Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Tijdelijk inactief

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Tijdelijk inactief Empty Tijdelijk inactief ma 24 okt - 5:31

Nirvana

Nirvana
VIP

Lieve mensen,

Ik vrees dat op dit moment de spatie van mijn toetsenbord is overleden (OHNÉÉÉ Ö), dus nu doe ik alles met CTRL+V. Faal. Vandaar dat posten me íets teveel tijd gaat kosten... Ik ga z.s.m. een nieuw toetsenbord regelen! Excuses (:

Komende week heb ik toevallig vakantie, maar ook deze week was ik van plan 40 uur aan mn pws te gaan zitten, en daarnaast nog werken, paard en afgesproken met vrienden... Daarna begint school weer, en ik vrees dat ik het tot de kerstvakantie gigantisch druk ga krijgen.

Ik ga dus niet weg, maar ik ga me even beperken tot het hoog nodige... Het spijt me!

W.b. de kudde, ik zal zodra er een aanmeldtopic geopend is diegene toevoegen aan de groep. Verder zou het fijn zijn als wat leden initiatief tonen voor wat leven in het kletstopic, ondermeningen, acties, ontmoetingen, mini/verhaallijnen, onderlinge ruzies, weetikveelwat.. Wees creatief! Uiteraard zal dit beloond worden, ik ga iig héél veel van die leden houden [a]

Wáárom staat dit subforum eigenlijk hier..? >.>

2Tijdelijk inactief Empty Re: Tijdelijk inactief ma 24 okt - 9:15

Mort

Mort

Jammer... Maar ik begrijp het wel =) Iedereen heeft het nu gewoon super druk, ben ik bang! En zeker gaan we ervoor zorgen dat de kudde actief blijft hyper

http://www.beinghuman.actieforum.com

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum