Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Flowers!

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Flowers! Empty Flowers! do 16 jun - 3:55

Dyani

Dyani

Kyara stapte rond in het bloemenveld. Ze verveelde zich. Ze had een hengst tegengekomen op de Pairie, en hij had gevraagd of hij haar mocht dekken. Ze had nog steeds geen andwoord gegeven, ze was gewoon bang, dat zou haar eerste dekking worden. Ze had van de zenuwen nee gezegt, maar de hengst bleef aandringen, zodat ze ging tweifelen. Maar nu had ze nog steeds geen andwoord gegeven. Wat moest ze doen?

-Alayne-

2Flowers! Empty Re: Flowers! do 16 jun - 7:29

Aleyne

avatar

Een donker grijze merrie draafde op een rustig tempo tussen de bloemen door. Natuurlijk draafde ze er een paar kapot. Het word hoog tijd dat Aleyne nog eens zou moeten praten met Midflower, het is toch wel een tijdje geleden. Was er iets aan de hand met haar? Aleyne wou niet dat hun band kapot ging. Ze had jaren gezocht naar haar verloren zusje en ze heeft haar nu uiteindelijk terug ze zou haar niet snel op geven. Een lichte bries kwam opsteken en lieten de manen van Aleyne lcihtjes door elkaar schudden. Haar staart sloeg af en toe hard tegen haar flank voor de irritante insecten. Een onbekende geur drong Aleyne haar neusgaten binnen. Ze is hier al een tijdje maar er waren altijd wel onbekende paarden die Aleyne niet zou hebben ontmoet. Aleyne draaaide zich om en ging in een stevige galop naar de geur van de merrie. Een daar zag ze dan een bruine merrie staan. Op de een of andere manier merkte aleyne aan haar houding dat ze ergens meezat. Dat voelde ze gewoon aan. " zou ik ergens mee helpen? Ik zie dat je ergens mee zit" Vroeg aleyne "ow sorry ik heb me nog niet voorgesteld. Ik ben Aleyne en jij?" vervolgde ze vlug er aantoe. Ze keek te merrie rustig aan. Aleyne toonde haar goede zelf vertrouwen vaak zo goed uit dat ze het zelf niet echt direct besefte. Aleyne was dan ook niet echt een dominante merrie, maar als ze echt door iemand zou geirriteert raken zou ze een heel ander karakter krijgen wat nog niemand eigenlijk heeft gezien zelf haar eigen zus niet.

3Flowers! Empty Re: Flowers! do 16 jun - 19:35

Dyani

Dyani

De geur van een paard drong haar neus binnen. Ze keek om, een Donkere merrie draafde wat rond, toen ze haar zag kwam ze naar haar toe. " zou ik ergens mee helpen? Ik zie dat je ergens mee zit" Vroeg aleyne "ow sorry ik heb me nog niet voorgesteld. Ik ben Aleyne en jij?" vervolgde ze vlug er aantoe. Ze keek naar haar en Kyara liet haar hoofd hangen. "Ja, ik zit inderdaad ergens mee." zuchte ze. "Op de Prairie kwam een hengst naar me toe, en die wilde me dekken, maar dat wilde ik niet. Maar hij bleef aandringen. Weet jij wat ik moet doen?" Kyara keek haar aan. "Ik heet Kyara"

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum