Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Hoi ˆˆ

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Hoi ˆˆ Empty Hoi ˆˆ ma 5 maa - 10:51

Ceiriosen

Ceiriosen

Heya!

ik zou me nu kunnen voorstellen met mijn eigenlijke naam, maar dat doe ik niet, want die is stom. (: Daarom stel ik mezelf voor als Summy/Summerly, wat na een paar jaar een zeker paardenspel spelen eigenlijk de naam is waaronder mensen mij kennen. Ik ben 19 jaar, Anglofiel, Classica-in-wording, Latiniste-in-wording, gek op (Keltische en Romaanse) talen, culturen, reizen, wannabe poëet, fotografe, tekenares, boekenfreak en wat-niet-meer.
Mijn huidige woon en semiverblijfplaats is de prachtige stad Leiden, waar ik voor mijn Classica-zijnde studeer en waar ik lid ben van het meest geweldige vakdispuut ooit: Collegium Classicum cui nomen M.F. Very Happy Sporten doe ik niet, binnenkort wil ik gaan roeien en tot voor kort heb ik paardgereden, maar dat past op dit moment helaas niet in mijn studentenbestaan door tijdgebrek. Rugby behoort tot één van mijn favoriete sporten, daar heb ik ook enige ervaring in opgedaan toen ik lekker aan het chillen was op een universiteit in Wales, maar ook dáár heb ik helaas geen tijd voor.

Ciao!

2Hoi ˆˆ Empty Re: Hoi ˆˆ di 6 maa - 4:14

Nar

Nar
Moderator

Ik dacht al dat ik je herkende! Het paard op je profielfoto had je namelijk al een keer op HPS laten zien.

wannabe poëet

Volgens mij mag je jezelf echt wel gewoon poëet noemen hoor, het is echt niet normaal wat jij aan gedichten uit je toetsenbord schudt!
Wat is een vakdispuut?


In ieder geval: Mocht je nog vragen hebben, kun je die altijd stellen.

Nar / Boudicca [loveChanell op HT]

3Hoi ˆˆ Empty Re: Hoi ˆˆ di 6 maa - 4:37

Peyroux

Peyroux

Hoooooi en van harte welkom op Dreamhorses!

Ik ben ook een tijdje verslaafd geweest aan HT O___O Toen fokte ik Fjorden :'D Dat was in de eerste klas haha C: Maar ik ben mijn username vergeten

4Hoi ˆˆ Empty Re: Hoi ˆˆ di 6 maa - 6:53

Ceiriosen

Ceiriosen

Haha, thanks. :) Een vakdispuut kun je het beste vergelijken met een vereniging binnen een studie die wat "elitairder" (geslotener) is dan een gewone studievereniging. De activiteiten zijn vaak voor alleen leden. Je moet er ook nog voor hospiteren; tegenwoordig is dat gewoon langskomen en jezelf voorstellen, maar een paar decennia geleden kon je echt nog afgewezen worden voor het dispuut.

5Hoi ˆˆ Empty Re: Hoi ˆˆ wo 7 maa - 6:57

Celebrían

Celebrían
VIP

Aah vet AWESOMENESS
Wat jij allemaal doet/hebt gedaan klinkt echt gaaf!

Welkom hier Yay

Ik ben Tessa (:

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum