Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Setje voor Siyah

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Setje voor Siyah Empty Setje voor Siyah di 13 sep - 7:09

Claude

Claude

Nou, ik ga dit beest hier weer actief maken, en ben dus op zoek naar een nieuw setje, even wat dingetjes die het setje moet hebben:
-De naam Pepernoot, nee, Siyah
-Het zinnetje: Hell on earth.
-Het moet duister zijn Setje voor Siyah 2491852262
-Het moet awesomeness en hotheid uitstralen.
-Het moet bestaan uit een: Avatar, onderschrift, en profielplaatje.
Ik heb twee plaatjes dingen.
Deze, maakt niet uit welke plaatjes je gebruikt, als het het zwarte paard maar is.
http://girlonpainthorse.deviantart.com/gallery/?q=Cat+Horse
Of deze:


http://browse.deviantart.com/digitalart/photomanip/?q=Black%20Horse%20Manip&order=9&offset=168#/d31bt81
Je mag kiezen wat je gebruikt, manip of stock, dus mensen die alleen stock gebruiken, kunnen ook iets proberen.
Als er iemand is die een postsheet kan maken, zou dat ook geweldig gaaf zijn, dat mag dan ook gemaakt worden, dan wel geen storende kleuren, en zo dat d eletters goed leesbaar zijn. Setje voor Siyah 116561
xx Charlotte Setje voor Siyah 163720

2Setje voor Siyah Empty Re: Setje voor Siyah di 13 sep - 7:13

Remember

Remember

Natuurlijk mag je kiezen tussen manip en stock. Maar weet wel dat de mensen die een manip hebben gemaakt, uren daar aan hebben gewerkt, en ik zelf zou het niet echt waarderen als iemand anders die gewoon pakt, en er een beetje mee gaat klooien -om het even zo te zeggen- en die dan ergens neer zet als setje.

3Setje voor Siyah Empty Re: Setje voor Siyah di 13 sep - 7:28

Claude

Claude

Ik vind dat je gelijk hebt, maar ik vind manips heel mooi voor het setje, daarom dat ik graag manips gebruik, maar het setje hoeft helemaal geen manip zijn voor mij, ik pak de mooiste eruit Setje voor Siyah 81623

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum