Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Problemen met teut topic

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Problemen met teut topic Empty Problemen met teut topic do 7 jun - 9:13

Valento

Valento

Ik weet niet of meer mensen er last van hebben, maar sinds vanmiddag/vanavond lukt het me ineens niet meer iets in het teut topic te zetten. Ik kan wel alles lezen enzo, maar zodra ik mijn typdingetje balkje iets in het vakje voor bericht typen zet lukt het niet meer. Het duurt echt bijna een minuut voordat er 1 letter in het vakje staat. Ik zit wel op mijn tablet, misschien ligt het daar aan. Maar ik wilde even weten of ik de enige ben ie er last van heeft. Ook geen mensen die ook een tablet, of iets anders dan een laptop of computer gebruikt voor op dh?
Xx Nienke

Nar

Nar
Moderator

Ik heb nergens last van. Zou je een Printscreen willen maken hoe het eruit ziet als je dat krijgt?



Het zou inderdaad aan je tablet kunnen liggen. Heb je de knoppen misschien ingedrukt voor rechtermuisknop of iets dergelijks?

Magnifico

Magnifico
Administrator

Op mijn mobiel/iPad heb ik err geen last van. Het ligt vast aan je tablet ben ik bang.

http://www.dreamhorses.actieforum.com

Valento

Valento

@nar: Er is niet echt iets speciaals te zien dus het zal niet veel nut hebben. Het lukt me gewoon niet om iets in te typen.

Maar het merkwaardige is dat ik er alleen bij t teut topic last van heb. Bij gamezone of rpg of zo doet hij wel normaal...

Nar

Nar
Moderator

Hmmm. Kun je wel via 'Post Reply' het voor elkaar krijgen te posten>

Valento

Valento

Ja hij doet het! Very Happy Thank you Narrieness ;d

Nar

Nar
Moderator

You're welcome!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» 't teut topic
» 't teut topic
» 't teut topic
» 't teut topic
» 't teut topic

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum