Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Mijn 6de zintuig :3

+37
Chaitanya
Quinty
Syrano
GraceKelly
Eclips
Magnifico
Deina
Misaki
Mingo
Akyra
Chara
Dygur
Calypso
Mitoutic
Pepper
Zow
Míla
Amiya
Sultan
Sinéad
Walhalla
Toxic
Terrorsaur
Vanilla
Courage
Shine
Pearl
Fawn
Condor
Plata
Emiel
Visible
Rival
Lawson
Swallow
Amani
Visual
41 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 6]

126Mijn 6de zintuig :3 - Pagina 6 Empty Re: Mijn 6de zintuig :3 wo 12 okt - 0:22

Syrano

Syrano

Zal ik dit schooljaar halen? x)

127Mijn 6de zintuig :3 - Pagina 6 Empty Re: Mijn 6de zintuig :3 wo 12 okt - 4:40

GraceKelly

GraceKelly

@Eclips haha dan ben ik gelukkig niet de enige!

128Mijn 6de zintuig :3 - Pagina 6 Empty Re: Mijn 6de zintuig :3 wo 12 okt - 5:05

Eclips

Eclips

chantalgracie schreef:@Eclips haha dan ben ik gelukkig niet de enige!

Noem me maar Noa hoor

129Mijn 6de zintuig :3 - Pagina 6 Empty Re: Mijn 6de zintuig :3 di 5 jun - 4:56

Quinty

Quinty

Haha, dit is best wel een oud topic. Maar oke, ik heb een vraag: ongeveer een maand geleden ben ik mijn wachtwoord kwijt geraakt op howrse op het account Daphne-pony. Vind ik ooit het wachtwoord nog terug? En zoja, hoe dan?

130Mijn 6de zintuig :3 - Pagina 6 Empty Re: Mijn 6de zintuig :3 di 5 jun - 5:48

Chaitanya

Chaitanya
VIP

Kun je ook niet gewoon op wachtwoord vergeten klikken Mijn 6de zintuig :3 - Pagina 6 11631

131Mijn 6de zintuig :3 - Pagina 6 Empty Re: Mijn 6de zintuig :3 di 5 jun - 5:59

Quinty

Quinty

@Chai: Haha Mijn 6de zintuig :3 - Pagina 6 11631 Dat heb ik al gedaan, maar toen kwam ik er achter dat ik nog geen e-mail heb geactiveerd.

132Mijn 6de zintuig :3 - Pagina 6 Empty Re: Mijn 6de zintuig :3 di 5 jun - 6:11

Chaitanya

Chaitanya
VIP

Dan ga je naar 'Contacteer ons' (helemaal rechts onderin op de startpagina) en meldt dat je je ww bent vergeten. Dan sturen ze die wrs naar het opgeven mail-adres (omdat het buiten je account om is, dus het gaat direct naar het mailadres dat je dan moet invoeren). Misschien werkt dat :3

133Mijn 6de zintuig :3 - Pagina 6 Empty Re: Mijn 6de zintuig :3 di 5 jun - 7:38

Valento

Valento

1. Mogen 3 vragen ook? Zal ik in de pw week niet al te lage cijfers voor wiskunde en natuurkunde halen waardoor ik niet in bespreking kom of ik naar 3 havo mag of niet?

2. Zal mijn vader het werkstuk waarin ik en mijn zus moeten vertellen waarom ik weer een paard krijg en weer die en die van mijn zus bij zus bij huis neerzetten goedkeuren?

3. Zal mijn zus bij het nk dit weekend geselecteerd worden om Nederland bij de youth-cup te mogen vertegenwoordigen?

Bow For Boudicca Ow almachtige vis, toon mij u almachtige powers!

134Mijn 6de zintuig :3 - Pagina 6 Empty Re: Mijn 6de zintuig :3 wo 6 jun - 8:53

Visual

Visual
VIP

Yaaay Yay Mn topic is levend :'D

MIJN NOEZENDE ZESDE ZINTUIG DIE AANBEDEN WILT WORDEN ZEGT:

@ Quinty: Ik zou Chaitanya's raad opvolgen en daarna je emailadres activeren Yay

@ Valento:

1. Ja drie vragen mogen :3 En ik voorspel dat als je die plaatjes van natuurkunde nog even goed doorneemt en ze begrijpt, het een stuk makkelijker is de stof te onthouden AWESOMENESS Bij wiskunde raad ik je aan een samenvatting van eventuele formules/uitzonderingen/moeilijke sommen+antwoorden te maken ;3 NOEM HET DA AWESOME GUIDE TO HIGHER GRADES ON MATHS AWESOMENESS ofzeu XD

2. ik begrijp de vraag niet goed, kan je die wat beter formuleren? :3

3. Ik hoop she will, maar dit zal liggen aan de mensen die dit bepalen (no really? AWESOMENESS ) Ik denk dat er goed nieuws binnenkomt :3 <---- *can be a random prediction maar kan over dit onderwerp gaan XD*

135Mijn 6de zintuig :3 - Pagina 6 Empty Re: Mijn 6de zintuig :3 wo 6 jun - 8:55

Vanilla

Vanilla
VIP

Hoeveel koffers zal ik meenemen op ponykamp.

Zal Renske me raar vinden vanwege die hoebeelheid koffers.

Random stalkachtige vragen, xD.

http://rebirthcity.forumotion.com/

136Mijn 6de zintuig :3 - Pagina 6 Empty Re: Mijn 6de zintuig :3 wo 6 jun - 9:30

Valento

Valento

Danku almachtige vissenheid Bow For Boudicca
Over die 2e vraag, ik zal de situatie ff uitleggen. Vroeger hadden wel mijn paard en die van mijn zus bij huis staan. Maar toen kreeg mijn vader problemen met zijn enkels, wardoor hij niet meer zo veel kon doen. Mijn paard werd verkocht, omdat ik haar toen eigenlijk toen ook nog niet aan kon, en die van mijn zus hadden mijn ouders zelf gefokt, dus al heel lang. Paard van mijn zus werd in stalling gezet op de manege. Na een tijdje ging ik een manegepony leasen waar ik nu western mee rij. Maar stiekem wil ik toch wel heel graag een eigen paard. Mijn zus en ik zijn nu ook wel oud genoeg om zelf paarden te onderhouden als ze thuis zouden staan. Maar mijn vader wil zeker weten dat er niet al te veel extra last voor hem en mijn moeder zal komen. Dus nu moeten ik en mijn zus een soort werkstuk maken over wat wij ervan verwachten en wat wel zullen doen. Als mijn vader die goed genoeg vind komen er weer paarden aan huis en krijg ik dus ook een eigen paard.

Sohe! Die was lang!!!

137Mijn 6de zintuig :3 - Pagina 6 Empty Re: Mijn 6de zintuig :3 wo 6 jun - 19:16

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

zou ik deze maand weer kunnen rpg'en AWESOMENESS

138Mijn 6de zintuig :3 - Pagina 6 Empty Re: Mijn 6de zintuig :3 do 7 jun - 1:27

Chaitanya

Chaitanya
VIP

Oh almachtige Visje EerbetoonAanDeAlmach. Zal Howrse niet zo irritant meer doen zodat ik gewoon zal kunnen inloggen? D:

139Mijn 6de zintuig :3 - Pagina 6 Empty Re: Mijn 6de zintuig :3 do 7 jun - 4:21

Lidah

Lidah

Vanilla schreef:
Zal Renske me raar vinden vanwege die hoebeelheid koffers.

Daar hoef ik geen zesde zintuig voor te hebben.

140Mijn 6de zintuig :3 - Pagina 6 Empty Re: Mijn 6de zintuig :3 za 9 jun - 6:19

Visual

Visual
VIP

MIJN NOEZENDE ZESDAAAAA ZINTUIG ZZEEEGT MET EEN ZACHTE G: AWESOMENESS

@ Vanilleijsjuh: Je zal 2 koffers en een middelgrote tas meenemen, ja en ja het zijn stalkvragen AWESOMENESS

@ Valento: Danke fur die uitleg :3 Nu ik nadenken erover AWESOMENESS *donkerheid naar roodheid naar groenheid naar witheid effecten op de achtergrond* Ik geloof van wel Yay Het feit dat je vader deze kans geeft geeft al 50% meer hoop erop =3

@ Aaltjuh: WANNEER JE GELOOFT IN JEZELF YOU WILL GET INSPI Yay ow ja, en met die dreigende repetitieweek voor de deur zou dat enige vertraging kunnen opleveren XD het is wetenschappelijk en zesde zintuigelijk bewezen dat school en inspi niet goed samengaan XD

@ Chaaaatnya: *browser crashte* hmm :3 Ik denk dit weekend of volgende week het probleem gefixt is :3

141Mijn 6de zintuig :3 - Pagina 6 Empty Re: Mijn 6de zintuig :3 zo 10 jun - 18:00

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

xD nee ik bedoelde zegmaar omdat ik niet van me ouders mag rpg'en en ik wil graag weer legaal hier komen zegmaar

142Mijn 6de zintuig :3 - Pagina 6 Empty Re: Mijn 6de zintuig :3 wo 13 jun - 2:21

Kai

Kai
VIP

Zal ik naar 3 VWO overgaan?

http://coconutts.deviantart.com/

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum