Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Pearl aka Sammy

+6
Sultan
Nar
Dygur
Mischa
Deina
Pearl
10 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Pearl aka Sammy Empty Pearl aka Sammy wo 26 okt - 7:17

Pearl

Pearl
Moderator

Ook ik doe maar mee met de trend van het moment: Opnieuw voorstellen.

Bij mij is het inmiddels alweer een hele poos geleden en aangezien ik in de tussentijd behoorlijk wat veranderd ben leek het me wel leuk jullie op de hoogte te houden van mijn persoonlijke updates. *wenkbrauwwiebel*

Mijn naam is Sammy. Ik ben 14 jaar en ben op 21 juli 1997 geboren en woon in Leidschendam wat in Zuid-Holland ligt. Vlak naast Den Haag, waar al die Oh Oh Cherso mensjes vandaan komen. Ik woon thuis samen met mijn broertje, mijn moeder en mijn vader. Natuurlijk is mijn huis niet compleet zonder huisdieren. Dieren zijn namelijk een onderwerp die heel belangrijk voor mij zijn.

Mijn hond:

Ik heb een hond. Het is een teefje en haar naam is Janse (die dan weer wat minder serieus is). Ze is een Bearded Collie kruising en is een ongelovelijk mooi dier. Ze is 6 jaar en ze is jarig op 6 juli. Ze is het liefste beest wat ik ooit heb gezien en ik ben dol op haar. Ik doe dan ook heel veel met haar en zie haar als mijn zusje. Ze is een zwart/grijsgekleurde Bearded Collie, waar je ook bruine varianten van hebt. Binnenkort ga ik een hondencursus met haar volgen zodat onze band alleen maar sterker wordt!

Dat is over mijn hond, verder ben ik dol op alle dieren op de aarde. Specifiek honden en paarden. Maar eigenlijk ben ik dus dol op álle beesten.

Verder mijn hobby's:

Ik ben dus gek op RPG-en. Ik hou ongelovelijk veel van schrijven. Het is dus leuk om dit te verwerken in het RPG-en. Ik schrijf ook zelf verhalen, en ben op dit moment net begonnen met "Vreugdevuren".

Mijn tweede hobby is dansen, dat is dan ook de sport die ik doe. Verder ben ik dol op tekenen, muziek luisteren (precies dezelfde muzieksmaak als Boudicca Nanananaaaa), extreme make-up dingen uitproberen, praten met mensen die ik via Dream Horses heb leren kennen en ontwerpen.

Voor wie het willen weten zit ik in 3 MAVO, ga ik hierna HAVO doen en wil ik een opleiding journalistiek gaan volgen.

Voor degene die het niet weten: Ik ben verslááfd aan de Twilight Saga. Beter gezegd: Ik kan niet zonder. Dat hebben jullie vast wel aan mij gemerkt. Ook ben ik dol op Lady Gaga. Ohja, lezen is ook één van mijn grootste hobby's!

Ik heb een aantal accounts verder, maar ik denk dat jullie me vooral van dit account Pearl kennen.

Robert Pattinson is serieus van mij trouwens. <3

Vragen zijn altijd welkom, vind ik juist leuk!

Ik bijt wel, maar dat maakt verder niet uit. Ik zal je meteen leegzuigen ^^

http://www.dreamhorses.biz

2Pearl aka Sammy Empty Re: Pearl aka Sammy wo 26 okt - 7:21

Deina

Deina
VIP

WELKOOOOM SAMMY! ~

Lief

3Pearl aka Sammy Empty Re: Pearl aka Sammy wo 26 okt - 7:23

Mischa

Mischa
VIP

HEEEEE JIJ HEBT DIT GEKOPIËERD VAN EEN ANDERE RPG ~8D
Ik weet alleen niet meer welke..

Anyways, ook hier MEGASUPERDELUXEWELKOMYAAAYE Boudiczels

4Pearl aka Sammy Empty Re: Pearl aka Sammy wo 26 okt - 7:25

Pearl

Pearl
Moderator

Dankjulliewel!

@ Nadine: Huh? Nee, deze komt vers uit mijn harses rollen. 8D

http://www.dreamhorses.biz

5Pearl aka Sammy Empty Re: Pearl aka Sammy wo 26 okt - 7:27

Mischa

Mischa
VIP

Oooooh sorry, hij leek er even op 8D

6Pearl aka Sammy Empty Re: Pearl aka Sammy wo 26 okt - 7:28

Dygur

Dygur

ghihi nieuwe trend, zichzelf opnieuw voorstellen :') wilkommen sammerd AWESOMENESS

http://catsparadiso.actieforum.com

7Pearl aka Sammy Empty Re: Pearl aka Sammy wo 26 okt - 7:32

Nar

Nar
Moderator

Ik ben echt een trendsetter guys Nanananaaaa

8Pearl aka Sammy Empty Re: Pearl aka Sammy wo 26 okt - 7:51

Pearl

Pearl
Moderator

@ Mischa: Ach, logisch, ik kraam op elke site uit dat Robert Pattinson van mij is. clown

@ Dodo: Vielen danke!

@ Nar: OHNEE, NIET WEER EEN EGOBOOST.

http://www.dreamhorses.biz

9Pearl aka Sammy Empty Re: Pearl aka Sammy wo 26 okt - 9:13

Sultan

Sultan
VIP

Welkom drollieeee. Lief

Ookal ben je hier al langer dan mij. C:

http://twilightgame.actieforum.com

10Pearl aka Sammy Empty Re: Pearl aka Sammy do 27 okt - 6:00

Nirvana

Nirvana
VIP

Guys, help me er even aan herinneren dat ik 22 januari ook zo'n opnieuw-voorstel-topic open.. Dan ben ik 2 jaar lid :')



WELKOM SAMMYYYYY Yay
Ik ben trots om te zeggen dat ik zo goed als alles al wist Meow

11Pearl aka Sammy Empty Re: Pearl aka Sammy do 27 okt - 6:21

Pearl

Pearl
Moderator

Dankjulliewel!

Haha, ik strooi altijd met dingen zoals waar ik fan van ben enzo, dus de meesten weten wel veel van mij, haha! :'D

http://www.dreamhorses.biz

12Pearl aka Sammy Empty Re: Pearl aka Sammy do 27 okt - 6:32

Nar

Nar
Moderator

Waarom heb ik jou nooit met A7X, Hurts, Depeche Mode, PJ Harvey, Green Day, Linkin' Park, Smashing Pumpkins, Muse, Moke, 3 Doors Down, 30 Seconds to Mars, Breaking Benjamin, Coldplay, Keane, Kane, Kings of Leon, Adele, Anouk, Cranberries, Nirvana, de Foo Fighters, Shinedown, Within' Temptation, Di-rect, Rise Against, Theory of a Deadman, Nickelback, Red Hot Chillipeppers, Bon Jovi, Guns 'N Roses, Rammstein, Nightwish, Evanscene, Hollywood Undead of nog wat andere bandjes die ik ben vergeten zien strooien? O_O

13Pearl aka Sammy Empty Re: Pearl aka Sammy do 27 okt - 6:54

Nirvana

Nirvana
VIP

Nar schreef:Waarom heb ik jou nooit met A7X, Hurts, Depeche Mode, PJ Harvey, Green Day, Linkin' Park, Smashing Pumpkins, Muse, Moke, 3 Doors Down, 30 Seconds to Mars, Breaking Benjamin, Coldplay, Keane, Kane, Kings of Leon, Adele, Anouk, Cranberries, Nirvana, Foo Fighters, Shinedown, Within' Temptation, Di-rect, Rise Against, Theory of a Deadman, Nickelback, Red Hot Chillipeppers, Bon Jovi, Guns 'N Roses, Rammstein, Nightwish, Evanscene, Hollywood Undead of nog wat andere bandjes die ik ben vergeten zien strooien? O_O



<3

14Pearl aka Sammy Empty Re: Pearl aka Sammy do 27 okt - 9:37

Celebrían

Celebrían
VIP

HEUJ SAMMY
Rainbow sheep



15Pearl aka Sammy Empty Re: Pearl aka Sammy vr 28 okt - 6:43

Eclips

Eclips

~ SUPERFANTASTICHMEGAWELKOM SAMMY ♥ ~

Ookal zit je hier 1000000000000 jaar xd

16Pearl aka Sammy Empty Re: Pearl aka Sammy vr 28 okt - 7:28

Vanilla

Vanilla
VIP

Pearl schreef:Ook ik doe maar mee met de trend van het moment: Opnieuw voorstellen.

Bij mij is het inmiddels alweer een hele poos geleden en aangezien ik in de tussentijd behoorlijk wat veranderd ben leek het me wel leuk jullie op de hoogte te houden van mijn persoonlijke updates. *wenkbrauwwiebel*

Mijn naam is Sammy. Ik ben 14 jaar en ben op 21 juli 1997 geboren en woon in Leidschendam wat in Zuid-Holland ligt. Vlak naast Den Haag, waar al die Oh Oh Cherso mensjes vandaan komen. Ik woon thuis samen met mijn broertje, mijn moeder en mijn vader. Natuurlijk is mijn huis niet compleet zonder huisdieren. Dieren zijn namelijk een onderwerp die heel belangrijk voor mij zijn.

Mijn hond:

Ik heb een hond. Het is een teefje en haar naam is Janse (die dan weer wat minder serieus is). Ze is een Bearded Collie kruising en is een ongelovelijk mooi dier. Ze is 6 jaar en ze is jarig op 6 juli. Ze is het liefste beest wat ik ooit heb gezien en ik ben dol op haar. Ik doe dan ook heel veel met haar en zie haar als mijn zusje. Ze is een zwart/grijsgekleurde Bearded Collie, waar je ook bruine varianten van hebt. Binnenkort ga ik een hondencursus met haar volgen zodat onze band alleen maar sterker wordt!

Dat is over mijn hond, verder ben ik dol op alle dieren op de aarde. Specifiek honden en paarden. Maar eigenlijk ben ik dus dol op álle beesten.

Verder mijn hobby's:

Ik ben dus gek op RPG-en. Ik hou ongelovelijk veel van schrijven. Het is dus leuk om dit te verwerken in het RPG-en. Ik schrijf ook zelf verhalen, en ben op dit moment net begonnen met "Vreugdevuren".

Mijn tweede hobby is dansen, dat is dan ook de sport die ik doe. Verder ben ik dol op tekenen, muziek luisteren (precies dezelfde muzieksmaak als Boudicca Pearl aka Sammy 435129), extreme make-up dingen uitproberen, praten met mensen die ik via Dream Horses heb leren kennen en ontwerpen.

Voor wie het willen weten zit ik in 3 MAVO, ga ik hierna HAVO doen en wil ik een opleiding journalistiek gaan volgen.

Voor degene die het niet weten: Ik ben verslááfd aan de Twilight Saga. Beter gezegd: Ik kan niet zonder. Dat hebben jullie vast wel aan mij gemerkt. Ook ben ik dol op Lady Gaga. Ohja, lezen is ook één van mijn grootste hobby's!

Ik heb een aantal accounts verder, maar ik denk dat jullie me vooral van dit account Pearl kennen.

Robert Pattinson is serieus van mij trouwens. <3


Vragen zijn altijd welkom, vind ik juist leuk!

Ik bijt wel, maar dat maakt verder niet uit. Ik zal je meteen leegzuigen ^^

HOE DURF JE! JE WEET TOCH ECHT WEL DAT HIJ VAN MIJ IS? VAN MIJ VAN MIJ VAN MIJ!!! Hij zei dat mijn bloed enorm gied rook en dat hij zich inhield omdat hij stiekem van me houd, vraag het hem maar!

En ik dacht dat je een vegetarier was, kon je je niet inhouden, bad Sammyvamp, bad Sammyvamp! Ik zou nooit mensjes leegzuigen, alleen maar diertjes, geen wonder dat Eddie mij koos. Pearl aka Sammy 435129

http://rebirthcity.forumotion.com/

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum