Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Nicky.

+5
Sham
Cadsuane
Segué
Amiya
Flight
9 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Nicky. Empty Nicky. ma 28 feb - 4:28

Flight

Flight

Nja, zal ik mezelf ook maar even voorstellen dan, als ik toch bezig ben?

Ik ben dus Nicky, inmiddels 19 jaar oud en al heel wat jaartjes RPG ervaring. Ik werd al herkend als oud-lid van groups msn BMH en RRH, waar ik inderdaad gespeeld heb. Nicknames die ik gebruikt heb zijn o.a. Snuffesnuitje en P3gasusj3 (waarvan de laatste denk ik het bekendst is). Ik ben tevens lid van HorseTycoon/HetPaardenSpel maar neem daar niet mee aan de RPG's.

Ik hou me momenteel bezig met een studie Rechten (eerstejaars) en in mijn vrije tijd heb ik het druk genoeg met een draak van een verzorgpony (Mickey <3), lezen, RPG'en, fora afstruinen en gewoon achter internet hangen. Zo nu en dan wil ik nog wel 's aan één van mijn diverse verhalen schrijven en heel af en toe waag ik me aan een bewerking. Ik heb sinds kort ontdekt dat ik toch best wel overweg kan met een tekentablet en adobe photoshop, dus wie weet komt er ooit in de toekomst nog wel een tekening of my beloved Flight. Voorlopig ben ik nog niet verder gekomen dan zijn prachtige ouders: Myou en Avareth. Mijn liefde voor mijn karakters gaat diep en ik hoop dat ik jullie in de toekomst aan diverse van mijn favorieten kan voorstellen, waar Flight zeker bij hoort.

Verder heb ik niet echt veel te vertellen, maar als er vragen zijn, stel ze gerust ^^

Xx Nicky

http://everyoneweb.com/p3gasusj3/

2Nicky. Empty Re: Nicky. ma 28 feb - 5:43

Amiya

Amiya
Administrator

Welkom, eerbiedige naamgenoot-maar-dan-één-die-je-anders-schrijft.
En respect hoor: Rechten. Ik zie mijzelf nog niet het hele rechtssysteem uit mijn kop leren. Yay
Ik wou hier meer typen maar zoals een typisch kenmerk van mij is ben ik het uíteráárd weer vergeten.

Hoe dan ook; met vragen kun je altijd terecht bij Hét (bestaand uit vooral minderjarige) Modder/Admin Team van DH.
Rainbow sheep

3Nicky. Empty Re: Nicky. ma 28 feb - 6:12

Segué

Segué

WELKOM HIER hyper

EN DIE P3GASUSJ3 VAN HT KEN IK blijheid
Ik bewonderde jouw bewerkingen altijd daar xd.
Tenminste, in de tijd dat ik daar actief was enzo. schijnnheilig

4Nicky. Empty Re: Nicky. ma 28 feb - 6:39

Cadsuane

Cadsuane

P3GASUSJ3 KEN IK OOK :'D

Welkomwelkomwelkom ^^
-vraagt zich af of ik niet ooit met jou in een veiling zat-
Ik ben Paardenexpres? :'D

Anyways, geweldig karakter heb je met Flight ^^ Ben er echt fan van! <3

Edit: Ik speel ook Nirvana, Vengeance, Nevairo en nog een aantal onbelangrijkere acc's ^^

5Nicky. Empty Re: Nicky. ma 28 feb - 7:02

Flight

Flight

hihi thanks voor alle reacties, ik ben gewoon beroemd AWESOMENESS

@Cadsuane: Weet trouwens niet of dat zo is xD, als t zo is, dan is het al laaaaang terug, naam zegt me in ieder geval niet zoveel, maar dat kan aan mijn geheugen liggen (A)

Ennm, Flight is gewoon geweldig <3 (hoe kan het ook anders, als zoon van Myou en Avareth, haha)

http://everyoneweb.com/p3gasusj3/

6Nicky. Empty Re: Nicky. ma 28 feb - 7:05

Sham

Sham
VIP

Hmmzz, ik heb het idee dat ik je nickname ook wel ergens van ken. :') Ben zelf ninavenya op HT/HPS. :)


Btw, welkom! Hopelijk heb je het naar je zin. Very Happy

http://champignons-and-zebras.tumblr.com/

7Nicky. Empty Re: Nicky. ma 28 feb - 7:18

Azacar

Azacar
VIP

Welkom AWESOMENESS

Heel veel plezier etc. etc. en dat riedeltje hier op DH. En zoals Miezel al zo mooi zei. Je kunt voor vragen altijd bij Hét Mod-Team terecht :'D

Ik vind Flight trouwens géweldig! Ook omdat ik Avareth ken. Echt een awesome character! :3 Dus kan niet wachten op je tekeningen ^^

8Nicky. Empty Re: Nicky. ma 28 feb - 7:24

Dax

Dax

Welkom hyper

Yey we hebben er weer een goede rpg'er bij hyper dat is altijd fijn =3
Zelf kan ik het voor geen meter :'D

Maarja, welkom hier Nicky! Hmm, dat had ik al gezegd D:
Nouja voor vragen kan je bij mij, of ofcourse het modteam zijn ;D
Dh is heel gezellig, met allemaal awesome mensen <3
Dus je voelt je vast snel thuis!

X Jasmine

9Nicky. Empty Re: Nicky. ma 28 feb - 7:27

Segué

Segué

Oeeeh Flight / Nicky dus xd
ik had je topic gelezen. Geniaal hyper

& Eva;
omg , ik wist niet dat jij ook op ht zit/zat? hyper
ik ken paardenexpres ook. Nicky. 335806

10Nicky. Empty Re: Nicky. ma 28 feb - 8:52

Samantha

Samantha

Whoeha, Flight, ik lieft die naam stiekem wel AWESOMENESS Ghehe, WILKOMMEN HIEROOS hyper Gezellie, gezellie, nog een RPGer erbij, ik ben op het moment even wat minder actief in de RPG maaaaaar misschien kom ik je nog wel eens tegen met één van mijn acc'jes. Muchos funnos hyper

Greetzz Camée (=Coktail, Salvedir, Iribi, Samantha, nog wat zooi die er niet toe doet :3)

11Nicky. Empty Re: Nicky. ma 28 feb - 9:03

Gast

avatar
Gast

Leuk dat ik je hier ook tegen kom! Ga je Myou hier ook nog spelen of niet? Je weet denk ik wel wie ik ben ghehe. ^^

12Nicky. Empty Re: Nicky. ma 28 feb - 10:42

Flight

Flight

OMG <3 FREYR *dondert net niet van stoel* Jaaaa, dan ga ik zeker Myoutje spelen, hell yeah Lief Wie moet haar jonge prinsje anders beschermen tegen de boze buitenwereld? Ik zit te twijfelen of ik Phantoma ook zal spelen, of dat ik een nieuw karakter aan wil maken. Moet maar even kijken. *verliefd op Freyr* hihi

Thanks voor alle andere reacties, welkoms en complimenten Very Happy

http://everyoneweb.com/p3gasusj3/

13Nicky. Empty Re: Nicky. ma 28 feb - 11:35

Satan

Satan
VIP

Oeeehh,,, heel erug laat denk ik

*kijkt op tijd van de computer, hmmm.. redelijk vroeg want het is vakantie*

WWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLKKKKKKKKKKKKKKKOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMM.

Woow, dat was blj Sham

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum