Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

*Slaat stof van shirt af*

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1*Slaat stof van shirt af* Empty *Slaat stof van shirt af* za 17 maa - 8:13

Chaitanya

Chaitanya
VIP

Heyaa allemaal!



Heb meerdere accounts gehad op DH maar heb er geen eentje echt actief weten te houden *Slaat stof van shirt af* 11631 Haha bad girl xd

Liedje dat ik nu luister;





Met dit account zal ik ontzettend mijn best doen het actief te houden. Setje zelf gemaakt, ben er stiekem wel trots op want het is de tweede keer dat ik een paar een andere kleur heb gegeven :) (paard was palomino met een bles.. Razz)



Ik heet Marit (dat is Noors voor parel *Slaat stof van shirt af* 435129 ), ik ben op dit moment alweer 13 jaar jong ( 03-03-1999 ), heb op dit moment vrij weinig met paarden IRL want ik rijd niet en heb geen (verzorg)pony, alhoewel ik nog wel eens mee ga met mijn vriendin naar haar twee superlieve pony's. Aangezien ik niet weet of mijn vriendin het goed vind en ik het haar nu niet kan vragen plaats ik van haar pony's geen foto's, sorry guys!! ;3 Maar ook al doe ik op dit moment niet zoveel met paarden, heb ik er zeker wél verstand van ;3 (behalve rijtechnisch xd)

Ik ben helemaal gek van vrolijke kleurtjes, versieringen, glitters, bloemetjes, vlindertjes, roze... Vind het geweldig om te tekenen en ga er wrs later ook wat mee doen! *kijkt naar mijn nieuwe karakter dat voor me ligt, bedenkt dat ik daarmee misschien later wel wat mee kan gaan doen op DH*. Ghehe ;3

Als ik er een keertje foto's van heb laat ik ze ook zeker zien, mijn tekeningen.



Ehm. Ja. Ik heb twee katten, Puck en Poes, en een toy-poedel, Sofietje. Puck is een ontzettend irritant k*twijf waarvan ik zielsveel houd, Poes is een zeurderig dametje die geen vlieg kwaad zal doen, Sofie is niet helemaal goed in haar kop (maar wat wil je ook hè, als ze hier woont..)

Ik spoor zelf denk ik ook niet helemaal, kan heerlijk discussies met mezelf houden, heb ontzettend last van stemmingswisselingen (haha!), luister altijd naar mijn gevoel - die het altijd fout heeft - ipv mijn verstand - die het altijd goed heeft -, ben echt een blondine *grijns*, heb altijd drie kanten die een mening geven (heel vaag xd)...

Dat neemt overigens niet weg dat ik heus wel slim ben, ergens in dat vage brein van mij, zit in de eerste en doe havo/VWO. Ik ben van plan havo te gaan doen, omdat ik te lui ben om echt te gaan werken voor school en ik anders VWO toch nooit haal. En ik ben ontzettend eigenwijs :)

Ik houd ook heel erg van lezen ( over het algemeen Twilight, Gone, Hongerspelen alhoewel ik die laatste al uit heb, etc. ), ben gauw afgeleid (ik zat, voordat ik dat zei, de tekening voor mij bij te werken xd), schaam me over het algemeen nooit voor mezelf en geloof ontzettend in vertrouwen, perfectie (iedereen is perfect, want er is niemand hetzelfde!), heb een brede smaak wat muziek betreft (van, als ik er een beetje voor in de stemming ben dan, zeikmuziek tot dubstep etc.), ben volgens mijn sterrenbeeld gevoelig, emotioneel, begripvol (ik zit dit nu letterlijk over te typen haha), behulpzaam en fantasierijk dat onzettend klopt, euhm... Ik zal nooit zomaar jaloers zijn of een hekel aan iemand hebben, ik ben een Brony, ben een beetje een eenling een beetje vanwege mijn... tja persoonlijkheid, gun jezelf de tijd me te leren kennen en je zal er heus wel achter komen dat ik niet alleen een vreemd, melig mensje ben dat niet helemaal spoort *Slaat stof van shirt af* 26653 Maar okii.



Euhm, ja. Dat was het tot nu toe... ;3 Enne, ik heb op dit moment heel stiekem geen sokken aan *Slaat stof van shirt af* 759548

Liefs!!

Edit; en ja, ik probeer altijd mijn dingen.. zo ‘perfect’ mogelijk af te leveren, dit is dan ook al de 4e keer dat ik edit xd

2*Slaat stof van shirt af* Empty Re: *Slaat stof van shirt af* za 17 maa - 21:34

Anaïs

Anaïs

OMG EINDELIJK ACTIEF HE HAHAA ~

WELKOOOOM <33333

3*Slaat stof van shirt af* Empty Re: *Slaat stof van shirt af* za 17 maa - 23:29

Itzala

Itzala

ENNU? O_O HEB JE NU SOKKEN AAN O__O EN WELKE KLEUR T______T Of had je sokken in het verleden die jou waren opgevallen Yay

Anyway, WELKOMMEN OOK AL KEN IK JE REDELIJK Yay Stoer, je bent exact 2 dagen en een jaar jonger dan ik >D Oh wacht XD Een jaar min 2 dagen jonger dan ik AWESOMENESS

HMM en nu Yay Anyway, nog steeds Welkommen *herhaalt alles* eeh... en nu XD

Ow ja, misschien moet ik een nieuwe vraag introduceren in de rage der voorsteltopicdinges... neh, dan wordt het nog normaal AWESOMENESS

Ik hoop u in de RPG tegen te komen met Chaitanya, want ik lieft dat setjuh too <3

Chaitanya

Chaitanya
VIP

Ty mensjass!! Ghehe dit account heeft nog heel lang dood gelegen xd

Nogsteeds geen sokken aan. Ben te lui om in het weekend sokken aan te trekken *Slaat stof van shirt af* 2931624252

Euhm. Ja. Ghehe ty, het duurde misschien maar een half uurtje voordat ik 'm af had. Had iets veel ingewikkelders in gedachte, maar als ik een heel paard zou doen zou er nog een roosje op de schoft moeten en een dromenvanger in haar manen, maar mijn zogenaamde bewerkkunsten komen toch niet verder als dit *Slaat stof van shirt af* 11631

Hoop het! Gezellig*Slaat stof van shirt af* 435129

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum