Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Nature and all her glory.

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Nature and all her glory.  Empty Nature and all her glory. za 12 mei - 23:07

Gahana

Gahana

Rustig verplaatste de oude merrie zich. Haar botten kraakten verschrikkelijk had. Ondanks haar verletten botten zag ze er nog goed uit voor haar leeftijd. Maar aan haar houding en karakter kon je duidelijk zien dat ze een oud dier was. Heel oud. Ze was de tel alweer vergeten. Haar geheugen werkten niet altijd mee. De parels die in haar manen geweven waren maakten een rinkelend geluid. Kleurrijke veren sierden haar zwarte lange manen. Gahana voelde een doek van vredigheid over zich vallen. Ze keek tevreden om zich heen. Genietend van de natuur. Hier was ze dan. In Dream Horses. Het paradijs. Ze had veel gehoord over deze zogenaamde land. Dream Horses had prachtige gebieden en er was genoeg te eten. Er waren ook veel kuddes waar je je aankon sluiten. Maar daar had ze echter geen behoefte aan. Ze was hier met andere bedoelingen gekomen. "Zeacne, het moet hier ergens zijn." Mompelde ze tegen zichzelf. Ze liet haar hoofd naar de grond richten en snoof zoekend naar iets. "Hmm, ik dacht dat het hier zou zijn. Maar misschien zit het iets dieper in het bos." Sprak ze tegen zichzelf. Ze zwiepte met haar staart. Ze was naar een zeldzame plant opzoek. Het groeide alleen maar in de bossen van Dream Horses. één van haar verre familieleden hadden hier gewoond en kenden toch het één en ander van kruiden. Zeance was een klein plantje. Met kleine lichtgroene blaadjes en had in de lente en zomer paarse bloemen. Het schijnt dat als je ze eet je wat fitter zou voelen. En dat had de oude merrie best wel nodig. Ze was de laatste tijd zo moe. En dat kon ze niet gebruiken met al die roofdieren om haar heen. Niet dat een roofdier graag oud vlees wil eten. En ze had een speciale kruiden op zich gesmeerd waar roofdieren van walgde. Dus eigenlijk had ze er niet zo veel last van. Vele oude vrienden van haar zijn heengegaan. Gahana had er soms wel wat moeite mee. Je hecht je vaak aan iemand. En ze had zich veel aan paarden gehecht. Haar dierbare vrienden(innen) Gahana haar goud/gele ogen werden waterig bij de gedachten. Bijna iedereen die ze lief had is overleden. In het land vanwaar zij afkomstig van was. Dit was het moeilijkste gedeelte van haar levensloop vond ze. Rond die tijd stierf iedereen die ze kende. Het had zo zijn nadelen om één van de oudste paarden te zijn. En het was zo pijnlijk. Ze hief haar hoofd in de lucht en kneep haar ogen dicht. Ze voelde de wind over haar heen glijdend. In haar jonge tijden had ze veel glorie gekend. Ze was een dappere merrie, ze heeft gevochten in oorlogen. Aan de zeiden van haar bondgenoten. De indianen. Er speelde een genietend glimlach rond haar zachte lippen. En natuurlijk was ze ook op liefdespad gegaan. Amatenish. Haar ogen blonken verdrietig. Romance hing in de lucht. Verlangend naar elkaar. Maar ze mochten geen verbintenis ondergaan. Want hij was de bondgenoot van de vijand. De bleekgezichten. Maar ze was veel te koppig geweest. Ze ontmoeten elkaar steeds weer in het geheim. Ze wilden steeds meer en meer bij elkaar zijn. En ze bedreven de liefde met elkaar. Gahana voelde verlegen haar wangen gloeien bij de gedachte. Ze herinnerde hoe verlegen ze was. En dat ze niet meer normaal kon nadenken. Amatenish was zeer rustig en geduldig. Hij was zo charmant en knap. En hun liefdesverhaal eindigde nog goed ook. (Wil je meer over haar verhaal weten? Dan moet je zeker naar haar topic kijken.) Helaas stierf hij van de ouderdom. En nu sleet ze haar oude jaren alleen. Natuurlijk kende ze nog veel jonge paarden. Ze wilde nu gewoon meer van de wereld zien. Er was nog zo veel te ontdekken. Ze is uit haar land vertrokken. Maar bezorgd ze nog regelmatig. Haar indianen vrienden misten haar verschrikkelijk. Maar ze begrepen dat Gahana nu rust zocht. Natuurlijk wilt deze oude taaie merrie andere paarden leren kennen. Maar de meesten schrikt ze af vanwege haar gestoorde karakter en rare taal. Door ouderdom is Gahana soms een beetje getikt. Ze ziet dingen die er niet zijn. Maar de merrie is er van overtuigd dat het er wel is. Ze opende uiteindelijk haar ogen en keek naast zich. En er verscheen een zachte glimlach rond haar mond. Ze keek naar een geest achtige paardenfiguur dat voor zich uit staarde. "Hallo mijn liefste..." Automatisch richtte ze haar neus naar het onaantastbare figuur en wilde hem een neusje geven. Maar haar neus ging dwars door hem heen. Geschrokken en teleurgesteld trok ze zich terug. Ze was nogmaals vergeten dat hij niet aangeraakt kon werden. Ze verlangde naar zijn warme lichaam. Om hem te strelen. Liefde te bedrijven. Maar helaas. Hij was dood. Soms vroeg ze zich af of ze gek was geworden. Of ze dit allemaal verbeelde. Maar ze geloofde in wat ze zag. Volgens de indianen legendes wachten de geliefden op elkaar. Als de één overlijd blijft hij nog op aarde rondlopen. Volgde zijn geliefde zolang tot ze zelf vrede had gevonden en met hem mee kon naar de hemel. Waar alleen heerlijkheid bestond. Ze vroeg zich af wanneer het haar tijd was om te sterven. Amatenish richtte zijn ogen naar de hare. Hij keek haar met veel liefde aan. Amatenish zag er nu zo jong uit. En zij zag er zo verschrikkelijk oud uit. Verdomm*!! 'Mijn lief, ik blijf altijd aan je zeiden lopen en dat weet je he?' Sprak hij zacht en spookachtig. Gahana knikte. Amatenish keek dromerig naar de hemel. Ze keek ook naar de hemel. Zich afvragend wat hij in zijn hoofd had. 'Weet je lief, ik denk als we weer herenigt zijn we eindelijk een gezin kunnen stichten.' Weerklonk zijn kalme stem. Gahana kreeg een ijskoude rilling over haar rug. Het leek wel of er een slang over haar rug gleed. Ze rilde even. Amatenish en Gahana hadden meerdere pogingen gedaan om drachtig te worden. Echt verschrikkelijk veel. Dat het dekken pijn begon te doen. Zijn stoten beschadigde haar baarmoeder uiteindelijk. En het liep fout. Ze was 3 keer drachtig geworden. Allemaal doodgeboren. Het koste haar telkens bijna haar het leven. Maar ze wilde blijven proberen. Maar Amatenish kon het niet meer over zijn hart krijgen om haar steeds pijn te moeten doen. Dus gaven ze het tot haar spijt op. Gahana schaamde zich rot dat ze haar geliefde geen zoon kon schenken. Amatenish droomde zo hard om een veulen te hebben. Het deed Gahana zo veel pijn om veulens zien rond te dartelen in de kuddes. Ze had zelfs gedacht dat haar partner haar zou dumpen omdat ze hem niets meer te bieden kon geven. Toch bleef hij aan haar zijden en had haar nog steeds doodgraag.

Gahana staarde zwijgzaam voor zich uit. Ja ze verlangde naar veulens. En de aanraking van haar geliefde. Waarom had moeder natuur haar dit eigenlijk aangedaan? Ze had er vast een goed reden voor.



Saronse

Saronse
Your Hero ♥

https://www.youtube.com/watch?v=_qB_E1ePFg4&feature=relmfu Good Song :p

Rustig dwaalde Saronse rond. Op zijn gemak. Hij had geen doel voor de ogen. Misschien eigenlijk wel. Hij zocht naar wat smakelijk eten. Vroege bessen of zo. Hij had geen zin in gras. Dat heeft heeft hij al zo vaak op zitten kauwen dat de smaak nog steeds aan zijn tong plakte. Hij had zin in iets zoet. Hij heeft gehoord dat hier ergens een fruitbomen gebied was. En dat trok toch wel zijn aandacht. Hij zwaaide met zijn staart. Hij keek tevreden om zich heen. Hij voelde zich best wel fit. Zijn ribben waren nu verdwenen onder een dik laag vet. Zijn vacht die eens verschrikkelijk dof was glansde gezond. Zijn ogen schitterden prachtig als een heldere diamant. Saronse begon uiteindelijk te draven. Hij hief zijn benen trots omhoog en keek tevreden om zich heen. De natuur om zich heen was verschrikkelijk heerlijk om in te wonen. Hij slalomde soepel tussen de brede bomen door. Zijn lange zwarte manen dansten sierlijk. Zijn oren draaiden alle kanten op. Hij voelde zich even vrij, verlost van problemen die hem vast geketend hadden. Even vergat hij dat krap gevoel dat zijn hart dichtkneep. Saronse merkte dat hij weer een nare gevoel kreeg. Hij schoot in galop. Zijn hoefgetrappel herhaalde in de bossen. Zijn bewegingen waren zo elegant en zo krachtig. Bij elke pas die hij zette blies hij krachtig zijn gebruikte zuurstof uit. Vogels schoten om uit de bosjes. Geschrokken door het lawaai dat hij maakte. Ze vlogen een tijdje naast hem en stegen uiteindelijk hoog in de bomen. Zijn spieren rolden actief onder zijn dunne huid. Zijn mooie gevlekte vacht glom in het zonlicht. Saronse zijn hart bonkte wild. De wind volgde hem. Zijn benen vervoerden hem steeds sneller en sneller. Saronse leek niet te stopen. "SARONSE!!" Schoot opeens een stem door zijn hoofd. Het leek alsof een ijzeren mes steek door zijn hart gestoken werd. Zijn ogen vlogen wijd open. Hij gooide alles dicht en schoof nog enkele meters verder en kwam uiteindelijk tot stilstand. Zijn ogen gleden alle kanten op. Maar er was niets te zien. Hij hijgde zwaar door de inspanningen die hij had gemaakt. Er gleed een ijs koude rilling over zijn ruggengraat. Saronse schudde het onaangename gevoel weg. En vloekte wat tegen zichzelf. Hij had zich zo rot geschrokken. Plots kreeg hij iets in de gaten. Vlak voor zich stond een ander paard. Saronse hief zijn hoofd op en bekeek de merrie even. Ze was anders... anders dan de meeste paarden die rondliepen. Dit paard had rare kleuren en rare dingen in haar manen. Ze had verschrikkelijk lange manen. Ze was best een mooie merrie, voor haar leeftijd. Ze had hem nog niet opgemerkt. Hij keek raar op toen ze van alles zei en steeds naast zich keek alsof er iemand naast haar stond. Maar Saronse zag niemand. Hij fronste even. Ze leek een beetje bedroefd. En Saronse vroeg zich af wat haar dwars zat. Misschien voelde ze zich eenzaam. Of had ze troost nodig. Saronse kuchte om de merrie haar aandacht te trekken. Hij wilde niet onbeleefd overkomen of zo.


Srr beetje flut

Gahana

Gahana

Haar lange zilverkleurige manen waren veel te lang. Haar manen aan hals hals groeiden al voorbij haar knieën. Haar staart sleepte ze al een zeer lange tijd mee. Gahana was vrij. Vrij als de wind, vrij als een paardenpluis. Dat lande waar het maar wou en groeide waar het maar wou. Gahana was ongrijpbaar. Nou ja, misschien toch wel :'). Maar ze zouden nooit haar ziel kunnen stelen. Gahana keek naast zich. Haar geliefde stond nog steeds aan haar zeide. Wie was dat ook al weer? O ja, Amatenish. De hengst waar ze de rest van haar leven mee aan het slijten was. Ze had soms geheugenverlies. Maar eigenlijk niet zo erg. Ze groef zo alles makkelijk op en herinnerd zich dan alles weer. Ze liet haar hoofd zakken en hapte wat uitgedroogde aarde van de grond weg. "Hier heeft het al veel te lang niet geregend. De planten verlangen naar water en ik zal er om vragen." Gahana hief haar hoofd weer op. Plots deed ze een zeer vreemde dans. Haar benen zweefden sierlijk in de lucht en ze zong een in een zeer rare taal. "Epani ha meltikani, mahanate Ithika Akali." Dit deed ze voor een lange tijd. Haar geloof was zo diep. Haar kudde, waar zij in geboren was geloofde in moeder aarde en de geestenwereld. Ze probeerden steeds contact te maken met hen. Wat Gahana nu deed is moeder aarde vragen voor een goede bui. Of moeder natuur haar oproep gaat beantwoorden weet ik zelf niet. Wie weet. Gahana liet de aarde dat nu eigenlijk meer op stof leek mee zweven in de wind. Gahana hoorde stemmen. Die meezongen. De geesten, misschien verbeelde ze zich het allemaal. Of ze geloofde er zo diep in dat het echt klonk. Maar Gahana hoorde ze. Amatenish stond nog altijd aan haar zeide. "De regen zal spoedig Dream Horses voeder met haar zuiverheid." en plots verdween hij toen ze iemand hoorde. Gahana haar haren stonden recht van het schrikken. "WAAAH!!" Ze draaide zich om en zag een jonge hengst. "Besluip nooit een stokoude merrie, straks heb ik nog een hartaanval en dat betekend dat ik doodga." Sprak ze nogal wijselijk. Gahana fronste nogal verbaast toen ze de jonge hengst beter zag. Zijn figuur was opmerkelijk. Ze stapte met grote passen op hem af. En zonder ook maar toestemming te vragen gleed haar neus onderzoekend over zijn lichaam. 'Wat een stevige spieren, voor zo'n jong dier. En zijn bouw. opmerkelijk.' Ze gleed met haar stekelige snoet naar de billen van Saronse en voelde aan zijn achterbenen. Daarna pakte ze zijn staart beet en teste het uit. "Blijf staan jonge biefstuk. Laat me je eens goed bekijken." Beval ze nogal streng. Ze liep uiteindelijk naar de voorkant. Hapte testen aan zijn oren klopte heftig met haar neus tegen zijn borst. Ze bekeek ook zijn prachte vachtpatroon. Uiteindelijk was ze klaar met onderzoeken. Ze stapte achteruit en fronste verast. "Jij bent Saronsé" Sprak ze zeker van haar zaak. Bij het uitspreken van zijn naam kwam die er nogal heftig uit. Ze hadden elkaar nooit eerder ontmoet. Maar Gahana was oud en wist zeer veel over de wereld. Wie weet meer dan ooit een paard zou weten. Toevallig heeft ze Arontay ontmoet. Gahana had veel gehoord over deze zogenaamde hengst. The Hero, An angel. The protector. Saronse was duidelijk een legende. En Gahana moest zeggen dat ze best onder de indruk was van zijn bouw. Saronse had echt het lichaam van een goedaardige leider. "Moeder aarde heeft werkelijk weer eens een prachtige schepsel op aarde geplaatst. Ik heb veel over je gehoord jonge krijger. En ik bewonder je." Ze was totaal alles vergeten wat ze aan het doen was. Ze wist het al niet meer. Ze was ook zo oud. De hemel werd wat donker. Ze had gezien dat er iets met die hengst was. Hij was niet 100% zichzelf. Hij is mager, zijn mooie vacht was dof en hij zag er ook niet zo happy uit. "Zeg wat je dwars zit en ik zal je helpen." Enkele vogels volgen op Gahana. Ze zongen prachtig. Gahana glimlachte. Ze was een ware dierenvriend. En ze wist dat Saronse dat ook was. Ze geloofde net als Arontay dat Saronse hier was voor een belangrijke taak. Hij zal een handje toe moeten steken om de wereld beter te maken. Natuurlijk kon één simpele hengst er niet voor zorgen dat over de hele wereld vrede was. Maar het was duidelijk dat Dream Horses zijn hulp nodig had. En als het moest zal Gahana hem de weg wijzen en haar wijsheid delen. Misschien leefde ze daarom nog. Misschien moest Gahana Saronse de weg wijzen. "O ja mijn naam is.... mijn naam is eu...." Ja wel verdraaid! Nou was ze haar naam ook nog vergeten. En al snel werd haar aandacht op iets anders gericht. De vogels die op haar zaten. Ze spraken een taal die anderen niet zouden verstaan. Alleen de indianenpaarden. "Hmmm, o Ewakï heeft zich weer in problemen gewerkt eee? Is denke. Sakka kahaïten Tibischa Ura." de vogels vlogen opeens weg. Gahana keek ze tevreden na. Ze gingen naar haar geboorteland om haar wijsheid door te geven. Ze richtte zich doelloos naar de hengst. Wie was dat ook al weer? O ja, Saronse. "Gahana..." Zei ze uit het niets. Niet eens weten waarom dat ze dat ze. Nadenkend staarde ze ergens naar. "Oooooooo, jaaaaa ik weet het weer. Mijn naam is Gahana. heheehee" Ze grijnsde schijnheilig. "Sorry, ik lijd soms wel aan gekke kuren." Verontschuldigde ze zich. Ze deed inderdaad ontzettend vreemd. Maar dat kwam vanwege de ouderdom.

(Ik doe alsof ik Arontay ken. Van Saronse zijn geschiedenis. Hoop dat je dat niet erg vind Wink

Saronse

Saronse
Your Hero ♥

Saronse hield zijn hoofd een beetje schuin. Wat een rare merrie. Maar hij merkte dat dat kwam vanwege haar ouderdom. Je kon zien dat ze heel oud was. Zo oud dat Saronse er geen leeftijd kon op plakken. Hij fronste even. Deze merrie had rare kleuren. Rode tekens aan haar gezicht en manen. Ze is afkomstig van de mens. Geen twijfel mogelijk. "WAAAH!!" Schreeuwde ze geschrokken. Saronse keek haar verbaast aan. Ze had hem duidelijk niet horen aankomen. "Besluip nooit een stokoude merrie, straks heb ik nog een hartaanval en dat betekend dat ik doodga." Saronse keek haar verontschuldigend aan. "Het spijt me verschrikkelijk. Ik wilde je niet laten schrikken..." Hij boog zich verontschuldigend. Saronse keek Gahana verbaast aan toen ze hem zo aan zat te staren. Met grote passen liep ze naar hem toe. Saronse hief zijn hoofd hoog in de lucht. Wat wilt die nou weer gaan doen? Opeens gleed haar neus over zijn warme gevlekte lichaam. Wel wat krijgen we nu? En daarna pakte ze zijn staart ook nog eens beet. Saronse bleef rustig staan. Hij weet niet wat ze allemaal aan het doen was. Maar hij liet het maar gewoon doen. Bij een jonge merrie zou hij het niet toegeven. Deze merrie had duidelijk een doel. En hij liet haar doel maar uitvoeren. "Blijf staan jonge biefstuk. Laat me je eens goed bekijken." Saronse trok een wenkbrauw op. Biefstuk? Saronse mompelde even iets tegen zichzelf. Ze hapte in zijn oren en borst. Toen ze klaar was schudde Saronse zich eens uit. De vreemde merrie keek hem plots verast aan. Saronse wachtte af. Benieuwd naar wat ze ontdekt had. "Jij bent Saronsé" Saronse keek haar verbaast aan. Was ze helderziende of zo? Maar Saronse stelde geen vragen. Hij knikte. "Dat klopt..." Antwoordde hij rustig en emotieloos. "Moeder aarde heeft werkelijk weer eens een prachtige schepsel op aarde geplaatst. Ik heb veel over je gehoord jonge krijger. En ik bewonder je." Saronse keek haar vragend aan. Saronse voelde zich niet zo heel speciaal. Hij voelde zich normaal. Saronse keek zwijgzaam weg. "Zeg wat je dwars zit en ik zal je helpen." Hij keek haar verbaast aan. Hoe wist ze dat hij ergens mee dwars zat? Even was het stil. Saronse wist niet hoe maar hij had het gevoel dat Gahana degene was die hem kon helpen. Hij keek haar aan met zijn zachte ogen. "Ik voel een ondragelijk pijn in mij, het blijft in mijn hart steken. Ik voel schaamte, ik voel verdriet... Mijn drommen bevatten alleen maar pijnlijke beelden. Nergens vind ik rust en vrede. Ik heb het gevoel dat ik langzaam mijn levensbron verlies... Ik weet me niet meer uit de diepe zwarte put van wanhoop te krijgen..." Antwoordde Saronse met een zeer duidelijke stem. Er klonk iets van scherpheid in. Saronse liet zijn hoofd somber hangen. Waarom deed hij nou zo? Meestal wist hij al zijn pijn te verbergen. Omdat hij niet wou dat anderen zijn pijn zouden voelen. Waarom kon hij het bij haar niet?

"O ja mijn naam is.... mijn naam is eu...." Saronse keek haar vragend aan. Hij wachtte geduldig totdat ze het zich weer herinnerde. Maar blijkbaar niet. Saronse glimlachte zachtjes. Ze was ook ocharme oud. Ze herinnerd het zich vast zo weer. Gahana werd al gauw afgeleid door een stel vogels die op haar kwamen te zitten. Saronse kon vele dierentalen verstaan. Maar deze vogels spraken een taal die Saronse maar niet wist te verstaan. "Hmmm, o Ewakï heeft zich weer in problemen gewerkt eee? Is denke. Sakka kahaïten Tibischa Ura." Hoorde Saronse Gahana tegen de vogels zeggen. Ewakï? Is dat één van haar leden. Saronse werd totaal in de war gebracht door haar. Maar het enige wat hij deed was zwijgen en geduldig wachten totdat ze haar aandacht op hem richtte. De vogels vlogen uiteindelijk weg. Even was het stil en uiteindelijk zei Gahana out of the blue. "Gahana..." Saronse keek haar niet begrijpend aan. Was dat een woord van haar taal? Gahana vulde nog aan toe, "Oooooooo, jaaaaa ik weet het weer. Mijn naam is Gahana. heheehee" Saronse keek haar glimlachend aan. Dus haar naam was Gahana? Saronse boog zich keurig voor Gahana. "Aangenaam Gahana, wat een genoegen u te moge ontmoeten. Alstublieft schenk mij een deel van u wijsheid. Ik voel dat je me nog veel te bieden hebt. In ruil daarvoor ben ik bereid je wensen te vervullen!"

"Sorry, ik lijd soms wel aan gekke kuren." Saronse glimlachte naar haar. "Geen probleem Gahana, ik begrijp het volkomen. U kunt er niets aan doen." Saronse zette zich weer recht. hij had zo'n sterk gevoel dat dit nog een zeer interessante ontmoeting zou worden.

(Sorry, een beetje flutpost. Maar ik had haast. Gaat eten Reageer alvast maar!!)

Gahana

Gahana

Ze hield haar hoofd even scheef toen ze Saronse voor zich zag buigen en zich verontschuldigde. "Het spijt me verschrikkelijk. Ik wilde je niet laten schrikken..." Gahana grijnsde breed. Wat een heerlijke hengst was dat. Die wist tenminste wat respect betekende. ,,Het is al goed knul. natuurlijk weet ik dat je dat niet expres had gedaan. Anders had ik je allang je tanden uit de mond geklopt!'' Zei ze met een ferme grijns. Als ze wou zou ze iemand kloppen. Alleen met redenen natuurlijk. in hare tijd kregen ze kloppen als ze iets fout deden. Tegenwoordig in deze wereld geven ze de jonkies geen klop. Ze vond dat ze nu allemaal zo brutaal waren en totaal geen respect hadden voor de ouderen. Maar Saronse was anders. Ze staarde nadenkend naar hem. Zo'n hengst kon iedereen zijn hart veroveren. Hij had die warme charme. Hij voelde juist aan. En hij was een knappe jong geval. Saronse was niet zo'n type dat met gevoelens speelde. Dat kon ze gewoon aan hem zien. Haar gezicht werd somber bij de gedachte wat hij allemaal had meegemaakt. Dit had hij niet verdiend. Ze schudde haar hoofd. 'O moeder aarde, waarom heb je deze goede hengst gebroken? Je hebt hier vast een verklaring voor en die zal ik ook zoeken, maar zoiets is toch iets te erg? Zijn ziel is gestolen. En die heb je nu bij je. Geef hem terug. In de naam van mijn voorouders!' Ze kneep haar ogen dicht en hoopte iets van teken te zien. Ze bleef zo een tijdje staan. Plots zag ze dingen. Al gauw opende ze verbaast haar ogen. Ze begreep het nog niet helemaal en zal er een tijdje moeten over nadenken. "Ik voel een ondragelijk pijn in mij, het blijft in mijn hart steken. Ik voel schaamte, ik voel verdriet... Mijn drommen bevatten alleen maar pijnlijke beelden. Nergens vind ik rust en vrede. Ik heb het gevoel dat ik langzaam mijn levensbron verlies... Ik weet me niet meer uit de diepe zwarte put van wanhoop te krijgen..." Gahana keek hem emotieloos aan. Geen sprankje medelijden. Maar vanbinnen had ze dat wel. Ze is gewoon iemand die sterk blijft. Saronse moet sterk blijven. "Ga jongeman, keer terug naar je geboorteland. Daar wachten je antwoorden. Ga en zoek ze en je leven zal veranderen. Neem je vrienden niet mee, nee dat is geen goed idee. Anders zullen ze geschokt zijn van je verandering. Eens dat je deze taak hebt gedaan keer meteen naar mij. Ik zal je dan volledig genezen." Als Soranse doet van wat ze hem vroeg zal hij zich in de toekomst stukken beter voelen. En dat kunnen ze eindelijk aan de slag. Gahana heeft vele plannen voor Saronse klaar staan.

,,Aangenaam Gahana, wat een genoegen u te moge ontmoeten. Alstublieft schenk mij een deel van u wijsheid. Ik voel dat je me nog veel te bieden hebt. In ruil daarvoor ben ik bereid je wensen te vervullen!" Saronse boog ter begroeting. Ze moest er om grijnzen. ,,Jaja, het is al goed. Ook een zeer genoegen om jou te leren kennen Saronse. Sta maar weer recht jonge knul.'' Ze keek Saronse zachtjes aan. Wat vond ze het toch een zonde dat hij zo moest lijden. Maar zoals ze al eerder dacht. Moeder aarde had hier vast een goede verklaring voor.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum