Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

~So she ran away in her sleep And dreamed of paradise ♥..

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Mees

Mees

in de verte kon je het al zien, enorme galop passen,bloemen die alle kanten op vlogen en de zon die inmiddels al bijna op. Was bokkend van vreugde galopeerde de kleine maar moedige merrie over het bloemenveld, niets kon haar nog stoppen.Ze ging harder en harder, haar normaal gesproken saaie fjordenvacht was nu door de zon helemaal verandert in een gouden glanzende vacht, haar prachtige wit met zwarte fjorden manen vlogen alle kanten op haar zwarte staart zat inmiddel vol met allemaal bloemen, wat was het leven toch heerlijk dacht de kleine pony. Even remde ze af en keek ze in de verte,het leek wel alsof dit veld nooit meer zou eindigen, ze nam even een gulzige hap van het gras prrgt het lijkt wel een paradijs ♥ !de kleine pony ging door met grazen, totdat ze opeens in de verte geritsel hoorde. De kleine pony sperde haar gitzwarte ogen open en stond als een standbeeld aan de grond genageld, ze spande al haar spieren aan en luisterde naar het geritsel.. wat zou het zijn dacht ze, klaar om te vluchten of om aan te vallen stond de merrie klaar 'prrght is daar iemand ?'de kleine moedige pony wachte af..

Eclips

Eclips

Eclips kwam in het bloemenveld, allemaal verschillende bloemen..Geele, rode, oranje..Enzovoort, zo mooi. Ze nam er een hap van, wat lekker. Ze sprong rondjes in de mooie bloemen. Wat besr veel geluid maakte..Geritsel eigenlijk. Ze hoorde ook geritsel, maar het leek niet vanhaarzelf te komen. Ze stond stil. En hoorde iets en daarna niks meer. En daarna hoorde ze een zin, waneer ze zich net wou voortzetten namelijk; is daar iemand. Ze ende de stem niet. En zette een stap voorwaars, en zei 'Ja, Eclips..en jij bent? Zeker een Denali member?' Dat kon je rieken. Dat had ze altijd. Eclips zette weer voort tot bij een merrie. Een bruine kleine merrie, die er best moedig uit zag. Maar dat zegt niks of ze het is. ant eclips zag er niet als een deugeniet en moedige merrie uit, wat ze wel was. Zou Eclips eigenlijk er lomp uit zien, want ze kon el lomp zijn hoor. Maar ze zag er gewoon een aardig merrietje uit. En misschien was ze dat ook. Geen idee eigenlijk. Eclips kon haarzelf niet zien, en het zou egt dom zijn als ze het zou vragen. Toch?

Mees

Mees

Ze keek vriendelijk met haar gitzwarte ogen naar de witte merrie, ze kwam langzaam dichterbij en blaasde zacht in de neus van de merrie 'Hee, ik ben Mees ! en jij bent ook een Dénali lid super dan ben jij dus geen gevaar' de kleine pony ging op rust staan 'Zeg heb jij zin om me een stuk te begelijden ? aangezien jij dh vast wel beter kent dan mij de kleine merrie draaide om en galopeerde een stuk vooruit ze gaf een speelse bok en kwam toen tot stilstand wachtend op wat eclipse zou doen.

Eclips

Eclips

Eclips keek de merrie aan. En keek rond, oo het bloemenveldje was zo mooi.. Een bloemenveld bracht haar op herinneringen. Samen met vriendjes rond galopeeren, en met zus en ouders. O wat miste ze die tijd, en haar ouders en vriendjes natuurlijk. Haar zus had ze wel terug gevonden. Maar die was nog altijd zo een opschepperig ding. Eclips schoot uit haar gedachten omdat de merrie wat zei. 'Hee, ik ben Mees ! en jij bent ook een Dénali lid super dan ben jij dus geen gevaar.Zeg heb jij zin om me een stuk te begelijden ? aangezien jij dh vast wel beter kent dan mij' owke, voor dat ze kon antwoorden was ze al weg, bokend. Eclips riep haar toe 'Ja hoor, mij best!' Ze galopeerde haar achterna, wat een snel ding. Mees was ook een pony, die hebben kortere beentje. En galopeeren daarom sneller. Tegenover Eclips. Eclips zette het op rengalop om haar bij te houden. En probeerde meteen te stoppen toen de merrie stopte. maar dat was niet zo makelijk. Ze was al verderop. Ze stapte wat dichter terug en knikte, als gebaar dat ze kon volgen. Ze stapte rond in het bloemenveld.

5~So she ran away in her sleep And dreamed of paradise ♥.. Empty Desteny & Bloemenveld. zo 18 dec - 7:31

Gast

avatar
Gast

~So she ran away in her sleep And dreamed of paradise ♥.. 14ak6km

• Desteny ~ 4 jaar ~ Merrie ~ Palomino ~ Loner ~ Single ~ Neutraal. •
------------------------

Het bloemenveld was altijd al een prachtige plek geweest. Verschillende soorten bloemen in alle kleuren en maten. Blauw, rood, groen, paars en gele bloemen of ze nou groot of klein waren. Stuk voor stuk waren ze allemaal prachtig. Ze zette een rustig drafje in. Het zachte briesje voelde in draf een stuk kouder aan. Een rilling gleed over haar goudkleurige vacht. Ze maakte een soepele overgang naar de galop. Haar manen dansten in de wind. Het idee dat ze helemaal vrij was toverde een glimlach om haar mond. De galoppeerde tot ze niet meer kon. Buiten adem stopte ze. In een vlugge blik keek ze om haar heen. Waar was ze heen gegaloppeerd ? Op de laatste adem die ze had hinnikte ze naar ander leven. Tot ze in de verte 2 paarden zag rond galoppeerde. Ze zette een galoppje in en kwam bij de 2 paarden tot stilstand. “Euhm … ik ben Desteny en wie zijn jullie ?” Vroeg ze hopend op een antwoord. Het konden slechte paarden zijn of goede paarden. Ze stond in een oplettende positie. Ze kon elk moment weg galloperen of rustig blijven staan.

Dyani

Dyani

De bruine merrie zette haar hoeven in de sneeuw. Het witte laagje op haar vacht liet ze maar liggen, het sneeuwde zodanig dat ze er over twee seconden weer wit uitzag. Daar had ze natuurlijk niets aan. Kyara ging over in een vlotte draf, en al snel kwam de geur van andere paarden haar neus binnen, waar onder Dénali. Ze spitste haar oren en zag al snel de paarden. Eclips en een nieuw lid. En nog een paard. Kyara knikte even naar Eclips, en hoopte dat ze niet weer over Jolly Jumper zou beginnen. Die Rockey Mountain hengst die ze laatst tegen kwam, samen met Eclips. Die had meteen doorgehad dat ze hem leuk vond, en daar was ze niet heel blij mee geweest. "Hallo, ik ben Kyara." zei ze even in het algemeen, toen richte ze zich op Mees. "Heey, ben jij ook van de Dénali?" vroeg ze vriendelijk.

7~So she ran away in her sleep And dreamed of paradise ♥.. Empty Re: Desteny & Bloemenveld. ma 19 dec - 6:07

Gast

avatar
Gast

~So she ran away in her sleep And dreamed of paradise ♥.. 14ak6km

• Desteny ~ 4 jaar ~ Merrie ~ Palomino ~ Loner ~ Single ~ Neutraal. •
------------------------

De andere 2 paarden waren niet erg spraakzaam. Het begon steeds meer te sneeuwen. De kleine witte onschuldige sneeuwvlokjes dwarrelden op hun gemak naar beneden. Op de grond maakte het plaats voor een laagje sneeuw dat inmiddels tot aan haar knieën kwam. Ze brieste zacht toen een sneeuwvlok op haar neus belande. Het veranderde in water en de druppel gleed over haar neus naar haar mond, waar ze haar tong uit stak om het op de slikken. In de verte galoppeerde een zwart gedaante. Desteny spitste haar oren. Het leek een eeuwigheid te duren voordat het paard dichterbij kwam. Ze deed een stapje achteruit. Het paard leek erg aardig, maar in dat soort dingen had Desteny zich wel vaker vergist. Ze wist hoe oneerlijk het leven soms kon zijn. "Hallo, ik ben Kyara." waarschijnlijk was het paard erg vriendelijk. Ze stelde nog een vraag aan de kleinere pony die ook in het besneeuwde bloemveld stond.'Mijn naam is Desteny. Ik ben in DH geboren maar mijn moeder is toen overleden en dus konden we hier niet blijven. Nu na eindelijk 3 jaar ben ik terug gekeerd. Alles is nu zo veranderd. Waarschijnlijk ken je me ook helemaal niet. Antwoordde ze een beetje snel. In een verlegen blik keek ze Kyara aan. 'Mooi naam trouwens, Kyara.' Desteny keek de andere paarden aan die nog steeds muisstil bleven. Ze brieste zacht.

Zo maar weer eventjes 228 woorden. ^Inspiratieloosheid^Yay

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum