Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Maak kennis met.. moi! =D

+3
Sultan
Twister
Damita
7 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Maak kennis met.. moi! =D Empty Maak kennis met.. moi! =D do 25 nov - 5:01

Damita

Damita

Halleuh.. x] Jaja, jullie lezen het goed. Ik stel me voor, en nou zitten jullie natuurlijk vol spanning te wachten. Am I right? (A)

Ehm, hoi. Mijn naam is Shelley Salina María C. Afgekort gewoon Shelley, is wat makkelijker. Ik ben 15 jaar, in Maart 16, zit op een VMBO-T school, in m'n examenjaar. Vierde klas dus. Verder heb ik één broer, meer niet, luister ik qua muziek vooral naar R & B, hiphop en reggaeton, dan vooral naar Spaanse en Portugese liedjes. En ik rijd paard, vandaar dat ik besloot hierheen te komen, ongeveer een *kijkt op de klok* half uur geleden. En... en... ik heb twee huisdieren, parkieten. Dinges en Nelis, saaie beesten. Eerder had ik katten, veel leuker... Parkieten zijn sáái. xd

En toen wist ik niks meer te zeggen, ofzo.. Nog vragen? (A)

MVG Shelley.

Twister

Twister

Welcom hiero!

Het is verslavent.
Verder nog veel plezier.

http://oldmystery.4umer.net/

Damita

Damita

Hehe thanks. (A) Dat komt vast wel goed, ik geloof dat ik het wel mag hiero...

Sultan

Sultan
VIP

Welcome und much plezieeros dude. =D


xxx Sultan - Nicole -

http://twilightgame.actieforum.com

Damita

Damita

En jij ook bedankt =D Plezier hebben lukt wel, komt wel goed. Tenminste, hoop ik, en anders ga ik jullie vervelen. Dus wees gewaarschuwd.. Razz

Splechi

Splechi

Hellooowww =D

Nu zal je kennis maken met Splechi Razz Njhaaa,, eigeluk zijn Curlin and Safari mijn hoofd accjes duszzz schijnnheilig Ben der altijd voor in om te rpgen Razz

Dusszzz =D

Veeeeeelllll plezier hyper

btw,, Mijne echte naame iszze Priscilla =D

Damita

Damita

Ah, ik hou van jouw setje. :3

Thaaanks, again. (A) & Als je zin hebt om te RPG'en, pb dan maar, wacht iig niet tot ik het doe. Veel te lui voor.. x)

Ik had een Priscilla op myn werk... Lol. (:

Rose

Rose
VIP

SHELLEY hyper

Wilkommen, an mucho pleziero ='3

Damita

Damita

Bente? Du bist Bente? Ah, du muss wel Bente zijn, ik zie het aan dat zinnetje in je onderschrift. :'D & We moeten nog een topic openen.. Aan u de eer om er één te openen. (A)

10Maak kennis met.. moi! =D Empty Re: Maak kennis met.. moi! =D do 25 nov - 7:32

Adonia

Adonia

Welkom. hyper

Volgensmij word jou setje ook al gebruikt door Unreal. (:

11Maak kennis met.. moi! =D Empty Re: Maak kennis met.. moi! =D do 25 nov - 8:05

Damita

Damita

Nu niet meer.. Hij of zij heeft me al gepb't. Wink

12Maak kennis met.. moi! =D Empty Re: Maak kennis met.. moi! =D do 25 nov - 18:34

Mysterio

Mysterio

Welkom,
Weet je trouwens wat de naam Damita betekend?
Het zit tussen schade (aan anderen gevend) en woest in, een beetje beiden.
Nogal slecht paardje dus XD

13Maak kennis met.. moi! =D Empty Re: Maak kennis met.. moi! =D za 27 nov - 4:29

Damita

Damita

Ik kwam die naam tegen op zo'n flutforumpje en volgens daar betekende het Baby Princess, maar dat is niet bepaald een betrouwbare bron. x) En wat dat betreft past jouw beschrijving een stuk beter bij haar dan de mijne... xd Thanks trouwens. =D

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum