Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Pris had zin om een topic te maken =D

+6
Satan
Kharrea
Deina
Manou
Sultan
Curlin
10 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Curlin

Curlin

Okeeejj,, Zo als je wel leest had ik zin om een topic te maken xD
Ja,ja jullie lezen het goed, en dan nog wel een tip,top Voorstel topicje over Priscilla.
Want jullie kennen me waarschijnlijk als Curlin,Safari,Satan of één van me andere accountjes =D
Nou,dit is de tweede keer dat ik eraan begin want net was ik ook bezig en toen drukte ik het met me domme blonde hoofd weg *Oeps,,* Pris had zin om een topic te maken =D 11631 Oke, hopelijk word deze beter,leuker en alles wat erbij hoord Razz

Spoiler:

Okeej, Als je naar de Spoiler hebt gekeken weet je hoe ik der uit zie Razz *Hopelijk heeft je beeldscherm het overleefd*
Zoals jullie weten, heet ik Priscilla, en jaa Pris had zin om een topic te maken =D 577322 ,ik weet dat dit de tweede keer is dat ik dit zeg.
Ik RPG nu al bijna 2 of 3 jaar Razz && Ik ben begonnen op Wildlife waar ik Nicole tegen kwam en meerdere vriendinnen,Door Nicole heb ik ook Dream Horses leren kennen waar ik nog steeds me aller eerste Accje heb Pris had zin om een topic te maken =D 116561 Genaamd *Trom geroffel* Curlin.
Ik ben het meest actief met Curlin,Safari,Satan Maar ik heb ook andere Accountjes Razz Satan mijn Knuffel,tebby baddie beer waar ik stapel op ben, heb ik over mogen nemen van Nicole. Dus bij deze Nicole. Zou ik je graag nog een keer willen bedanken dat ik hem van je heb over mogen nemen Lief Echt, Bedankt Pris had zin om een topic te maken =D 656204

Ik ben op 15 December Jarug *HEEJJ, Dasz pas geweest.. Klopt. Die UBER LIEVE NICOLE, heeft toen een topicje voor m'n verjaardag aangemaakt* M'n ouders zijn gescheiden en wonen in Rotterdam [Me pa dan] && Me moeder in Vlaardingen.. En je raad het nooit,, Ik zit op school in Maasland *Waar dat ligt, Naast Maasluis Pris had zin om een topic te maken =D 11631* Op het Lentiz MaaslandCollege in de 3de Blij
M'n Hobbys zijn Computeren *Woow,* RPGEN *Zonder leef ik niet ook niet zonder dit* Und paardrijden
Computer -> Geen Internet -> Geen RPG -> Huilende,half doodde Pris Blij
*Ben ik iets vergeten ? Pech dan Pris had zin om een topic te maken =D 577322 dan komt dat later wel weer Pris had zin om een topic te maken =D 11631*

Okee, Nu komen de foto's, Dasz weer mega veel werk en voor jullie leuk kijk werk Pris had zin om een topic te maken =D 335806

Bo, Tinker merrie. Helaas ingeslapen op 23 Juni 2010
Spoiler:

Het verhaal dat ik die avond voor Bo heb geschreven
Spoiler:

Odessa, van 01-07-2008 tot 23-11-2010 mocht ik je me paard noemen, nu ben je verkocht Sad
Spoiler:

Stefano, Hafinger ruin 3 1/2 Jaar jong Pris had zin om een topic te maken =D 577322
Spoiler:

Evalanche 1 1/2 Merrie.
Spoiler:

Nou, Okee.. Pris had zin om een topic te maken =D 11631 Dit waren de paarden nu komen de andere beesten... *Oh, nee... Oh, jaaa Embarassed*

Spoiler:

Okeeejj,, Dat waren de foto's, het was veel werk.. Want de eerste keer was ik bijna klaar drukte ik het perongelijk weg blijheid Kon de computer wel door het raam gooien omdat het me eigen schuld was geenidee

Maar nu nog even al m'n RPG Vrienden neerzette Razz

Nicole
Bedankt dat je me de link van Dream Horses ooit heb gegeven !!
Jasmine
Super, vind het leuk om met jouw te RPG'en
Tamara
Jij bent ook gewoon Super !!
Kim
Je bent top, heb veel lol met jouw !
Jennifer
Je bent top, kan super goed met je praten
Sara
Je bent geweldig, altijd vrolijk,en altijd zin om te RPG'en. [Onze peerds stappen het huwelijks bootje in ^^ Lief ]
Joya
Je bent super, Heb lol met jouw en de andere !! Blij
Kallista
Je bent top !! Lief

Ik hou met heel m'n hart van al die mensjes, zonder hun zou ik het denk ik een stuk minder leuk vinden Pris had zin om een topic te maken =D 11631
Ben ik je vergeten ?? Stuur een Pb'tje en ik zet je er waarschijnlijk bij Pris had zin om een topic te maken =D 656204

Nou,, was dit lang && Goewd ?? Razz

I hope so

Xxxxx Priscilla Lief

Btw,, Hopelijk had je veel Kijk && Lees plezier Pris had zin om een topic te maken =D 335806










Laatst aangepast door Curlin op ma 20 dec - 0:29; in totaal 2 keer bewerkt

Sultan

Sultan
VIP

Alsjeblieft Priscilla! Lief
Hihi, nog veel plezier hier op Dream Horses enzoo. =)

xxx Nicole

http://twilightgame.actieforum.com

Manou

avatar

Lief
Love you Pris had zin om een topic te maken =D 656204

Deina

Deina
VIP

Thank you Lief

Jij ook hoor Pris had zin om een topic te maken =D 656204

Veeel plezier nog (a)

Curlin

Curlin

Thank u schijnnheilig

Kharrea

Kharrea

Pris hebjespprgraag Pris had zin om een topic te maken =D 656204
Naice picts ^^

Satan

Satan
VIP

Thank u Lief

Hou Fhan jullie Blij

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Goshiee het lijkt wel dat je een zoo hebt zeg. Vind het echt prachtig gemaakt hoor Very Happy Suuuuuppeeerre

Curlin

Curlin

Heeej,, bedankt Razz Dat is het inderdaad wel Embarassed

Ik moet eigelijk alleen nog intree geld vragen Razz Pris had zin om een topic te maken =D 11631

Visual

Visual
VIP

Haii welkom op DH XD Bibi, jouw 'stokstaartje' heeft precies dezelfde oren, en gedraagt zich eigenlijk ook als Prince(hij is ook een ontzettend stokstaartje, maar is kruising chi en cavalier XD) is Bibi een kooikerhondje? XD (zoals je merkt ben ik hondenfreak XD, aangenaam kennis te maken XD)

Satan

Satan
VIP

Thank you schijnnheilig

Ze is een chihuahua [langharig maar ze heeft op een of andere manier die gekke vlekken gekregen Pris had zin om een topic te maken =D 11631]

Segué

Segué

Ik ga heel lekker origineel doen. xd
GHALLO PRIS hyper

Satan

Satan
VIP

Whahaha,, Helloooww =D

Twilight

avatar
VIP

Welcome, hiero!!!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum