Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

This is the end.

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1This is the end. Empty This is the end. ma 12 sep - 9:29

Sultan

Sultan
VIP

Na een lange tijd nagedacht te hebben, had hij een besloot genomen. Sultan ging Dream Horses verlaten, zou zijn kudde aan een van zijn trouwe leden doorgeven. Waarschijnlijk aan zijn broer Remember, want die hengst was gemaakt om leider te zijn. Een kleine traan rolde over het gezicht van de nog niet heel oude hengst en met een pijnlijke, gesloten en iets verharde blik keek hij een keer door het gebied. De laatste keer dat hij dit zou zien, de geur van Dream Horses in zijn neusgaten zou voelen prikken en hij een keer de neus van zijn geliefden aan kon raken. Pijn schoot door zijn lichaam, maar Sultan vermande zich en stapte voort. Zijn oren lagen iets naar achter, niet van woede, meer van verdriet en pijn dat hij dit alles achter hem zou gaan laten. Hier had hij zoveel meegemaakt, maar het was beter voor hem om dit te verlaten. Er lagen hier te veel herinneringen, telkens als hij hier ronddwaalde dacht hij eraan terug en dat was niet meer gezond. Een diepe zucht glipte tussen zijn lippen door, even flitste alle beelden van de tijd die hij hier had gehad door zijn gedachtengang.

Goede tijden, maar ook zeker slechte tijden had hij hier meegemaakt. Paarden verloren, maar er ook verschrikkelijke leuke voor terug gekregen. Nu wilde hij alles achter laten, vergeten wat hij hier allemaal had meegemaakt en doorgaan met zijn leven. Maar damn, wat zou hij dit allemaal gaan missen..

- Paarden die afscheid willen nemen.

http://twilightgame.actieforum.com

2This is the end. Empty Re: This is the end. di 13 sep - 5:07

Remember

Remember

Het was hier koud. Heel erg koud. Remember grinnikte in zichzelf. Waarom was hij hier ook naartoe gekomen? Om even zijn hoofd leeg te maken. Leeg te maken van alle ellende die erin zat. Maar hoe kon hij zo naief zijn. Natuurlijk kon hij niet zomaar ontsnappen. Dat kón gewoon niet. Hij moest er mee omgaan. Zacht zuchtte hij. Witte wolkjes stegen op in de lucht. Het was hier gewoon te koud voor hem; hij wilde hier niet zijn. Langzaam zette hij een stap in de sneeuw. gelijk zakte Remember weg in de sneeuw. Niet al te ver, maar wel zo ver dat het hinderlijke zou zijn als hij zou gaan lopen. Maar ja, dat gaf hem niet. Zo dacht tenminste aan wat anders. Langzaam ploeterde hij voort. Bedachtzaam keek hij over de sneeuwvlakte. Zo ver als hij kon kijken zag hij een witte laag, weerspiegeld met de heldere lucht. Hij glimlachte en voelde hoe zijn warme adem langs hem verdween. Moeizaam vervolgde hij zijn weg, verder de sneeuwvlakte op. Remember had geen enkele reden om hier te zijn; met de ijzige kou. Maar het hinderde hem niet zo. Hij voelde zich wel op zijn gemak. Na een tijdje ploeteren meende hij opeens iets te horen. Remember stond stil en dacht een zacht gehinnik te horen, paniekerig. Als een jong veulen. Met zijn bruine ogen keek Remember naar de richting van het geluid. Maar in tegendeel, het was juist een krachtige hinnik, de hinnik van zijn broer. Het was alleen zo onduidelijk, omdat het zo ver weg was. Remember draaide zich om, hij galoppeerde aan, maar zakte steeds weer in de sneeuw. Hoewel hij niet zo snel kon in de gemene sneeuw moest hij toch vooruit. Met grote sprongen vloog hij zowat vooruit. Uiteindelijk na zeker een dag gerend te hebben ging hij terug in stap. Hij was langs zo niet normaal veel plekken geweest, dat het hem gewoon verbaasde dat hij de hinnik van zijn maatje had gehoord. Zijn maatje met wie hij alles kon en had gedeeld. Langzaam kwam de schim van een zwarte hengst dichterbij. Remember keek hem even aan, zijn ogen twinkelden niet langer meer. Ze stonden verdrietig. Remember wist heel goed wat de blik in de ogen van Sultan betekende, Remember wist heel goed waarom hij geroepen werd. ’’Waarom?’’ Zijn warme vriendelijk stem, klonk nu een tikkeltje bezorgd, en verdrietig. Een enkele traan gleed over zijn wang. Waarnaar hij ze weer verborg. Remember keek hem ongelovig aan, schudde even zijn hoofd. En keek toen een andere kant op, hij wou de blik van Sultan liever even mijden, Kharrea was dood, en ja hij gaf wel degelijk om haar. Een klein beetje dan. Arwen was weg, en nu ging Sultan ook. Langzaam keek Remember weer in de ogen van Sultan, waarom? Waarom in hemelsnaam? WAAROM! Duizenden vragen spookten door het witte hoofd van Remember heen, de ene na de ander kwam in hem op. Waarom? En wat moest er nou van de EG terechtkomen? ’’Zoveel dingen… Om te vragen… Om te zeggen… Te weinig tijd…’’[b] Zei hij eventjes. Hij keek Sultan aan, drukte zijn neus even tegen die van hem aan. En knikte. [b]’’Je moet doen wat je goed is Sultan. Maar ik zal je missen maatje.’’ Remember keek hem aan. Hij zette een stap naar voren knabbelde even vriendschappelijk aan zijn manen. En zette weer een stap naar achter. Hij keek hem aan, van binnen was Remember gebroken. Alleen Magnifico bleef over, kon hij dan van niemand meer houden? Was er niemand meer om een goede vriend of vriendin van hem te zijn? Niemand meer? Ook geen kudde leden? Zo graag zou Remember met paarden vrienden worden zo graag. Maar blijkbaar was het onmogelijk. ’’Ik wil wel dat je weet. Dat ik je erg dankbaar ben voor alle tijden die ik met je kon delen. Want we deelden werkelijk alles.’’ Remember hield maar zijn mond. Hij wilde dit moment er niet moeilijker op maken. Hij zuchtte even, en keek Sultan aan.

3This is the end. Empty Re: This is the end. wo 14 sep - 3:17

Sultan

Sultan
VIP

Zijn broer was de eerste waar hij afscheid van zou gaan nemen, want hij was enorm belangrijk voor hem en dat moest hij weten. Een kleine zucht glipte tussen zijn lippen door, de doffe ogen van de zwarte arabier keken even kort zijn omgeving rond en staarde vervolgens richting de verharde ondergrond. Tranen woelde op in zijn ogen, maar Sultan ging zijn emoties tegen en hield zijn tranen binnen. Janken hielp niks, dan zou hij zichzelf alleen maar zwak tonen. Al snel waren hoefslagen duidelijk hoorbaar, met een kleine glimlach draaide hij zijn hoofd en zag zijn witte broer al aangestormd komen. Met een gedwongen, maar zeker pijnlijke blik keek hij recht in de ogen van zijn broer. 'Alsjeblieft, vraag niet waarom..' De woorden kwamen fluisterend uit zijn mond gerold. Zijn ogen twinkelde van de tranen die erin lagen, het was duidelijk te zien dat hij het meest moeite had om afscheid te nemen van zijn geliefde broer, het was overigens ook zijn taak nu de kudde te leidden. 'Ik ga jou ook missen Remember. Maar onthoud dat ik altijd aan je zal denken, van je zal houden en je nooit vergeet..' Even laste hij een pauze in, slikte de brok in zijn keel door en knipperde een aantal keer met zijn korte wimpers. 'Maar dit is beter, voor mijzelf én voor de kudde. De kudde is nog het belangrijkste, want ik heb er geen reet aan gedaan.' Klonk zijn nog ietwat zachte stem, die ongelofelijk onzeker klonk. Waarom deed hij zijn broer dit aan? Hij wist hoeveel Remember om hem gaf, maar moest hij dan met tegenzin hier blijven omdat zijn broer dat zo graag wilde? Nee, dat zou egoïstisch zijn. 'Wil jij de kudde over nemen?' Zei hij, uit het niets. Maar hij moest het zeker weten, want anders moest hij voor zijn vertrek nog eventjes iets anders regelen. 'Dan weet ik tenminste zeker dat hij in goede handen ligt, dat hij actief word en ik me nergens zorgen over hoeft te maken.' Voegde hij er nog aan toe, terwijl hij even kort terugdacht aan de tijden die hij gehad had met de kudde leden. Damn, waarom liet hij dit allemaal achter zich? Wat was hij stom! Ondanks alles er beter op werd, ging zijn gevoel alleen maar achteruit en de pijn in zijn lichaam werd sterker en sterker.

http://twilightgame.actieforum.com

4This is the end. Empty Re: This is the end. wo 14 sep - 3:43

Remember

Remember

Remember keek Sultan met moeite aan. Ook Remember had zijn emoties te lijf gegaan en ze gestopt, dit moment was moeilijk, voor beide paarden, en dat zou het altijd blijven. 'Alsjeblieft, vraag niet waarom..' Remember knikte, hij snapte natuurlijk dat Sultan het niet zou kunnen verdragen, ook nog eens uit te gaan leggen waarom hij nou weg ging. Remember zuchtte. 'Ik ga jou ook missen Remember. Maar onthoud dat ik altijd aan je zal denken, van je zal houden en je nooit vergeet..' Een kleine glimlach, vulde het doffe gezicht van Remember. Hij keek eens rond, Remember zou het niet eens over zijn hard kunnen krijgen om dit gebied te verlaten, laat staan het écht te doen. 'Maar dit is beter, voor mijzelf én voor de kudde. De kudde is nog het belangrijkste, want ik heb er geen reet aan gedaan.' Remember knikte, hij wou natuurlijk dol graag dat zijn broer bleef, of terug zou komen. Of misschien alleen gewoon een keer op bezoek te komen. Maar op bezoek komen zou lastig zijn, als je wist dat het niet met zekerheid geslagen is dat je hem nog een keer ziet. Dat was het altijd geweest, ook bij normale meetings. Maar dit was verreweg de lastigste, waarschijnlijk ook de enigste lastigste. ’’Ik heb respect voor je keuzes, dat heb ik altijd al gehad. Denk niet zo, in mijn ogen heb je het geweldig gedaan, misschien ging het wat minder goed, maar je hebt ook zo veel andere kuddes geleidt waar het wel geweldig ging.’’ Remember glimlachte naar zijn broer. De volgende vraag kwam eigenlijk totaal onverwacht. Remember keek Sultan even verbaasd aan. Uiteindelijk herstelde hij zichzelf weer, schudde even zijn hoofd. Zwiepte wat met zijn staart. En nam de woorden goed in zich op, terwijl hij een antwoord beraamde. ’’Maar natuurlijk wil ik de kudde overnemen. Ik zal je niet teleurstellen.’’ Ondanks alles had Remember het gevoel dat de sweer wat beter werd. Remember zuchtte, staarde voor zich uit, en dacht na. Over alles wat zijn broer had gezegd, over echt alles, wat ze hadden gedaan. ’’Weetje Sultan, ik herinner me alles nog zo goed, de tijd dat we nog bij onze ouders in de kudde zaten, toen jij weg ging, toen ik met Arwen allerlei kattenkwaad uithaalde, en zeker toen we elkaar weer ontmoette in Dream Horses. Het lijkt net als de dag van gister.’’ Remember wist niet echt waarom hij dat zei, het boeide hem eigenlijk ook niets, hij had het gewoon gezegd klaar.

5This is the end. Empty Re: This is the end. zo 18 sep - 0:43

Mischa

Mischa
VIP

De sfeer was donker, alleen groepjes vuurvliegjes doorbraken de duistere sfeer. Mischa voelde zich ontzettend alleen. Al haar matties waar ze ooit zo close mee was, gingen weg van Dreamhorses. Maar dan ook écht alle. Pearl, nu ook Sultan. Sullie! Waarom moest hij nou gaan? Vond hij Dreamhorses sáái? Duizenden vragen schoten door haar brein, die overigens niet erg groot was, maar alle vragen vielen weg toen er twee kleine figuren in haar zicht verschenen. Een witte en een zwarte. Ze zwiepte met haar staart en stapte op hen af. In een ongeduldig tempo, natuurlijk. haar donkerbruine ogen stonden bedroefd, maar fonkelden, weerspiegelden het licht van de vuurvliegjes. Die fonkels zouden nooit doven, zoals de liefde in haar hart nooit zou doven zoals dat bij anderen wel ging. Bij Visual. Ze vond het afschuwelijk dat Vis naar de bad-side was overgestapt. Het leek alsof iedereen de hoop verloren was in Dreamhorses. Gelukkig had ze de Quiet-Sparkle nog, en Lucardi, het zoontje van Pearl. Haar gedachtegang stopte toen ze de twee hengsten naderde, het waren duidelijk broers. Remember zou de nieuwe alfa worden van de Quardian Angels, zoals verwacht. Ze twijfelde er niet aan dat hij een goede alfa zou zijn. Maar ze zou de zwarte hengst zó ontzettend missen! "Sul!" Zei ze, enthousiast, maar het klonk smekend, alsof ze hem op haar knieën vroeg of hij alsjeblieft niet wou weggaan. Zijn keuze respecteren? Dat kon ze niet! Hij mocht gewoon niet weggaan. Uit wanhoop gaf ze hem een duwtje, niet slecht bedoeld, meer uit liefde. Tranen sprongen in haar ogen, ze begon te snikken. Die ouwe makker, de meest charmante, goeie hengst in heel Dreamhorses, ging weg. "Ik wil niet dat je weggaat," zei ze met een trillende stem.

6This is the end. Empty Re: This is the end. ma 19 sep - 3:47

Pearl

Pearl
Moderator

Ogen weerspiegelden met een duidelijke betekenis roekeloos heen en weer, zoekend naar het doel. De omgeving leek niet mee te willen werken met haar lichaam. Was het soms het feit dat God haar wilde straffen voor haar daden? Dat ze alles daardoor was vergeten op dit moment, de juiste paden niet meer kon herinneren? Zo snel als de gedachtes haar hoofd in stroomden, waren ze ook weer verdwenen. Er bleef immers één gedachte weergalmen en vastberaden op de gedachteplek zitten. Het feit waardoor ze op dit moment zo in paniek was. De schim die in de schaduwen nog maar net als Pearl te herkennen was werkte zich zo snel mogelijk vaart. Haar hoeven leken zich wel in de aarde te klemmen, net alsof ze binnen een beperkt aantal secondes de lijn moest bereiken. Dit was ook zo, als je het letterlijk wilde overnemen - alleen dan in de vorm van een paard. In de vorm van het houden van. Ook al had ze al de gevoelens die normaal gesproken door haar lichaam hoorden te razen proberen te verbergen, was het allemaal toch ernstig duidelijk. Ze wou geen dierbaren verliezen. Dierbaren die ze nog had, hoe ze zich op het moment ook voelde. Veel hadden afstand van haar genomen en een bepaalde haat ontwikkeld - net zoals zij had gedaan. Op momenten zoals dit, speciafiek dít moment, schakelden haar gedachtes om. Ze kon dit niet ontkennen, ze moest en zal het doel bereiken. Razendsnel stoomde het paard op, om vervolgens weer een stofwolk achter te laten en het vervolgende pad te betreden. Ze liet haar binnenste tot rust komen om zich weer te kunnen concentreren. Ze wist voor honderdprocent, als het bestond zelfs duizend procent, dat de paarden die Sultan omringden niks meer met haar te maken wilden hebben. Gewoonweg al niet wetend waarom ze zich bij hun bevond. Zelf wist ze ook niet waar ze allemaal mee bezig was. Ze wist helemaal niks meer. Ze was haar hele beeld kwijt. Alles was zo vaag, ze was haarzelf kwijtgeraakt. Toch moest ze de knop omzetten om hier op dit moment niet aan te denken. Al dit kwam later. Nu ging het alleen maar om het rennen, om überhaupt op tijd te zijn. Iets wat een moeilijke klus ging worden als ze alles niet zo snel mogelijk op een rijtje wist te krijgen. Gelukkig wist ze zichzelf te herstellen, de excuses en gedachtes pas naderhand op een rijtje zetten en nu alleen op het heden te richtten. Éindelijk - éindelijk had ze het juiste pad gereikt. Bekende, duidelijke en netaangebrachte geuren vulden haar neusgaten die zich hier niet van weerhielden. Haar oren bewogen verkennend heen en weer om de juiste geluiden op te vangen. Gelukkig kwamen die, de stem van Remember herkende ze, ook al was het minstens een jaar geleden dat ze hem gezien kon hebben. Ze had het gehaald. Beelden van Mischa, Remember en Sultan werden zichtbaar. Haar ademhaling was op hol geslagen en gierde onregelmatig door haar lichaam, evenals haar hartslag. "Ga niet! Ga niet!" waren haar woorden die er nogal zacht uitkwamen, ook al waren ze juist schreeuwend bedoeld. "Alsjeblieft, ga niet weg! Ga alsjeblieft niet weg! Blij.. Blijf hier." zei ze, bij elk woord haar stem iets zachter en afstervender. Ze liet haar hoofd uitgeput zakken, en haar adem kwam er met hevige stoten uit.

http://www.dreamhorses.biz

7This is the end. Empty Re: This is the end. di 20 sep - 4:43

Sultan

Sultan
VIP

Sultan wíst diep van binnen dat hij spijt zou gaan krijgen, maar wat moest hij als er zoveel paarden waren die al vertrokken waren en hadden gezegt dat ze nooit meer terug zouden keren, zoals Falcon? Wáár hing hij in godsnaam uit..
Sultan richtte zijn aandacht weer op zijn bloed eigen broer, die nu de taak van de kudde officieel op zich had genomen. Dan wist hij tenminste zéker dat alles in goede handen terecht was gekomen, want dat was immers wat hij wilde. Kort liet hij zijn hoofd zakken, sloot zijn ogen en dacht nog één keer goed na over zijn keuze. Moest hij dit wel doen, kon hij het echt niet nog één keertje proberen, wie weet kwam alles wel goed? Waar hij vreselijk mee zat, was de vriendschap tussen hem en Pearl. Sultan wilde het zo graag goed maken voordat hij Dream horses achter zich zou laten, maar of de bonte merrie dat wilde wist hij niet. Een diepe zucht glipte tussen zijn lippen door, tot een bonte merrie tussen de bomen verscheen. Mischa! De glimlach die zo net verdwenen was, verscheen weer en met luid gehinnik verwelkomde hij Mischa, bij het 'afscheidsfeestje'. Balen, nu hij weg ging kwamen ineens de paarden die hij zo vreselijk gemist had. Kort keek hij naar Mischa, hoorde haar woorden en slikte snel de brok in zijn keel weg. `Wát moet ik dan Mischa? Hier rond lopen met een onwijs ongelukkig gevoel? Wist ik maar een oplossing, ik wil zó graag blijven. Maar heb geen idee of het wel nut heeft, of het óóit wel goed komt.` De rest van zijn woorden slikte hij maar in, het had geen zin om een heel lul verhaal op te hangen, dat was tijdverspilling. Hij wilde gewoon weten wat hij moest doen om ook hier gelukkig te kunnen worden, op dit moment had hij geen enkel idee. De geur van Pearl drong zijn neusgaten binnen, met een ietwat vage blik keek hij in het rond en zag de merrie aan komen stormen. Tranen sprongen in zijn ogen toen hij de blik van de merrie zag, uitgeput van het harde rennen en ze vond het waarschijnlijk absoluut niet leuk dat hij zou vertrekken. `Ik wíl wel, maar het kan niet..` Fluisterde hij zachtjes, terwijl hij de tranen niet binnen konden houden en ze in een versneld tempo over zijn wangen gleden, richting de grond..

http://twilightgame.actieforum.com

8This is the end. Empty Re: This is the end. di 20 sep - 5:15

Remember

Remember

Remember glimlachte naar zijn broer. Dit moest heel moeilijk voor hem zijn heel moeilijk. Remember zuchtte, hij hield het maar stil. Dacht na over de kudde, wat hij er mee ging doen enzo. En wat zou sultan gaan doen als hij weg was? Zou Remember nooit meer lol kunnen maken met zijn oudere broer? Nooit meer? Al snel kwam ook Mischa, Remember was er blij mee, om een of andere reden verzakte het de pijn, om te zien dat Sultan zo geliefd was bij andere paarden. Remember luisterde aandachtig naar de woorden van Sultan. Vergeten dat was ook niet Remember zijn sterkste punt, dat zeker niet. Maar je kon het altijd proberen. ’’Vergeten, je moet vergeten. Verder gaan met je leven, je kan nog zoveel leuks doen Sultan, laat dat niet verpesten.’’ Remember zijn stem, was verdrietig, maar toch warm en vriendelijk. Remember zuchtte, keek naar de takken van het wilgenwoud die zachtjes op en neer zwiepte terwijl enkele vogeltjes erop hupten. Het was een mooi gezicht.

Remember zijn ogen schoten open, toen de geur van Pearl zijn neusgaten in drong. Ondanks dat Remember het haar nog niet vergeven had, dat ze zomaar ineens slecht werd, was Remember blij dat ook zij hier was. Remember zwiepte met zijn staart, hij keek Pearl aan, maar staren was onbeleefd en heel irritant. Remember zijn ogen glinsterden van de tranen die hij verstopte. ’’We willen allemaal dat je blijft.’’ Remember slikte even. ’’Weet je nog wat mam altijd zei?’’ Vroeg Remember zacht. ‘Als je iets graag wou, dan lukte dat ook’ dat zei ze altijd, dat moest Sul nog weten. Misschien was dit totaal anders, maar als je iets graag wou, dan lukte het ook. Als Sultan graag wou blijven, dan merkte Remember dat vanzelf wel. Hij brieste zacht, en zuchtte even. Remember drukte zijn neus tegen die van Sultan, toen de tranen in een versneld tempo over zijn zwarte wangen gleden. Het was anders, Remember had Sultan nog nooit zien huilen. Het was vreemd.

9This is the end. Empty Re: This is the end. di 20 sep - 6:05

Pearl

Pearl
Moderator

Rustig, rustig, rustig.. Woorden die in haar hoofd herhaald werden, met het doel om te kalmeren en haar hart weer aan de praat te krijgen. Evenals haar ademhaling stroomde ook haar bloed schokkend door haar lichaam, met haperingen die ze in haar hoofd aanvoelde als hoofdpijn. Zo ademde ze luid in tegenstelling als ademhaling terwijl je normaal gesproken liep. Langzaam maar zeker wist ze wat meer op adem te komen en werd de hoofdpijn ietsjes verminderd, ook al liet haar lichaam aan haar hersenen weten dat ze oververmoeid was waardoor haar hele lichaam zeer deed. De vier lichamen die zich hierboven werden omringd met wind die door onophoudbaar door haar manen bleven gieren, en de dunne en korte haartjes waaruit haar vacht bestond vlogen voor zover het mogelijk was op in tegengestelde richting van de haargroei. Het voelde wel even fijn zo, net alsof het haar meer energie gaf.
Ze wierp haar hoofd een tikkeltje omhoog en in haar gezichtsveld sprong het gezicht van Sultan, Mischa en Remember. Alledrie paarden die veel voor haar betekenden. Iets wat hun niet konden weten, allemaal omdat ze hun in de steek had gelaten, de grootste fout in haar leven had gemaakt door opeens iets te doen. Roekeloos was ze, roekeloos. Ze schaamde zich nu erg, niet wetend wat ze met zichzelf aanmoest. Het liefst had ze zichzelf plotsklaps van een hoog gebergte laten vallen, alle schaamtegevoelens zouden verdwenen zijn en alle ellende die ze andere aanrichtte zou ook verdwijnen als sneeuw voor de zon. Toch deed ze dit niet, kón ze dit niet. Ze wilde haar leven weer verbeteren, goede tijden oppakken, hopend dat anderen het zullen accepteren. De oude Pearl herinneren.
Het aanzicht van de verdrietige drie paarden deden haar niet veel goeds. Vooral de blik van Sultan niet. Helemaal niet. "Ik wíl wel, maar het kan niet.." Een traan rolde over zijn wang, vervolgd door een tweede, die met een onhoorbaar geluid de grond raakten. "Sultan, alsjeblieft. Het kan wél. Het móet. Als dit niet goed voor je was had ik het niet gezegd. Ik wil het beste voor je, je hoort hier thuis. Bij ons." zei ze, haar stem slechts fluisterend. Ze probeerde er zoveel mogelijk adem in te gooien zodat er nog iets van over zou komen, dat het iets harder zou klinken dan iets onhoorbaars. "We kunnen niet zonder je. Ík kan niet zonder je." waren haar woorden. Weer slechts een mengeling van iets wat net iets harder dan een fluistering te noemen was.

http://www.dreamhorses.biz

10This is the end. Empty Re: This is the end. di 20 sep - 6:26

Sultan

Sultan
VIP

Als hij hier echt thuishoorde, had hij zich niet zo ongelukkig gevoeld, wist hij manieren om zichzelf te beteren én de wereld te verbeteren. Maar helaas, het mocht hier niet baten en het liefste vertrok hij nu, de drie paarden gewoon negeren en alles achter zich laten. Maar zo wás hij niet en zo zou hij ook nooit worden, echt niet. Sultan hield zielsveel van hen en als ze ook van hem hielden, lieten ze hem gaan, een nieuw leven opzoeken waar hij wél gelukkig zou worden, met andere paarden en een betere leefomgeving die bij hem paste. Toch hield íets hem tegen, misschien zijn gevoelens voor Pearl die nog steeds speelde? Want hij hield van haar, enorm veel en dat wist ze goed. Ondanks alles wat ze hem had aangedaan, verdwenen zijn gevoelens voor de prachtige merrie niet en werden ze alleen maar sterker, alsof dit alles hem nog dichter tegen haar aangetrokken had. Het zou niet eerlijk zijn als hij nou zou vertrekken en de woorden die in zijn oren klonken, afkomstig van Remember en Pearl, stelde zijn keuze vast. Hij bleef en dat zou hij zo dadelijk wel bekend maken. `Ik weet nog héél goed wat Mam altijd zei Remember, dat vergeet ik nooit meer..` Zuchtte hij zachtjes, terwijl hij zijn ogen even samenkneep en de laatste paar tranen eruit liet druppen, waarna hij eens goed slikte en een diepe, toch ietwat trillerige zucht uit zijn mond liet vloeien. Zijn blik gleed naar Pearl, zijn ogen werden vernauwd tot spleetjes en aarzelend deed hij een paar stappen haar richting in, duwde zijn hoofd in haar manen en snoof haar geur op. `Sorry.` Mompelde hij zachtjes, terwijl hij een aantal stappen achteruit keek en met zijn grote, sprekende ogen récht in die van Pearl keek. Hield ze nog van hem, zou ze hem nog terug willen na al die dingen die er gebeurt waren afgelopen tijd? Allerlei vragen waar hij zó graag antwoord op wilde, maar waarschijnlijk nóóit antwoord op zou gaan krijgen. `Ik blijf.`

http://twilightgame.actieforum.com

11This is the end. Empty Re: This is the end. di 20 sep - 6:54

Pearl

Pearl
Moderator

Dat Remember de broer van Sultan was, was nieuw voor haar. Iets waardoor ze zich alleen maar stommer voelde. Wat haatte ze zichzelf op dit moment. Wat haatte ze het omhulsel die een binnenste van niks draagde. Dat Sultan nog tegen haar wou práten. Ze kon het niet geloven dat zelfs één wezen op de aarde dit zou willen doen, praten tegen deze mislukkeling. Een zucht verliet haar keel: niet meer dan een afstervend geluid wat langzamerheid verdween en opgeslokt werd in de duisternis. Gewoonweg simpel verdwijnend, geen sporen achterlatend. Iets wat zij ook had moeten doen. Na al haar stomme fouten, weggaan, een einde maken aan de ellende die ze andere toebracht. Maar ze kon dit niet. Ze werd de oude Pearl. En als niemand dat meer wou accepteren, wat haar ook héél goed kon voorstellen, dan leefde ze zo maar alleen. Koste wat het kost ging ze God en al het andere laten zien dat ze fouten had gemaakt. Héle domme fouten. Snel wierp ze de gedachtes uit haar hoofd, ze dwingend naar een achterliggende plek waar ze later weer uit te voorschijn konden komen om haar gedachtes weer mee te vullen. Nu niet. Nu moest ze zich op het vertrek van Sultan concentreren, net zo lang tot in zijn aanwezigheid beperken totdat ze hem nooit meer zou kunnen zien. Hij zei Remember dat hij de woorden van zijn moeder nooit meer was vergeten en dat ook niet zou doen. Tranen brandden achter haar ogen en veroorzaakten een prikkend en irriterend gevoel. Ze zette alles op alles de tranen niet te laten lopen: ze wilde niet dat ze zich zwak ging voordoen, terwijl het op dit moment over een bepaald onderwerp ging wat voor Sultan belangrijk was. Wat zijn leven ging bepalen. Nog steeds keek ze op - haar beeld wazig van de nattige tranen die zich wazig rond haar ogen wikkelde. Ze knipperde, de tranen verwijderden zich meteen automatisch, en het beeld werd weer scherper en liet een Sultan zien die dichterbij stapte. Haar richting uit. Voor ze het wist was zijn geur weer dichtbij, raakte zijn neus haar manen en vulden zijn woorden de stilte. "Zeg geen sorry. Ik ben degene die sorry moet zeggen, tegen iederéen. Ik ben een mislukkeling, ik veroorzaakte alleen maar ellende tegenover iedereen." zei ze, nog steeds akelig zacht, misschien zelfs iets trillerig door de lading van emoties. Zijn donkere ogen staarden diep in die van haar. Hij zuchtte, en de woorden die hij daarna uitbracht voelde als een opluchting. Als een ongelovelijke en diepe, eindeloze punt waarin ze was gevallen maar waar ze eindelijk de grond van had geraakt. Hij bleef. Sultan zou blijven. Ze wist even niks uit te brengen door het plotselinge verschil. Ditmaal rolde er wel een traan naar beneden, die met een heel licht geplons de grond raakte, samensmeltend met de al op de grond liggende traan die Sultan had geproduceert.

http://www.dreamhorses.biz

12This is the end. Empty Re: This is the end. di 20 sep - 7:04

Mischa

Mischa
VIP

De bonte merrie bekeek Sultan, tranen drupten van haar wangen, vielen in het gras. Toen opeens kwam er een bekende geur, voor iemand ook maar iets kon zeggen, had ze zich omgedraaid en staarde ze met grote ogen en opengezakte mond naar Pearl die kwam aanlopen. PEARLIE! Ze was hier voor Sultan! Pearl kon Sultan wel overhalen. Dat moest dat moest dat moest. Want ze waren dikke lovers. Dat had Mischa allang door. Ze waren het coolste, hipste stel van heel Dreamhorses, dat wisten ze zelf alleen nog niet. Een plotselinge glimlach verscheen op haar gezicht, ze keek toe hoe twee van haar dierbaarste vrienden bij elkaar kwamen. En Pearl begon te smeken, of Sultan niet weg wou gaan. Mischa knikte met haar woorden mee, ze kon niets meer zeggen of ze zag de twijfel in het gezicht van de zwarte hengst. Oh, hij wou zó graag blijven. Natuurlijk wou hij blijven! Al het mooie in zijn leven - voor zo ver Mischa dat wist - had zich hier afgespeeld, dat kon hij niet zo maar achter laten. Een ongelofelijk gevoel van geluk ging door haar lichaam heen toen Sultan zei dat hij bleef. Ze begon hyper rondjes te rennen om Pearl en Sultan en als het mogelijk was, zou ze met bloemetjes strooien. Waarschijnlijk verpestte dat hun hele moment, maar ze moesten er gewoon niets van aantrekken. En toen kwam Parel met de onzin dat ze een mislukkeling was. "Zeg me alsjeblieft dat jullie nu voor eeuwig bij elkaar blijven want jullie zijn gewoon voor elkaar gemaakt," fluisterde Mischa. Goodness, dit was echt een superdag! Pearl was terug én Sultan was terug én ze waren samen!

[Goeie god. Sorry voor de flutpost :')]

13This is the end. Empty Re: This is the end. di 20 sep - 7:51

Sultan

Sultan
VIP

Zijn ogen die élke beweging van Pearl volgde sloten zich voor een aantal seconde. Sultan nam een grote teug met lucht, zuchtte diep en opende zijn ogen tergend langzaam, waarna ze weer recht in die van Pearl staarde. Haar woorden zorgde ervoor dat zijn hoofd even kort heen en weer schudde, zij moest geen sorry zeggen. Sultan had zich misdragen, verschrikkelijke fouten gemaakt en dat moest hij állemaal nog goed zien te maken. Nu hij geen kudde had, kon hij zich daar volledig op concentreren en de wereld vertellen dat hij spijt had van wat hij sommige paarden allemaal aangedaan had, het had niet mogen gebeuren..
Toen hij had gezegt dat hij bleef, moest hij even kort grinniken om de reactie van Mischa, die hyper rondjes om hen heen huppelde alsof ze nu al weer terug bij elkaar werden. Zo snel moest het niet gaan, dan zou het vást weer fout aflopen en zouden er weer paarden komen die hen uit elkaar wilde hebben. Nee, áls ze ooit nog bij elkaar zouden komen wilde hij bij haar blijven tot zijn laatste ademhaling, zíj zou degene zijn die het laatste in zijn grote, bruine ogen weerspiegelde tot hij ze voor áltijd zou sluiten. Pearl was de ware en dat moest ze weten, maar hoe hij het haar ging vertellen; hij had werkelijk geen idee. Wanneer de tijd daar was, zou hij haar wel weer een keertje opzoeken. Kort gleed zijn blik naar Mischa, zijn mondhoeken vormde één grote krul en zijn ogen twinkelde. `Mischa..` Klonk zijn stem, een tikkeltje terughoudend. `Bedankt.` Kort maar krachtig verlieten de woorden zijn mond, ze moest weten hóe dankbaar Sultan haar was, want als het even tegen zat was zij altijd degene die hem opvrolijkte, weer in een goede bui bracht en liet lachen. Deze paarden hadden zo'n grote betekenis voor Sultan, nooit, maar dan écht nooit zou hij hen kwijt willen raken. Mischa en Pearl, twee fantastische merrie's die hij voor de volle 100% vertrouwde, paarden waar je op kon bouwen en alles mee kon delen. Zulke vrienden vond je nóóit meer.

http://twilightgame.actieforum.com

14This is the end. Empty Re: This is the end. wo 21 sep - 6:25

Pearl

Pearl
Moderator

Sultan schudde zijn hoofd, blijkbaar als teken dat hij het niet met haar eens mag over haar geciteerde 'mislukkeling'. Een heel klein waterig glimlachje verscheen op haar gezicht terwijl ze haar hoofd iets teneergeslagen liet hangen. "Wel, het is wel mijn schuld. Alles is mijn schuld. Ik heb iedereen in de steek gelaten en iedereen echt onvergetelijk veel ellende bezorgd. Waar was ik in godsnaam mee bezig? Ik háát mezelf. Het is mijn schuld - niet de jouwe, jij hebt nooit iets fout gedaan." zei ze, haar hoofd wat misroostig schuddend waardoor haar manen langs haar hals krulden. Ze keek weer op, opmerkend dat de donkere en warme ogen van Sultan op haar gericht stonden. Voor even liet ze haar blik naar Mischa gedaan, haar reactie afwachtend. Ze zou haar voor altijd haten, iets wat op papier vast stond. Iets waar ze dan ook mee instemde - ze was afschuwelijk en had haar ongelovelijk misdragen tegenover haar beste vriendin. En tegenover Sultan. Tegenover iederéén. Ze moest zich op dit moment niet verstoppen, iets wat ze dan ook niet deed. De fouten niet verstoppen die onhoorbaar waren in haar oren, die alleen maar ellende inhielden. Ze had zoveel van haar vrienden en kennissen pijn gedaan, iets wat onvergevelijk was. Ze zuchtte: het geluid kwam als een zachte overspoeling en werd meegedreven door de opkomende maar laagstaande wind. Mischa keek naar haar verbazing niet boos. Echt niet boos. Voordat ze het wist keek ze weer twijfelend naar Sultan, met haar groengekleurde ogen zoekend naar een teken van herkenning. Die vond ze al snel - toen ze het beeld van haar vrienden opgepakt had. Mischa besloot heel deze gebeurtenis een spektakel te vinden, iets wat ze uitte door middel van rondjes rond de twee paarden te huppelen. Iets waardoor er dit maal nog een glimlach verscheen, deze keer een iets vrolijkere door het feit van Mischa's gedrag. Haar vervolgende woorden deden haar even slikken, voorzichtig en wijfelend ichting Sultan kijkend. "Inderdaad Misch, bedankt. Bedankt voor dat je me altijd blijft steunen. En jij ook Sultan en ik hoop dat er meerdere zijn die mijn afschuwelijke fouten willen accepteren." zei ze, haar stem weer verfijnd en zacht. "Ik hou van jullie." zei ze toen, abrupt, opkijkend waarbij de rechteroog ietsjes bedekt werd door een schuinliggende voorlok.

http://www.dreamhorses.biz

15This is the end. Empty Re: This is the end. wo 21 sep - 7:20

Remember

Remember

Remember was maar even stil, hij brieste zacht. En liet Sultan en Pearl uitpraten. Toen hij hoorde dat zijn broer bleef, was hij even verbaasd. Daarna steigerde hij laag, en hinnikte. Van blijdschap gewoon, hij lachte even bij de reactie van Mischa. En luisterde toen weer naar wat de paarden te zeggen hadden. Hij schrok bij de woorden van Pearl. Pearl en Sultan, betekende veel voor hem. Mischa kende hij amper, maar ach, dat zal nog wel komen. ''Pearl.'' Zei Remember terughoudend, het liefst wou hij haar naam uitschreeuwen van verbazing en boos heid dat ze haar zelf haatte. Maar hij deed het niet. ''Wij zijn allang blij, als je weer gewoon jezelf bent. En jij bent een merrie die gemaakt is om goed te zijn, jij kan niet slecht zijn, dat ben jij gewoon niet.'' Zei hij zacht, en oprecht. Naar Remember zijn gevoel sprak hij nu de waarheid, het lag gewoon niet -naar zijn idee- in haar aard om slecht te zijn. Gewoon echt niet! ''Dankjewel Broejjrttjje'' Het laatste een beetje raar, omdat hij zijn snuit even in zijn manen stak, om ze er daarna weer uit te halen, en vrolijk te glimlachen. Wat was Remember blij met het feit dat hij zulke geweldige paarden mocht kennen!

-Beetje laat, en aardig flut-

16This is the end. Empty Re: This is the end. do 22 sep - 2:18

Sultan

Sultan
VIP

Kort kneep hij zijn ogen samen, opende ze en keek opnieuw naar Pearl, de merrie waar hij nog steeds van hield ondanks het verleden en de fouten die ze béide gemaakt hadden. Nee, ze moest haar zelf niet van alles de schuld geven, want ook door Sultan was dit allemaal gekomen en waren ze uit elkaar gedreven. `Nee, schuif de schuld niet alleen maar op jezelf Pearl. Ík was degene die ervoor zorgde dat onze relatie stukliep en de vriendschap tussen ons. Zeg álsjeblieft nooit meer dat het jou schuld is.` Zijn stem klonk serieus en zo was het ook bedoeld, want zijn vrienden moesten weten dat dit alles zijn schuld was en zéker niet die van Pearl. Kort gleed zijn blik door naar zijn broer die iets tegen Pearl vertelde, Sultan knikte instemmend mee en glimlachte breed. Het was de waarheid, want er waren zát paarden die allang weer blij waren dat de oude Pearl teruggekeerd was, want dat was iets wat veel paarden gemist hadden. Ja, Sultan was blij nu en als hij en Pearl óóit weer bij elkaar zouden komen en voor altijd bij elkaar blijven, zou hij hier, in Dream horses zijn laatste adem uitblazen.
`En natuurlijk houden wij ook van jou, want zónder jou waren we nooit zo goed bevriend geweest als we nu zijn.` Klonk zijn stem, zachtjes maar krachtig. Eventjes liet hij zijn afdwalen, lette niet meer op wat er allemaal gedaan werd maar werd uit zijn gedachten getrokken door de luide, aanwezige stem van zijn broer. Tergend langzaam draaide hij zijn hoofd, keek met een trotse blik naar zijn broertje en knikte. Wijze woorden, maar hij wás wijs. Nog nooit had Sultan een hengst meegemaakt die zo verdomd veel op hem leek qua karakter, maar zo verschillend was met zijn uiterlijk. De band die ze hadden was anders dan andere broers en zussen hadden, zo sterk, maar ook weer zo verwaterd na al die jaren. Eindelijk zouden ze er weer aan gaan werken, zou de oude tijd terugkeren en kon Sultan weer gelukkig zijn, want dat was immers wat hij zo dolgraag wilde. Vooral nu het weer goed was tussen hem en Pearl, hij wílde niet eens meer weg.

http://twilightgame.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum