Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

met cobrazaroa

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1met cobrazaroa Empty met cobrazaroa vr 25 dec - 8:25

Melody

Melody

was even weg gelopen van de andere paarden
en hinnikte naar cobra
keek afwachtend naar hem
en pakte onder tussen wat gras

2met cobrazaroa Empty Re: met cobrazaroa vr 25 dec - 10:03

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Hij hoorde een hinik die voor hem bestemt was. Met zijn oren in zijn nek liep hij naar de rivier. Daar zag hij Melody die hij eerder ontmoet. Wat wilde die? Heel langzaam stapte de gespierde grote hengst naar haar en stond voor haar neus en keek haar strak aan. "Wat wil je? Vroeg hij streng. Hij blies wat ongeduldig. Hij hield zijn ogen wat naar de omgeving. Hier kon Soranggo komen als ie dorst heeft. Maar jammer genoeg was ie er niet.

3met cobrazaroa Empty Re: met cobrazaroa za 26 dec - 0:46

Moa

Moa

Saricha wandelt rustig in de richting van de rivier, maar wat ziet ze daar? Twee paarden staan recht voor mekaar. Ze gaat in een rustig maar onhoorbare galop dichterbij. Op 10 meter afstand blijft ze staan en kijkt nieuwsgierig rond.

4met cobrazaroa Empty Re: met cobrazaroa za 26 dec - 6:13

Melody

Melody

( aleen voor cobrazarao!,andere niet reageren)

keek naar de lucht en brieste schel
'ga je nog een kudde opstarten?!'
deet even dr ogen dicht en deet ze daarna weer open
schaapte zachtjes met dr hoef over de grond

5met cobrazaroa Empty Re: met cobrazaroa za 26 dec - 6:26

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Hij keek na denkend op. "Misschien. Ik zit nu in de kudde van Black Rose en ga proberen samen met Rain leider worden. Als dat niet lukt ja dan ga ik zelf een kudde opstarten." Hij was een geboren leider en kon niet leven als iemand ONDER de leider staat. Dan gaat hij liever dood. Hij liet zijn neus gaten goed open en keek op. Waarom vroeg Melody dat? Hij heft zijn staart op.

6met cobrazaroa Empty Re: met cobrazaroa za 26 dec - 6:29

Melody

Melody

voelde ineens dat raar gevoel niet meer in dr maag maar het was iets anders
het deet pijn'wat raar 'dacht ze en ze schudde even met dr hoofd
'oke' ze ze ongeintresseert
en nam een slok water
'je vraagt het je zeker af waarom ik het vraag?

7met cobrazaroa Empty Re: met cobrazaroa za 26 dec - 6:36

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Hij keek even achter zich en daarna keek hij nieuwsschierig naar Melody. Zijn ogen sierde was trots. Hij bleef aan staren en dan zegt hij. "Ja ienderdaad."

8met cobrazaroa Empty Re: met cobrazaroa za 26 dec - 6:39

Melody

Melody

'oke ik zal het je zegge als je eerst wat dingen van mij beantwoord'
keek naar het water
'wat vind je van mijn gedrag?'
'mischien stomme vragen maar goed, dat kan me niks boeien'

9met cobrazaroa Empty Re: met cobrazaroa za 26 dec - 6:51

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Hij keek verbaast op en keek strak. "Je bent eerlijk, je bent vriendelijk en praat kort." Hij snoof en at gras en luisterde wat Melody nu wilde zeggen. Zijn ogen stonden strak en bitter. Maar hij liet het niet al te merken.

10met cobrazaroa Empty Re: met cobrazaroa za 26 dec - 6:53

Melody

Melody

stikte bijna in een gras sprietje
'VRIENDELIJK!'
legde dr oren in dr nek
'zal ik jou is even vebouwen zodat je weet wat vriendelijk is ?!'

11met cobrazaroa Empty Re: met cobrazaroa za 26 dec - 6:57

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Hij grijnsde. "Nou je bent heel de tijd vriendelijk." Hij hield zijn oren ook in de nek en liet zijn tanden zien. "Je kunt altijd proberen!" Siste hij.
Zijn ogen waren gemeen en hij keek kil.

12met cobrazaroa Empty Re: met cobrazaroa za 26 dec - 6:59

Melody

Melody

dr ogen waren puure woede
'wat nou proberen!, ik hoef niks te proberen als ik iets wil dan doe ik het en dan maak ik het af ook!'
hinnikte schel

13met cobrazaroa Empty Re: met cobrazaroa za 26 dec - 7:04

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Hij negeerde haar gedrag. Iedereen was zo koppig dat hij er al geen aandacht aan gaf. Hij zweeg en graasde verder. Zijn neus hield de geuren in het oog. Zijn vacht was donker geworden en zijn ogen waren puur bruin. Hij briesde met een kwaad geluid om te laten horen dat hij niet bang was.

14met cobrazaroa Empty Re: met cobrazaroa za 26 dec - 7:08

Melody

Melody

'maar om terug te komewn op de vragen'
nam een hap gras en keek fel naar cobra
'wat vind je geheel van mij ?'
keek naar de lucht en wist eigenlijk al wat ie ging zeggen en had dus al wat voor hem in petto

15met cobrazaroa Empty Re: met cobrazaroa za 26 dec - 7:19

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

(Mij dus niet en ik heb niet gespamt of zo. Liever dus geen opmerking over mij.)

Hij keek verward op. Wat bedoelde die nou weer? Met zijn hoofd naar de lucht geheven keek hij wat verbaast naar Melody. "Je bedoelt?" Met zijn hoofd er niet bij dacht hij aan vroeger. Vroeger was het veel leuker dan nu. Bijna iedereen vereerde hem en iedereen was bang van hem. Hij genood er van. En nu staat hij als een zwakke genaamd op deze plek. Hij kon proberen Rain te overtuigen maar merrie's kijken vaak naar knappe hengsten. Niet dat hij knap is. De meesten denken dat hij rot van binnen is maar hij kan ook harten veroveren. Maar hij was nog nooit dol geweest op iemand. Volgens hem bestaat er geen merrie voor hem. Maar hij moet later ook na komenlingen hebben.

16met cobrazaroa Empty Re: met cobrazaroa za 26 dec - 7:23

Melody

Melody

melody dacht na zou ze het vertellen of niet ze wist het niet goed ze hat anders moest uit leegn en brieste een beetje teleur gesteld dat hij het niet begreep 'ik bedoel wat vind je van m'n uiterlijk enzo?'dit was eigenlijk de eerste hengst waar ze dit aan vroeg en de eerste keer dat ze zo'n gevoel had het raare was dat het kwam dat ze cobra had ontmoet

17met cobrazaroa Empty Re: met cobrazaroa za 26 dec - 7:29

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Hij keek toen weer verbaast op. Ze zag er normaal uit als een merrie. "Je ziet er normaal uit, zwart, beetje gespierd, jong en heeft een elegante houding. Hij verplaatste zich en ging weer verder grazen. Op dit moment heeft hij geen intres in merrie's. Geen enkel merrie deed ook niet hun best om zijn aandacht te krijgen. Hij keek duister. Hij leek wel leeg vanbinnen. Mag je wel verliefd zijn als je slecht bent? Dat bleef in zijn hoofd hangen.

18met cobrazaroa Empty Re: met cobrazaroa za 26 dec - 7:35

Melody

Melody

knikte kort 'weet je ik zeg het gewoon boeit het wat je ervan vind maar ik vind je leuk ,maar ik heb het gevoel dat je rain leuk vind maar dat moet je zelf weten ik wou het gewoon kwijt en ke moet weten jij bent de eerste hengst die ik dit vertel en die ik leuk vind '
' als je mij leuk vind zeg het dan en als je me niet leuk vind hetzelfde '
'dan weet ik waar ik aan toe ben en kan ik mij leven gewoon verder leven ,zonder twijfels'
'en als je denkt dat ik echt vriendelijk ben daar vegis je je in mischien ben ik dat bij jouw , maar eigenlijk ben ik niet zo lief'
stond een beetje raar te kijken van wat ze zei en leit cobra het maar even bekomen
'als je me zoekt ik ben in de buurt'
draafte met grote passen weg

19met cobrazaroa Empty Re: met cobrazaroa za 26 dec - 7:36

Rain

Rain
Administrator

Melody en Saricha krijgen 1/3 waarschuwingen...
Deze gaan vanzelf weg als jullie je gedrag verbeteren ivm spam!
3 volle regels!

Cobrazarao, jij zult ook langere posts moeten maken, maar dit zie ik nog door de vingers...
Als jullie deze waarschuwing onterrecht vinden kunnen jullie contact met me opnemen via pb Wink

Fijne feestdagen!

xxx
Rain

20met cobrazaroa Empty Re: met cobrazaroa za 26 dec - 7:46

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Hij keek haar verbaast na Rain? Die kent hij amper en hij zag hij haar al een tijdje niet. Waarom zou hij Rain dan Leuker vinden? Misschien als hij met Rain meer optrekte dan misschien. Hij wist niet dat Melody iets voor hem voelde. Zijn hoofd was strak en hij staarde naar het eten. Hij had nog steeds geen gevoelens ook niet voor Melody. Je moest je zeker bewijzen dat je zijn lievde kon voelen. Hij keek zuur. Hij is nog altijd zwart in zijn hard. Hij knabbelde verder.

21met cobrazaroa Empty Re: met cobrazaroa za 26 dec - 7:52

Melody

Melody

hoopte dat cobra naar dr toe zou komen ook al was het sniet heel leuk nieuws dat ie toch
wat meer uitleg wou ze keek ongeduldig naar de plek waar cobra stond en daarna naar de bruisende rivier die tegen de stenen opklotste ze nam een hap gras en keek naar de lucht ze dacht als die angel het maar niet verpest maar dat zal wel niet want volgens mij haat cobra haar ze grijnste breed en keek weer evn naar cobra

22met cobrazaroa Empty Re: met cobrazaroa za 26 dec - 8:00

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Hij hield Melody in het oog. Hij was niet echt er dol op als iemand naar hem staart. Hij zuchte diep heel diep. Hij stapte traag naar Melody. En even keek hij strak naar haar. "Melody... Ik ben op niemand verliefd ook niet op Rain. Ik ken jou en haar maar amper en je zegt alleen maar dat je gevoelens voor me hebt." Even was het stil. "Je moet echt wel beter je best doen om deze zwarte hard te veroveren." Daarna stapte hij weg. Weg van een verliefd iemand. Hij stopte nog even en vervolgde nog wat woorden. "Je kunt naar me hiniken." Daarna verdween hij tussen donkere bomen bedekt met mos. Je zag hem niet meer.

23met cobrazaroa Empty Re: met cobrazaroa za 26 dec - 8:04

Melody

Melody

hinnikte hem na 'ik zal m'n best doen, let maar op!' ze grijnste breed en ze had weer wat hoop gekregen doordat hij had gezegd dat hij rain niet leuk vond ze leip naar de rivier een dronk rustig wat van het zoete water ze vond het water uit de rivier altijd het lekkerst omdat het een aperte smaak had hoe het kwam wist ze niet maar een ding wist ze wel ze ging dr beste doen om het zwarte hard van cobra te veroveren

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum