Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

I Have a no. Can it be a yes?

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Vagrusa

Vagrusa

Een Bruine merrie stapte ietswat zelfverzekerd over de korenvelden. Haar oren stonden spits voor uit en haar pikzwarte manen dansten netjes mee in de wind. Vagrusa droomde altijd al van Paarden om haar heen. Maar tot nu toe had ze er nog máár twéé ontmoet. Eigenlijk had ze hier nog niet echt vrienden. Nojin had ze wel ontmoet maar was ze geen vrienden mee, Hij kwestste haar met zijn Arrogante gedrag, En Painted Black kende ze nog maar een dagje. Ze vond het nu wel eens tijd worden voor een echte Kudde, ééntje die goed voor zich opkwam en niet met zich liet sollen. Quiet Sparkle was al afgevallen, Vagrusa vond die een beetje te goed,Eternal Guiardians Wou Ze ook wel bij, Maar bij Fire Flame ook. Zelf dacht ze meer aan Fire Flame dus probeerde ze maar een poging. De merrie stopte voor een heuveltje en hinnikte hard en schel. Eigenlijk was ze er niet zeker van. Zou dit wel helpen

&Boots..

Painted Black

Painted Black
VIP

Zijn beneden voelde zo licht als een veertje en ze vlogen met zijn passen mee omhoog. Zijn staart deinsde op en neer. Zijn bruine ogen controleerde het gebied. Zijn hart maakte een sprongetjes en een tintelling voelde hij van binnen. Warmte straalde van hem af. Yes. Hij had 'm. Fire Flame was nu van hem. Een big smile verscheen op zijn gezicht en hij draafde gelukkig door. Een hinnik klonk, een hinnik naar hem. Verward keek hij op. Was er nu al iemand die lid wou worden? Hij grinnikte even, hij had het dus druk. Met zijn laatste passen kwam hij bij een bruine merrie terecht. Vagrusa, herkende hij. Met een slide kwam hij stil staan, zijn oren gespits en zijn ogen glinsterde. Hij herkende de merrie, hij had haar eerder onmoet. Dat maakte het wat makkelijker voor hem. ''Vagrusa'' Zijn stem klonk zacht en hij glimlachte. ''Je hinnikte?'' klonk zijn vrolijke stem. Hij schudde even zijn hoofd en wachte op haar antwoord.

Vagrusa

Vagrusa

De merrie schrok toen ineens Painted black Voor haar stond. "Euh, Hoi Ja ik had gehinnikt..." Antwoorde ze wat onzeker. Ze dacht dat Boots zou komen? Zou Hij verslagen zijn Door painted Black? De merrie zette een kleine vastberade glimlach op. "Ik Zoek nog een plekje om te overnachten enzo.. Sprak ze kalmpjes maar voorzichtig


Sorry voor de kortheid o.o Me hond liep voorthuis...



Laatst aangepast door Vagrusa op wo 3 aug - 23:55; in totaal 1 keer bewerkt

Painted Black

Painted Black
VIP

Hij glimlachte even. De merrie was duidelijk in de war. ''Je hinnikte naar Boots, maar sinds vandaag is Fire Flame van mij. Ik zal je nu dus helpen'' Verklaarde hij. Zijn ogen gleden over het lichaam van de merrie."Euh, Hoi Ja ik had gehinnikt..." Hij knikte toestemmend en wachte op haar volgende antwoord. "Ik Zoek nog een plekje om te overnachten enzo..'' Hij greens. 'Fire Flame dus'' Hij keek even om zich heen, legte één oor naar voren en een naar achteren en vervolgde; ''Waarom Fire Flame?'' klonk zijn duidelijke vraag. Het was een noodzakelijke vraag, die altijd gesteld werd. Uit de antwoorden zou hij moeten opmaaken of ze er bij mocht. Vrijwel altijd was dit het geval, maar voor de zekerheid moest hij het toch maar vragen.

Vagrusa

Vagrusa

De merrie knikte naar Painted Black. "Nou,Zelf ben ik eigenlijk niet van de goeie,maar ik ben ook niet slecht. Ik wil geen andere paarden kwaad doen, maar te lieve paarden kan ik niet goed mee opschieten"Dat was wel de beste reden die ze had. "En omdat ik natuurlijk wel een beetje nieuw ben hier, Ken ik jullie al en niet alle andere kuddeleiders, En ik wil ook wel wat nieuwe paarden leren kennen"De merrie probeerde hem een beetje te overtuigen dat dit het gene was dat ze echt wou

Painted Black

Painted Black
VIP

Hij knikte even en luisterde naar haar woorden. "Nou,Zelf ben ik eigenlijk niet van de goeie,maar ik ben ook niet slecht. Ik wil geen andere paarden kwaad doen, maar te lieve paarden kan ik niet goed mee opschieten" En redelijk antwoord. Maar ze had nog meer te vertelen, dus Painted spitste zijn oren en greens. "En omdat ik natuurlijk wel een beetje nieuw ben hier, Ken ik jullie al en niet alle andere kuddeleiders, En ik wil ook wel wat nieuwe paarden leren kennen" Toch was het wel een nadeel dat ze nieuw was, ze wist haar geaard dus niet heel goed en omdat ze andere kuddeleiders nog niet kende, koos ze voor hem. Hij keek even op, schudde zijn hoofd en beet op zijn lip. Toch gaf hij haar een kans. Hij knikte nogmaals en glimlachte. ''Ja'' klonk zijn stem. ''Stel, we zijn met de kudde in het bos. En het bos staat in brand. Wie waarschuw je eerst? Leider of de leden?'' Het was een strikvraag. Maar hij moest kijken of ze zich hier uit redde en zich neutraal hield. ~

Vagrusa

Vagrusa

De merrie greens kort toen De hengst Ja zei, Maar toen hij een best moeilijke vraag stelde verdween dat ook weer. 'Weet ik eigenlijk niet, alleen ik denk toch de Leden als eerste, Die zijn met veel meer. En daarna na de leider. Eigenlijk weet ik het niet zo goed. ligt eraan hoe de situatie is. Ik denk dat ze sneller jou geloven.Antwoorde de merrie wat onzeker. Dat was het slechtste antwoord ooit, Als je Haar een moeilijke vraag stelde, Wist ze het nooit. dan zei ze eigenlijk maar wat.

Painted Black

Painted Black
VIP

'Weet ik eigenlijk niet, alleen ik denk toch de Leden als eerste, Die zijn met veel meer. En daarna na de leider. Eigenlijk weet ik het niet zo goed. ligt eraan hoe de situatie is. Ik denk dat ze sneller jou geloven.'' Haar antwoord verbaade hem. Hij glimlachte. ''Het is goed dat je leden eerst waarschuwt. De leider is er inderdaad maar een en de leden zijn er meerdere. Het is noodzakelijk dat je de leden beschouwt als je familie en ze je dus gaan vertrouwen. Ze moeten je dan dus wel geloven'' Hij knikte goedkeurend en snoof. ''Ja, gefeliciteerd. Vanaf nu kun je jezelf een flamer noemen. Maar onthoud; Wij zijn neutraal en kiezen geen kant'' Hij glimlachte en bekeek de uitdrukking van de merrie.

Vagrusa

Vagrusa

De merrie slaakte een zucht van opluchting. 'Bedankt' Sprak de merrie met een big smile op haar gezicht. Vagrusa keek naar de grond en Toen weer naar painted Black. "Zo... Dan heb ik misschien nog wel een vraagje, Hoe kun je uiteindelijk hoger in je rang komen, Van gewoon lid naar béta enzo of wat anders" Vroeg ze dan maar, Ze wist het nog niet, maar als ze het niet vroeg[Had ik een tekorte post ghehe ]Viel er zoon dodelijke stilte.

Painted Black

Painted Black
VIP

'Bedankt' Painted grinnikte even en knikte glimlachend. "Zo... Dan heb ik misschien nog wel een vraagje, Hoe kun je uiteindelijk hoger in je rang komen, Van gewoon lid naar béta enzo of wat anders" Hij hield zijn hoofd even schuin en knipperde met zijn ogen. Hij draaifde zijn hoofd weer recht en glimlachte. ''In een kudde hebben wij activiteiten. We hebben nu geen betá, die plek staat nog open. Als je goed actief bent in de kudde, veel dingen doet voor de kudde, goed meedoet aan die activiteiten, dan kun je een rang hoger krijgen. Af en komt er ook een activiteit waarbij ik alle leden zal bezoeken en kijken of ze misschien een hogere rang krijgén'' Hij glimlachte nogmaals en hoopte dat ze het nu begreep. Volgens hem had hij het goed genoeg uitgelegd, maar de merrie kon zeker nog meer vragen en dat maakte hem niet uit. ~

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum