Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

 » A L G E M E E N » Voorstellen » In RL » Hey

Hey

+8
Amiya
Sultan
Raii
Salvedir
Ziva
Boots
Cantabile
Miyu
12 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Hey Empty Hey do 20 jan - 8:05

Miyu

Miyu

Hey, Zecht de titel, maar inderdaad dus: Hoi!.XD
Ik ben Moon Smit en woon in Noord Holland. Ik heb een broertje van 11 en ben zelf 13.
Wat jullie van mij moeten weten is dat ik vorig jaar (nog niet zo lang geleden) mijn vader ben verloren aan de *** ziekte Kanker:( Sad, dus als je ruzie met me wil gebruik het please niet als scheldwoord (tegen mij) want ik kijk je nooit never meer aan.Mijn moeder is een schat en ik hou ziels veel van haar, mijn moeder heeft ook een nieuwe vriend (ja ik weet het, het is erg snel) maar we zijn heel erg gelukkig samen. Ik mis mijn vader nog elke dag en zal hem nooit maar dan ook nooit vergeten dus heb respect en pest me er niet mee, want zoals ik al zei: Ik kijk je nooit never meer aan.
Ik zit op het Clusius college Grootebroek, en heb veel vrienden en vriendinnen waar ik blij mee ben. Er is dan soms wel vaak ruzie, maar aan het eind van het verhaal komen we telkens weer samen.Bij vriendschap hoort nou een maal soms ruzie Wink.
verder heb ik goeie RPG ervaring ik zit namelijk ook nog op een paar andere forum,s.
Een van mijn actiefste: (warrior cats) ''http://warriorcats.bigforumpro.com/forum''
Ook nog wat anderen alleen de helft is dood X'D.
Ik heb verder nog twee super lieve Katjes genaamd: Sjors&Sjimmy.
Sjors is een cypers meisje en Sjimmy een smoking jongetjes. ze zijn mijn alles I love you I love you.

Dit is verder wel wat jullie van mij moeten weten, Groet Moon.

*Heb je vragen? vraag gerust, Ik bijt niet XD*

2Hey Empty Re: Hey do 20 jan - 8:09

Cantabile

Cantabile

WELCOME hyper

3Hey Empty Re: Hey do 20 jan - 8:11

Boots

Boots

WAUW! Jij hebt echt een veatte rl naam!

Welcome!

4Hey Empty Re: Hey do 20 jan - 8:19

Ziva

Ziva
VIP

Idd coele naam,

Over je vader, echt heel k*t, bij Dh kan je echt alles kwijt, daarom is het ook zo leuk, we zijn eigenlijk een hele grootte vriendenkring, en stiekem houd ik heel veel van iedereen hier Sham

Uit het oog maar niet uit het hart zou ik zeggen, En over die vriend, ik vind het neit snel, als het jou en je moeder gelukkig maakt :] ik denk dat je vader ook had gewilt dat je verder zou gaan, en dat je gelukkig zou worden, als dat geluk in die vriend ligt, is dat mooi. Maar verder gaan betekent niet zonder hem, hij zal nog altijd in je hart zijn, tenminste dat denk ik :], kanker is een zware ziekte :[ het waren vast zwarte tijden voor je,

nouja veel plezier hier en sterkte Hey 656204

5Hey Empty Re: Hey do 20 jan - 8:23

Miyu

Miyu

Thanks allemaal Wink
ja ik weet mijn naam komt van de maan en ik ben er trots op! XD.
erg bedankt Ziva, het raakt me dat je zo met me mee leeft zal ik maar zeggen. heel erg bedankt.

6Hey Empty Re: Hey do 20 jan - 8:50

Salvedir

Salvedir

Welcome hyper En idd, heel veel sterkte! Zoals Zivje zegt, DH is super gezellig en je kan hier echt alles kwijt, en ik denk dat er hier sowieso niet zulke respectloze mensen zijn dat ze met dat woord gaan schelden Wink
Idd, van vriendschap hebben en ruzie hebben daar heb ik al veel van meegemaakt met één vriendin van me, maar uiteindelijk zeggen we zand erover alvorens we het uitgepraat hebben, uiteindelijk zijn we samen gewoon weer happy Very Happy
Maar in elk geval heel veel plezier hier en heel veel sterkte Lief
Owja een vraagje, wie ben je op WarriorCats? Ik heb daar een tijdje een acc gehad maar het was mn 1e rpg en snapte er bijna niets van, toen kwam DH mn 2e rpg waar ik dus wel wat van snapte, en omdat ik paarden nu eenmaal leuker vind dan katten ben ik hier het actiefste Razz

groetjesss, Samantha, Coktail, Salvedir, die zooi :3

7Hey Empty Re: Hey vr 21 jan - 2:09

Miyu

Miyu

Bedankt Salvator, respect Wink
Ik ben Darkfire/sunpelt daar. Wie ben jij?

8Hey Empty Re: Hey vr 21 jan - 3:09

Raii

Raii

Hey, welkom op Dreamhorses!
Zoals de lieve mensjes hierboven al vermeld hebben,
kun je hier overal terecht met je problemen of verdriet.
Maar natuurlijk ook met je vreugde ;D
Nog héél véél plezier gewenst!
Groetjes, Mischa & Céto & Raii & Saetero.. ;D

9Hey Empty Re: Hey vr 21 jan - 3:17

Sultan

Sultan
VIP

Welkom op Dream Horses! =D
DE vetste RPG. Nanananaaaa
Sjeezes.. Wat heftig van je vader zeg!
Heel veel sterkte er nog mee, als je ergens mee zit; mijn pb-box staat voor je open. :]
Natuurlijk heel veel plezier hier op Dream horses, maar dat gaat vast lukken!

Wat heb je trouwens een ubervette rl naam! :'D

Nicole.
[Sultan, Raeuna, Giocoso, Kwestura]

http://twilightgame.actieforum.com

10Hey Empty Re: Hey vr 21 jan - 4:55

Amiya

Amiya
Administrator

WEEEEEEEELKOOOMM WELKOM hyper
En inderdaad: Ik lieft jou naam o.o RUILEN? blijheid Maar goed. x'D Ik heb trouwens ook even WariorCats gedingesd(Swanbreath) maar was niet erg actief :')


En oja, als Mod moet ik er toch ook even bij zeggen dat het niet slim is om te veel informatie te geven over waar je woont en naar welke school je gaat. Gewoon puur voor je eigen veiligheid. Dit geld trouwens voor iedereen die al een voorsteltopic heeft aangemaakt of dat nog gaat doen. ;D

Veel plezier nog op DH en als je vragen hebt kun je altijd bij het mod-team terecht hyper


11Hey Empty Re: Hey vr 21 jan - 5:00

Boots

Boots

@ Miezel:

SJIT IK HEB GEZEGD WAAR IK WOON! O_O Nu gaan ze inbreken Sad


Nja, even pesten ([6]) maar ik ga met haar mee wat betreft woonplaats.



Mijn tante heeft ook kanker. Dat is echt kl*te als je het mee maakt of gemaakt hebt!

12Hey Empty Re: Hey vr 21 jan - 5:17

Miyu

Miyu

ThaNks!
Jaje hebt geleik over de woonplaats, aleen het zou handig zijn voor de meetings Wink
Ik kan het nu wat moeilijker wijzigen omdat ik op de iPad zit ;)als ik op de pc zit zal ik het veranderen

13Hey Empty Re: Hey vr 21 jan - 9:09

Naovaxe

Naovaxe

Miyu schreef:Bedankt SalvatorSalvedir, respect Wink
Ik ben Darkfire/sunpelt daar. Wie ben jij?

Gna, ik ben dus ook Salvedir >D Ik ben daar Cinder hyper Rogue kitten xd

14Hey Empty Re: Hey vr 21 jan - 9:46

Rain

Rain
Administrator

Welkom Moon met de mooie naam <3
Veel plezier hier, en nog sterkte met het verlies Wink

15Hey Empty Re: Hey vr 21 jan - 9:56

Vingino

Vingino

Welkom moon ^^
Echt vreselijk van je vader. Maar de lidjes van Dh staan altijd voor je klaar en daarom is het thâ beste rpg.

in ieder geval nog supper veel hier op DH x
sara ^^

16Hey Empty Re: Hey za 22 jan - 1:19

Miyu

Miyu

XD
Ik word er verlegen van xD, Thanks iedereen Wink

17Hey Empty Re: Hey za 22 jan - 3:21

Cadsuane

Cadsuane

Welkom op DH, heel veel plezier hier!
Nog heel veel sterkte met het verlies van je vader, dat is allesbehalve makkelijker =(

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

 » A L G E M E E N » Voorstellen » In RL » Hey

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum