Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het menspersoon achter Amiya ^^

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Amiya

Amiya
Administrator

Ghello peoplesz o.o
Ik heb zo'n voorgevoel dat ik een totaal onbekende ben voor jullie ^^
Nya... dan zal ik me maar even voorstellen :3


Naam: Nikki
Leeftijd: 14 ( geb: 28 nov 1995 )
Ik woon in Drenthe in een klein gezellig dorpje, waardoor ik jammer genoeg een uurtje naar school moet fietsen. Wat aan de andere kant ook wel weer mazzel is aangezien ik nu sneeuw vrij heb ^^. Ghehe, maargoed. Ik woon dus op een boerderijtje, nya niet echt een boerderij x3
maar wel met anderhalf hectare land waar mijn paardje dus ook op staat _O- De stallen doen me denken aan ruïnes maar het is in ieder geval wel gezellig. Genoeg informatie over mij,,

Over mijn hobbelknol heet Silvi en ze is NRPS pony, dit jaar laten we haar dekken en mijn moeder en ik zijn al aardig aan het brainstormen met welke hengst -,-" al hebben we er al wel een paar in het hoofd =3 Het is btw een vos merrie met een heel eigenwijs karakter ^^ En ze is precies het tegenovergestelde van mij x3
Mijn hobby’s zijn tekenen, gitaar spelen, skateboarden, paardrijden ( sinds mijn 5e) en RPG, en oja. Monsters vangen vind ik ook wel een mooie tijddodende bezigheid.
Naja, als je deze onzin allemaal gelezen heb verklaar ik je nu officieel tot gek en hoop ik dat je een leven zoekt -,-"



Laatst aangepast door Amiya op vr 5 feb - 22:10; in totaal 1 keer bewerkt

Sham

Sham
VIP

Drentheee Very Happy:D:D:D:D:D:D:D:D:D *doet cheerleader achtig iets*

Welkom hier :]

http://champignons-and-zebras.tumblr.com/

Amiya

Amiya
Administrator

OOk Drenthenaar? :"]
ben in Den haag geboren hoor x3 maar woon hier sinds 4 jaar :)

Sham

Sham
VIP

Nja, bijna overrijsselse. xD
Woon 5 km ten westen van Meppel. Razz

http://champignons-and-zebras.tumblr.com/

Amiya

Amiya
Administrator

ohja,,, dat is wel wat verder xD
ik woon 15 kilometer van Emmen af -.-

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum