Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

in het wilgenwoud

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1in het wilgenwoud Empty in het wilgenwoud za 20 nov - 23:08

Lou

Lou

Lou liep in het wilgenwoud, op sommige was het eng stil en donker. en op andere plekken was het licht en mooi . er liepen ook andere paarden maar een paard liep naar Lou toe,Lou rende weg . hyet paard ging weg. eindelijk alleen dacht Lou, nee he daar komt hij of zij weer. Wie is dat toch en is het een merrie of een hengst?? Dacht Lou. lou liep naar het paard en vroeg: 'Wie ben jij? en waar kom je vandaan?' Ze keek het paard nieuwschierig aan. En ze brieste, de zon scheen door de bomen. Het was lekker weer.

2in het wilgenwoud Empty Re: in het wilgenwoud zo 21 nov - 0:33

Twister

Twister

Twister lag onder de grote boom van het wilgenwoud. De zon scheen vel op zijn schimmelachtige vacht. Dit is meschien de laatste dag dat het hier zo warm is dacht hij. Dan moet je er dan maar ook van genieten. Hij sloot zijn ogen. De vogels vloten mooi in koor wat mooi klonk. Hij viel niet echt in slaap maar wel evetjes in gedachten. Na een kwartiertje dee hij zacht zijn ogen weer open. Er verliet een zucht uit zijn mond. Onder de boom was het nu intussen warmer geworden. Van extreemen hitte hielt hij niet zo fijn. Hij besloot maar om wat te drafen. Twister versamelde wat kracht en stondt op. Hij versnelde zijn pas en ging in over gang naar draf. De zon scheen nog steets vel. Maar niet meer zo vel als eerst. Na een tijdje drafen stopte hij want hij hoorde een geluid. Er kwam een wit paard aan gelopen. Wie ben jij? en waar kom je vandaan? hoorde hij. Twister schrok wel van het paard dat die meteen vroeg waar hij vandaan kwam. ''Ik ben Twister. Maar waar ik van daan kom wil ik liever niet zo snel zegen. en wie ben jij?'' Zei hij met een rustige toon.

http://oldmystery.4umer.net/

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum