Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Help me!

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Help me! Empty Help me! vr 23 maa - 0:54

Dyani

Dyani

Kyara liep het wilgenwoud in. Het veulen schopte tegen haar buik aan, het deed pijn. Kyara voelde haar benen trillen en rukte haar hoofd omhoog om zo te blijven staan. Ze voelde zich zweten. Shit, niet nu toch? Haar neusgaten stonden wijd open, zogen lucht naar binnen. De merrie zakte door haar benen en probeerde nog op te staan, maar het lukte niet meer. Nee, nee alsjeblieft, niet nu! Was er echt niemand. Kyara durfde niet te hinniken, ze moest het zelf kunnen. Kyara's oren gingen onzeker heen en weer, haar lichaam zweette. Kom op nou...

-Ik kon niet meer wachten. iedereen welkom-

2Help me! Empty Re: Help me! vr 23 maa - 21:25

Tornado

Tornado

Tornado was al even op reis, door DreamHorses. Hij keek even rond, hij zag voor zich een wilgenwoud. 'Daar ben ik nog niet geweest.' Hij snoof luid en rook een vreemde geur. Het was een merrie. Hij stapte stilletjes naar binnen en keek weer rond. Hij zag niks, maar de geur werd sterker. Hij stapte voorzichtig verder en verder. Hij snoof nog een keer en hij rook dat ze niet ver meer moet zijn. Hij ging verder en zag een merrie op de grond liggen. Hij draafde naar de merrie toe. Hij stopte voor haar hoofd en wist niet wat hij zag. De merrie die voor hem lag was... zwanger en de merrie probeerde te bevallen. 'Alles goed?' Zei hij met zijn vriendelijkste stem.

3Help me! Empty Re: Help me! za 24 maa - 6:59

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Finally, de lente had zijn krachten bij elkaar geraapt. De zon scheen op haar rug, het licht drong tot haar ogen door, als gevolg moest ze haar ogen tot spleetjes knijpen. De sterke stralen van de zon verwarmde haar vacht zo erg dat ze het benauwd warm had, nog even en haar vacht zou donker worden van het zweet. De losse haren slingerden in het rond.
En daar kwam het weer, de indringende jeuk. Stekend, roepte om aandacht, tot haar grote ergernis. De winter was dan voorbij en eindelijk was de lente aangebroken; gingen haar haren losraken. Met daar weer het gevolg; jeuk. En niet zomaar jeuk. Helse jeuk. De geklitte staart raakte haar rug, niet dat het hielp. Moest dit nou? Geërgerd stopte ze en boog haar hals zo dat ze bij haar buik kon. Met haar lange, gele tanden ging ze door de gouden vacht.
Nu was ze zo goed als heel chagrijnig. In dit jaargetijde altijd. En in de winter. De lente ergerde haar zo erg dat ze er gefrustreerd om raakte. En niet zomaar gefrustreerd, het was zo’n wanhopige frustratie, hetgeen wat je woedend maakte om haast geen enkele reden. Maar wat had zij te klagen, ze was nog een bofkont. Ofzo. Vond iemand.
Takken van de wilgen streken in haar gezicht, bah. Natuurlijk moest dat haar vandaag ook dwars zitten. Ze had haar dag niet. Ze merkte aan zichzelf dat ze zich anders ging gedragen. En dan echt anders. Waarom wist ze niet maar nu deed ze zo doorsnee, zoals iedereen.
Aaliyah brieste zachtjes en schudde haar manen. Het ging als een wave door haar lichaam. De losse haren gingen alle kanten op. Dwarrelden door de lucht. ‘Ik word gek.’ Haar stem was ongeïnteresseerd. Het was dan ook heel saai gezegd. Een mompel verliet haar keel, iets wat heel erg leek op “arg.” Maar dat was nou niet zeker aangezien er meerdere klanken in zaten. Stuurs keek Aaliyah vooruit, waarom was alles zo saai geworden. Misschien was ze ook chagrijnig omdat Eyes nu nog vaker weg was. Hij had een vriendinnetje gevonden en trok daar dagenlang mee op. En als ze hem dan zag dan was hij niet alleen, altijd was zijn vriendin er. Nu kon ze niet bepaald tegen hem praten. Opzich niet zo erg, ze had hem in deze tijd niet heel nodig. De meeste tijd spendeerde ze aan het eten van de nieuwe grassprietjes.
Haar gevoelige oren pikten iets rumoerigs op. Omdat ze toch niets anders te doen had ging ze er maar heen. Een Horcrux geur drong haar neusgaten in. Dat leverde toch wel dat ze een grijns op haar gezicht kreeg. Neenee, eindelijk. Horcrux had wéér een nieuwe leider. Nu vond ze het niet erg want een of andere Nar had hem overgenomen. En dat leverde toch wel dat er een grijns op haar gezicht kon gevonden worden. Deina had geen macht meer, ghehe. Totáál geen meelij.
Gelijk was haar humeur weer opperbest. Met een brutale grijns op haar gezicht kon ze het niet laten om een lelijke opmerking te verzinnen voor de hengst die in haar vizier kwam. ‘Tornadootjeeeeéh. Mammie is haar kudde kwijt toch. Jammer voor jeeeéh.’ Aaliyah’s grijns was nu van oor tot oor. Helemaal niet aardig, eerder spottend en brutaal. Nogmaals; geen meelij. Helemaal géén meelij. ‘Jammer he.’ Vroeg ze opperbest aan de hengst toen ze naast hem stond.
‘Óh.’ Droog merkte ze op dat er een merrie op de grond lag. En volgens haar intuïtie ging het niet bepaald goed met de merrie. ‘Probleempje? Wil hij er niet uit komen?’ Naja, de dikke buik had het al verraden. ‘In- en uit ademen en rustig blijven. Komt het goed.’ Dat was waarschijnlijk haar beste advies voor de merrie. Haar donkere ogen gingen weer naar de zwarte hengst. ‘Goh, dat was vriendelijk hoor. Héél vriendelijk.’ Het kon haar niets schelen dat deze hengst haar in veulentijd had gekend. In veulentijd was ze toch heel wat anders dan nu. En ze vond het bijna geweldig. Ze voelde zich goed. Kwam waarschijnlijk doordat ze eindelijk gepast voer binnenkreeg. Takjes waren niet heel erg voedzaam geweest. ‘Ghehe.’

af c:

4Help me! Empty Re: Help me! za 24 maa - 22:04

Dyani

Dyani

Kyara hief met een ruk haar hoofd, om hem daarna weer neer te leggen. 'Alles goed?' hoorde ze hem zeggen. "Ja..." het klonk zacht, en zwak. ‘In- en uit ademen en rustig blijven. Komt het goed.’ hoorde ze een andere stem, van een merrie. Kyara volgde het advies op en probeerde haar ademhaling onder controle te houden. Haar benen trilde af en toe. Ze voelde een helse pijn in haar lichaam. Kom op nou! Ze hijgde en pufte.

Kyara hief haar hoofdje. Eindelijk. Haar tong gleed over de hals van het kleine beestje. Het leek gelukkig wel op haar, het was duidelijk geen Shire. Gelukkig maar. Voorzichtig stond Kyara op, bleef dicht bij het kleintje in de buurt. "Whisperer. Jou naam is Whisperer." fluisterde ze.

-Flut...-

5Help me! Empty Re: Help me! zo 25 maa - 21:59

Whisperer

Whisperer

[Sorry voor late reactie]

Een klein veulentje. Verborgen voor de geheimen van de buitenwereld. Dobberend in een zee van vruchtwater. Weg dromend over de geheime wereld buiten deze zee. Een lichtpuntje, klein maar fijn vulde zijn leven. Een gevoel baarde zich in zijn kleine lijfje op. Een gevoel van leven, van warmte. Waardoor ze zo vaak door in slaap viel. Was het niet het heen en weer wiegen? Dan was het dit wel. Het kleine veulentje probeerde om zo recht mogelijk te blijven. Wat haast niet lukte. telkens als ze eventjes rust had gevonden werd dit alweer verstoord door gewiebel. Een krachtige zuiging trok haar uit haar veilige en warme huis. Haar hele huis werd gevuld met lucht. En vooraleer ze het wist ook haar longen. Snakkend achter adem probeerde het kleine diertje terug zijn warme thuis op te zoeken. Een warme tong gleed over zijn lichaam heen. Een stem. Zo zoet als honing fluisterde in zijn kleine oortjes. Het veulentje piepte van de koude waarna hij zichzelf dwong de warmte terug op te zoeken. Het geheime land was ontdekt. Maar of dit land wel zo fijn was was nog maar de vraag. Het kleine veulentje botste tegen iets warms aan. Zijn mondje opende hij waarna hij zoekend op weg ging naar eten en warmte. Een klein ding waar vloeistof uit vloeide drukte hij zop zijn lippen tegen. Een warme maar fijne vloeistof werd zo zijn mondje ingepompt. Weldra viel hij in slaap in de warme vacht van zijn moeder waarna hij nog eenmaal tevreden piepte en in slaap viel.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum