Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Freyr en Rythm a.k.a Romy!

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Freyr en Rythm a.k.a Romy! Empty Freyr en Rythm a.k.a Romy! di 1 maa - 2:54

Gast

avatar
Gast

Nou, ik zal me ook maar eens voorstellen. ^^ Ik zit hier nog niet zo heel lang, maar heb me nogsteeds niet voorgesteld haha. Mijn naam is Romy en 13 mei word ik 14, ja dat is op vrijdag de 13e. Freyr en Rythm a.k.a Romy! 11631 Ik rijd ongeveer 8 jaar paard, waarvan nu ongeveer 3 jaar op een vast paard, Corland. Hij is aan een oog blind, en een onbekend ras waar hij heeft veel weg van een KWPN. Maar dat doet er even niet toe ghehe. Ook RPG ik al best lang, soms heb ik ineens een inspiratiebom, maar heel vaak is het ook in een keer weg. Zoals jullie waarschijnelijk al weten speel ik Freyr, mijn niet-pratende paard, en Rythm die helemaal verliefd is op de natuur. Vroeger heb ik ook nog andere characters gespeeld maar Freyr is toch wel echt een van mijn favorieten, en Rythm leek me ook wel leuk om hier te spelen. Ik weet niet echt wat ik nog meer moet vertellen, dus als je een vraag hebt, vraag er op los. :'D En als je belangstelling voor m'n MSN hebt ofzo, moet je maar even een PB'tje sturden. (:

Acorn

Acorn

Wèèèèlkóóóóóóóm
Mooie ava!
Heb je verder nog hobby's? In welke klas zit je? Heb je verder nog huisdieren? In welke provincie woon je? Hoe lang RPG je al precies? Op welke RPG's speel je nog meer? Welke vind je de leukste? Ben je een meisje? Laat ook maar :] Is 8 jaar paardrijden trouwens niet heel lang als je 13 bent? Dan begon je toen je 5 was ! O:
Ja, ik had zin in vragen stellen Meow
xAcorn/Eekhoorn/Merel
Rainbow sheep

Faye

Faye
VIP

-volgens mij had ik al eens hoi gezegd, maargoed-

Welkom op DHheid en nog veel plezier enzo Yay
Vragen kun je altijd stellen, aan mij of de modders, al loop je bij die laatste wel kans om opgegeten te worden AWESOMENESS.

Segué

Segué

Alloa hyper
Welkom hier ^^

Gast

avatar
Gast

Dankjewel iedereen!

@ Faye, volgensmij had je me inderdaad al een keer gesproken en met me gerpt ect, op BMH. (:

@ Acorn, nou ik zal al je vragen maar eens beantwoorden. xD Mijn hobbys zijn dan vooral met paarden in contact zijn, RPGen ook uiteraard en voor de rest ben ik best saai. Soms heb ik in eens zin om iets te gaan doen, zoals naaien bijvoorbeeld (ja met een naaimachine clown). Dus ik ben best impulsief als het om dingen doen gaat. Ohja, afspreken met vriendinnen vind ik ook erg leuk. Ik zit in de 2e van het VMBO, maar volgend jaar kan je bij ons pas een niveau kiezen dus je doet nu alles door elkaar. Maar ik ben dan van plan om naar TL te gaan en zo door te stromen naar de havo op een andere school. Huisdieren heb ik niet meer, mijn kat is een aantal jaar geleden overleden toen ze ongeveer 16 was, erg oud dus. Mijn huis staat gevestigd in Noord-Brabant :'D! Overigens zijn mijn ouders gescheiden en woon ik dus op twee plaatsen, om de week ga ik in het weekend naar mijn vader. Vroeger speelde ik op Blue Moon Horses (BMH), Red Rock Horses (RRH), Cherry Oak, Tortuga en Tack Up, maar dat is niet echt een 'paarden' rpg. Voor de rest weet ik het niet meer, na al die dingen heb ik het RPGen even stil gelegd omdat ik totaal inspiratieloos ben, dus ik hoop dat het nog terug gaat komen hier. BMH en Cherry Oak vond ik het leukste, omdat daar de meeste geschiedenis van mijn characters is geschreven. Ik ben inderdaad een meisje xD. 8 Jaar paardrijden is inderdaad lang, ik ben begonnen op mijn 5e, ik was een echte doordrammer, dus ik moest en zou op paardrijden komen. Gelukkig waren mijn ouders het er mee eens, en zo zat ik dus binnen de kortste keren op paardrijden. Mocht je nog iets willen weten, vragen mag nog altijd. :'D

Acorn

Acorn

Wauw, ik heb haast dus kan geen lange post schrijven. Je lijkt me echt een tof persoon als ik dat zo mag zeggen.
En woow, al die RPG's ken ik niet 0_0 Kun je me een paar links geven daarvan? Verder nog bedankt voor het moeite doen voor mij om al mijn o zo zinnige vragen te beantwoorden.
Nu ga ik. Toedels Meow
xA

Flight

Flight

Ik ben verliefd op Freyyyyyrrrrr en iedereeeeeen mag t weten, hihi Lief je t'aime

http://everyoneweb.com/p3gasusj3/

8Freyr en Rythm a.k.a Romy! Empty Re: Freyr en Rythm a.k.a Romy! do 10 maa - 22:26

Mýsla

Mýsla

:O
JE HEBT NOG NIET MET MIJ GE'RPGD O.o
Laten wij daar maar 'ns 'n keer verandering in brengen dan hyper

Mocht het zo zijn dat jij nog niet weet wie ik ben, wat overigens buitengewoon schandalig zou zijn, IK BEN OOK SEGTU. EN DRAKIE. EN KANTADEBIEL. EN EN EN SKEITH. ENZO. blijheid

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Freyr
» Lissa & Romy
» Remember me, Romy

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum