Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Nar > Boudicca

+3
Nevaeh
Deina
Nar
7 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Nar > Boudicca Empty Nar > Boudicca di 4 okt - 7:05

Nar

Nar
Moderator

---



Laatst aangepast door Nar op wo 15 feb - 23:19; in totaal 1 keer bewerkt

2Nar > Boudicca Empty Re: Nar > Boudicca di 4 okt - 7:06

Deina

Deina
VIP

WELKOM OOKALZITJEHIERZOLANG! =D

3Nar > Boudicca Empty Re: Nar > Boudicca di 4 okt - 7:17

Nevaeh

Nevaeh

WHAHA

Captain Jack :3

Gelukkig, nog iemand die een hekel aan gym heeft!

4Nar > Boudicca Empty Re: Nar > Boudicca di 4 okt - 7:42

Visual

Visual
VIP

*pakt briefje*

Welkom nieuw lid, Vul hier de naam in van nieuw lid,

Ik hoop dat je het heel leuk...HAAAAAAAAAAIIII LAARS AWESOMENESS IK ZOEK HET NIEUWE LID HIER DIE PRECIES LIJKT OP JOUW NIEUWE ACC'JE NAR *lampje* ow ja clown

WELKOM MISS BOOTS AWESOMENESS

5Nar > Boudicca Empty Re: Nar > Boudicca di 4 okt - 8:35

Vaughn

Vaughn

Umg, we've got more in common than I would've thought x3 *zet vinkje bij 'Boven 1.80 lang, Hollywood undead IS THA BEST >D *wijst tussendoor naar partnertekstje Vaughn *winkwink** Gym sucks en gymnasium 3 hyper*

BOX YEAH

Goed dan. Moet ik nog welkom zeggen, tegen u über lid dat hier al een eeuwigheid langer dan ik rondwandelt? x'D En de naam Captain Jack vind ik echt awesome <3

6Nar > Boudicca Empty Re: Nar > Boudicca di 4 okt - 8:43

Nar

Nar
Moderator

Vaughn schreef:Umg, we've got more in common than I would've thought x3 *zet vinkje bij 'Boven 1.80 lang, Hollywood undead IS THA BEST >D *wijst tussendoor naar partnertekstje Vaughn *winkwink** Gym sucks en gymnasium 3 hyper*

BOX YEAH

Goed dan. Moet ik nog welkom zeggen, tegen u über lid dat hier al een eeuwigheid langer dan ik rondwandelt? x'D En de naam Captain Jack vind ik echt awesome <3

YEAH Nanananaaaa


Hollywood Undead is pretty awesome!

BEN JIJ OOK 1.80?! OMG, dan ben je één van de weinige MEISJES die zo groot is die ik ken O_O


@ Vis:

Ik hoop jou ook beter te leren kennen

@ Neveah:

Dóh, het is gym. :S


@ Deina:

Ook goeiedag ^^

7Nar > Boudicca Empty Re: Nar > Boudicca di 4 okt - 8:53

Vaughn

Vaughn

1,85 om precies te zijn Nar > Boudicca 11631 Maar ik ben blíj dat ik niet de enige ben die hier rondloopt met m'n abnormale lengteheid voor een 14jarige XD

8Nar > Boudicca Empty Re: Nar > Boudicca di 4 okt - 9:10

Kyanos

Kyanos
VIP

Helllooo poooparrdd.. Nee dat slaat nergens en jaaa je lykt me best awesome ^^

simpelweg omdat je voor je 14 jaar al verdomd volwassen.overkomt en ik vind je additude geweldig xD ik zeg het eigenlijk nooit maar stiekem heb ik ook wel een kleine additude al vinden veel mensen dat niet zo leuk want ik zeg wat ik denk en daar moet ik mee stoppen want als je byna 18 ben verwachten ze meer van je en blablablablaaa...*lulpraat zwakt af*wháttevaaahh

Wilcommenn

9Nar > Boudicca Empty Re: Nar > Boudicca di 4 okt - 9:40

Nirvana

Nirvana
VIP

Boudicca!

Welkom ga ik je niet meer heten, maar ik wilde gewoon even kwijt dat ik erg veel respect voor je heb als mod en als persoon. Je komt erg duidelijk voor je mening uit, maar altijd goed onderbouwd, en ik vind het een hele goede eigenschap Blij Het verbaast me ook dat je pas 14 bent, je komt een heel stuk volwassener op me over. ^^

Ik heb een hekel aan gymnastiek, vroeg opstaan, mijn wekker en arrogante lui.
Omg, dat had ik kunnen schrijven Nar > Boudicca 335806
Met dat gewicht zit ik trouwens ook, is ook aardig wat meer dan die 60 kilotjes Nar > Boudicca 11631

Enne, Hurts en White Lies, die heb ik live gezien [a]

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum