Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Demi de Newb.

+5
Visual
Anaïs
Celebrían
Sunset
Puck
9 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Demi de Newb. Empty Demi de Newb. do 12 jan - 10:24

Gast

avatar
Gast

Haai mensen van Dream Horses :3

Well, ik ben Demi & nieuw zoals jullie zien :') Ik ben 15 jaar, waarvan ik tot nu toe ongeveer 2 jaar aan text-based RPG heb besteed. Sommige mensen hier kennen mij dan misschien van Wolf Story (Djinn, Graphic etc.) of Warrior Cats, ik weet niet of die hier zitten :') De paarden RPG is echter totaal nieuw voor me, dus moet ik mezelf even op weg helpen xd Ik heb relatief weinig verstand van paarden, en moet alles op deze site nog even uitpluizen - daar wordt druk aan gewerkt :3

Ik heb weinig bijzondere hobbies, ik ben ook niet zo interessant, dus betwijfel ik het dat iemand dit doorleest :'3 Ik computer veel, dan vooral RPG, MSN en de Sims 3 xD Ook ben ik redelijk vaak achter de PS3 te vinden (COD, Assassin's Creed, Skyrim). Ik heb gigantische obessies met o.a. Robert Downey Jr., Alex O'Loughlin, Billie Joe Armstrong en Hugh Jackman. :3 Ik ben dol op films kijken en het luisteren naar muziek.

Mijn voorkeur qua muziek ligt vooral bij het punkrock genre, al kan ik naar bijna alles wel luisteren. Ik heb een hele brede smaak. Mijn favoriete bands zijn dan toch wel Green Day, Blink-182 en The Gaslight Anthem.
Qua films kijk ik het liefst naar actie, comedy, sci-fi en dat soort spul, als het maar enigszins spannend is :'3 Bij mij moet je niet met romantische films aankomen, horror vind ik ook niet geweldig :/

Ik doe momenteel VWO, zit in de 4e klas met het profiel E&M. Tot zover mijn verhaal over school, want dat interesseert me ook echt niets :}

Nou ja, mochten jullie nog vragen hebben; feel free to ask.

2Demi de Newb. Empty Re: Demi de Newb. do 12 jan - 10:36

Gast

avatar
Gast

Welkom Deemzel op deze site =D
Maar ik kende je natuurlijk al (a)

Waarom staat je hobby er niet bij van meneer Geerdink pesten? >D

3Demi de Newb. Empty Re: Demi de Newb. do 12 jan - 21:55

Puck

Puck
VIP

Heej Demi!

Leuk dat je er ook bent. Ik zat ook op Ws. (Flair,Wapi, Boaz enz....)
XD Ik hoop dat je het hier leuk gaat vinden.

Groetjes Anna

4Demi de Newb. Empty Re: Demi de Newb. vr 13 jan - 3:18

Sunset

Sunset
VIP

Hee, welkom op DH! Veel plezier met het gedrag van het paard uitpluizen Wink

Groetjes Julya.

5Demi de Newb. Empty Re: Demi de Newb. vr 13 jan - 4:06

Celebrían

Celebrían
VIP

ALLOAA AWESOMENESS

Welkom hier op Dream Horses. Hopelijk ben je snel ingeburgerd -maar dat komt in de meeste gevallen altijd goed- en zul je hier veel denkwaardige momenten mee mogen maken Yay

BOKS 'M. MEDE VWO'ER Rainbow sheep

Nu zijn we al met best veel VWO'ers hier volgens mij *spastische wenkbrauwwiebel*

Mocht je vragen hebben, dan mag je die natuurlijk stellen.
VRAGEN STAAT VRIJ AWESOMENESS

En natuurlijk ben ik de meest gevreesde Mod allertijden hier >D
Al moet ik zeggen dat ik op de een of andere manier nóóit bedreigend overkom Fufu

6Demi de Newb. Empty Re: Demi de Newb. vr 13 jan - 5:50

Anaïs

Anaïs

WELKOOOOOOOM! ~

Djinn ken ik van WS =D
En ik ben trouwens Marvelpaw, Lotusleaf etc op WC ^^

WEEELKOOOOOOOOM xD

7Demi de Newb. Empty Re: Demi de Newb. vr 13 jan - 8:16

Visual

Visual
VIP

HAAAAAAAAAAAAAAI AWESOMENESS und wilkommen
Mijn naam is vis en ik vind jou een echte Deemzelheidding AWESOMENESS Oftewel, ik moet nog een duidelijk bijnaam verzinnen XD Nu ben ik te lui om Celebrían te quoten en deze post overnieuw te schrijven: Maar Anyway: HOEZO GOEDKOMEN MET INBURGEREN? IS HET MET MIJ GOED GEKOMEN? XD (okee het komt nooit goed met me maar toch :') )

Srry voor mijn meligheid, maar je zal van de sfeer hier willen eten AWESOMENESS *voelt de glazuurzoetesuikerhypermeligheiddinges al over haar tong hupselen(ik heb twee appels op, laat mij XD)*

BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIZELS :3 OMG SIMS 3: Heb je ook Beestenbende? AWESOMENESS EN WAT VOOR KLEUR SOKKEN HEB JE AAN? AWESOMENESS

8Demi de Newb. Empty Re: Demi de Newb. vr 13 jan - 8:29

Amani

Amani
Het hippe banaantje

JIJ BENT TOCH OOK FAN VAN NICK EN SIMOON ANDERS EET IK JE OP O@O


nee grapje hoor maar welkom hiero. ik ben een banaan ennuh.... veel plezier hieroooo

http://catsparadiso.actieforum.com

9Demi de Newb. Empty Re: Demi de Newb. za 14 jan - 23:30

Zephyr

Zephyr

Oké Zeeppie is laat maar soooo what?

Welkom... dinges. Dream Horses is 100% tof :p. Altijd vriendelijk enzuu.

Ik hoop dat je het hier naar je zin hebt en als je vragen hebt kan je dat aan moa vragen Wink of vragen stellen aan de grote bazen van Dream Horses :p

10Demi de Newb. Empty Re: Demi de Newb. zo 15 jan - 1:40

Braeden

avatar

ik voeg me erbij WeLkOm ^^
Iks peel ook wolf story (ichiru, sylvana,....) als je het wou weten Xd

welkom(opnieuw ^^)
x Noelani x

(Imora, braeden, Savoja...)

heb zelf geen idee waarom ik de paarden namen erbij typ T.T Je zult het trouwens makkelijk onder de knie krijgen Xd

11Demi de Newb. Empty Re: Demi de Newb. zo 15 jan - 1:50

Mischa

Mischa
VIP

VAN HARTE WELKOOOOOOM!

Have muchos muchos fun hyper

Rainbow sheep

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum