Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Laat ik mezelf dan ook maar eens voorstellen.. ;3

+9
Sultan
Daper
Vanilla
Crush
Puck
Syrano
Gjaldur
Jack Sparrow
Djinn
13 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

Djinn

Djinn

Hmm, ja, laat ik mezelf nou ook maar eens voorstellen ;3 Ik ben Marit, een jaar of 12 oud en ik zal meteen maar even melden dat ik über-prettig gestoord ben. Ook ontzettend eigenwijs en een beetje.. be.... be.... betweterig... om het zo maar te noemen... al wil m'n onderbewustzijn dat nog niet toegeven Laat ik mezelf dan ook maar eens voorstellen.. ;3 435129 En ik houd ontzettend van uitleggen over dingen waar ik verstand van heb! (van inwerkingen van hoefijzers tot onhandelbare honden!)


Dat bedoel ik dus met eigenwijs. Wat paarden betreft kan ik overal wel commentaar op geven, dat niet goed en dit niet goed en zus en zo (dat bedoel ik dus met dat kleine betweterige gedoe!), beweert een deel in dat gigantische zwarte gat in m'n kop dat zichzelf 'hersenen' noemt dat ik soms voel wat paarden voelen, is me nog nooit verteld dat ik niet mooi kan tekenen ( yeah right, maar na een dag of 3 haal ik al de foutjes wel uit de tekeningen waarvan ik een dag of 3 geleden nog vond dat het niet beter kon die andere mensen weigeren te zien Laat ik mezelf dan ook maar eens voorstellen.. ;3 577322 ), houd ik ontzettend van karakters en layouts verzinnen en maken en alles wat daar bij hoort. Ook m'n BF en ik zijn van plan om ook een paardenRPG op te starten, maar daarover ga ik jullie nog nada vertellen Laat ik mezelf dan ook maar eens voorstellen.. ;3 435129



Nog vragen? Ik sta open. ;3



Laatst aangepast door Djinn op vr 21 okt - 2:20; in totaal 1 keer bewerkt

Jack Sparrow

Jack Sparrow

WILCOMMEN, jij eigenwijs kind genaamd Marit

Djinn

Djinn

Goh, da's nog eens een begroeting, zoëentje heb ik er nog nooit gehad Laat ik mezelf dan ook maar eens voorstellen.. ;3 11631

Gjaldur

Gjaldur

WELKOM WELKOM SINTERKLAAAAAAAAAAAS. WAT FIJN DAT U HIER BENT GEKOMEEEEEN. ~

http://www.highholdback.actieforum.com

Jack Sparrow

Jack Sparrow

Dat ben ik hé AWESOMENESS

Let maar niet op dat vage persoontje van een Gjaldur hier boven mij, die haalt toch allemaal gekke dingen in haar hoofd. hé Renske~

Maar goed, heb je trouwens huisdieren? AWESOMENESS

Djinn

Djinn

Ik merk het Laat ik mezelf dan ook maar eens voorstellen.. ;3 11631



Jope. Twee katten, Puck en Poes (the bitch en de... koningin? nichtje en tante), 'n konijn dat Ruben heet en vermoedelijk een vrouwtje is ipv mannetje (maar dat weet ik nog niet zeker, stomme dierenwinkel x3 ) en een übergestoorde (ja soms nog erger als mij o_O) toypoedel genaamd Sofietje. Die ziet er overigens nu voor geen meter uit, maar dat ziet ze er nooit als ze bij de trimster vandaan komt... Laat ik mezelf dan ook maar eens voorstellen.. ;3 11631

Syrano

Syrano

Welkom! Duzzz, je weet veel van honden? Bring it on! ^^
Stelling 1: Bestaat dominantie naar mensen toe?

Djinn

Djinn

Hoe bedoel je? Een hond die zich dominant gedraagd naar mensen? ;3

Puck

Puck
VIP

Welkom. (tjaaaa, veel meer weet ik niet te zeggen. Ik ben echt saai...)

Syrano

Syrano

Djinn schreef:Hoe bedoel je? Een hond die zich dominant gedraagd naar mensen? ;3

Precies. Ik ben benieuwd Yay
Ik ben echt geobsedeerd door alle dieren, vooral honden en paarden. Vandaar dat ik deze RPG gemaakt heb x)
En nja, ik ben gewoon geobsedeerd door honden omdat ze fascinerend zijn! Yay

Djinn

Djinn

Weet ik! [aa] En ja; honden kúnnen dominant naar hun baas reageren ;3 Wil je ook nog een hele uitgebreide uitleg krijgen waarom? Laat ik mezelf dan ook maar eens voorstellen.. ;3 11631

Syrano

Syrano

Djinn schreef:Weet ik! [aa] En ja; honden kúnnen dominant naar hun baas reageren ;3 Wil je ook nog een hele uitgebreide uitleg krijgen waarom? Laat ik mezelf dan ook maar eens voorstellen.. ;3 11631

Fout Laat ik mezelf dan ook maar eens voorstellen.. ;3 11631
Dominantie is conspecifiek(Alleen naar soortgenoten) bij álle dieren, dus ook honden! Lol, instinkertje Laat ik mezelf dan ook maar eens voorstellen.. ;3 11631

Crush

Crush

Welkom op Dream Horses Marit!

Honden zijn inderdaad geweldig. En paarden ook. Zoals Claudia al zegt zijn álle dieren fascinerend. Yay

Djinn

Djinn

Nu word ik neidig, het eigenwijze deel in m'n hoofd is het daar niet mee eens Laat ik mezelf dan ook maar eens voorstellen.. ;3 11631

Spoiler:

Oehh nu weet ik hoe een spoiler moet! sorry mensjes vond het een beetje een lang stuk om in een reactie te plaatsen wat eigenlijk niet helemaal ontopic ging/gaat ;3



@de andere mensjes; dankjullie Laat ik mezelf dan ook maar eens voorstellen.. ;3 160777

Syrano

Syrano

Oh-Em-Gjeej
Spoilerattâk!

Spoiler:

Djinn

Djinn

x-) Mm, ik ben te lui om m'n hersens nu te laten denken, dus dat doe ik vanavond wel. Zolang we hierdoor maar geen... nja, 'vijanden' of iets in die trant worden ;3 [aa]

Spoiler:



Laat ik mezelf dan ook maar eens voorstellen.. ;3 160777

Syrano

Syrano

Djinn schreef:x-) Mm, ik ben te lui om m'n hersens nu te laten denken, dus dat doe ik vanavond wel. Zolang we hierdoor maar geen... nja, 'vijanden' of iets in die trant worden ;3 [aa]

Spoiler:



Laat ik mezelf dan ook maar eens voorstellen.. ;3 160777

Whiejjj hyper
Niemand wordt hier vijanden, wij zijn allemaal een soort regenbogen gevuld met liefde Nomnomnomnomnomnomno

Spoiler:

Djinn

Djinn

Spoiler:

Dit is gwn een heel spoiler-gesprek geworden Laat ik mezelf dan ook maar eens voorstellen.. ;3 11631 Iemand nog vragen? ;3

Vanilla

Vanilla
VIP

Ik had ook een labrador, van 2 jaar, maar die had 4 eigenaren gehad, en was niet echt opgevoed, dus ja. Hij moest toen weg. Maar dat komt omdat de hond waarschijnlijk zo deed omdat het niet anders wist, die hond had nooit te weten gekregen dat hijd e laagste rang had, en vond dat waarschijnlijk verwarrend of zo, buh, kweenie, maar nu heb ik een heel lief Boston Terriertje, en ofcourse, welgekomen mijn vriend. Laat ik mezelf dan ook maar eens voorstellen.. ;3 311599

http://rebirthcity.forumotion.com/

Syrano

Syrano

Spoiler:

@Vanilla, bij mij ook hoor. Mijn hond heeft 6 baasjes gehad. Al zijn problemen hebben we opgelost zonder roedelregels en zonder correcties.

Vanilla

Vanilla
VIP

Syrano schreef:
Spoiler:

@Vanilla, bij mij ook hoor. Mijn hond heeft 6 baasjes gehad. Al zijn problemen hebben we opgelost zonder roedelregels en zonder correcties.

Ja, hoewel, het was onze eerste hond, 2 jaar, dus ja, beetje puberteit, dat merk ik nu trouwens ook met onze hpond, hij begint wat pueraal gedrag et vertonen, en ja, maar we hadden er geen ervaring mee, dat vind ik wel jammer, maar toen hadden we ene pupy, van een geweldig ras, en het ging enorm makkelijk, dus ja, was die andere hodn niet weg, dan had ik Bentleyt nu niet, en de plaatjes, dat heb ik gezegd in het teuttopic, xd Laat ik mezelf dan ook maar eens voorstellen.. ;3 192353

http://rebirthcity.forumotion.com/

Djinn

Djinn

Wij hadden eerst een hond gehad, een maf, dik beest, ( Laat ik mezelf dan ook maar eens voorstellen.. ;3 11631 ) ik bleek een allergie te hebben voor de haren en huidschilfers die beesten loslaten dus gaven we 'm weg aan een vrouwtje die heeeeel graag een hondje wou maar niet genoeg geld had om er eentje aan te schaffen (wel voor verzorging, maar ja kopen van een hond is natuurlijk duurder dan maandelijkse verzorging over het algemeen ;3)

Paar jaartjes later twee hondjes uit het asiel geadopteerd, ik had medicijnen die achteraf heel goed bleken te werken (met achteraf bedoel ik dat we ons eerste hondje eigenlijk te snel hadden weggedaan, vanwege de schrik dat ik een allergie had, anders hadden we 'm kunnen houden), maar alleen bleek nu dat m'n moeder die allergie ook had - en heel erg. Dus brachten we die hondjes weer weg, en heel toevallig raadde een mensje van het asiel ons aan om een poedel te nemen ;3 Hun hadden op dat moment alleen geen poedel, dus ik vond toevallig een poedel-fokker van toy-poedeltjes (m'n moeder was bekent met poedels, ze had een dwerg-poedel gehad) en bleek nog één teefje beschikbaar te zijn. Omgedoopt naar Sofietje en na een week of.. 3 - denk ik? Ze was al wat ouder ;3 - opgehaald ;3 Ze is inmiddels 2 en volgend jaar 11 juli word ze alweer 3... hm, wat gaat dat toch snel..



En van welk setje... Nja ligt erg aan voor welk paard je het wilt gebruiken en wat voor 'n karakter het is ;3

Daper

Daper

WELKOOOOM ~

Djinn

Djinn

@Daper ik ken die lay-out ;3 Speel jij toevallig ook WS? ;3



Laatst aangepast door Djinn op vr 21 okt - 6:02; in totaal 1 keer bewerkt

Gjaldur

Gjaldur

IK? RAAAR? HOE KÓOOM JE ERBIJ.

http://www.highholdback.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum