Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

soms heb ik wel eens een random idee.

+9
Mischa
Lucardi
Álfur
Amiya
Vanilla
Pearl
Zephyr
Boots
Faye
13 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Faye

Faye
VIP

Hoi alle normale mensen van DH (waar ik mezelf niet toe reken, ghehehehe) Yay

maaaaaaaar, het idee. want daar ging dit topic over enzo. Het zit zo; ik kwam op het idee door het topic van Boots over dat er eventueel punten werden gegeven voor een verhaallijn. Heel leuk allemaal, heb ik verder niets mee te maken. Maar toen dacht ik, dat is best wel leuk als feedback, dan weet je tenminste dat je een goede verhaallijn hebt geschreven. Klaar. Toen ging ik gewoon even random DH'en en toen had ik mijn 'ping' momentje. Nanananaaaa

Het momentje hield in dat het me een leuk idee leek als je ook een feedback kon krijgen voor het schrijven van een post. Gewoon, een losse, op zich staande post. En met feedback bedoel ik; kritiek. Geen punten, of niet zoals 'dat heb je echt goed gescheven!' maar iets inhoudelijks, commentaar, verbeteringen, wat is goed en wat kan beter.

Hoe moet je dat voor je zien? Ergens in een forum komt een topic met een titel (geen idee hoe je dat noemt, maargoed :'D) Wanneer je denkt van hé, ik wil wel eens commentaar op die post kan je een link plaatsen in dat topic naar je post. Vervolgens is het vrij aan alle DH'ers om daar commentaar op te gaan geven Yay.
Natuurlijk mag dat commentaar best keihard zijn (vind ik dan) en moet je wel tegen kritiek kunnen, maar het moet natuurlijk niet een persoonlijke aanval op iemand worden. Als je kritiek/commentaar ergens op geeft moet je dus goed nadenken over wat je wilt zeggen en als degene die de feedback ontvangt moet je er ook op kunnen rekenen dat je commentaar kunt ontvangen waar je het persoonlijk niet mee eens bent.

Nu vraag je je misschien af wat het nut hiervan precies is? Dat zal ik even vertellen en hopelijk is het nog begrijpelijk ook. :'DD
Wanneer je de mogelijk hebt om feedback te ontvangen op een post ga je automatisch meer nadenken over wat je schrijft en hoe je schrijft. Je post wordt dus meer doordacht, misschien zelfs professioneler en je hebt dus een uitdaging om zo goed mogelijk te schrijven. Door de feedback die je hebt ontvangen kun je als schrijver aan jezelf werken, je verbeteren etc. Er komt dus meer uitdaging in voor de schrijver (als je dat wil dus hé, want de feedback is geen verplichting). Natuurlijk moet rpg'en ontspanning blijven (zo zie ik het tenminste) maar af en toe is het ook leuk om de mening van een ander te horen en het leek mij echt heel leuk als daar een plekje voor was <3.
En voor degenen die de feedback geeft is het natuurlijk ook heel tof omdat die zich eindelijk eens mag uitleven met verbeteren en dat is leuk. soms heb ik wel eens een random idee. 11631 Oh en het biedt natuurlijk de mogelijkheid om het uiten van je mening te ontwikkelen etc. Dus. Na al dit slimme gedoe overtuigd? Of wil je hier nog iets aan toevoegen? REAGEER. Daar hou ik van. Ahoy

Boots

Boots

Hmmz, ik heb geen idee of dat mogelijk is met dit forum. Maar het idee is wel goed!


Even wachten wat de anderen ervan zeggen ^^

Bedoel je trouwens een Hyve achtig iets?

"Druk hier voor 'Respect'" "Druk hier voor 'Commentaar'"

Zephyr

Zephyr

Wel je bent weer eens de slimme gaan uithangen he?

Het is een geweldig en handig idee. :3 Das super handig ;D

Faye

Faye
VIP

Boots schreef:Hmmz, ik heb geen idee of dat mogelijk is met dit forum. Maar het idee is wel goed!


Even wachten wat de anderen ervan zeggen ^^

Bedoel je trouwens een Hyve achtig iets?

"Druk hier voor 'Respect'" "Druk hier voor 'Commentaar'"

Meer op een deviantArt achtige manier 'The Artist has requested Critique on this Artwork
Critiques should be thoughtful, in depth responses to the work.' zoiets. Yay

Pearl

Pearl
Moderator

Ik heb het even doorgelezen en vind het persoonlijk echt iets gaafs ^^

http://www.dreamhorses.biz

Vanilla

Vanilla
VIP

oeehhh, goed idee, zo kunnen beginnende RPGers, en zelfs ervaren RPGers meer tips krijgen door de kritiek en zien ze dingen die ze noiet doen als ze aan het posten zijn enzow, als ik je snap, maar ik denk het wel soms heb ik wel eens een random idee. 3800514792

http://rebirthcity.forumotion.com/

Amiya

Amiya
Administrator

Faye schreef:
Boots schreef:Hmmz, ik heb geen idee of dat mogelijk is met dit forum. Maar het idee is wel goed!


Even wachten wat de anderen ervan zeggen ^^

Bedoel je trouwens een Hyve achtig iets?

"Druk hier voor 'Respect'" "Druk hier voor 'Commentaar'"

Meer op een deviantArt achtige manier 'The Artist has requested Critique on this Artwork
Critiques should be thoughtful, in depth responses to the work.' zoiets. Yay


En dan op een soort van ‘Fair’ ‘Unfair’ manier? Ik ga even nadenken over hoe we dit idee zouden kunnen uitvoeren, als er genoeg voorstanders voor zijn. c: Alhoewel er niet echt redenen zijn om het niet te doen, tenzij die nog komen. ;D

Álfur

Álfur

Ik vindt het ook een enorm cool idee ! Kan namelijk zelf ook niet geweldig rpg'en en tips zouden handig zijn soms heb ik wel eens een random idee. 11631

Lucardi

Lucardi

Ik vind het echt een super idee! Ook erg handig voor beginnende RPG'ers om meer inhoud in hun postst te brengen. Toen ik net begon lukte het echt niet om meer dan 3 regels (als het er niet minder waren xD) te schrijven.


Ik hoop dat het uitgevoerd kan worden!

Mischa

Mischa
VIP

Topideee. Yay

Al moet ik eerlijk zijn, ik kan niet écht goed tegen kritiek haha =')

Falcon

Falcon
VIP

Ik vind het een heel goed idee! Vooral omdat je elkaar dan ook echt kunt helpen om beter te worden.

Had er even een paar voorbeeldjes bij gemaakt omdat de mods zich afvroegen hoe het gedaan kon worden, misschien zoiets?
En voor als je geen kritiek wilt ontvangen dat je het dan bij het schrijven van je post aan kan geven.

https://2img.net/h/oi51.tinypic.com/szvi28.jpg
en
https://2img.net/h/oi54.tinypic.com/2hqh5wn.jpg

http://yumani-chan.deviantart.com/

Fawn

Fawn

Áls het mogelijk is, zouden mensen erbij moeten zetten wanneer ze wél kritiek op hun post willen. c:

Kyanos

Kyanos
VIP

Vind het echt een super idee! ! Ik vind mezelf ook nog niet echt goed posten dus kritiek en commentaar is zeer welkom Very Happy

Quentin

Quentin

Top plan! 👍

@ Falcon; de vormgeving maakt niet echt veel uit, ik denk dat Amiya bedoeld hoe ze het technisch gezien voor elkaar moeten krijgen Wink

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum