Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Héle oude accs verwijderen

+4
Magnifico
Ravena
Panarea
Fether
8 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Héle oude accs verwijderen Empty Héle oude accs verwijderen do 12 apr - 10:17

Fether

Fether
VIP

Ik weet niet of dit mogelijk is, maar ik zat al een tijdje hieraan te denken. Kan er niet eens een keer door de lijst bij 'paarden' worden gegaan en worden gekeken welke accs inactief zijn, en die dan verwijderen. Ik bedoel niet eentje waar een half jaar niemand iets mee gedaan heeft. Want dan kan het altijd nog dat diegene toch nog terug komt. Maar echt de accs waar eigenlijk nog nooit wat mee gedaan is, en waarvan het waarschijnlijk is dat dat ook nooit gaat gebeuren. Er zijn een hoop accs van 'naam123' ofzo, en als die al ouder is is het wel duidelijk dat er niks mee gedaan gaat worden. Maar er zijn ook een hoop paarden met gewone namen waarvan iemand dh tegen komt, een acc aanmaakt hoogstens een dag iets doet en dan dh volledig vergeet. Want misschien wil iemand anders wel weer een paard aanmaken met die naam maar gaat dat dus niet. En eens zijn de namen toch echt op. dat gaat nog wel ff duren maar dat maakt niet uit...

Moet hier nog iets bij? Als ik nog iets vergeten ben vult iemand anders mij vast wel aan.
Xx

Panarea

Panarea

de accounts waar nog nooit iemand op online is gekomen vind ik persoonlijk ook dat die verwijderd mogen worden.
Deze mensen zijn nog nooit online gekomen en zullen dat nu ook waarschijnlijk niet meer doen.

Ravena

Ravena
VIP

Als je de naam wilt kan je natuurlijk ook altijd vragen aan een Admin of ze een punt achter de naam willen zetten, soms willen ze dit doen Meow
Maar om hem meteen helemaal te verwijderen vind ik eerlijk gezegd een beetje raar, stel dat die gene besluit om toch maar weer eens online te komen en zijn account is weg?

Magnifico

Magnifico
Administrator

Hmm, de accounts waar niks mee is gebeurd, dat die nooit online zijn gekomen, mogen voor mijn part indd wel weg. Maar ach, wat is het nut eigenlijk van dit idee? Er gaan inactieve accounts weg.. dus? Een hoop gedoe, waar je geen resultaat mee krijgt.

http://www.dreamhorses.actieforum.com

Nar

Nar
Moderator

Hoho, accounts waar destijds mee gepost is kúnnen wij niet zomaar weg doen omdat je dan allerlei fouten in topics krijgt etc. Daarnaast vind ik het leuk zo nu en dan mijn noobyposten over te lezen en te vergelijken met nu.

Faye

Faye
VIP

kom op zeg, oude accounts zijn awesome, punt. wat voor voordeel zou het überhaupt hebben om ze te verwijderen? verzin gewoon een eigen originele naam Meow

Yamato

Yamato

Wat ik wel vind, is dat account waar nooit iemand op is gekomen. Maar dan ook echt nooit, verwijderd mogen worden. Oude accounts liever niet.

Jethro

Jethro

Accounts nooit gebruikt en 0 posts en ouder als 1 jaar.

Nar

Nar
Moderator

Heeft dan niemand door dat ik met enige regelmaat de lijst doorstruin en accounts die nooit geactiveerd zijn er wel eens uitpluk?


Gebeurd al.

Jethro

Jethro

Oke dankje Boudicca :)

Hoe staat het met mijn idee?

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum