Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het Claudia-Probeert-Haar-Ouders-Te-Overtuigen Topic

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Rain

Rain
Administrator

Dit is Het Claudia-Probeert-Haar-Ouders-Te-Overtuigen Topic. Oftewel CPHOTU topic. Nee, dat klinkt niet goed. Nevermind, dit topic heeft geen afkorting Razz

Ik zal jullie hier up to date houden over mijn pogingen om paard te mogen rijden ='D

Ik wil op deze manege gaan rijden:
www.spirithorses.be

5 november 2011
~Gevraagd of ik een nieuwe hobby mag, balletje opgeworpen over "sporten".

6 november 2011
~Ik heb mijn moeder de site laten zien, en alle voordelen opgesomd.
~Ik heb al 1/2e van mijn ouders overtuigd Yay
Van mijn moeder mag het, alleen pas vanaf volgend jaar[Vanwege het geld]
Mijn vader zullen we later informeren :')

Whiejjj, ik wil zo graag paardrijden<3

Roach

Roach

Misschien zelf wat bekostigen ?

Rain

Rain
Administrator

Het kost 63 euro per maand, ik "verdien" maar 30 euro per maand. Lukt nooit :')

Roach

Roach

Daarmee bedoel ik je betaalt een deel :p

Rain

Rain
Administrator

Weet ik, maar momenteel gaat ook een deel niet :')

Roach

Roach

Dan stel ik voor dat iedereen 50 cent doneert ;P


Edit 18.54 Waarom ga je niks maken bv banners tegen een prijs ?

Nar

Nar
Moderator

Heb ik al niet eerder gezegd dat ik er niet in geloof dat je binnen een uur totaal op elkaar kan vertrouwen? Deze manege komt op mij nogal zweverig over, maar al á.


Je kan zeggen dat je wat meer in huis gaat doen als tegenprestatie, eventueel zelf ook een deel wilt betalen of zeggen dat je het écht heel erg leuk vind.

Rain

Rain
Administrator

Omdat ik daar de tijd niet voor heb. Volgend jaar doe ik eindexamen weet je, sommige vakken sluit ik dit jaar al af.

@Nar, dat weet ik. Maar dat is bij iedere manege zo, niet dan? Bovendien moet ik eerst een bepaald niveau halen voordat ik mag leasen ;-)

Nar

Nar
Moderator

Verwacht je dan dat een paard, dat tientallen kindertjes in de week op zijn rug geduwd krijgt, met jou een band opbouwt?


Maar verder uhm, even denken wat zou nog meer een idee kunnen zijn? Waarom denk je dat je vader niet overstag wil? Misschien weet ik dan iets ^^

Roach

Roach

Spullen verkopen zoals ik doe .:)

Nirvana

Nirvana
VIP

Maar na een tijdje zijn die spullen ook weg :')

Krijg je geen zak/kleedgeld, naast die 30 euro die je verdient?
Ik zou toch proberen te werken als ik jou was. Je bent 16, dan zou je ongeveer 3,50 in de supermarkt verdienen. Om de helft te bekostingen zou je dus maar 10 uurtjes per maand hoeven te werken, dus 2,5 per week.. Dat is niks!

Roach

Roach

Nee want ik heb een magazijn aan spullen Razz . Ik ken iemand die bij de brico werkt :)

Nirvana

Nirvana
VIP

Maar daar heeft Claudia toch niks aan? Ze kan best af en toe wat verkopen, maar daardoor zal ze niet standaard iets bij kunnen dragen.

Roach

Roach

En dan is het nog niet een een vast verdienste per maand want je weet niet als je wel iets verkocht krijgt . Maar als je bv bij mij in het dorp bij de delhaize wilt werken gaat het moeilijk worden eerst word er gedacht aan de kinderen van het personeel dan aan die van vorig jaar en dan de rest :l

Nirvana

Nirvana
VIP

Mijn ervaring is dat als je genoeg winkels etc af gaat, je vanzelf wat vindt Wink

Nar

Nar
Moderator

Uhu



Wat je zou kunnen doen, is de eerste twee lessen zelf betalen om te kijken of je het wat vindt. Misschien stemmen je ouders er dan mee in de rest te betalen zodat zij sowieso geen geld weggooien mocht de eerste lessen niets zijn.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum