Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Yaaayyy...[Sherlock]]

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Yaaayyy...[Sherlock]] Empty Yaaayyy...[Sherlock]] za 17 sep - 21:33

Eclips

Eclips

Eclips keek Rond. Ze stapte vrolijk door het zand. Ze glimlachde. Hier is dus de Woestijn. Ze begon te galoppeeren. Ze hield ineens hald. Ze keek rond. Ze zag zand. Ze galoppeerden snel terug waar ze vandaan kwem. Maar ze vond die plek nie meer. Ze galopeerden helemaal rond en dacht; Waar ben ik? waar? Help me! Ze hield weer hald en stapte in rondjes verder. Ze vond niks. Ze Ging ineens liggen. Ze zucht, ze zag de zand korreltjes weg vliegen. Ze keek naar boven. Geen enkele wolk. Ze wist niet wat ze moest doen. Ineens dacht ze Ik kan hietuit. Ze stapte weer recht. En ze begon te drafen. Tijdens het drafen keek ze uit haar oog hoeken naar links en rechts. Ze drafden recht op een zand heuvel op. Ze hinnikte zachtjes. En galopperden de zandheuvel op. Ze galopperden Heel lang. Opeenduur ging ze over naar draf en daarna in stap. Ze hijgde. Ze had alemaal zweetplekken opzich. Er kwam eeen lichte rook uit. En tooch stapte ze door. Ze zuchte uitgeput. Toch doorstappen deed ze. Opeenduur kon ze egt niet meer. Ze ging ligen. En keek voorzich uit. Ze gaf een luide hinnik. Ze bleef zo even ligen. Opeenduur werd ze ineens blij. Ze stond in een hup recht. Ze zag een Nog een paard! Ze hinnikte zacht, maar toch luid genoeg dat het andere paard het kon horen. Ze hinnekte ''Ewwaa'' Ze keek het paard aan, haar hoofdje ging een beetje shuin. Ze glimlachde breed.

[SHERLOCKK Yaaayyy...[Sherlock]] 297669 ]

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum