Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Dag lieve Dh'rtjes. Tot de volgende keer.

+6
Pepper
Condor
Kearn
Pearl
Remember
Painted Black
10 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Painted Black

Painted Black
VIP

Lieve, geweldige mensen van DH.

Ik heb een geweldige tijd gehad in de 3 maanden dat ik lid ben. Ik heb zoveel geleerd en zo veel plezier gehad. Elke dag gingen myn gedachtes naar DH, wat zou PB vandaag gaan doen? Zou het lukken met Amani en PB? Maar nu, kan het helaas niet meer. Ik heb gewoon té weinig tijd.

En daarom heb ik besloten FF over te geven en met PB dh te verlaten. Wat er verder gaat gebeuren is nu nog onbekend, maar we houden het erop dat PB plotseling is verdwenen. Misschien dat PB ooit nog terug komt, maar dat zullen we wel zien.


Dus lieve DH mensies. Super bedankt voor de geweldige tijden die ik hier heb gehad & hopelijk tot ooit. <'33

Remember

Remember

Waarom stoppen de meeste leuke mensen? *dramatisch effect*

Jammer dat je stopt! Ik zal je missen hoor! Lief


Don't GO!

Pearl

Pearl
Moderator

Áh, dat had ik echt niet zien aankomen! Echt ongelovelijk jammer Verena. ;x

Maar ik snap je keuze inderdaad en ik weet zeker dat je echt nog wel een keertje terugkomt. Anders dwing ik je. GNA~

http://www.dreamhorses.biz

Kearn

Kearn

Jammeeer. ;x
Ik snap het namelijk wel, maar hopelijk zien we je hier nog een keer terug op DH, Verena! ;d

xx.

Condor

Condor

Soow jammer Sad

Ik vind het nooit leuk als iemand weggaat....

We hopen je nog eens te zien Verena!

En veel succes met alles!

Dag lieve Dh'rtjes. Tot de volgende keer. 192353

Pepper

Pepper

omg...


jammer maar zoals ik al zei op banaan, ik snap het voor een deel wel, suc6 en tot ooit!

http://foxplaces.actieforum.com/forum

Painted Black

Painted Black
VIP

Thanks voor jullie begrip lieverds(L)

En ik kom zeker terug, maar als ik meer tijd heb. Ik zit nu ook in het 3de jaar en alles wat ik nu ga doen telt voor me examen. Dus ik moet echt meer me best gaan doen.

Condor

Condor

Dat snap ik helemaal :3

Door school heb ik de laatste tijd ook wat minder tijd voor de RPG.

SCHOOL, ze zouden het af moeten schaffen Dag lieve Dh'rtjes. Tot de volgende keer. 116107

Crusade

Crusade

OMG, echt jammer!!! Maar ik begrijp het wel hoor, hoop wel dat we je snel nog een keertje zien Dag lieve Dh'rtjes. Tot de volgende keer. 656204 Dag lieve Dh'rtjes. Tot de volgende keer. 656204 Dag lieve Dh'rtjes. Tot de volgende keer. 656204 Dag lieve Dh'rtjes. Tot de volgende keer. 656204 Dag lieve Dh'rtjes. Tot de volgende keer. 656204 Dag lieve Dh'rtjes. Tot de volgende keer. 656204 Dag lieve Dh'rtjes. Tot de volgende keer. 656204

Amani

Amani
Het hippe banaantje

misschien dat je idd ooit nog komt, bye lieve pb

http://catsparadiso.actieforum.com

Vagrusa

Vagrusa

Sad
PB is gone

Whirlwind

Whirlwind

Neee, waarom? Hopelijk dat je oooooiit nog terug komt Verena...
We gaan je missen.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Derde keer trakteren

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum