Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

eendjes voeren, rubber ducky ;D

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Aftermath

Aftermath

Hoe ga ik dit aanpakken? Ik zuig in voorstel topics ):
Nou ja, here it go's ..

Hi there,
Mijn naam is Lianne, ik ben 16 bijna 17, halleluja >D en ik ben nieuw hier. sort of
Ooit was ik hier aangemeld als Carcass, maar die raakte inactief en .. ik probeer het opnieuw =D
Ik RPG al .. 4 jaar ongeveer? Nou ja, Nikki kent me wel ;D
BLACKSHEEP. Ik zat veel op Wolf Story als Utopia en Upload, maar momenteel heel inactief als Lust en Phantom. Useless, want ik zit er echt niet meer op (aa) At the moment kun je me vooral vinden op Warrior Cats, maar ik wilde mijn passie voor paarden weer oppakken en vooral ook paarden RPG'en. Dus zo kwam ik hier <3 Uh, hobby's zijn Gamen LOL, Lezen en Verhalen Schrijven? Dat laatste is een beetje afgezwakt meer er zeker nog wel! 8D
Ik heb .. een paar huisdieren. 1 Hamster, Olijfje Olivia, formeel gezegd Drie vissen Chuck Norris, Cruella en Kitty en nog twee honden. Hugo en Terrie <- Die 2de heb ik niet verzonnen, als je het ras ziet is het heel obvious waarom ze hem Terrie noemde :/

Well, ik zit ook op Pianoles en hou erg veel van .. muziek luisteren? En ik zit in het examenjaar van VMBO Kader. Nog vragen? Stel gerust, ik bijt niet (aa)

- Lianne

Chaitanya

Chaitanya
VIP

STOER HEB JIJ EEN VIS DIE CRUELLA HEET EerbetoonAanDeAlmach

Muhaaa en nu ben ik aan de beurt: Wat voor een kleur sokken heb je aan? Yay
U zijt gegroetzelt door moi.

Aftermath

Aftermath

Whaha, ja die heb ik! ;D
Wat voor kleur? Omdat het donker was vanochtend, en ik net wakker was deed ik het licht niet aan. Gevolg: greep ik de sokken van mijn pa, vaal grijs dus c:

Sultan

Sultan
VIP

ELLOW. Welkom op DH en heel veel plezier hiero. <'3
Maar dat zal vast wel lukken ^^

http://twilightgame.actieforum.com

Chaitanya

Chaitanya
VIP

Aftermath schreef:Whaha, ja die heb ik! ;D
Wat voor kleur? Omdat het donker was vanochtend, en ik net wakker was deed ik het licht niet aan. Gevolg: greep ik de sokken van mijn pa, vaal grijs dus c:

Ik mag jou Yay

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum