Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

PRADOMPOMPOM

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1PRADOMPOMPOM Empty PRADOMPOMPOM do 9 jun - 20:15

Falcon

Falcon
VIP

GHELLEUWAAA
Natuurlijk had ik mezelf al lang voorgesteld toen ik hier voor het eerst kwam, en nu doe ik dat gewoon nog eens over Cheer

Mijn naam is Daniëlle Denise van Enck, ik ben 17(bijna 18) jaartjes oud en kan momenteel wel zeggen dat ik geen vaste verblijfplaats heb Razz
Hoe dat komt leg ik zo nog uit

Ik volg de MBO niv. 4 opleiding Paardenhouderij & Management + Sport op het Groenhorst College te Barneveld.
Mijn natuurkunde leraar Frank vd Weert is stomtoevallig ook mijn nask leraar geweest in de eerste van de middelbare school.

Verder heb ik op het moment geen eigen paarden, maar rijd ik wel paarden van een stal, zo'n beetje onbeperkt.
Ik heb eind vorig jaar een superstage gehad in Sint-Oedenrode vlak bij Eindhoven en daar ga ik de maand juli weer werken.
1 Augustus t/m 15 Oktober ben ik op buitenland stage in Frankrijk, daar gaan we vooral trektochten maken etc. Dat gaat nog leuk worden want ik spreek welgeteld drie woorden frans..

Qua huisdieren heb ik een hond, kruising Duitse Herder, Labrador, die toevallig vandaag word gecastreerd, alleen weet hij dat nog niet en denkt hij dat ie een oorcorrectie krijgt.. genaamd Mikey.
Ook heb ik twee katten, Zorro en Paprika. Mijn vader heeft ook twee katten, Geer en Goor en de derde noem ik Jeroentje

Mijn film en muziek intresses liggen wijdverspreid, ik vind films zoals The Sound of Music leuk, maar ook Transformers 3D staat op het lijstje.

Andere hobbies zijn; Tekenendoe ik héél veel, karatedit jaar voor mn zwarte band!, lezen, met vrienden hangen, uitgaanEde en Utrecht zijn favoriet, sporten, schrijven, ANIME! =D en nog veel meer...

OHJA
Ik zou nog terugkomen op het feit dat ik geen vaste woonplaats heb.
Nou kijk, omdat ik dit jaar op stage naar Frankrijk ga en daarvoor een maand intern in St-Oedenrode, heb ik de huur opgezegd van mn apartement ja, ik woon op mezelf. De helft van mijn spullen staan al bij mn stiefvader en de andere helft ligt nog in Barneveld. Als ik terugkom ga ik daar ook tijdelijk wonen, totdat ik weer ergens een apartement heb.

Behalve Falcon speel ik hier verder:
Ithilwen
Blue
Chegyo
ennogeenpaaranderendieikevennietmeerweet

Ik hebhad hier een comic, genaamd; Falcon & Mýsla Comics! Mýsla is een orgineel karakter van Tessa, aka Segue, Segtu etc.
Ik ben ermee doorgegaan, alleen heb ze nooit online gezet, onderhand heb ik 3 korte verhaaltjes ervan gemaakt, en een stuk of 7/8 losse strips. Misschien ga ik ze publiceren, en ideeën voor onderwerpen zijn altijd welkom!


Nou, dat was het wel zo'n beetje, als je nog vragen hebt, stel ze gerust, als ik al bijt doe ik het zachtjes!

http://yumani-chan.deviantart.com/

2PRADOMPOMPOM Empty Re: PRADOMPOMPOM vr 10 jun - 1:48

Mischa

Mischa
VIP

Woeeeh

ALSNOGWELKOMTERWIJLJIJERALVEELLANGERBENTDAAANIELLEEEE Rainbow sheep

3PRADOMPOMPOM Empty Re: PRADOMPOMPOM wo 29 jun - 0:53

Celebrían

Celebrían
VIP

WELKOM DANIELLE.
PERSOON DAT IK NOG NIET ZO LANG KEN.
LIKE.. EEN JAAR OF 4. PRADOMPOMPOM 11631

Rainbow sheep

4PRADOMPOMPOM Empty Re: PRADOMPOMPOM wo 29 jun - 1:08

Rival

Rival

Goeiedag!

Welkom op DH! Ik wens je heel veel succes met RPG-en en mocht je hulp nodig hebben, PB je maar


----



Drie woorden Frans heah? Ik twee zinnen:

Je ne comprends pas - Ik begrijp het niet
Je ne sais pas - Ik weet het niet

Daarmee kom je een end Nanananaaaa

5PRADOMPOMPOM Empty Re: PRADOMPOMPOM wo 29 jun - 8:50

Celebrían

Celebrían
VIP

Ik weet er nog een die wel leuk is.
Alleen niet echt.. subtiel ofzo PRADOMPOMPOM 11631

Vous avez un(e) grand(e) derrièreNanananaaaa

6PRADOMPOMPOM Empty Re: PRADOMPOMPOM wo 29 jun - 10:28

Kyanos

Kyanos
VIP

of iets van

dat liedje waarin ze zingen : wil je met me naar bed vannacht ^^

alleen hoe je dat schrijft geeeeen idee Xd

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum