Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Calm down! [ & night dancer ]

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Ourora

Ourora

De palomino kleurige vacht van de merrie glinsterde in de zon. Al zingende liep ze door het gebied heen. Plotseling klonk het geruis van water. De merrie keek tevreden op. Haar perfecte lichaam kon nou eenmaal wel een wasbeurt gebruiken. Voorzichtig liep ze de kant op van het water. Ze kwam uit bij een grote waterval, waar zee ook wel tevreden mee was. Zelfvoldaan stapte ze het water in. Vrolijk spatterde ze met het water tot ze een geluid hoorde. Ze stopte meteen. Niemand mocht haar zo vrolijk zien! Ze keek naar de kant van het geluid en snoof. Ze legde haar oren plat in haar nek en gilde. ''Laat je zien, monster!'' Ze bleef een tijdje naar het geluid staren, maar had geen zin om er heen te gaan. Ze stond zo wel mooi, ze kwamen maar naar haar toe! Haar perfecte beentjes mochten wel eens wat rust gebruiken! Nog steets niet al te vrolijk begon ze weer te zingen. Haar vrolijkheid kwam algauw weer boven water. Ze grinnekte.



Laatst aangepast door Ourora op do 2 jun - 21:22; in totaal 1 keer bewerkt

Jack Sparrow

Jack Sparrow

Night Dancer stapte langs het struik gewas naast het meer dat werd gevormd door de watervallen. Hij had zijn oren plat tegen zijn schedel aan gedrukt. En zijn hoofd en staart fier en trots de lucht in geheven. Een eindje verderop zag hij een merrie vrolijk spetteren. Hij hoorde haar woorden, en rolde met zijn ogen. Weer zo'n gekke wannabe. Night Dancer greens vals en zag haar vrolijk bezig. Langzaam liep hij op haar af. Hij fronste zijn wenkbrauwen en zei: ''Denk je dat je slecht bent, met je gegil en een paar zinloze woorden?'' Zijn stem was vals en snijdend hij stelde zich fier en trots op en zei: ''Het feit alleen al dat je vrolijk bent is al genoeg om te zeggen dat je een gekke wannabe bent. Merrie zeg je naam!'' Night Dancer ontblootte zijn tanden. Hij zou wel even afrekenen met deze wannabe. Een makkelijk trainingkje in zijn ogen.

Ourora

Ourora

''Denk je dat je slecht bent, met je gegil en een paar zinloze woorden?'' Ourora keek op. Welke idioot zei dit? ''Het feit alleen al dat je vrolijk bent is al genoeg om te zeggen dat je een gekke wannabe bent. Merrie zeg je naam!'' Ze lachte. Zij? Een wannabe? Never! Ze snoof. Een hengst. Mooi! Ze glimlachte breed maar het had een ijskoude betekenis. ''Wat is er hengstje? Kan je mijn perfectie niet aan?'' Zelfvoldaan liep ze naar de hengst toe en ging met een arrogantte blik voor hem staan. ''Wat wil je dat ik doe? Dat ik als een hondje me naam ga zeggen? Nee. Zo ben ik niet, je hebt het verkeerde slachtoffer uitgekozen, dus ga nou maar weer weg''

Jack Sparrow

Jack Sparrow

Night Dancer rolde met zijn ogen. 'Haar perfectie.' Night kende de merrie pas net, maar wist nu al dat ze dacht dat ze de mooiste was, nou mooi niet dus. Night Dancer rolde nog een met zijn ogen en zei: ''Jou perfectie? Welke als ik vragen mag? Erg veel perfectie zie ik niet in je. Alleen dat je een perfecte wannabe bent merrie'tje.'' Zijn stem was snijdend en kil, hij zwiepte met zijn staart en vervolgde: ''Je hoeft je naam niet te zeggen, maar verwacht niet dat ik dan wel heel braafjes mijn naam ga zeggen merrie. En ik zoek geen slachttoffers ik kom ze toevallig tegen.'' Night Dancer zuchtte en wachtte af.

Ourora

Ourora

''Jou perfectie? Welke als ik vragen mag? Erg veel perfectie zie ik niet in je. Alleen dat je een perfecte wannabe bent merrie'tje.'' Ourora kuchte. Agh, ze was er nu al aan gewent om een wannabe genoemd te worden, maar ook nog eens spotten met haar perfectie? Pf, die gozer wsa gek! ''Je hoeft je naam niet te zeggen, maar verwacht niet dat ik dan wel heel braafjes mijn naam ga zeggen merrie. En ik zoek geen slachttoffers ik kom ze toevallig tegen.'' Het zal wel. Ouora had helemaal geen zin meer om met de hengst de praten. Haar een wannebe noemen was al erg, maar dan ook nog spotten met haar perfectie. Nee. Ze mocht hem echt niet.

Jack Sparrow

Jack Sparrow

Night Dancer merkte dat de merrie afhaakte, het zal hem wat wezen! Night Dancer greens vals en haalde naar haar uit. Hij raakte haar net. Hij zwiepte verveeld met zijn staart, en keek wat rond. Night Dancer wachtte en wachtte. Toen de merrie uiteindelijk nog niks naar zijn idee deed sprak Night Dancer dan maar: ''Zelfs te bang om te vechten. Of ben je te ijdel? Dan zal ik je wat zeggen merrie. In ieder geval hoor je dan niet thuis bij de duivel!'' Zijn woorden waren luid en vals.

Ourora

Ourora

Ourora greens toen hij haar raakte. Hmm. Dit vond ze wel leuk, ze wachte nog een schop af, maar inplaats daarvan, begon de hengst weer te praten. ''Zelfs te bang om te vechten. Of ben je te ijdel? Dan zal ik je wat zeggen merrie. In ieder geval hoor je dan niet thuis bij de duivel!'' Ze greens nogmaals, hij had eindelijk door dat ze zich zorgen maakte over haar ijdelheid, maar niet om haar slechtheid, ze had wel iets beters te doen! ''Zeg hengstje, het gaat mij er helemaal niet om of ik bij de duivel thuis hoor of niet, misschien ben jij zo iemand die met hangende pootjes naar de duivel toe rent, maar nee, zo ben ik niet'' Ze greens bij de blik van de hengst.

Jack Sparrow

Jack Sparrow

''Zeg hengstje, het gaat mij er helemaal niet om of ik bij de duivel thuis hoor of niet, misschien ben jij zo iemand die met hangende pootjes naar de duivel toe rent, maar nee, zo ben ik niet'' Haar woorden boeide Night Dancer echt geen ene ruk. Verdomd waarom moest hij nou weer zo'n erge wannabe ontmoeten. Ze was verdomd gewoon een uitschot voor de slechte paarden. Night Dancer schudde zijn hoofd en zei: ''Ik zeg niet dat ik met lamme pootjes bij de duivel hang. Nee, integendeel. Ik dien hem niet echt, ik behoor tot hem. Ik hoop dat je toch een beetje hersens hebt in die holle kop van je.'' Night Dancer schudde zijn hoofd en zei: ''Dus eigenlijk zeg je dat je een verdomd goede wannabe bent. En dus duidelijk te ijdel om ook maar een spatje modder op je te krijgen. Wat moeten we met zo'n uitschot als jij'' Zijn stem was vals en door en door slecht.

Ourora

Ourora

''Ik zeg niet dat ik met lamme pootjes bij de duivel hang. Nee, integendeel. Ik dien hem niet echt, ik behoor tot hem. Ik hoop dat je toch een beetje hersens hebt in die holle kop van je.'' Ourora greens. Hoe wannebe wou hij haar hebben? Ze kon veel beter als dit! ''Dus eigenlijk zeg je dat je een verdomd goede wannabe bent. En dus duidelijk te ijdel om ook maar een spatje modder op je te krijgen. Wat moeten we met zo'n uitschot als jij'' Ze snoof. Een uitschot. Hoe durfde hij zo tegen haar te praten, geen enkele respect, al het hele gesprek niet. ''Zeg hengstje, ik weet niet wat je bedoeling is'' Ze snoof nogmaals en keek om zich heen, naar de grond en toen weer naar Night Dancer, ''Maar zolang jij niet mee werkt, werk ik ook niet mee'' ze greens nogmaals, maar nog steets met een ijskoude blik. Het was geen haat, maar nijd. Zware nijd. Het intresseerde haar weinig wie de hengst was of wat hij deed, maar dat iemand geen respect had voor haar, was een verassing. In haar vorige kudde kwam iedereen half smekend naar haar toe, dit was ze echt niet gewent! Maar ze zou het leren, ze moest er mee om kunnen gaan..

Jack Sparrow

Jack Sparrow

Night Dancer rolde met zijn ogen. 'Hengstje.' Vreselijk. Night Dancer greens vals en zei: ''Als er iemand bedoelingen heeft ben jij dat waarschijnlijk wel. Met je zogenaamde Perfectie. Wat wil je er mee als je het helemaal niet hebt?'' Zijn woorden waren sissend en vals. Dancer zuchtte en zei: ''Waarmee zou ik mee moeten werken. En ik vraag al helemaal niet dat jij mee moet werken. Al hoewel het wel slim is.'' Night Dancer greens vals, en ontblootte zijn tanden. Vervolgens raakte hij haar tegen haar buik aan. Dit zou nog wel eens heel leuk worden. Zwijgend liep hij één rondje om haar heen en stopte.

Ourora

Ourora

''Als er iemand bedoelingen heeft ben jij dat waarschijnlijk wel. Met je zogenaamde Perfectie. Wat wil je er mee als je het helemaal niet hebt?'' Nu ging hij weer over haar grens heen, maar ze hield zich in. Misschien waren haar ouders overdreven geweest, maar ze wist dat ze ongetwijfeld mooi was. ''Waarmee zou ik mee moeten werken. En ik vraag al helemaal niet dat jij mee moet werken. Al hoewel het wel slim is.'' Slim? Ze begreep de hengst even niet, maar toen hij haar buik aan raakte, gilde ze vanbinnen. Maar ze liet het niet merken. Ze keek de hengst nijdig aan. ''Oh, wil je het zo gaan spelen'' ze greens breed. Ze ontbloote haar tanden en hief haar hoofd en staart hoog in de lucht. Dominantie straalde. Nijdigheid droop van haar af. En haat, innerlijke haat, was in haar ogen te lezen. Het zou nog leuk worden met dit hengstje, er viel eindelijk wat te doen!

Jack Sparrow

Jack Sparrow

Night Dancer stelde zich dominant op. Hij wist zelf dat hij hoger stond dan de merrie voor hem die haar zelf slecht noemde. Dat was dus zeker een goed voorbeeld van een wannabe. Night Dancer greens lichtjes, wat dacht die merrie allemaal wel niet? Night Dancer fronste zijn wenkbrauwen en zei kil: ’’Spelen? Ik speel niet merrietje. Spelen met je reputatie is dom dat zou iedereen moeten weten. Maar blijkbaar niet. Jij blijkbaar niet.’’ Zijn stem kwam soepel over zijn tong, en zijn toon was luid met een kilte die weinig paarden bevatte. Hij ontblootte zijn tanden nog een keertje en had zijn staart en hoofd fier en trots de lucht in geheven. Maar ook bovenal dominant. ’’Jij speelt het. Ik niet’’ Zei hij kil. Night Dancer wist dat die boven de merrie stond. Hij zwiepte met zijn staart, schudde zich uit. En wachtte ongeduldig af.

Ourora

Ourora

’’Spelen? Ik speel niet merrietje. Spelen met je reputatie is dom dat zou iedereen moeten weten. Maar blijkbaar niet. Jij blijkbaar niet.’’ Pfhu! Die hengst dacht duidelijk dat hij iets was! Ze keek hem arrogant aan. Met haar reputatie spelen? Ze was net nieuw, een reputatie had ze nog niet en als het zo door ging zou ze die ook niet krijgen. ’’Jij speelt het. Ik niet’’ moest ze weglopen? Of blijven? Ze wist het niet. Ze wist wel dat ze deze vreselijke hengst niet mocht. Ze wist niet eens meer waar hij het over had, het intresseerde haar niet meer. ''Ik mag je niet, daar was je zelf vast al achter gekomen, jij mag mij niet, dus laten we verder gaan. Ik heb geen zin om hier een vreselijke discussie te hebben met een hengst die van alles faket. '' Ze haalde een hap adem en vervolgde ''Áls je denkt dat je zelf heel wat bent, dan ren je maar weer met hangende de pootjes naar je vrienden.'' Ze keek weg van hem. Ze had geen zin om nog naar hem te kijken. ''No-lifer'' moppelde ze in zichzelf.

Jack Sparrow

Jack Sparrow

Night Dancer fronste zijn wenkbrauwen. Het liefst zou hij haar nu even pijn doen wat ze verdiende, maar hij zou het gezellig houden. Dancer stampte met zijn hoef op de grond en zei: ''Ik fake het niet. Het is gewoon zo. Laat me raden in je vorige kudde hing iedereen aan je met lamme pootje's. Vrienden, heb je niet bepaald voor zoiets. Ach maar dat zul jij nooit weten. Niemand wilt vrienden worden met jou.'' Hij rolde met zijn ogen, en hoorde nog net haar mompelende woorden. Niet goed, maar hij kon er iets uit maken. ''Een no-lifer, is iemand die geen leven heeft. Zoals jij. Ik heb een doel voor ogen, een heleboel doelen merrie. Jij waarschijnlijk niet'' Hij schraapte met zijn hoef over de grond. Wat deed hij hier ook?

Ourora

Ourora

''Ik fake het niet. Het is gewoon zo. Laat me raden in je vorige kudde hing iedereen aan je met lamme pootje's. Vrienden, heb je niet bepaald voor zoiets. Ach maar dat zul jij nooit weten. Niemand wilt vrienden worden met jou.'' Ze zuchte. ''Dus als ik zo vaag, irritant en zogenaamd slecht ben, als jou, dan krijg ik opeens wel vrienden?'' Ze deed net of ze schrok. ''Ohoke, nou dan moet ik ook maar zo als jou gaan doen hé'' Ze greens. ''Een no-lifer, is iemand die geen leven heeft. Zoals jij. Ik heb een doel voor ogen, een heleboel doelen merrie. Jij waarschijnlijk niet'' Geen leven? Zij? Ze had een perfect leven, als die hengst eruit was. Ze verdeed haar tijd, ze had hier geen zin meer in.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum