Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Do i have any family?

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Do i have any family? Empty Do i have any family? ma 1 aug - 6:33

smoothie

smoothie

Smoothie had het eigenlijk wel een beetje gehad op de wereld. Na dat haar moeder gestorven was, had ze helemaal geen familie meer. Ze gallopeerde hard door de koren. Toen ze weer aan haar moeder dacht gingen haar oren een beetje naar achteren en begon ze harder te gallopeeren. Ze kende haar moeder helemaal niet goed, maar het was toch haar moeder. Haar vader was een paint horse. Smoothie leek het meest op hem. Ze wist niet wie hij was, want haar moeder wou er vroeger nooit over praten.Plotseling stopte ze in een keer. Ze was dood op. Ze had geen vrienden, geen Familie, helemaal niemand. Vroeger maakte ze makkelijk vriendjes, en was ze ook vrienden met haar broertje. Ze weet alleen niet meer wat er met hem was gebeurt. Smoothie hinnikte naar boven. Naar haar moeder. Natuurlijk zou ze geen antwoord krijgen. Ze bleef stil staan en keek naar voren.

{paintet black} -sorry moest weg-

2Do i have any family? Empty Re: Do i have any family? ma 1 aug - 22:05

Painted Black

Painted Black
VIP

''Ik hou van je zoon. En ook van je zusje''
De dag van zijn moeder's dood leek als gisteren, stond in zijn geheugen geprend. Vanaf die dag had hij zich af gevraagt waar ze het over had gehad. Ze hield van zijn zusje, maar wie was zijn zusje? Als kudde merrie had ze meerdere veulens, maar die kende hij allemaal. Hij wist dat hij een broer had, een grotere zus, een broertje, maar hij wist niet dat hij een zusje had. Hij had het er ooit over gehad, met zijn moeder. Ze zou een bont veulen hebben gehad. Painted wierp zijn hoofd in de lucht en zuchte. Zijn moeder, een vrouw die zoveel betekende voor hem. Ze zou dol blij geweest zijn als ze nu nog leefde, over Amani. Maar nu, moest hij zijn eigen trots bewaren, familie, die hij nooit gezien had. Zijn oren schoten naar voren toen er voetsstappen klonken. Een bont paard. Maar niet ieder bont paard kon zijn zusje zijn, toch?

3Do i have any family? Empty Re: Do i have any family? di 2 aug - 0:07

smoothie

smoothie

Smoothie draaide geschrokken om toen ze een ander paard hoorde. Het was een zwart paard. Even keek ze hem onderzoekend aan. Hij zag er niet slecht uit.''Heey, ik ben Smoothie, en jij?'' Vroeg ze voorzichtig. Hij had wel wat weg van haar broer. Maar daar moest ze maar even niet aan denken. Ze snoof zijn geur op, om hem later nog te herkennen. Meteen schudde ze haar hoofd. Dat kon niet, de zelfde geur als haar moeder. Ze keek het zwarte paard een beetje vreemd aan. Dit zou toch niet haar broer zijn? Ze wou wel wat meer weten van hem.''Waar kom je vandaan?'' Vroeg ze. ''Je bent vast speciaal, je hebt de zelfde geur als mijn moeder.'' Voegde ze er snel aan toe. Straks zou hij nog denken dat ze gek was. Als het wel haar broer was, was ze dol gelukkig. Familie, die ze niet meer had. En die ze nu dan weer zou hebben gevonden. Ze wou alles weten van hem, maar nu gewoon alleen zijn naam, en waar hij vandaan komt. Dan weet ze al een stuk meer.

4Do i have any family? Empty Re: Do i have any family? di 2 aug - 21:07

Painted Black

Painted Black
VIP

''Heey, ik ben Smoothie, en jij?'' Sprak het bonte paard. Painted wierp zijn hoofd in de lucht. '''Haaai. Painted Black Hiero'' Hij grinnikte even om zijn lange uithaal en luisterde toen naar de volgende woorden van de merrie. ''Waar kom je vandaan?'' en meteen vervolgde ze; ''Je bent vast speciaal, je hebt de zelfde geur als mijn moeder.'' Hij keek op. Dat had hij nog nooit gehoord! Hij glimlachte even en haalde zijn herinneren omhoog. ''Jij ruikt ook naar mijn moeder'''klonk zijn fluisterende stem. Dit kon toch niet waar zijn? Zijn glimlach verdween en hij ging terug naar de toekomst. ''Ik hou van jou, en van je zusje.'' Hij zuchte, onderzocht de merrie op een bekend teken. Maar niks kwam hem bekend voor, behalve de geur.

5Do i have any family? Empty Re: Do i have any family? wo 3 aug - 1:09

smoothie

smoothie

Painted Black was zijn naam.Hij zag er blij uit. ''Jij ruikt ook naar mijn moeder.'' Zij hij. Smoothie's hart maakte een sprongetje van geluk. Zou dit dan echt haar broer zijn? Ze had hem zoveel dingen te vragen, zij zelf was veel eerder vertrokken, nouja eigenlijk weg gejaagd bij haar moeder. Ze had niet meer heel veel herineringen aan haar. ''Painted Black, ik denk dat ik je zusje ben.'' Zei ze snel. Ze wist niet hoe hij zou reageeren. Ze liep een rondje om hem heen. Hij had wel de zelfde stand benen. Ze wist nog wel dat haar moeder daar iets over had gezecht vroeger, maarja het zou wel aan haar liggen. Ze bekeen Painted nog een goed. Ja hij leek wel een beetje op haar moeder. Alleen zij was bruin, en Painted was helemaal zwart. Als zouden ze familie zijn, dan waren het zowiezo half broer en zus, want Painted had echt een hele andere vader als Smoothie.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum