Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

sorry sorry sorry!

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1sorry sorry sorry! Empty sorry sorry sorry! ma 19 dec - 21:17

Jolly Jumper

Jolly Jumper

Met een vlotte pas draafde Jolly door de bossen. "Hmmm" vreemd nog geen sneeuw voor deze tijd van het jaar. Hij liep hier in de hoop Kyara te vinden om zijn exuses aan te bieden want hij was een hele tijd weg uit DH. Hij zou dat echt graag uit willen leggen. Want.. misschien begon hij wel wat voor haar te voelen en dan is dit een nogal raar moment om dat te gaan zeggen nu dat hij al zo lang al niet meer is geweest en haar al zo'n tijd niet meer gezien heeft. Geschrokken keek hij op uit zijn gedachten en keek recht voor zijn neus naar een tak waar hij tegenaan was gelopen terwijl hij in zijn gedachten zo diep bij Kyara was. Vluchtig keek hij in het rond. Zou iemand die blunder opgemerkt hebben? Scherp keek hij in het rond, er was niemand te bekennen. Hij keek naar boven en een grote regendruppel plonste op zijn neus. Nee net nu begon het te regenen. Jolly maakt een kleine stijger en hinnikte een keer heel erg hard. "Ooh Kyara waar ben je nou?" mompelde hij in zichzelf. Niemand was hier, Jolly stond hier dus een beetje heel erg vriendloos te wezen. Hopelijk was Kyara niet boos op hem want hij had een goede reden voor zijn lange afwezigheid.

~Kyara~ (Ik leg in een pb wel uit waarom ik er zo lang niet was Surprised )

2sorry sorry sorry! Empty Re: sorry sorry sorry! wo 21 dec - 4:41

Dyani

Dyani

Kyara schrok toen ze gekraak hoorde in de bosjes. Oh die stomme badassen ook. Ze was net tegen een slechte hengst aangebotst en een gevecht gehad, die ze had verloren. Pijnlijk strompelde ze naar de kant. Haar achterbeen bloedde licht, en in haar borst zat een litteken. Ja, ze was flink te grazen genomen. Toen hoorde ze een bekende stem: "Ooh Kyara waar ben je nou?" mompelde de stem. Kyara richtte haar oren naar voren. "Jolly?" vroeg ze wat angstig. Langzaam strompelde ze naar hem toe, gelukkig het was hem wel. Snel drukte ze haar hoofd tegen zijn hals aan. "Waarom was je er zolang niet?" vroag ze zacht.

3sorry sorry sorry! Empty Re: sorry sorry sorry! vr 23 dec - 3:05

Jolly Jumper

Jolly Jumper

Vanuit een afstandje hoorde Jolly het. "Jolly?" Jolly keek op en keek zoekend rond "Kyara?". Een ritselend geluid kwam vanuit de bosjes. Met een strompelende pas kwam Kyara aan lopen en vloog zowat in zijn hals. "Waarom was je er zolang niet?" vroeg ze aan hem. "Tjaaah" zij Jolly kort maar krachtig. "Lang verhaal, zin om ernaar te luisteren?" vroeg Jolly wat nuchter. Eigenlijk had hij niet zo'n zin om het uit te leggen maar voor Kyara deed hij dat graag. Hij keek even naar de grond ofja grond de modder poel want veel grond was er niet overgebleven door al dat regen van de laatste tijd. "Zullen we even een eindje lopen?" vroeg Jolly om even ergens anders te gaan staan plaatsvan hier in die grote modderpoel. "Maar even iets anders" begon Jolly. "Wat is er met jou gebeurt? Heb je erg veel pijn?" hij bracht zijn hoofd iets dichter naar het litteken, en keek ernaar met een nieuwschieringe blik. "Wie heeft je dat aangedaan en waarom?" vroeg hij net iets te vlug. Hij had teveel vragen en wouw er alles over weten.

4sorry sorry sorry! Empty Re: sorry sorry sorry! vr 23 dec - 20:48

Dyani

Dyani

"Lang verhaal, zin om ernaar te luisteren?" vroeg Jolly wat nuchter. Kyara knikte. "Zullen we even een eindje lopen?" vroeg Jolly, maar kyara schudde haar hoofd. "Ii blijf liever even staan, alles doet me pijn." zei ze zachtjes. "Maar even iets anders" begon Jolly. "Wat is er met jou gebeurt? Heb je erg veel pijn?" hij bracht zijn hoofd iets dichter naar het litteken, en keek ernaar met een nieuwschieringe blik. "Wie heeft je dat aangedaan en waarom?" vroeg hij net iets te vlug. Kyara liep de vragen in haar hoofd na. "Wat er met mij is gebeurd, nou dat zie je denk ik wel. Heb ik erg veel pijn, ja. En wie heeft mij dat aangedaan en waarom, een badass en omdat ik tegen hem aan botste." kyara keek naar Jolly. "Maar goed vertel, waarom was je er zo lang niet?"

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum