Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

HAAAAAAAAAIIIII!!!!

+3
Colyat
Remember
Fether
7 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1HAAAAAAAAAIIIII!!!! Empty HAAAAAAAAAIIIII!!!! ma 12 maa - 4:23

Fether

Fether
VIP

Ik ben hier al best wel een tijdje, maar zo'n topic is er nooit van gekomen. Dus beter laat dan nooit Razz

I love standaard smileys, maar ik doe het maar niet te veel anders staan ze in elke zin! Very Happy
Ik ben 14 jaar, en woon vlakbij eindhoven. Ik heb al een tijdje een verzorgpony. Maar die is al 27 ofzo. Ze is nog super fit voor haar leeftijd, maar je kan toch niet echt meer nieuwe dingen van wijken, aan de teugel etc aan haar leren. Ik vond het een beetje saai worden dus toen heb ik een vriendin gevraagd of die haar een paar keer per week kon gaan rijden en verzorgen enzo. Nu heb ik een manege pony geleased waarmee ik western rij. Ook al is het maar een manege pony ben ik super trots op mn ventje dat ie het zo goed doet! Laughing

Verder hebben we 3 honden en 2 katten. O ja en mijn zus heeft wel een eigen paard maar mn ouders vinden 2 te veel... Sad

Als je nog iets wil weten hor ik het wel! Very Happy

So dit was een serieus voorstel topic SORRY DAARVOOR! YEAH

2HAAAAAAAAAIIIII!!!! Empty Re: HAAAAAAAAAIIIII!!!! ma 12 maa - 4:24

Remember

Remember

WILCOMMEN
WILCOMMEN

WELKE KLEUR SOKKEN HEBT GIJ AAN? AWESOMENESS

Het begint een Rage te worden HAAAAAAAAAIIIII!!!! 11631

3HAAAAAAAAAIIIII!!!! Empty Re: HAAAAAAAAAIIIII!!!! ma 12 maa - 4:25

Colyat

Colyat

TROLOLOL AWESOMENESS

hoi.

4HAAAAAAAAAIIIII!!!! Empty Re: HAAAAAAAAAIIIII!!!! ma 12 maa - 8:45

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

HALLOO. IK KEN JOU NOG WEETJE XD. VAN PEPPER. maar dat wisten we al ghehe goedemorgen Fether =D

Eaj, ik wou die vraag stellen Rezzie ¬¬

5HAAAAAAAAAIIIII!!!! Empty Re: HAAAAAAAAAIIIII!!!! ma 12 maa - 8:48

Visual

Visual
VIP

Yay Yay Mijn plan om het Sokken-rage-vraag-rage te laten intrekken in de voorsteltopics is gelukt Yay I WANTED TO ASK O_O

Anyway, Welcome young Paradoisa of hoe zo'n ding ook heet XD Ik ken u al maar ik ga doen alsof ik je nog noooooit eerder heb gezien en nog nooit je naam ergens heb gezien na het posten van een postje en daarom zeg ik welcome yoing Paradaidinges en tja welkom hyper

6HAAAAAAAAAIIIII!!!! Empty Re: HAAAAAAAAAIIIII!!!! ma 12 maa - 10:25

Fether

Fether
VIP

Danku, danku!
En nu heb ik helemaal geen sokken aan want ik lig in bed. Maar meestal heb ik zwarte sokken aan. Ja ik weet het saai het! Maarja dat heb je met lage schoenen! Maar ik heb ook pukka sokken! AWESOMENESS

7HAAAAAAAAAIIIII!!!! Empty Re: HAAAAAAAAAIIIII!!!! di 13 maa - 11:02

Falcon

Falcon
VIP

...
pukka sokken...
MWOEHAHAHAahaaa Genialiteit AWESOMENESS

En al het gebruikelijke dan maar hea?
Welkom, voor vragen kun je naar de verschrikkelijke mods en de verschrikkelijkenderder admins of anders naar de rest van ons enge monsters ^^

*majesteitelijke stem*
Wij hopen ten zeerste dat u een plezierige tijd zult beleven in het domein van Dream Horses en wij zullen alles in het werk stellen om daar aan bij te kunnen dragen. *einde majesteitelijke stem*

http://yumani-chan.deviantart.com/

8HAAAAAAAAAIIIII!!!! Empty Re: HAAAAAAAAAIIIII!!!! wo 14 maa - 4:42

Celebrían

Celebrían
VIP

Welkom :)

Mijn naam is Tessa, en zoals de rest al gezegd heeft, kun je overal terecht voor vragen (:

MOGE GIJ EEN GEWELDIGE TIJD BELEVEN OP DREAM HORSES

AWESOMENESS

Het spreekt voor zich dat ik het meest verschrikkelijkst ben van alle mod's >D


Yay

9HAAAAAAAAAIIIII!!!! Empty Re: HAAAAAAAAAIIIII!!!! wo 14 maa - 8:55

Fether

Fether
VIP

Nu voel ik me net alsof dit mn eerste keer is op Dh! Sneaky

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum