Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

*Endria*

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1*Endria* Empty *Endria* do 22 dec - 5:43

Gast

avatar
Gast

Zoals de titel al zegt ik ben Endria. Ik rpg ongeveer 8 a 9 maanden maar, ik ben nog helemaal nieuw op DH. Ik kom eigenlijk van Wolfstory maar, daar gebeuren niet echt leuke dingen dus ik ga hier onderduiken tot alles in orde is of ik blijf op beide. Ik ben van Ws vertrokken omdat, daar eigenlijk groepjes zijn ontstaan nu Sharon, de adimin gaat stoppen. Ik snap nu heel weinnig van wat er nu gebeurt omdat, er veel mensen boos op elkaar zijn en het vertikken om het goed te maken. Verder ben ik 12 jaar oud en ik wordt in mei 13 en dan voel ik me niet meer zo akelig jong. Ik heb een hond met het uiterlijk van een blond geverft schaap en ik heb een bejaarde parkiet die het eten van mijn vork eet. Ik heb ook nog drie geitjes en een pony. Ik zit op het VWO en ik woon op het leukste Ex-eilandje van Nederland, Urk. [We hebben hier een stoere vuurtoren die helemaal niet nodig is.

Dandy is eigenlijk mijn karakter van WS maar, dan ik paard vorm. Hij is zo leuk en stoer omdat, hij van mij is en omdat hij gewoon stoer is. Mijn toekomst plan is om de wereld te overheersen en het plan is al gemaakt dus jullie komen er niet meer onderuit. Ik zal later over jullie regeren dus begin maar, alvast met slijmen.

Vragen zijn welkom, Endria

2*Endria* Empty Re: *Endria* do 22 dec - 5:48

Nevaeh

Nevaeh

HELLEEEEEUUU DAAR.

(ik heb precies hetzelfde met Ws, vind het echt geen leuke RPG maar dat terzijde)

Hopelijk heb je het hier naar je zin op DH :3

WAT VOOR KLEUR SOKKEN HEB JE AAN?

3*Endria* Empty Re: *Endria* do 22 dec - 5:51

Gast

avatar
Gast

Nevaeh schreef:HELLEEEEEUUU DAAR.

(ik heb precies hetzelfde met Ws, vind het echt geen leuke RPG maar dat terzijde)

Hopelijk heb je het hier naar je zin op DH :3

WAT VOOR KLEUR SOKKEN HEB JE AAN?



Ik vind Ws wel leuk en al mijn vrienden wonen daar maar, nu er ruzie is wordt ik er deprie van. Ik hoop dat ik het leukkrijg en is het niet vreemd dat die vraag mij ook gesteld werd toen ik voor eht eerst een voorstel topic had?

4*Endria* Empty Re: *Endria* do 22 dec - 5:52

Nevaeh

Nevaeh

Dat is een oud DHse traditie *Endria* 983712

Je krijgt het vast wel leuk hierzo :3

5*Endria* Empty Re: *Endria* do 22 dec - 6:01

Fawn

Fawn

YIIIKES. SORRYYY IK HEB PER ONGELUK OP HET MINNETJE GEDRUKT. SORRYYYYY. Q3Q

*AdminFail.*
En nu ga ik je topicje verder lezen. 8'D


---

WÉELKOM, beste Endria. Meow Ik begrijp je helemaal over dat WS gebeuren. Ik snap niet waarom die twee groepen niet samen een nieuw forum kunnen openen. *schud tragisch haar hoofd* Dah noobies. Achja, wie ben ik om hun te zeggen wat ze moeten doen.

Onwijs leuk dat je hier komt onderduiken in ieder geval. Meow Altijd leuk om nieuwe RPG mensjes van de andere kant van de nederlandse Role Play gemeenschap te leren kennen. ^^ So welcome.

Als je nog vragen hebt mag je die natuurlijk altijd vragen. (:

Mvg, Nikki// Amiya// Fawn.

6*Endria* Empty Re: *Endria* do 22 dec - 6:50

Gast

avatar
Gast

Elke groep heeft weer iemand die ze steunen. en een van die iemanden wil niet samen werken omdat, er in een boze bui na een merting stomme mailtjes naar haar zijn gestuurd.

Maar ik ben hier om dat een beetje te vergeten dus bedankt.

7*Endria* Empty Re: *Endria* do 22 dec - 6:57

Fawn

Fawn

Dandy schreef:

Maar ik ben hier om dat een beetje te vergeten dus bedankt.


No offence hoor, maar je weet dat dat heel erg sarcastisch overkomt? :')

8*Endria* Empty Re: *Endria* do 22 dec - 8:51

Nirvana

Nirvana
VIP

NIKKI HOE DURF JE IK WIST HET WEL!

Stiekem ben jij hier gewoon om alle voorsteltopics te 'minnen' en dan nieuwe leden weg te jagen. Zodat ze zich niet welkom voelen, bang worden en inactief worden - en ze sleuren andere leden met zich mee, waardoor DH steeds meer uitgestorven raakt, en uiteindelijk verdacht veel overeenkomsten begint te krijgen met het Disneyland in China ~

Oké, dat was even mijn complottheorie :')


WELKOM ENDRIA! Heeeeel veel plezier op DH. Enne, als je de wereld gaat overnemen, zul je toch even een contractje moeten sluiten met Fawn. Zij heeft namelijk soortgelijke plannen - maar SSSHT, niet verder vertellen!

9*Endria* Empty Re: *Endria* vr 23 dec - 0:07

Gast

avatar
Gast

Nirvana schreef:WELKOM ENDRIA! Heeeeel veel plezier op DH. Enne, als je de wereld gaat overnemen, zul je toch even een contractje moeten sluiten met Fawn. Zij heeft namelijk soortgelijke plannen - maar SSSHT, niet verder vertellen!

Ik sluit geen contractjes. Ik wordt alleenheerser en ik red het wel. Thanks.

10*Endria* Empty Re: *Endria* vr 23 dec - 2:20

Fawn

Fawn

Dandy schreef:
Nirvana schreef:WELKOM ENDRIA! Heeeeel veel plezier op DH. Enne, als je de wereld gaat overnemen, zul je toch even een contractje moeten sluiten met Fawn. Zij heeft namelijk soortgelijke plannen - maar SSSHT, niet verder vertellen!

Ik sluit geen contractjes. Ik wordt alleenheerser en ik red het wel. Thanks.


Ik mag die strijdlust wel. Nanananaaaa

11*Endria* Empty Re: *Endria* vr 23 dec - 8:18

Puck

Puck
VIP

Heej Endria. Wat slecht dat ik dit nog niet gezien heb... En ik heb je nog wel twee keer gemeet..... Tja, was een beetje inactief Embarassed

Welkom hier

groetjes Anna

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum