je'' geen geluid het vuur wou hem pakken maar Setan stapte naar achter tot dat het vuur hem wou pakken galoperden hij en sprong zo hoog als hij kon ''Kira'' Setan renden naar Kira hij pakt haar manen ging naar de bergen maar het vuur was te hoog om te springen hij hield zo veel van Kira om haar hier allen te laten hij nam haar op zijn rug en galopered over het vuur Kira gled van zijn rug ''Kira nee'' Setan zag haar niet meer maar toen lag ze in het water zo snel als hij kan ging hij daar heen en nam haar weer op zijn rug en galopered naar de bergen hij was boven hij lechden Kira neer en ging bij Kira liggen hij zij zacht ''ga niet dood Kira ik kan niet zonder je'' tranen gingen over zijn wangen en bleef die nacht bij haar liggen en slapen.

10Only me and Setan Empty Re: Only me and Setan vr 29 okt - 5:20

Kira

Kira

Kira opende haar ogen en ze hief haar hoofd in de lucht ze keek even om zich heen en ze knipperde wat met haar ogen, waar was ze? Ze keek om en ze zag Setan naast haar liggen. Kira brieste kort en ze keek naar haar been het was nu een wond geworden en het begon dicht te groeien, het was net ochtend geworden. En lichtje's beet Kira in Setan's manen. Vervolgens liet ze haar hoofd zakken op Setan. "Uhm, misschien een gekke vraag." Zij ze en ze stopte even, Kira haar ademhaling ging regelmatig en ze zwiepte wat met haar staart. "Nou ik vroeg me af of je misschien mijn partner wou worden we hebben elkaar al vroeger gezien toen we een veulen waren en toen was ik al gek op je.." Ze wachte even en ging verder. "Dus wil je het?" Zij ze daarna wat verlegen maar wel met een warme stem.

11Only me and Setan Empty Re: Only me and Setan vr 29 okt - 10:40

Dash

Dash

Setan zij''hoi Kira, ja ik wil wel je partner worden'' ''we zij velig in de bergen na het vuur''Setan stont op en bropeerde Kira te helpen het ging samen liepen ze door het afgebrande bos Setan zij ''hopelijk gebeurt het niet nog eens!'' zij hij ze lopde lang de rivier Setan dronk wat, hij horde geritsel in de bostjes hij spitsen zij oren ''Kira blijf achter me staan'' Setan kwam dichter bij.Een leeuw sprong op hem Setan bokte en stijgerde hij kreeg krassen de leeuw wou naar Kira gaan ''Kira pas op'' galopered duwde hij de leuw zo weg met krasen en als viel hij bewusteloos neer en deedt niks.


EDIT BOOTS: Het viel me op in dit topic dat je een paar keer een post van net drie regels hebt. Dat valt onder spam. Probeer deze lengte vast te houden! Wink

12Only me and Setan Empty Re: Only me and Setan vr 19 nov - 6:37

Dash

Dash


Setan zij''hoi Kira, ja ik wil wel je partner worden'' ''we zij velig in de bergen na het vuur''Setan stont op en bropeerde Kira te helpen het ging samen liepen ze door het afgebrande bos Setan zij ''hopelijk gebeurt het niet nog eens!'' zij hij ze lopde lang de rivier Setan dronk wat, hij horde geritsel in de bostjes hij spitsen zij oren ''Kira blijf achter me staan'' Setan kwam dichter bij.Een leeuw sprong op hem Setan bokte en stijgerde hij kreeg krassen de leeuw wou naar Kira gaan ''Kira pas op'' galopered duwde hij de leuw zo weg met krasen en als viel hij bewusteloos neer en deedt niks,na een tijdeje ston hij op en keek om zig rond hij was een beetje was waazig hij stond op en zij tegen Kira ''goeien morgen''Kira zij''je bent even bewusteloos geraakt door de leeuw weet je nog''Setan dacht na hij wist het weer hij sloeg met zijn staart om de vliegen weg te jagen.Zeliepen naar beneden en gingen naar de bloemen velden Kira en Setan galoperden een stukje na een tijdje gingen ze liggen in het gras hij ruikte de zoete guir van de honing hij luisterd naar de zoemende bijtjes hij stond op en liep naar het meer en drinkte water hij hat het heel heet Setan zij ''ik vind jou de mooiste merrie van het land ik zal je beschremen'' hij werd een beetje rood en zag de mooien blik van Kira ze gingen wandelen ze kwamen bij een moeras Setan''dit bevalt mij helemaal niet''Kira was bang en bleef dicht bij mij ik hoorde gerirstel aan de andere kant en dan renden het weer naar de anderen kant ik keek om mij heen en Kra was wech Kira was ontvoerd ik zij''Kira waar ben jij''ik zag Kira achter de bosje van daan komen ze zij''ik wou weten of je echt van mij hield Setan zij '''ja na tuurlijk ik zo niet weten waar je was'' ze liepen veder en veder.Na een tijdje waren ze weer bij het afgebranden bos Setan zij''moet je zien wat is er allemaal aan de hand'' ik keek om me heen maar waar was Kira ze was weg ik zij'' dir is geen spelletje meer'' maar erg kwam geen antwoord ik spitsten mijn oren om te luisteren en goed maar er was niks te horen ik was allen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Setan

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum