Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

 » A L G E M E E N » Voorstellen » In RL » Vertrek » Byez.

Byez.

+4
Visual
Kai
Painted Black
Sultan
8 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Byez. Empty Byez. do 31 mei - 4:23

Sultan

Sultan
VIP

Aangezien het niet zo goed gaat met school, mijn pony en mezelf heb ik besloten nu toch echt te gaan stoppen met DH. Er is van alles aan de hand en ik heb ook al een langere tijd geen zin meer om te RPG'en.
Dus vandaar dat ik ga stoppen en dit keer kom ik ook niet meer terug, althans, niet in de RPG. Heb het enorm druk en zo wie zo geen inspiratie meer.
Doordat mijn paard wéér een aandoening heeft ga ik het heel druk met haar krijgen, ik moet haar 4 weken lang elke dag een halfuur longeren en ik ben dus elke dag zo wie zo 3 uur kwijt aan mijn pony, waarbij ik ook nog is mijn school heb en mijn vrienden. Vandaar dat ik echt geen tijd meer heb om hier online te blijven komen, dus leek het me het beste om te gaan stoppen. Wat er met de kudde gebeurt weet ik niet, maar ik zal het nog wel eventjes vragen aan een van de Admins. (:

Bedankt voor de fijne tijd die ik hier gehad heb, echt waar! Ik vond het heerlijk om hier te RPG'en en ik wens iedereen hier nog een hele fijne tijd toe.
Voor mensen die mijn MSN willen: nicole_madonna@hotmail.com

Doei!

xxxx Nicole

http://twilightgame.actieforum.com

2Byez. Empty Re: Byez. do 31 mei - 4:26

Painted Black

Painted Black
VIP

Super jammer Nicole! We/Ik ga je echt missen, maar ik begrijp het heel goed dat je pony voor gaat. Succes met 'r, & ik hoop je ooit nog een terug te zien. Lief
Waarom verlaat iedereen ons toch de laatste tijd?

3Byez. Empty Re: Byez. do 31 mei - 4:31

Kai

Kai
VIP

Ik ga je heel erg missen, Nicole. Maar ik snap je volkomen, real life gaat voor DH. Toch jammer dat je ermee stopt <3



Laatst aangepast door Kai op do 31 mei - 6:33; in totaal 1 keer bewerkt

http://coconutts.deviantart.com/

4Byez. Empty Re: Byez. do 31 mei - 4:34

Visual

Visual
VIP

Aww, heel jammer dat je gaat stoppen lieve Sullie Byez. 656204

Still, we will meet in better times :3

Succes met je paardjuh, en kom vooral terug noessie wanneer je Sullie de wereld laat veroveren ;d

Je was echt een geweldige kuddeleider =D


EN DAN ALS IK JOU ERGENS SPOT OP EEN VAN DE FORA then I say: WE MEET AGAIN POTATOE Yay en dan herken je me en dan gaan we samen het happy-lied zingen ;d

5Byez. Empty Re: Byez. do 31 mei - 4:35

Puck

Puck
VIP

Oh, echt jammer dat je stopt. Maar als het niet gaat, gaat het niet.

Wat is er met je pony? Sterkte. En tot ziens Wink

6Byez. Empty Re: Byez. do 31 mei - 5:52

Chaitanya

Chaitanya
VIP

NOES

We zullen je missen, ook al kende ik je niet eens zo goed Lief Soms zijn de dingen niet anders hee... :\ Sterkte met je pony

7Byez. Empty Re: Byez. do 31 mei - 9:44

Black Rose

Black Rose

Echt jammer dat je er mee stopt, maar het is goed van je dat je RL voor laat gaan!
Knufzelz

8Byez. Empty Re: Byez. vr 1 jun - 20:16

Aurora

Aurora

Neeeeee Sad

Vet jammer..
Mij hoor je zeker in MSN! Lief

Ik ga je missen!

- Kalli

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

 » A L G E M E E N » Voorstellen » In RL » Vertrek » Byez.

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum