Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

toch maar formeel houden ;)

+7
Mischa
Pearl
Vanilla
Nevaeh
Fawn
Dygur
Visual
11 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1toch maar formeel houden ;) Empty toch maar formeel houden ;) wo 21 dec - 7:33

Visual

Visual
VIP

Beste awesomeheid noesjuhs van het awesomeheid DH :3

(hoe ga ik dit aanpakken XD)

Anyway, de laatste tijd ben ik heel erg afwezig *spreekt van hele weken* komt door school, druk zijn, en vooral: Meligheid in mn nieuwe (awesomerige) klas :3 Nu denken jullie allemaal: Vis heeft straks kerstvakantie, net zoals de rest van NL. Nou, ik kan het gee...OMG SNEEUW STAPELT ZICH OP AAN DE ONDERKANT VAN MIJN COMP O_O *awesomeheid nieuwe layout AWESOMENESS * Anyway, ik kan het geen vakantie, rust of vrede noemen aangezien ik heel veel melige dingen ga doen en (OMG HET SMELT AWESOMENESS ) eigenlijk geen moment stil zit. En nog iets als een ruzie met een vriendin waardoor ik depri raak aangezien ik de hele tijd denk dat het aan mij ligt maar anderen zeggen dan weer dat het niet aan mij ligt...

Dus hierbij neem ik officieel formeel alles wat geweldig awesomeheidchic klinkt afscheid Sad MAAR: Ik garandeer niet dat jullie voor altijd van mij afzijn :3 maar in ieder geval wel voor het komende...het komende... ONBEKENDE TIJD AWESOMENESS

Ik ga jullie missen DH-lidjuhs Crying or Very sad

Zow, dat was het officiele formele reden dinges: Het nut van dit topic was:
- De reden van mijn afwezigheid(ik lieft jullie wel <3)
- Een gedeelte van de reden is btw ook een zware vorm van inspiloosheid Sad
- afscheidnoesheid *raakt afgeleid door de sneeuw op haar scherm*
- SCHNEEEEEEE AWESOMENESS (FRANS VOOR SCHNEEUW AWESOMENESS *verward Frans met Duits XD*)


Van uw liefste Visjuh :3

PS: Mochten jullie willen weten waarom ik niet compleet verdwijn:
1. VIS MOET BLIJVEN LEVEN (uch :') )
2. Ik lieft jullie te veel AWESOMENESS

PPS: waarschijnlijk MisschienHeel misschien geeft Vis nog een afscheidtopic waar ze tijdelijk uit DH verdwijnt AWESOMENESS En als ze (ooit) terugkomt, danne...maak ik een nieuw setjuh ofzeu :') en een gloednieuw plan :3

Dygur

Dygur

neeeeeeeee :[

http://catsparadiso.actieforum.com

Fawn

Fawn

VISUAAAL. Q0Q NEEEHHH. Een oud-lid verliezen... NÉEHH, IK WEET NIET OF IK HET WEL AANKAN. T^T

In ieder geval wil ik je echt onwijs bedanken voor je activiteit hier op DH en de awesome verhaallijnen die je in de circulatie hebt gebracht. <3 Dankjewel sweetiepie~ En ik hoop dat je zo nu en dan nog in het teut-topic langskomt.
Let us meet again... NINJANIKZEL

Nevaeh

Nevaeh

NEEEJ :C
Altijd jammer als er iemand weggaat ;(
Hopelijk kom je nog wel een keer gedag zeggen ~8D
VIS BLIJFT ALTIJD VOORTEBESTAAN TOT IN DER EEUWIGHEID ~

Vanilla

Vanilla
VIP

NOO----OOOO---OOOEEEEESS--SSSSSSSSSSSSS

Visjuh, jij, melig wezen van DH, de beste meligheid leermeesterding ooit, je mag niet vertrekken. Ik ga je opsluiten in mijn laptop toch maar formeel houden ;) 577322

WAT ALS ALLE MELIGHEID OPEENS VERDWIJNT BINNENKORT toch maar formeel houden ;) 2491852262

EN EN EN, VANILLA HEEFT HAAR STIEKEME IDOOL NOOIT ONTMOET IN DE RPG toch maar formeel houden ;) 501604

IK GA JOU EN JE MELIGHEID ZO HARD MISSEN toch maar formeel houden ;) 3163253090 *eet brein op zodat Visjuh niet kan nadenken en blijft*

http://rebirthcity.forumotion.com/

Pearl

Pearl
Moderator

Vanilla schreef:NOO----OOOO---OOOEEEEESS--SSSSSSSSSSSSS

Visjuh, jij, melig wezen van DH, de beste meligheid leermeesterding ooit, je mag niet vertrekken. Ik ga je opsluiten in mijn laptop toch maar formeel houden ;) 577322

WAT ALS ALLE MELIGHEID OPEENS VERDWIJNT BINNENKORT toch maar formeel houden ;) 2491852262

EN EN EN, VANILLA HEEFT HAAR STIEKEME IDOOL NOOIT ONTMOET IN DE RPG toch maar formeel houden ;) 501604

IK GA JOU EN JE MELIGHEID ZO HARD MISSEN toch maar formeel houden ;) 3163253090 *eet brein op zodat Visjuh niet kan nadenken en blijft*

Je steelt me de woorden uit mijn mond. NÉÉÉÉÉÉÉÉÉ~ ;x

http://www.dreamhorses.biz

Fawn

Fawn

OF OF OF OF NOES NIKKI HAS AN IDÉEÉ. 8D

Eerst hakken we Vis in stukjes.
Vervolgens pakken we een pan en doen er wat olie in.
Dat laten we even sussen.
Daarna gooien we de reepjes vis erin.
Als deze gaar zijn eten we ze op.
Dan, een dag later, poepen we Vis weer uit.
We lijmen de molecuultjes en atoompjes weer aan elkaar.
EN VIS IS WEER ALS HERBOREN. 8D

Mischa

Mischa
VIP

Fawn schreef:OF OF OF OF NOES NIKKI HAS AN IDÉEÉ. 8D

Eerst hakken we Vis in stukjes.
Vervolgens pakken we een pan en doen er wat olie in.
Dat laten we even sussen.
Daarna gooien we de reepjes vis erin.
Als deze gaar zijn eten we ze op.
Dan, een dag later, poepen we Vis weer uit.
We lijmen de molecuultjes en atoompjes weer aan elkaar.
EN VIS IS WEER ALS HERBOREN. 8D

GEWELDIG IDEE Yay


Nooo, ik vind het echt zo jammer dat Vis weg gaat!
Ik hoop echt dat je nog HEEL vaak langskomt want je was een geweldig lid. Je was altijd zo lekker actief en gezellig <3

Rain

Rain
Administrator

Fawn schreef:OF OF OF OF toch maar formeel houden ;) 116107 NIKKI HAS AN IDÉEÉ. 8D

Eerst hakken we Vis in stukjes.
Vervolgens pakken we een pan en doen er wat olie in.
Dat laten we even sussen.
Daarna gooien we de reepjes vis erin.
Als deze gaar zijn eten we ze op.
Dan, een dag later, poepen we Vis weer uit.
We lijmen de molecuultjes en atoompjes weer aan elkaar.
EN VIS IS WEER ALS HERBOREN. 8D

Kom eens hier Vis toch maar formeel houden ;) 2931624252

Echt jammer dat je weg gaat :c
Beloof me dat je niet voor goed weg gaat <3

Visual

Visual
VIP

Fawn schreef:OF OF OF OF toch maar formeel houden ;) 116107 NIKKI HAS AN IDÉEÉ. 8D

Eerst hakken we Vis in stukjes.
Vervolgens pakken we een pan en doen er wat olie in.
Dat laten we even sussen.
Daarna gooien we de reepjes vis erin.
Als deze gaar zijn eten we ze op.
Dan, een dag later, poepen we Vis weer uit.
We lijmen de molecuultjes en atoompjes weer aan elkaar.
EN VIS IS WEER ALS HERBOREN. 8D

Dat lijkt me niet zo'n goed idee xD probeer een intelligent awesomeheidmeligheidsbrein als de mijne eens in elkaar te plakken Nanananaaaa *glimglimpochpoch*

HEEEEEEEEL erg bedankt voor alle lieve reacties van alle noesjuhs, en ik beloof dat als mn leven weer een beetje op orde is(incl. mn cijfers, mn ruzie met vriendin, mn drie uur geleden gestolen mobieltjuh) *denkt: leven op orde, kan nooit XD* Anyway, wanneer mn leven niet heel erg irritant vermoeiend en irritant is, is de kans groter dat k eerder terugkom(dat geldt voor mijn inspiheid x3)

Panarea

Panarea

NOOEEESSSSS je mag niet gaaan!!

Wie zorgt er dan voor alle meligheid?? ;o

alsnog: ik vond ga je enorm missen en vond je een super goede RPG'er!

Celebrían

Celebrían
VIP

Aaaaaaaaaahw NOES
Je moet wel heeeeel heeeeeeeeel heeeeeeeeeel heeeeeeeeeeeeeel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel terugkomen :O

Ividanara

Ividanara
The Beautiful Nightmare

Weird Schrik
Jmmr dat je weggaat Sad heeeljammer.
Maar heelheelheel misschien zie ik je dan hopelijk weer in de toekomst *Dramatische huil-uitbarsting*

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum