Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Carcass = Lianne

+7
Avani
Nirvana
Rain
Sythka
Sham
Amiya
Carcass
11 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1Carcass = Lianne Empty Carcass = Lianne do 18 feb - 4:51

Carcass

Carcass

Bonjour et Toi. [Ofzo x)]

Ik ben dus Lianne, ik schrijf veel verhalen zelf. Mijn droom is ook om Schrijfster te worden, verder ben ik 14Jaar. 14 Juli word ik 15. (Dit jaar) En- ik hou ook van lezen. :3 Heb vijf huisideren. Een kat - Sylvester.
Hond - Hugo
Hamster - Tommy
Vissen - Jan&Truus

Ik vind Musicals erg leuk, veel vinden dat saai maar ik dus niet. =']
Helena Bonham Carter is mijn Fav Actriese. Gewoon omdat ze zo Awesone acteert en ze altijd van die leuke Freaky rollen kiest.
Mijn favoriete film is echter Sound Of Music als ik écht moest kiezen.

Meer informatie weet ik niet te geven. =')


TEAM EDWARD

2Carcass = Lianne Empty Re: Carcass = Lianne do 18 feb - 4:55

Amiya

Amiya
Administrator

Jeahh :"D
Jacob is een noob -.-



EDIT: denk je? :"]
--------



Laatst aangepast door Amiya op do 18 feb - 5:17; in totaal 1 keer bewerkt

3Carcass = Lianne Empty Re: Carcass = Lianne do 18 feb - 4:58

Sham

Sham
VIP

Je bent 1 dag en 2 jaar ouder.. :')

Welkom hier. Very Happy

http://champignons-and-zebras.tumblr.com/

4Carcass = Lianne Empty Re: Carcass = Lianne do 18 feb - 4:59

Carcass

Carcass

Jackob? Ik dacht toch echt Jacob. Idd. Edward! [Ik ging maandag pas 1e Lezen, toen verdiepte ik me pas in Twilight. Mijn nicht vond dat ik Twilight móest lezen, uit verveling deed ik het. Ik heb hem binnen twee dagen uit en nu bezig met boek 2. Boek 3 licht in de kast.]

Sham - Cuwl x]
Dankjewel.

5Carcass = Lianne Empty Re: Carcass = Lianne do 18 feb - 5:12

Sythka

Sythka
VIP

Ghehe, deel een tot/met drie ligt in de kast in het Nederlands. Heb deel vier in het Engels van 'n vriendin geleend en ben momenteel aan het lezen ^^.

Kom alleen zwaar niet door het Jacob deel heen.. -.-' (word vanuit Bella en Jacob verteld.)

6Carcass = Lianne Empty Re: Carcass = Lianne do 18 feb - 5:15

Rain

Rain
Administrator

Welkom Lianne, ik ben door de niet-afgezaagde talen heen dus ik moet je maar saai in het Nederlands verwelkomen :'|
Veel plezier, en bij vragen kan je altijd bij mij, of de andere leden van het team terrecht :')

7Carcass = Lianne Empty Re: Carcass = Lianne do 18 feb - 5:16

Carcass

Carcass

Ik huilde bij dat hoofdstuk Het einde ofzoiets x]
Ik vond het vreselijk dat Edward gewoon zo vertrok. Máár ik ben pas net begonnen, dus ik wil geen eindes Etc weten. :3

Ja. Ik heb de regels al door gelezen dus veel vragen heb ik nog niet. Wel ééntje, Net als op Wolf Story is er een grens van Partner schap. Daar moet je maximaal 100 Postst hebben wil je een parter hebben. Hoeveel punten moet je hier hebben om een partner te mogen hebben? Just een vraag.

8Carcass = Lianne Empty Re: Carcass = Lianne do 18 feb - 5:18

Rain

Rain
Administrator

Dat maakt niks uit Wink Tot nu toe heb ik nog (haast) geen gevallen gehad van mensen die per sé een partner in hun eerste topic wilde Wink
Dus tot nu toe nog geen limiet of beperking Wink

9Carcass = Lianne Empty Re: Carcass = Lianne do 18 feb - 5:25

Carcass

Carcass

Oké Dankjewel. Wink
Ik bedenk me net nog een vraag.
Hoe kom je bij een kudde?
Moet je een test afleggen tegen de Alfa, of moet je gewoon vragen of je erin wilt per Pb of in het topic?

10Carcass = Lianne Empty Re: Carcass = Lianne do 18 feb - 5:27

Sythka

Sythka
VIP

Topic openen en dan in het kudde topic zeggen waar je topic hebt geopend en dat je graag bij de kudde wilt ^^.

11Carcass = Lianne Empty Re: Carcass = Lianne do 18 feb - 5:28

Carcass

Carcass

Oké Dankjewel. Is daar ook een limit aan punten voor nodig?
[Sorry als ik té veel vraag maar ik wil het zeker weten. :3]

12Carcass = Lianne Empty Re: Carcass = Lianne do 18 feb - 5:35

Sythka

Sythka
VIP

Nope ^^. Die punten zijn er ook pas net hea Wink

13Carcass = Lianne Empty Re: Carcass = Lianne do 18 feb - 5:36

Carcass

Carcass

Okay. Nogmaals bedankt. :')

14Carcass = Lianne Empty Re: Carcass = Lianne do 18 feb - 5:43

Sythka

Sythka
VIP

Carcass schreef:Okay. Nogmaals bedankt. :')

Is goed hoor ^^. Ik vind je karakter trouwens erg leuk!

15Carcass = Lianne Empty Re: Carcass = Lianne do 18 feb - 5:46

Carcass

Carcass

Dankjewel (?) ='D
Jeetje word een beetje eentonig, ik zeg eigenlijk alleen maar Dankjewel. --'

16Carcass = Lianne Empty Re: Carcass = Lianne do 18 feb - 5:52

Sythka

Sythka
VIP

Carcass schreef:Dankjewel (?) ='D
Jeetje word een beetje eentonig, ik zeg eigenlijk alleen maar Dankjewel. --'

Whaha Razz. Je zegt nu meer dan dankjewel xD.

17Carcass = Lianne Empty Re: Carcass = Lianne do 18 feb - 5:59

Carcass

Carcass

Haha. xD
Ik ben nu al verslaaft aan Dh.
Ik vind de Lay out ook erg mooi. :3
En het is lekker overzichtelijk.

18Carcass = Lianne Empty Re: Carcass = Lianne do 18 feb - 6:01

Sythka

Sythka
VIP

Ghehe, je had mij t eerste weekend moeten zien dat ik het speelde.. Razz. De vriendin waardoor ik t ben gaan spelen heb ik voglensmij ook knetter gek gemaakt..

En idd, vind ik ook. Niet druk, maar ook niet echt saai.

19Carcass = Lianne Empty Re: Carcass = Lianne do 18 feb - 6:04

Carcass

Carcass

Inderdaad. :'3
Ik moet wel oppassen met mijn Hw, dat had ik met Ws ook.
En toen gingen mijn cijfers keihard achteruit, (Normaal gaan ze hard achteruit toen keihard (a)) Omdat ik er té veel achter zat.

20Carcass = Lianne Empty Re: Carcass = Lianne do 18 feb - 6:07

Sythka

Sythka
VIP

Wahha, dat kan bi mij dus net neit. Zit drie dagen in de week op huiswerkinstituut dus dan moet je wel, en je wilt zo snel mogelijk weg daar, geloof me. Vandaar dat ik afelope periode het goed heb gedaan. Maar anders, het zou echt 'n ramp zijn voor m'n cijfers als ik nu alleen maar achter de pc zou gaan zitten Razz

21Carcass = Lianne Empty Re: Carcass = Lianne do 18 feb - 6:10

Carcass

Carcass

Ik zit er wel mee dat ik bang ben dat ik misschien niet over ga.
Dat komt niet zo zeer door Ws ofzo, maar ik sta bijna drie tekort. Sterker nog ik sta dat volgens mij. Voor eentje kan ik er niets aan doen, en die andere twee vind ik gewoon Damn Moeilijk, :3

Economie is ramp! Als ik het leer komt het er niet in, zelfs 3 Weken van tevoren niet. ><' Mijn hoogste cijfer daarvoor is een 4.9 --'

Wiskunde hetzelfde. Ik vind het moeilijk en eerst dachten mensen dat ik Discalkulie had. [Dan kan je niet goed rekenen zeg maar. een beetje als Dislectie alleen dan met cijfertjes. Je gaat daardoor omrekenen en maakt de som moeilijker dan het is] Ik had het dus niet. Ik vond het gewoon moeilijk.

En dan hebben we Bio. Dat is gewoon lauter en alleen mijn schuld xD omdat ik telkens vergeet te leren of het verkeerde hoofdstuk leer. Lekker helder =3

22Carcass = Lianne Empty Re: Carcass = Lianne do 18 feb - 6:20

Nirvana

Nirvana
VIP

Welkom op DH! ^^
Tja, school is niet altijd even makkelijk. Maar ik neem aan dat je in de derde zit? Dan is het nu nog even doorknokken, en dan kun je vakken laten vallen Very Happy But you're right, school sucks.

@ Syth; Dat viel wel mee hoor, hoe gek je me maakte ^^

23Carcass = Lianne Empty Re: Carcass = Lianne do 18 feb - 6:21

Carcass

Carcass

Nein in 2e. Ik hoor wel in de Derde. Maar ik deed groep 2 Over :')

24Carcass = Lianne Empty Re: Carcass = Lianne do 18 feb - 6:21

Sythka

Sythka
VIP

Ja, ik weet wat discalulie is. Dat heeft mijn zusje. Ikzelf, m'n pa en broertje hebben dislectie. Alleen krijg ik geen verklaring omdat ik te goed lees Razz. Kan ik er wat aan doen dat k dat nu gwn leuk vind en mezelfd dan dus train?

Uhm,, dat suckt echt zwaar. Mijn economie en wiskunde zijn juist m'n betere vakken. Hoewel Wiskunde wel zwaar achteruit is gegaan dit jaar. De overgang naar havo 4 + dat ik voor B koos was misschien beetje zwaar.. (vorig jaar deed k niets had altijd 9 of 10) en nu werk ik me kapot. Eerste cijver 4, tweede 5, derde 6 en nu de vierde 6.3. En dan moeten we de laatste nog terug krijgen.

@Nirv: Haha, echt? Razz ik vond mezelf best vervelend. En de vierde suckt ook zwaar hoor xD. M'n wiskunde is zwaar achteruit gegaan..

25Carcass = Lianne Empty Re: Carcass = Lianne do 18 feb - 6:24

Nirvana

Nirvana
VIP

Oei!
Tegen iedereen, ik zit in 4vwo, en ik hoef er niks voor te doen en het gaat prima. :') Als je hulp nodig hebt voor vakken, pb me of voeg me toe op msn , oké? Very Happy

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Carcass

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum