Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

 » A L G E M E E N » Voorstellen » In RL » Vertrek » Bye Bye

Bye Bye

+10
Cazanna
Faye
Cigo
Satan
Cobrazarao
Cleo
Sultan
Azacar
Claire
Rain
14 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Bye Bye Empty Bye Bye di 22 maa - 8:21

Rain

Rain
Administrator

~Onthoud even dat dit Rain is~

Beste DH'ers.

Dh bestaat nu al toch een jaar, en 4 maanden. En in die periode is DH verbeterd geworden, actiever geworden, en uiteindelijk uitgegroeid tot een prachtige website. Een website vol ontspanning. Maar in diezelfde periode ben ik ook veranderd. Alles behalve DH werd belangrijker, en daardoor viel DH weg. Ik kreeg geen tijd meer om te RPG'en, met als gevolg dat DH een verplichting is geworden. En Dh mag geen verplichting zijn, voor niemand. Vele kuddeleiders zullen dit ook wel kennen. Maar als admin is het altijd extra moeilijk om je rang neer te leggen, zeker als hoofdadmin.

Bij deze zal G'lies vanaf heden al mijn taken als hoofdbeheerder overnemen. Ik zal dan ook niet meer langskomen op DH, omdat ik ook niet meer zal RPG'en. Tsja, het lijkt wel een rage tegenwoordig, dat mensen zeggen dat ze stoppen. Maar mensen, ik stop écht. Mijn account is al helemaal veranderd in die van Sham, en om niet onnodig berichten te verwijderen(Bijna 2000) heeft Sham nu 2 accounts:
Shamerd en Sham. Sham is dus nu natuurlijk haar hoofdaccount, en Shamerd is haar oude account. PB's daarop zullen dan ook niet beantwoord worden, dus daar even aan denken!



Laatst aangepast door Rain op ma 14 nov - 8:08; in totaal 1 keer bewerkt

2Bye Bye Empty Re: Bye Bye di 22 maa - 8:23

Claire

Claire
VIP

Nah. Nee. NEEEEE

Niet weer :I

3Bye Bye Empty Re: Bye Bye di 22 maa - 8:25

Azacar

Azacar
VIP

Ik snap het Claudia. Maar vind het wel erg jammer :'(
Maar ik accepteer je keuze.

4Bye Bye Empty Re: Bye Bye di 22 maa - 8:26

Rain

Rain
Administrator

Best vreemd om op je eigen account te reageren, maar goed. Hier G'lies dus.

Ik vind het, zoals ik via msn gezegd heb; enorm jammer! Je was en bent echt een top admin! En ik moet bekennen, je bent er een stuk beter in dan ik. :] Ik weet dat je er goed over nagedacht hebt, en dat betekend dus echt dat Rain niet terugkomt. Sad

Ik zou zo goed mogelijk mijn best doen om DH actief te houden, bedankt voor de 1 jaar en 4 maanden dat je een top (mede) admin was!

5Bye Bye Empty Re: Bye Bye di 22 maa - 8:29

Sultan

Sultan
VIP

Omg.. Wat erg zeg! Ik heb echt respect voor je keuze Rain en ik wil je dan ook bedanken, je was een super Admin en ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat we je supererg gaan missen.. <3

http://twilightgame.actieforum.com

6Bye Bye Empty Re: Bye Bye di 22 maa - 8:32

Cleo

Cleo

Ik vind het ook heeel jammer <3
gelukkig spreek ik je nog op msn!
Je was echt super!

7Bye Bye Empty Re: Bye Bye di 22 maa - 8:43

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Ben je nou weer weg? =( Dat vind ik altijd stom. Maar, ik begrijp het. Ik hoop je nog af en toe nog eens te horen meid. We denken nog steeds aan jou!! Vergeten dat nooit want jij bent de persoon die DH Tot leven heeft gewekt en altijd pogingen deed het in leven te houden. Zo jammer dat je er niet meer zal zijn. Alweer. Denk je nog eens goed na?

Dag Raintje Sad

8Bye Bye Empty Re: Bye Bye di 22 maa - 9:13

Satan

Satan
VIP

Rain Sad

Ik zal je erg missen, ik geloof echt dat je een moeilijke keuze hebt gemaakt want zo'n keuze maken is niet niks, zeker niet met de rang die je hebt.. Ik hoop dat je de juiste beslissing hebt genomen.. Hopelijk spreek ik je nog via msn en kom je terug wanneer je wilt schijnnheilig *hint hint hint,* Embarassed

9Bye Bye Empty Re: Bye Bye di 22 maa - 9:23

Cigo

Cigo

Echt super jammer!
Maar het is inderdaad wel beter om die keuze te maken.
Je was wel een super admin, en je hebt heel veel mensen plezier
gegeven!
We zullen je zeker missen Bye Bye 656204

10Bye Bye Empty Re: Bye Bye di 22 maa - 9:25

Faye

Faye
VIP

Sad

Enorm spijtig om te horen dat je weggaat, moet een moeilijke keuze zijn geweest. In ieder geval bedankt voor alles wat je voor DH gedaan hebt, want zonder jou zouden heel veel mensen niet zo'n súpergeweldige, fantastische website hebben ontdekt. (:
Hopelijk zien we je zo nu en dan verschijnen, maar we zullen je zeker niet vergeten! <3

11Bye Bye Empty Re: Bye Bye di 22 maa - 9:42

Cazanna

Cazanna

Claudjahkebab,

Tja, wat zal ik zeggen. Het is natuurlijk shit dat je weggaat. Ik begrijp je keuze. Je zult zeker gemist worden. Jij hebt DH gemaakt en deze vette Lay-Out gemaakt. Maar ik weet zeker dat je de taak als hoofdadmin aan de juiste persoon hebt doorgegeven.

Ik straf je op school wel.

xxxxxx

12Bye Bye Empty Re: Bye Bye di 22 maa - 10:28

Nirvana

Nirvana
VIP

Hee Claudia,

Wat enorm jammer dat je weggegaan bent - ik lees dit topic pas véél te laat - maar ik begrijp je keuze. Enorm jammer inderdaad... We zullen je missen! Bye Bye 656204

13Bye Bye Empty Re: Bye Bye wo 23 maa - 4:31

Coktail

Coktail

Nawww, een DH zonder Claud, het zal echt wennen worden. Maar we respecteren je keuze allemaal, iedereen weet hoe druk enz. RL kan zijn. Echt super jammer :'(! Dankjuu voor het oprichten van deze RPG, het is echt een super RPG en we gaan het levend houden! =D

Maar het beste gewenst verder nog ;D

Heeft er nog iemand het idee dat die laatste zin echt héél formeel klonk? ="D Maar het is wel gemeend hoor hyper

14Bye Bye Empty Re: Bye Bye wo 23 maa - 6:57

Pearl

Pearl
Moderator

Ontzettend jammer dat je weggaat Clau, je hebt veel voor de site betekend.
Ik hoop dat je zo nu en dan even langskomt!

In elk geval, zoals anderen accepteer ik natuurlijk ook gewoon je keuze!
Ik spreek je nog wel op msn natuurlijk stijlkoppie.

Bye Bye 656204

http://www.dreamhorses.biz

15Bye Bye Empty Re: Bye Bye wo 23 maa - 19:30

Segué

Segué

We gaan u missen, Claudia.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

 » A L G E M E E N » Voorstellen » In RL » Vertrek » Bye Bye

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum