Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Vind RPG'ers terug

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Vind RPG'ers terug Empty Vind RPG'ers terug za 6 aug - 2:50

Mars

Mars

Er sterven te veel verhaallijnen door mensen die verdwijnen.
Daar heb ik nu een oplossing voor.
Maak een hotmail alias en zet die in je onderschrift, zo kunnen mensen je vinden als je, nadat je op vakantie bent geweest, de RPG bent vergeten.
Heel handig, jij vind de RPG weer terug en hebt daar lol en de verhaallijn kan weer verder.

2Vind RPG'ers terug Empty Re: Vind RPG'ers terug za 6 aug - 9:05

Visual

Visual
VIP

{ Hey, Marsreep is back >3 }

AGREE =3

k ga er denk ik ook eentje maken xd voordat ik een van de fora vergeet x3 Het enige is dat ik nu al de fora ben vergeten waarin ik dit in men onderschrift moet zetten xD

3Vind RPG'ers terug Empty Re: Vind RPG'ers terug za 6 aug - 9:08

Celebrían

Celebrían
VIP

Ik snap het niet? Vind RPG'ers terug 11631

4Vind RPG'ers terug Empty Re: Vind RPG'ers terug za 6 aug - 22:42

Visual

Visual
VIP

Nou, stel je hebt een verhaallijn:

en plotseling verdwijnt iemand zonder iets aan te kondigen van vertrek(dus vergeten, te druk, etc zo'n reden)

Dan heb je een dode verhaallijn Wink

Daarom zegt Mars: maak een RPG-email-adres aan, zodat als je de verhaallijn bent vergeten, mensen je kunnen mailen van: Hey, kom je nog naar de verhaallijn Wink

5Vind RPG'ers terug Empty Re: Vind RPG'ers terug za 6 aug - 22:52

Celebrían

Celebrían
VIP

Ooowh op die manier AWESOMENESS
Da's eigenlijk wel handig bedacht :)

6Vind RPG'ers terug Empty Re: Vind RPG'ers terug za 6 aug - 22:55

Pearl

Pearl
Moderator

Hmm.. Ik zie er het voordeel niet zo van in persoonlijk. clown

Wánt het persoontje gaat vast met een reden weg, stopt met de verhaallijn of heeft gewoon geen zin meer. Als het persoon het vergeten is perongeluk en gewoon nog online is kun je natuurlijk altijd PB-en. Maar in het geval dat een verhaallijn stilloopt omdat de oprichter of een ander belangrijk persoon weg is zou je inderdaad zoiets kunnen doen. Maar ik denk niet dat iedereen zich daar dan weer aan gaat houden en ik vind het een beetje ingewikkeld persoonlijk. Vind RPG'ers terug 11631

Meestal laten degene die weg zijn dan toch niks meer horen en dan ben ik bang dat de verhaallijn gewoon dood is. Dat is ook een reden waarom ik (bijna) nooit mee doe aan zoiets omdat ze altijd vergeten worden of doodgaan. Wink

Er is niet zoveel aan te doen, de meeste verhaallijnen gaan gewoon knock-out. Daarom zijn de Mods enzo ook aan het overleggen over een leuk verhaallijn-plan waardoor het misschien actief blijft. Maar ik ben bang dat dat niet met emailadressen gaat gebeuren. ^^

http://www.dreamhorses.biz

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum