Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het gestoorde geval ~ Also know as..

+3
Utello
Fether
Painted Black
7 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Painted Black

Painted Black
VIP

Morry iedereen! Nou, ik dacht, naja, misschien moet dit geval zich ook maar eens voorstellen? Ik ben dus Verena, voor sommige bekend als Painted Black & Ourora. (Pharaon. , maar die is nieuw Het gestoorde geval ~ Also know as.. 779556 ) en ik ben al, ja al, 13 jaar! En jayh, ik word 1 aug 14 Het gestoorde geval ~ Also know as.. 991721 Bijna dus. Oke. Wat kan ik nog meer vertellen? Uhm, voor sommige die er niet achter gekomen waren, ik ben dus een meisje, ja! Het gestoorde geval ~ Also know as.. 991721 En ik heb een awesome haflingerpaardding. Japs, spirit is een haflinger ruin van uhm.. 7 jaar en is mijn own horsie! Het gestoorde geval ~ Also know as.. 779556 & verder hou ik van muziek luisteren, tekenen, rpg-en en tja, schrijven? Oh, en ik verveel me hééél vaak, teminste, altijd als ik online ben. Dus wees niet bang om tegen me te praten, ik heb dan misschien ADHD, maar ik kan nog heel lief zijn hoor Het gestoorde geval ~ Also know as.. 716178
Whow, het is al best wel weer een half verhaal geworden, oke. xd
Maar, ik wou nog wat vertellen over mijn diertjes, jadiewas ik vergeten Het gestoorde geval ~ Also know as.. 192353
Ik heb 2 cavia's, een hond, 2 vissen en dus een ponypaardgevalding. Oh en een broertje, maar dat is niet mijn favoriete huisdier. Verder wonen mijn ouders bij mij, in noordholland, Yay. Nog een vraag, stel maar Het gestoorde geval ~ Also know as.. 779556

Fether

Fether
VIP

Leuk dat je een eigen paard hebt! Very Happy Haffies ownen! Dance
En ook hallo mede ADHD'ertje! AWESOMENESS

Als je vragen hebt kun je die altijd stellen en bla bla bla...

Painted Black

Painted Black
VIP

Yayh. Tnx! Het gestoorde geval ~ Also know as.. 759548

Utello

Utello

haaaaayy,,

waar woon je in nh?? want ik woon daar ook ;d
en ik word 8 aug 14 EerbetoonAanDeAlmach

Courage

Courage

Yay!!! Meer mensen die in Augustus jarig zijn Very Happy

Ik word 7 Augustus 15 Lief

Boots

Boots

Welcome! Een mede viertiener! ^^

Painted Black

Painted Black
VIP

Utello schreef:haaaaayy,,

waar woon je in nh?? want ik woon daar ook Het gestoorde geval ~ Also know as.. 779556
en ik word 8 aug 14 Het gestoorde geval ~ Also know as.. 4099309508
Ik woon dicht bij hoorn, enkhuizen.

Faye

Faye
VIP

WELKOOOOM VERENA~

NU WEET IK JOU NAAM! *slimsmiley*

ik ben de enige echte superheld van DH (oké, op dit moment zit ik eigenlijk alleen in 't teut topic omdat ik een rpg' break heb, maarja). maar voor andere niet-superheldachtige vragen kun je altijd bij de modders+admins terecht. die eten je me alle liefde op. Meow

VEEL PLEZIER EN IK ZIE JE VAST NOG WEL Yay

Mischa

Mischa
VIP

OHNOO BEN HELEMAAL VERGETEN U TE VERWELKOMEN

*welkom welkom*
*welkom welkom*

YEAH

Painted Black

Painted Black
VIP

Haha, Dankjuwlie Het gestoorde geval ~ Also know as.. 160777

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum