Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Who are you? Frizo ~

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Who are you? Frizo ~ Empty Who are you? Frizo ~ zo 25 dec - 9:48

Eclips

Eclips

Drup, drup, drup, recht op Eclips haar neusje. Nu al sneller, en nog harder. Eclips ging even tot onder een boom. Daar wachte ze tot het weer minderde. Na wat minuten was het over, en stapte Eclips weer verder. Met redelijk snelle pasjes. Een soort van drafje. Het begon na een half uurtje weer te regenen, best wel hard. Eclips zag ineens een flits. En hoorde vlak daarna gebrom. Ze snapte het al, bliksem en donder. Ze begon te galopperen, opzoek naar een open plek. Ze was slim genoeg om te weten dat je nooit onder een boom moet zitten, als het bliksemd. En na een tijdje kwam ze aan een open plek. Daar gin ze liggen, wachtend tot de storm stopte
Eclips schoot wakker toen ze getrappel hoorde. Ze deed haar ogen open en zag een zwarte, grote, sterke fries voor haar. Ze stond op en zei 'Hoi, ik ben Eclips' Eclips schudde zich uit. Er was nog wind, maar geen regen of bliksem. Gelukkig was dat over.

~Frizo, ofcourse~

2Who are you? Frizo ~ Empty Re: Who are you? Frizo ~ ma 26 dec - 3:01

Frizo

Frizo

Frizo keek in de stralende ogen van de mooie merrie. 'Eindelijk, een ander paard' zuchte hij terwijl hij met zijn hoef in de sneeuw groef.
'Hallo Eclips, ik ben Frizo' Zei hij. Frizo gooide zijn hoofd in de lucht en briesde zachtjes. Het begon weer wat harder te waaien waardoor het sneeuw al snel zich samen vormde tot kleine hoopjes. Frizo manen wakkerde door de wind. Waar kom je vandaan? vroeg Frizo aan de Merrie. Hij ging met zijn neus in de sneeuw en groef er in, opzoek naar een plukje gras om zijn lege maag mee te vullen. Hij tilde ze hoofd weer uit de sneeuw en schudde even met zijn hoofd waardoor het sneeuw weer op de grond belande...

3Who are you? Frizo ~ Empty Re: Who are you? Frizo ~ ma 26 dec - 3:50

Eclips

Eclips

'Eindelijk, een ander paard' zei de zwarte hengst, die zich net voorstelde als Frizo en vroeg waar Eclips vandaan kwam. Eclips antwoorde 'Ik kom uit de kudde Dénali' ze keek de zwarte hengst aan, maar wenkte af als hij naar haar keek. Ze groef met haar hoef in de sneeuw, ook pzoek naar wat gras. Ze had geen zin in een grommende buik. Stilletjes toen ze aan het eete was keek ze naar De zwarte hengst. Dit keer wenkte ze niet af, na drie secondjes dan. toen keek ze weer de andere kant uit. Ze vond het best eng om hem in de ogen te bekijken, niet omdat hij erng was hoor. Nee hij zag er juist lief uit. Maar iets hield haar tegen. Wat dan? geen idee. Ze slikte even en hief haar hoofd. Maar ze had het gevoel dat de hengst weer keek, dus keek ze terug naar beneden. Ze vroeg Ben je hier nieuw? met een stille, warme stem. Nu wachtte op een antwoord van de hengst..

Frizo

Frizo

Frizo zag dat de merrie zich ongemakkelijk voelde... 'Ja, ik ben hier nieuw, of eigenlijk, ik dwaal hier al jaren rond, alleen ben ik nog nooit op deze plek geweest... hij keek de merrie aan en even flitste er een mooie witte merrie door zijn hoofd die danste in het maanlicht. Opeens voelde ze niet meer als de merrie van net. Maar wat het wel was wist hij niet precies, het zal wel door de kou van de sneeuw komen, dacht hij. 'Waar ben je geboren?' vroeg hij. Hij briesde nog even en keek de merrie aan afwachtend op wat zei zou gaan zeggen...

5Who are you? Frizo ~ Empty Re: Who are you? Frizo ~ ma 26 dec - 9:58

Eclips

Eclips

Ik ben bij de mensen geboren' Ze nam een hap adem en zei daarna 'Mijn papa was niet goed genoeg voor de mensen, dus ze brachten haar naar de ...S-slacht.Daarena ben ik weggerend naar hier. toen is er vannalles gebeurd enzo, met mijn fammillie. En jij? ze ging een stap dichterbij, zelf twee. En keek de hengst in zijn ogen aan. Hij was erg leuk eigenlijk. Ze voelde haar buik precies grommen. Maar ze had helemaal geen honger. Hoe kwam dat nou weer? Ze schudde haar hoofd en keek de zwarte, grote, knappe fries aan. Dacht ze nu dat ze zei knappe? Ja dat deed ze..

6Who are you? Frizo ~ Empty Re: Who are you? Frizo ~ ma 26 dec - 22:46

Frizo

Frizo

Frizo wist dat het goed voelde. Hij keek de merrie aan en wist dat ze te vertrouwen was dus vertelde hij zijn verhaal. Hij legde zijn achter hoef op rust en bewoog zijn oortjes ´ik ben diep in het woud geboren, waar mijn moeder en vader leefde, mijn vader was kudde leider.´ Frizo slikte even en ging verder ´Hij had de hele kudde merrie's in zijn macht. en daar was mijn moeder er 1 van.´ Frizo keek achter zich en verborg een traan, toen keek hij Eclips recht in de ogen en ging verder ´Mijn moeder was gevlucht toen ze hoorde dat ze zwanger was van mijn vader. ze is gevlucht naar het strand het was volle maan. en toen kwam ik op aarde.´ Hij keek omhoog naar de lucht en ging verder ´Toen ik 3 jaar was woonde we nog steeds op het strand totdat de kudde van mijn vader ons kwam halen. Ik ben weggerend en heb me verstopt in de bosjes. maar van mijn moeder heb ik nooit meer wat gehoord´ Hij keek Eclips diep in haar ogen en keek weg naar de grond waar een traan in het witte sneeuw viel...

7Who are you? Frizo ~ Empty Re: Who are you? Frizo ~ di 27 dec - 1:04

Eclips

Eclips

Eclips keek Frizo nog vraagend aan toen hij zijn verhaal begon;´ik ben diep in het woud geboren, waar mijn moeder en vader leefde, mijn vader was kudde leider.Hij had de hele kudde merrie's in zijn macht. en daar was mijn moeder er 1 van. Mijn moeder was gevlucht toen ze hoorde dat ze zwanger was van mijn vader. ze is gevlucht naar het strand het was volle maan. en toen kwam ik op aarde.Toen ik 3 jaar was woonde we nog steeds op het strand totdat de kudde van mijn vader ons kwam halen. Ik ben weggerend en heb me verstopt in de bosjes. maar van mijn moeder heb ik nooit meer wat gehoord´ Eclips zag dat hij egt verdrietig was. Daarom ging ze dichter en gaf ze hem een soort van knuffel als troost. En ze zij 'Ik leef met je mee, en als je iets kwijt wil, ik sta altijd voor je open' Het was echt erg voor hem. zij heeft ook dingen meegemaakt, maar dit was wel echt erg. Ze draaide haar oortjes even toen ze iets hoorde. Maar het was maar een eekhoorentje. elcips stond nu nog steeds echt dicht bij Frizo. Nu was het beste als ze eeven van onderwerp veranderte. Maar naar wat? Er schoot haar iets te binnen. 'Heb je al vrienden hier op Dreamhorses?' Dat was een goed onderwerp..

8Who are you? Frizo ~ Empty Re: Who are you? Frizo ~ di 27 dec - 7:22

Frizo

Frizo

Frizo hart ging te keer. Ze stond nu wel heel dicht bij hem. Maar Hij bleef staan. Ze was te vertrouwen hij wist het zeker, Hij legde zijn hals op haar rug en krabde even onder haar manen, Hij trok zijn hoofd snel terug en beantwoorde de vraag 'Ik heb al een aantal ontmoet hier op Dreamhorses, Sultan, Pearl maar die heb ik alleen even gezien en nog wat paarden maar daar heb ik niet mee gepraat en' Frizo keek weg en keek de merrie weer recht in de ogen 'jou' Hij keek naar de grond en groef in de sneeuw hij haalde zijn neus uit de sneeuw en keek nog eens goed. zag hij dat nou goed? Hij keek nog eens en zag daar toch echt een bloem staan vel gekleurd, een roze met rode en gele bloem. Frizo pakte de bloem in zijn mond en legde hem in de manen van de merrie 'Alsjeblieft' zei hij

9Who are you? Frizo ~ Empty Re: Who are you? Frizo ~ di 27 dec - 9:04

Eclips

Eclips

Who are you? Frizo ~ Rodeengelebloem




Eclips keek Frizo in zijn mooie bruine ogen aan. Terwijl Frizo een bloem pakte en in Eclips haar manen stak. Zi lief! 'Wouw, dankje, superlief!' zei ze met een warme stem. Eclips had iets in haar hoofd wat ze kon doen, maar was een beetje verlegen. Maar toch deed ze het. Ze duwde haar snuit tegen de zijne. en daarna gewoon haar hele hoofdje. En fluisterde Ik vind je echt leuk.. Whoops! dat was niet de bedoeling, het was de bedoeling dat ze het dacht. Nu was echt verlegen zou Frizo het gehoord hebben. Misschien niet! Oh wie hield ze voor de gek? hij had het natuurlijk gehoord. Misschien moest ze van onderwerp veranderen? Ze wist niet wat ze moest doen, dus bleef ze staan..

~flut~

10Who are you? Frizo ~ Empty Re: Who are you? Frizo ~ wo 28 dec - 5:35

Frizo

Frizo

'Ik vind je leuk' zei Eclips net tegen hem. Zij ze dat nou echt? Frizo bleef de zin in zijn hoofd herhalen, zij ze dat echt of zij ze iets anders, Nee dit kan niet? Maar stel dat ze het wel zei... de gedachten stroomde door zijn hoofd.
Rustig keek hij haar aan en lachte vriendelijk, rustig deed hij zijn mond open en zei: 'Ik vind jou ook heel erg leuk' Hij keek naar de wolken en achter de wolken kwam een zonnestraal te voor schijn. die recht op Eclips straalde, Wat was ze mooi in het zonlicht dacht Frizo. Hij vond haar echt leuk en lief natuurlijk. Hij legde zijn hoofd tegen haar nek aan.

11Who are you? Frizo ~ Empty Re: Who are you? Frizo ~ wo 28 dec - 22:06

Eclips

Eclips

De hengst voor haar zei 'Ik vind jou ook heel erg leuk' en hij legde daarna zijn hoofd op haar nek, en Eclips ook op de zijne. Maar het viel haar op dat ze niet wist met wat hij bedoelde met 'Ik vind jou ook heel erg leuk' Leuk? leuk als vrienden, of het andere..En wat bedoelde ze er zelf mee? Ze eed haar ogen toe en dacht er niet aan..Ze had er een vriend bij, en niet zomaar een..Een specieaaltje die vond je niet elke dag. Eclips deed haar ogen weer open en glimlachte..Wat een leuke winter eigenlijk. Normaal haatte ze winter, maar nu.. De beste winter ooit eigenlijk..Nouja, tot nu toe dan. Kan het beter? Ja, alles kan beter. Maar het is niet altijd nodig. Vooral al er een goed ding is, daar was Eclips al blij mee. Nu had ze al zoveel dingen om mee blij te zijn. Kon ze het maar delen. Maar deze dingen kun je niet echt delen. Nouja, je kan een vriend delen. Maar je kan niet zeggen dat hij je even leuk vind als hij mij..Wat een uitleg. Ze snapte het zelf amper. Ze deed haar hoofd terug zodat ze recht in zijn ogen kon kijken. En ze deed haar snoet liefdevol weer tegen de zijne. En deed haar ogen toe, en vreemd genoeg zag ze precies twee paarden rennen over een veld. Een wit en zwart paard…Ze deed haar ogen weer open. En nu ze keek naar Frizo leek hij precies op het zwarte paard toen ze haar ogen dicht had, vreemd… Ze ging maar beter iets zeggen nu..Maar wat? 'Duss...' kreeg ze er aleen maar uit..

Sorry voor late reactie[i][

12Who are you? Frizo ~ Empty Re: Who are you? Frizo ~ do 29 dec - 5:17

Frizo

Frizo

Het begon weer wat te regen Drup Drup Drup, in de sneeuw kwamen kleine gaatjes, van de regen druppels. Frizo schudde om de regen van zich af te halen. 'Duss...' zij Eclips. Frizo wist dat ze zich ongemakkelijk voelde, hij eigenlijk ook. Maar hij moest stoer zijn. Hij was nooit bang dus nu kon dat ook niet zo zijn. Maar toch, dit keer was het anders, hij kon zichzelf bij haar zijn maar hij wist niet precies wat hij tegen haar moest zeggen. hij moest nu wel wat zeggen anders zou Eclips hem gek vinden. 'Zullen we maar even een grote boom zoeken? om onder te staan, het begint al harder te regen.' Zei hij vlug en hij draafde naar opzoek naar een mooie, grote boom...


--- ff geen inspiratie xD ben nu druk bezig met just dance 3 XD ---

13Who are you? Frizo ~ Empty Re: Who are you? Frizo ~ do 29 dec - 5:43

Eclips

Eclips

Who are you? Frizo ~ Wintertree_by_jaapvdheijden



Het begon weer te druppen. 'Zullen we maar even een grote boom zoeken? om onder te staan, het begint al harder te regen.' zei Frizo, Eclips knikte, en hielp zoeken. Na een secondje of 5 zoeken, vond Eclips een boom. Ze ging eronder staan, en riep Frizo om erbij te komen.. Ze was niet echt op haar gemak door iets. ze was zonder dat ze het wou gedekt..Moest ze dat zeggen tegen Frizo? toch deed ze het, waneer Frizo lekker dicht naast haar stond 'Frizo? ik moet je iets zeggen..Het is zo raar, ik heb het nog tegen neimand gezegd..' Ze slikte even en zei daarna heel stil, bijna onhoorbaar 'Je kent hem niet..Want hij was weg van dreamhorses toen jij kwam. Maar hij is pas teruggekomen, in een slechte vorm. Hij-hij v-verleide me een b-beetje, en zonder dat ik mee w-wouw.' En nu rilde ze even, ze kon het er niet uit krijgen. 'Hij ging van me weg, en zonder dat ik het wist, kwam hij terug. Hij stond achter mij. En legde zijn hoofd op mijn rug' Ze wist alles nog perfect 'Hij gooide zijn poten de luch in en beet me in mijn schoftEn ging er weer af'. Daarom dat kleine littikentje op mijn schoft.' Ze snikte en daarna zei 'hij had erna spijt,maar hij moest het wel doen, en dus wat ik wil zeggen hij heeft me gedekt dus..' Nu nog kijken wat hij antwoorde. Ze slaagde haar ogen neer, en haar hoofd liet ze ook zakken. Ze kon nu niemand aan kijken, dat wou ze niet. En dat kon ze niet, want haar ogen waren te vochtig, om iets te zien...

-JUST DANCE 3? ZO VET DAT <'3

14Who are you? Frizo ~ Empty Re: Who are you? Frizo ~ do 29 dec - 7:14

Frizo

Frizo

'hij had erna spijt,maar hij moest het wel doen, en dus wat ik wil zeggen hij heeft me gedekt dus..'zei Eclips. die zin, hij bleef door Frizo hoofd spoken, arme Eclips. Maar straks vind ze hem leuk? Maar misschien ook niet? Maar stel dat hij terug komt? Stel dat Eclips Zwanger is? nee dit kon niet waar zijn toch? ze maakte vast een grapje? Frizo keek haar aan, nee dit was geen grapje, ze zag er bedroeft uit maar ook bang. Bang maar voor wie? toch niet voor mij. dacht Frizo. Hij voelde iets prikkelen, dit kon toch geen traan zijn? Nee een stoere hengst huilt niet. Hij kneep zijn ogen dicht om te voorkomen dat ze zou zien dat hij zou huilen om haar verdriet. En nu? hij moest haar troosten, ja dat was wat een echte hengst zou doen. hij ging wat dichter op haar staan. 'Wees niet bang, bij mij ben je veilig. ik zal je voor iedereen beschermen en ik zou nooit in heel me leven dingen doen bij zo'n mooie merrie als jou die jij niet wilt' Oeps, hij zij mooie, straks lacht ze me uit dacht hij.

15Who are you? Frizo ~ Empty Re: Who are you? Frizo ~ do 29 dec - 7:57

Eclips

Eclips

Frizo was precies in de war maar hij zei 'Wees niet bang, bij mij ben je veilig. ik zal je voor iedereen beschermen en ik zou nooit in heel me leven dingen doen bij zo'n mooie merrie als jou die jij niet wilt' Eclips dacht na, herhalde de laatste woordjes in haar hoofd, mooie merrie.. Ze zei met een stil stemmetje 'Ik vind hem niet leuk, maar hij is terug naar goed. Maar wat moet ik doen? stel dat ik Zwanger ben? moet ik hem nu met de opvoeding laten helpen?Of ik aleen, of met iemand anders? Als ik het aleen doe is het misschien niet goed..het kleintje zou waarschijnlijk later naar zijn vader vragen. En ik weet niet of ik er klaar voor ben. Misschien is het het best dat er iemand me helpt. Hij dan? of beter iemand anders?' Ze deed haar ogen toe, om haar tranen te bedwingen. Ze wist echt niet wat ze moest doen. Ze zwiepte met haar staart en kwam tegen Frizo aan staan..

16Who are you? Frizo ~ Empty Re: Who are you? Frizo ~ vr 30 dec - 6:49

Frizo

Frizo

Frizo keek Eclips aan terwijl ze tegen hem praatte: Ik vind hem niet leuk, maar hij is terug naar goed. Maar wat moet ik doen? stel dat ik Zwanger ben? moet ik hem nu met de opvoeding laten helpen?Of ik aleen, of met iemand anders? Als ik het aleen doe is het misschien niet goed..het kleintje zou waarschijnlijk later naar zijn vader vragen. En ik weet niet of ik er klaar voor ben. Misschien is het het best dat er iemand me helpt. Hij dan? of beter iemand anders?' Ja, stel dat ze nu zwanger is, die kans is best groot. Frizo dacht na en probeerde een oplossing te vinden. En moest ze echt terug naar hem, Frizo vertrouwde het op de 1 of andere manier niet helemaal... Hij begon met praten 'Stel... je bent wel zwanger, ik zal je helpen als je dat wilt tenminste. ik zal je helpen met alles de bevalling, het verzorgen. ik zal je niet in de steek laten.' Straks wou ze helemaal niet dat hij haar ging helpen? dacht Frizo. Hij wist het allemaal niet maar hij zag dat ze het er moeilijk mee had. dus ging hij dichter op haar staan en legde zijn hoofd op haar rug.

17Who are you? Frizo ~ Empty Re: Who are you? Frizo ~ vr 30 dec - 8:12

Eclips

Eclips

Eclips kon wel inzakken, ze voelde zich er slecht over. 'Stel... je bent wel zwanger, ik zal je helpen als je dat wilt tenminste. ik zal je helpen met alles de bevalling, het verzorgen. ik zal je niet in de steek laten.' zei Frizo. Ze zei 'Ik heb hem ook gevraagd of hij erbij wou zijn, hij zei ja.. Maar bij de rest weet ik het niet. Van mij mog je helpen enzo, aleen ik weet niet of ik dat van hem mag..' Ze rilde weer, en deed haar ogen toen Frizo dichter bij haar kwam staan en legde zijn hoofd op haar rug. Eclips zuchte en zei stil 'Hij is goed geworden, maar ik weet het echt nog niet..' Eclips zuchte, en liet haar hoofd zakken. Ze zei 'Ik ben een bee..' ze maakte haar zin iet af. Ze kon haar evenwicht niet meer houden Haar hoofd was overspoeld met vragen. Ze wist niet of ze het lang volhield. Ze hield het niet eens vol. Ze zakte door haar benen, nu lag ze daar is in het ijskoede sneeuw..

Sorry, inspi is laag =O

18Who are you? Frizo ~ Empty Re: Who are you? Frizo ~ zo 1 jan - 2:57

Frizo

Frizo

Frizo legde zijn hoef op rust en luisterde naar wat Eclips ging zeggen. Opeens stopte de wereld even met draaien Frizo sloot zijn ogen en haalde diep adem en deed zijn ogen weer open. Zag hij dat nou goed? Eclips lag op de grond. 'Dit kan niet' was het enige wat hij uit zijn mond kon krijgen. Arme Arme Arme Eclips dacht hij. Hij wist niet wat hij moest doen en uit paniek probeerde hij haar warm te houden door met zijn warme adem op haar te blazen. 'Alsjeblieft Eclips. Het komt goed, Alsjeblieft' zei hij terwijl hij naast Eclips ging liggen en tegen haar aan ging liggen om met zijn warme lijf de hare op te warmen.

--Sorry voor late reactie xD en kort stukje Wink--

19Who are you? Frizo ~ Empty Re: Who are you? Frizo ~ ma 2 jan - 7:44

Eclips

Eclips

Eclips lag in het koude sneeuw. Met haar ogen toe, ze had dit zo vaak. Maar nu werd ze niet wakker. Normaal is ze wakker. Dit was net zoals toen het net gebeurde. Toen werd ze niet wakker. Nu ook niet. Ze ademde wel gewoon. En je begon ook wel te zien dat ze drachtig was. Eclips bleef maar stil liggen, en werd niet wakker. Maar ademde wel perfect. Normaal was ze al wakker. Ze bewoog niet. Meer alsof ze sliep. Een diepe slaap. Niet zo'n slaap als doornroosje meer gewoon slapen. Aleen werd zij niet snel wakker. Ze lag er nogsteeds. Ze voelde ook niet echt koud aan enzo. Dus er is niks erg, ze sliep wel niet. Of misschien wel, misschien is ze door de smak in slaap gevallen. Of zo iets dan..

Sorry voor kortheid. Maar je kunt niet super veel met een slapend paard he

20Who are you? Frizo ~ Empty Re: Who are you? Frizo ~ ma 2 jan - 8:43

Frizo

Frizo

Frizo lag nog steeds naast Eclips het sneeuw was al een beetje gesmolten door de zon en soms stak er een klein grassprietje uit de sneeuw. *Knorr*Knorr* Wat is dat nou? dacht Frizo, hij keek om zich heen, O, hij wist het al zijn maag knorde hij had honger. Frizo gaf Eclips een stiekem kusje op haar nek. Oeps, had hij haar nou een kus gegeven? Frizo voelde zich ongemakkelijk, gelukkig merkde ze het niet. 'Ik ben zo terug en ik hou je in de gaten Eclips.' Frizo stond op en schudde even om het sneeuw van zich af te krijgen. Hij galoppeerde weg zodat hij het wat warmer kon krijgen en ging opzoek naar een plek, hij begon ook wel een beetje dorst te krijgen dus zocht hij naar een meertje. Hij werd een beetje moe en ging dus over in draf hij zat diep in het bos en kwam terecht bij een dicht begroeid bos, hij was eigenwijs genoeg om er door te lopen en kwam terecht bij een hele mooie, hoge waterval. Frizo stond steel en keek ernaar 'Waauuw, dit is magisch...'

Who are you? Frizo ~ Magische-waterval-thumb16665621

21Who are you? Frizo ~ Empty Re: Who are you? Frizo ~ ma 2 jan - 9:30

Eclips

Eclips

Eclips werd al wakker. Maar hield haar ogen toe. Frizo zei 'Ik ben zo terug en ik hou je in de gaten Eclips.' En hij galoppeerde weg. Eclips stond op, ze keek wat rond. En volgde de voetstappen van Frizo. Tot een begroeid bos. Ze stapte een beetje in het bos. En kwam aan een waterval. Daar zag ze frizo staan. Frizo zei iets. Maar Eclips hoorde hiet niet. Ze kwam naats Frizo staan en zei "Boe" en glimlachte. ze duwde even haar hoofd tegen zijn nek en keek ook naar de watervallen. "Woow" zei ze. Ze ging dichter bij de waterval en dronk wat van het water. Wat lekker, niet te koud niet te warm. Precies goed. Ze ging met haar hoofd weer omhoog, en ging een beetje naar links.. Daar was het even mooi. Wat een speciale waterval.

Sorry voor kleinstukje

22Who are you? Frizo ~ Empty Re: Who are you? Frizo ~ di 3 jan - 1:08

Frizo

Frizo

'Boe' hoorde Frizo, hij keek achterom en zag Eclips tussen de sneeuw staan, ze werd verlicht door het felle zonlicht dat op haar scheen. 'Je bent er weer!' Frizo was opgelucht en blij om Eclips weer te zijn. 'Mooi hè' zei hij terwijl hij Eclips aankeek. Frizo liep richting de water val en stopte ze neus in het heldere water wat zo langs zijn neus stroomde. hij nam een slok en hij vond het heerlijk, precies goed was het. Hier was ik aan toe, dacht hij. het was best warm water waardoor zijn neus weer wat warmer werd en de kou afkoelde. Voorzichtig zette hij hoefje voor hoefje zijn benen in het water en ging tot zijn buik het water in. het voelde heerlijk. 'Kom ook Eclips, het is echt lekker' riep hij en hij nam nog een slokje water.

23Who are you? Frizo ~ Empty Re: Who are you? Frizo ~ di 3 jan - 1:36

Eclips

Eclips

'Je bent er weer!' zei Frizo, Eclips glimlachte. En erachter zei hij 'Mooi hè' Eclips knikte. En dronk nog wat. Ondertussen was Frizo in het water gegaan. 'Kom ook Eclips, het is echt lekker' riep frizo. Eclips zette voorzichtig een hoef in het water. Daarna haar andere. En daarna all haar hoeven. Ze stapte een beetje verder. Tot haar kneeën ze dronk nog wat en ging verder. Ze sloot haar oogjes even. En daarna ging ze nog verder tot haar buik. Dit was ongeveer het diepste. Eclips dronk nog wat. Dit deed deugt, van al die tijd in het ijskoudesneeuw liggen kreeg je het koud. Ze voelde ook koud aan. Dat had ze zelf door. Ze ging nog wat verder. Tot ze bijna zover zat als Frizo. Frizo was wel wat groter, bij haar kwamm het al verder tot na haar buik. Frizo die verder stond, was het tot de buik. Ze ging richting Frizo, tot naast hem. Ze ging tegen hem staan. Nu werd ze nog verwarmd. Door het water en door Frizo.

24Who are you? Frizo ~ Empty Re: Who are you? Frizo ~ wo 4 jan - 22:50

Frizo

Frizo

Eclips stond naast Frizo, in het stromende maar toch lekker warme water. Frizo vond het wel mooi zo, gezellig warm naast Eclips, hij vertrouwde haar volledig ze was echt degene die hij zocht iemand die lief was, aardig, betrouwbaar, grappig, mooi... Mooi?! zei hij nou weer mooi, hij schrok ervan maar hij liet zijn gedachten toe, ze was inderdaad ook wel erg mooi, dacht hij. Hij deed zijn neus in het water en haalde hem er met een snelle vaart weer uit en richtte op Eclips waardoor ze nat werd, Hij deed het nogmaals, hij had wel zin in een lolletje. hij schudde zijn hoofd om het water van zijn hoofd af te halen en hinnikte luid. 'Hahaha' zei hij lachend. Het water was ook zo lekker dat het niet eens uitmaakte dat hij nat werd.

--sorry voor über late reactie XD--

25Who are you? Frizo ~ Empty Re: Who are you? Frizo ~ vr 6 jan - 9:50

Eclips

Eclips

Daar stonden ze nu in het water. Eclips keek naar de waterval zelf. Ineens voelde ze iets nat op haar spate, Frizóóóóóóóóó. Eclips deed het terug. Ze kreeg een idee. Ze draaide zich om, met haar kond naar Frizo. Ze zwiepte een paarkeer met haar nat staart, zo werd Frizo kletternat. 'Haha' zei hij kortaf. Eclips draaide terug en keek met een speelse blik naar Frizo. Eclips dronk og wat en ging daarna verder, richting de waterval. Maar ze stond nog opeen degelijke afstand, zodat ze niet at gespetterd werd door de waterval.


Niet af maar moet gaan..Maak het morgen helemaal aff.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Frizo

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum