Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Mijn tekeningen =3

+4
Nar
Visual
Vaughn
Deina
8 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Mijn tekeningen =3 Empty Mijn tekeningen =3 do 6 okt - 5:57

Deina

Deina
VIP

Hallo,

Verveling op school?
TEKENEN!

Spoiler:

Tips, meningen.
Nouja ik teken gewoooon op mijn manier! =3

2Mijn tekeningen =3 Empty Re: Mijn tekeningen =3 do 6 okt - 6:11

Vaughn

Vaughn

Oehh dat ken ik x3 Nicee, nicee Very Happy Ik heb een paar tipjes hyper Misschien dat je iets meer gebruik kunt gaan maken van schaduwen, en meer naar foto's kunt kijken van echte paarden om te leren hoe de anatomie nu écht in elkaar steekt -iets waar ik en een vriendin van me momenteel nu veel mee bezig zijn- en really, it works! 8D

Maar de uitdrukking en expressie zit er wel goed in en ik vind ze leukk <33

3Mijn tekeningen =3 Empty Re: Mijn tekeningen =3 do 6 okt - 7:00

Deina

Deina
VIP

Ik heb al paarden getekend die meer echt leken
Maar deze vind ik leuker en is mij styl x3

4Mijn tekeningen =3 Empty Re: Mijn tekeningen =3 do 6 okt - 7:03

Visual

Visual
VIP

dat snap ik AWESOMENESS Er zit een echte stijl aan :3 *kijkt naar haar eigen belabberde stijl* ik moet leren tekenen XD

5Mijn tekeningen =3 Empty Re: Mijn tekeningen =3 do 6 okt - 7:07

Nar

Nar
Moderator

Mijn stijl weet ik nog niet zo want zo tekende ik eerder ook clown



Maar goed: Probeer op de verhoudingen te letten. Over het algemeen lopen de manen nooit in rechte steeltjes vooruit, dus dat is niet logisch. De wangen zou ik overigens ook wat boller maken of in ieder geval duidelijker zichtbaar. De neus lijkt ook iets te kort en de neusgaten te groot. Een paard is een heel logisch gebouwd dier. Je zou de wang als begincirkel kunnen tekenen en daarna de neus als een soort blok erop. Vanuit de wangcirkel kan je makkelijk vanaf de boven kant de nek of doorlaten lopen of netjes afbuigen waardoor het een stuk minder apart lijkt dan nu. Nu is het meer een aanhangsel na mijn idee dan een nek. Daarnaast hebben paarden over het algemeen geen mensenogen. Wat ik persoonlijk wél mooi vind is een subtiel hoekje aan de zijkant, maar een heel ovaal ding vind ik niet mooi. Een paardenmond begint trouwens aan het begin, maar het kan dat dat hoort bij jouw "stijl" ^^

6Mijn tekeningen =3 Empty Re: Mijn tekeningen =3 do 6 okt - 7:13

Pearl

Pearl
Moderator

IK ZIE PAREL~ IK ZIE PAREL~

En verder ben ik het zo'n beetje wel eens met Nar, blijven oefenen! Maar wel leuk, ik vind paarden echt fantastisch om te tekenen ook. ^^

http://www.dreamhorses.biz

7Mijn tekeningen =3 Empty Re: Mijn tekeningen =3 do 6 okt - 7:22

Deina

Deina
VIP

Ja ik weet dat ze niet op echte paarden lijken.
Maar zo paarden écht tekenen vind ik saai xD

8Mijn tekeningen =3 Empty Re: Mijn tekeningen =3 do 6 okt - 7:22

Zephyr

Zephyr

auww zooo liefkes van jou!! zeepie is zow hot!!

9Mijn tekeningen =3 Empty Re: Mijn tekeningen =3 do 6 okt - 7:25

Visual

Visual
VIP

MAKE UNICORNS AWESOMENESS of demonenpaarden AWESOMENESS Of koewle littekens :3 gewoon wat fantasie toepassen, dan ontwikkelt je stijl nog beter AWESOMENESS *niet dat ik dit niet über vindt AWESOMENESS *

10Mijn tekeningen =3 Empty Re: Mijn tekeningen =3 do 6 okt - 7:27

Rebel.

Rebel.

Littekens heb ik al =3

11Mijn tekeningen =3 Empty Re: Mijn tekeningen =3 do 6 okt - 7:35

Nar

Nar
Moderator

Deina schreef:Ja ik weet dat ze niet op echte paarden lijken.
Maar zo paarden écht tekenen vind ik saai xD

Echte paarden tekenen is alles behalve saai. Wat jij nu tekent noem ik geen cartoon of striptekenen maar gewoon een poging tot realistisch waar technisch gezien nog heel veel aan moet gebeuren.

12Mijn tekeningen =3 Empty Re: Mijn tekeningen =3 do 6 okt - 8:40

Vaughn

Vaughn

^^Mee eens (: Je zal zien dat als je eenmaal de smaak te pakken hebt het echt super leuk is om paarden realistisch te tekenen, en de voldoening die het geeft om bij elke tekening weer een stukje vooruitgang te zien. Je kunt ook een duidelijke eigen stijl hebben als je meer details gaat gebruiken en realistisch gaat werken, en je zult zien: Met tekenen kun je áltijd verbeteren, je bent er nooit klaar mee en er zijn altijd nieuwe dingen te leren Wink

Ik voel me echt een flowerpower-hippie nu xD

13Mijn tekeningen =3 Empty Re: Mijn tekeningen =3 do 6 okt - 8:43

Nar

Nar
Moderator

Vaughn schreef:^^Mee eens (: Je zal zien dat als je eenmaal de smaak te pakken hebt het echt super leuk is om paarden realistisch te tekenen, en de voldoening die het geeft om bij elke tekening weer een stukje vooruitgang te zien. Je kunt ook een duidelijke eigen stijl hebben als je meer details gaat gebruiken en realistisch gaat werken, en je zult zien: Met tekenen kun je áltijd verbeteren, je bent er nooit klaar mee en er zijn altijd nieuwe dingen te leren Wink

Ik voel me echt een flowerpower-hippie nu xD

Ben je ook ^^

14Mijn tekeningen =3 Empty Re: Mijn tekeningen =3 do 6 okt - 8:58

Vaughn

Vaughn

Nar schreef:
Vaughn schreef:^^Mee eens (: Je zal zien dat als je eenmaal de smaak te pakken hebt het echt super leuk is om paarden realistisch te tekenen, en de voldoening die het geeft om bij elke tekening weer een stukje vooruitgang te zien. Je kunt ook een duidelijke eigen stijl hebben als je meer details gaat gebruiken en realistisch gaat werken, en je zult zien: Met tekenen kun je áltijd verbeteren, je bent er nooit klaar mee en er zijn altijd nieuwe dingen te leren Wink

Ik voel me echt een flowerpower-hippie nu xD

Ben je ook ^^

Achjaa, ik mag wel eens mijn bui'tje hebben eens in de zoveel tijd toch? Rainbow sheep *peaceeehhmann*

15Mijn tekeningen =3 Empty Re: Mijn tekeningen =3 zo 9 okt - 3:26

Deina

Deina
VIP

Nieuw nieuw nieuw!

Spoiler:

16Mijn tekeningen =3 Empty Re: Mijn tekeningen =3 zo 9 okt - 4:16

Fawn

Fawn

Oi, waarom staat Deina hoger dan Fawn? NOES
Maar leuk. <3 Stiekem hou ik van je zonnetjes~

17Mijn tekeningen =3 Empty Re: Mijn tekeningen =3 zo 9 okt - 4:21

Deina

Deina
VIP

Weet ik niet xD
Ik wou eerst Fawn tekenen enz :')

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum