Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

I'm not your friend!

3 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26I'm not your friend! - Pagina 2 Empty Re: I'm not your friend! ma 23 mei - 6:51

Madness

Madness

Toch wat tevreden luisterde ze naar het verhaal, er zat een mengelmoes van alles wat ze zei hoe ze het moest zeggen. "Mooi zo. Nee, je wordt met iedere stap zelfverzekerder, je wordt al fel en trots, het kilheid in de ogen moet je mee oefenen, je moet er mee geboren zijn eigenlijk, ik heb ook lang geoefend op een warme vriendelijke blik om paarden te lokken." Zei ze krachtig. Ze hoorde een ietsje pietsje dominantheid in haar stem, Madness greens vals bij de woorden, ze leerde best snel. "Hef je staart trots en fier, alsof je voor niemand bang bent, zet je oren platter tegen je nek, krul je hals zodat je neus je borst aanraakt. Zo zie je er trots uit, iets wat ik graag ben." Ze zei de opdrachten weer bevelend tegen Yara.

27I'm not your friend! - Pagina 2 Empty Re: I'm not your friend! ma 23 mei - 7:03

Yara

Yara

Madness gaf yara weer bevelend opdrachten. Yara deed wat van haar gevraagt werd; ze krulde haar hals en hefde haar staart op. Zou ze er zo echt zelfverzekerder uitzien? Wat boeide haar dat eigenlijk? Met die gedachte drukte ze haar oren platter tegen haar schedel. Ze liep trots een rondje om Madness heen.

28I'm not your friend! - Pagina 2 Empty Re: I'm not your friend! ma 23 mei - 7:15

Madness

Madness

"Je twijfelde!" Snauwde Madness naar Yara, ze zag haar twijfelen of ze er zo zelfverzekerder uit zou zien, "Voel je trots! Wacht maar, zet Zeus zijn houding op, nu!" Beval ze, ze wou zijn houding zien, dat zou Madness op weg helpen en Yara ook, Zeus had geen schijn van kans als Yara helemaal getraind was. Toen Yara trots een rondje liep had ze wat tevreden staan kijken, "Yara, doe Zeus nu na, precies wat hij doet, ook de kilheid in zijn blik, zijn stem, alles, ook zijn houding!" Beval ze weer. Ze keek naar Yara, als ze niet twijfelde zag ze er al beter uit als dat hoopje ellende van net! "Nog een paar dingen, bied nóóit je excuses aan, dat is ook te wannebe, gesnopen." Zei ze weer. Madness wachtte Zeus' imitatie en die andere dingen af.

29I'm not your friend! - Pagina 2 Empty Re: I'm not your friend! ma 23 mei - 7:26

Yara

Yara

"Oke, dat gaat nog lastig worden, ik bied al om het minste mijn exuses aan. Maar het mogelijk" daarna zette ze Zeus' houding op en zei dreigend en kil; "Bijt me nog eens en je gaat dood!" dat waren tot nu toe zijn laatste woorden geweest. Daarna zette ze haar eigen houding weer op. "En ja, ik tweifelde.." ze voelde de neiging om sorry erachter aan te zetten, maar deed het niet.

30I'm not your friend! - Pagina 2 Empty Re: I'm not your friend! ma 23 mei - 7:35

Madness

Madness

"Nee geen ge dat gaat lastig worden, gewoon DOEN!" Snauwde ze, Madness haalde uit naar Yara, ze moest bevelen gehoorzamen, niet zeggen dat het moeilijk zou worden. Ze luisterde naar de kille woorden van Yara, dus dat was Zeus' houding, "Yara, Zeus is dat dus, je was dreigend en sprak kil, je houding was mooi dominant dus Zeus weet wat ie op zet. Je hebt Zeus dus gebeten en hij werd woest, begrijpelijk maar best wel wannebe, oké, nu weet ik dat dus ook weer." Madness luisterde weer en dacht na wat ze zou zeggen, "Je had wéér de neiging om sorry te zeggen. Stop daarmee!" Zei ze weer, het was irritant en wannebe. "Je moet vanaf nu altijd kil en emotieloos praten, nu ben je niet meer goed maar slecht. Nou.. Laat me maar eens zien wat je allemaal geleerd hebt." Beval ze kil.

31I'm not your friend! - Pagina 2 Empty Re: I'm not your friend! ma 23 mei - 7:42

Yara

Yara

Yara keek haar terug kil aan. Bracht haar hoofd wat dominant omhoog en hief haar staart op. Door de wint zwaaide haar staart als een vlag achter haar. Ze leek niet meer op die lieve aardige merrie die ze gister nog wel was. Ze was veranderd. Zeus deed er een jaar over om haar onzeker te maken, en Madness verpest zijn plan in een middag. Wat zal hij boos zijn! Een valse glimlach krulde haar lippen. Ze zou genieten van zijn boosheid, dat was zeker. En ze bleef zo dominant staan. Ze dacht er niet meer overna, ze deed het gewoon.

32I'm not your friend! - Pagina 2 Empty Re: I'm not your friend! ma 23 mei - 7:54

Madness

Madness

Een tevreden glimlach speelde op haar lippen, Yara was nu zeker zelfverzekerd en slecht, ze keek haar nu kil aan en had haar hoofd dominant geheven, ze dacht eindelijk niet meer. Ze deed het vanzelf! "Ik ben tevreden, dat gaat goed! Nu beginnen we weer met het vechten, nu zal ik niet genadeloos zijn en jij moet je trucjes klaarspelen!" Ze was nog net uitgesproken toen ze zich volop op Yara gooide, haar hoeven raakten genadeloos haar rug en schouder, nu was het veel harder omdat ze de eerste keer zich had ingehouden. Madness liet los en beet in haar achterbeen, ze liet los en zocht het plekje achter haar oren op en gooide haar genadeloos op de grond, intussen deelde ze een paar klappen uit op Yara's achterbeen. Nu zette ze hard haar hoef neer op Yara's luchtpijp neer, op dit moment kwam het op Yara neer!

33I'm not your friend! - Pagina 2 Empty Re: I'm not your friend! ma 23 mei - 19:29

Yara

Yara

Madness was nog niet uitgesproken of ze sprong weer op Yara. Yara werdt Weer op de grond gedwongen en Madness zette haar hoef op haar lucht pijp. Yara trapte haar met haar achter been hard in haar buik, zodat de merrie haar los liet Yara schoot onder Madness door en Tilde haar op. Ze zakte bijna door haar benen heen, maar Madness viel wel. Hijgend keek ze wat de merrie zou doen

34I'm not your friend! - Pagina 2 Empty Re: I'm not your friend! di 24 mei - 2:35

Madness

Madness

"Goed zo, ik stuur je naar een soort vriend van me en die zal je samen met SunnyDream verder opleiden voor je conditie en spieren, hij zal je nog beter leren vechten, beschouw me als pleegmoeder en ik zal je leiden en helpen in tijden van nood." Sprak ze kil en toch charmant en zuiver. Rustig maar respectloos keek ze in de bruine ogen van Yara, in één middag was ze totaal veranderd. Madness greens even en liep weg, ze wachtte niet op Yara, die zou haar toch wel volgen. Met grote passen liep ze naar de uitgang van het zilveren meer, ze wist dat Yara haar volgde en liep verder....

[ik open met dark spirit een topic zodat jij daarin kan reageren Very Happy]

35I'm not your friend! - Pagina 2 Empty Re: I'm not your friend! di 24 mei - 3:03

Yara

Yara

"Goed zo, ik stuur je naar een soort vriend van me en die zal je samen met SunnyDream verder opleiden voor je conditie en spieren, hij zal je nog beter leren vechten, beschouw me als pleegmoeder en ik zal je leiden en helpen in tijden van nood." Sprak madness kil maar wel charmand en zuiver. Yara knikte eens en Madness draaide zich om en liep naar de uitgang van het zilveren meer. Ze wachte niet op Yara, ze wist dat Yara haar zou volgen, en dat deed Yara ook. Madness kende haar helemaal in een middag

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum