Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Meeting: Zomervakantie

+15
Sultan
Nevaeh
Visual
Aaliyah
Fether
Chegyo
Kai
Painted Black
Allison
Vanity.
Magnifico
Chaitanya
Nar
Icari
Pearl
19 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Waar?

Meeting: Zomervakantie - Pagina 2 Vote_lcap29%Meeting: Zomervakantie - Pagina 2 Vote_rcap 29% [ 4 ]
Meeting: Zomervakantie - Pagina 2 Vote_lcap21%Meeting: Zomervakantie - Pagina 2 Vote_rcap 21% [ 3 ]
Meeting: Zomervakantie - Pagina 2 Vote_lcap7%Meeting: Zomervakantie - Pagina 2 Vote_rcap 7% [ 1 ]
Meeting: Zomervakantie - Pagina 2 Vote_lcap0%Meeting: Zomervakantie - Pagina 2 Vote_rcap 0% [ 0 ]
Meeting: Zomervakantie - Pagina 2 Vote_lcap43%Meeting: Zomervakantie - Pagina 2 Vote_rcap 43% [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 14


Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 3]

26Meeting: Zomervakantie - Pagina 2 Empty Re: Meeting: Zomervakantie vr 29 jun - 9:56

Chegyo

Chegyo

@ Icari, ik voel met je mee Meeting: Zomervakantie - Pagina 2 11631
Ben bijna 19 Fufu
Maar ik zou eventueel wel naar Emmen kunnen komen, is een beetje ver vanaf Eindhoven, maar dan maak ik er wel een slaapfestijn van bij een ex-klasgenootje of mn vader in Utrecht.

27Meeting: Zomervakantie - Pagina 2 Empty Re: Meeting: Zomervakantie vr 29 jun - 10:14

Fether

Fether
VIP

Hmm Romy (vanity) en ik zouden altijd nog samen kunnen reizen, want wel wonen 10 min van elkaar fietsen, maar dan is het alsnog wel heel ver. Welke steden liggen in het midden van het land?

28Meeting: Zomervakantie - Pagina 2 Empty Re: Meeting: Zomervakantie vr 29 jun - 20:42

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

ik wil wel... maar ik mag niet Sad

29Meeting: Zomervakantie - Pagina 2 Empty Re: Meeting: Zomervakantie zo 1 jul - 4:44

Visual

Visual
VIP

Als het in de provincie Utrecht is dan join ik da groep zekers Yay uurtjuh reizen met de tram :')

Anders dan openen we later een tweede poll voor Utrecht vs Emmen vs I dunno? Meeting: Zomervakantie - Pagina 2 11631 Dan maak ik daarbij een filmpjuh met mijn nieuwe Movie Maker XD

30Meeting: Zomervakantie - Pagina 2 Empty Re: Meeting: Zomervakantie zo 1 jul - 7:30

Fether

Fether
VIP

Vis ziet het al helemaal voor zich Meeting: Zomervakantie - Pagina 2 11631
Maar ik denk helaas dat ik sowieso niet kan komen, want ieder plaatsnaam die ik voorbij hoor komen is veel te ver weg

31Meeting: Zomervakantie - Pagina 2 Empty Re: Meeting: Zomervakantie zo 1 jul - 9:02

Nar

Nar
Moderator

Ik denk dat we sowieso naar Emmen gaan en dat we daarnaast beter een andere meeting kunnen doen. Emmen is voor een aantal goed te doen en daarnaast is Emmen echt ontzettend heel erg leuk!


De vakantie is lang =D

32Meeting: Zomervakantie - Pagina 2 Empty Re: Meeting: Zomervakantie zo 1 jul - 9:37

Nevaeh

Nevaeh

Gosh, ik wil ook, maar m'n ouders denken dan dat er van die pedo's meegaan en dat het onveilig is enzo.

Maar ga wel vragen!

33Meeting: Zomervakantie - Pagina 2 Empty Re: Meeting: Zomervakantie ma 2 jul - 3:27

Magnifico

Magnifico
Administrator

Yes, dan ga ik sowieso vragen of ik mee naar Emmen mag, ik ga gewoon superlang zeuren. En als jullie pedo's zijn dan verstop ik me wel ergens, ik ken de dierentuin best goed. :3 Ik kan dan gewoon met de bus gaan.
We moeten Nikki nog even vragen!

http://www.dreamhorses.actieforum.com

34Meeting: Zomervakantie - Pagina 2 Empty Re: Meeting: Zomervakantie ma 2 jul - 3:30

Nevaeh

Nevaeh

Haha dan verstoppen we ons samen Magni :3

Maar ik ga ook zeuren, hoop dat de datum niet in mijn vakantie valt!

35Meeting: Zomervakantie - Pagina 2 Empty Re: Meeting: Zomervakantie ma 2 jul - 21:53

Sultan

Sultan
VIP

Hmm. Ik kan misschien ook wel, al is het wel ver voor mij, woon in Brabant. :')

Maar goed. Ik zal kijken. c:

http://twilightgame.actieforum.com

36Meeting: Zomervakantie - Pagina 2 Empty Re: Meeting: Zomervakantie ma 2 jul - 21:56

Nar

Nar
Moderator

Ik mag!




@ Neef:


Misschien ben ik dat ook wel >D

37Meeting: Zomervakantie - Pagina 2 Empty Re: Meeting: Zomervakantie di 3 jul - 0:55

Chaitanya

Chaitanya
VIP

Dus waar wordt het nou? *traag* xd

38Meeting: Zomervakantie - Pagina 2 Empty Re: Meeting: Zomervakantie di 3 jul - 2:33

Puck

Puck
VIP

Ik denk dat Emmen voor mij ook wel zou moeten kunnen. De rest is allemaal veel te ver...

39Meeting: Zomervakantie - Pagina 2 Empty Re: Meeting: Zomervakantie di 3 jul - 7:13

Torcido

Torcido

Puck schreef:Ik denk dat Emmen voor mij ook wel zou moeten kunnen. De rest is allemaal veel te ver...
Ow wacht. Op het moment dat Samsel daar is ben ik in tsjechië....

40Meeting: Zomervakantie - Pagina 2 Empty Re: Meeting: Zomervakantie di 3 jul - 7:45

Pearl

Pearl
Moderator

Torcido schreef:
Puck schreef:Ik denk dat Emmen voor mij ook wel zou moeten kunnen. De rest is allemaal veel te ver...
Ow wacht. Op het moment dat Samsel daar is ben ik in tsjechië....

;x
____

Ik mag sowieso, ook eventueel twee keer. Daar zou ik ook wat verder voor kunnen reizen.

Zullen we de meeting van Emmen dus doen met de mensen die kunnen en dan ook nog (als er genoeg geïnteresseerde zijn en mensen die überhaupt kunnen) een aparte meeting organiseren?

Dan moeten we alleen nog een datum! Nogmaals, ik ben er van 29 juli t/m 11 augustus =D

http://www.dreamhorses.biz

41Meeting: Zomervakantie - Pagina 2 Empty Re: Meeting: Zomervakantie di 3 jul - 23:00

Visual

Visual
VIP

*zoekt op waar Emmen is*

NOES DAS VER NOES Dat gaat m niet worden T,T

_______________

ik meld me voor da aparte meeting :') (alssie in Utrecht is Meeting: Zomervakantie - Pagina 2 11631 )

42Meeting: Zomervakantie - Pagina 2 Empty Re: Meeting: Zomervakantie wo 4 jul - 8:16

Fontanella

Fontanella
Thâ Bítch

Ik wist niet eens dat er een Emmen bestond ;o

Woon in Belgjesland dus ergens in het Noorden gaat nooit lukken voor mij.
Naar Maastricht rij ik al anderhalf uur met de auto Meeting: Zomervakantie - Pagina 2 11631

43Meeting: Zomervakantie - Pagina 2 Empty Re: Meeting: Zomervakantie do 5 jul - 4:02

Fether

Fether
VIP

waar woont Vissel?

44Meeting: Zomervakantie - Pagina 2 Empty Re: Meeting: Zomervakantie vr 6 jul - 6:31

Kyanos

Kyanos
VIP

Op het feit na dat ik me hasses hier al veel te lang niet heb laten zien x)

Vind ik het wel een awesome idee! Hoewel in bovenin noord holland woon.. That sucks..

45Meeting: Zomervakantie - Pagina 2 Empty Re: Meeting: Zomervakantie vr 6 jul - 6:34

Kyanos

Kyanos
VIP

Btw voor degene die zich oud voelen ik ben ook 18 :') *volwassen achtig :3*

46Meeting: Zomervakantie - Pagina 2 Empty Re: Meeting: Zomervakantie vr 6 jul - 21:24

Pearl

Pearl
Moderator

Wie kunnen er nou zeker weten komen naar de meeting in Emmen, in de dierentuin?

Dan ga ik voor die mensen alvast aan de slag met potlood en gum =D Ik was namelijk van plan jullie Dream Horses karakters te tekenen als 'cadeautje'.
___

Wat zouden jullie vinden van dinsdag 31 juli?

http://www.dreamhorses.biz

47Meeting: Zomervakantie - Pagina 2 Empty Re: Meeting: Zomervakantie za 7 jul - 0:23

Icari

Icari
VIP

Ik kan de 31e wel!

http://www.kanto-experience.actieforum.com

48Meeting: Zomervakantie - Pagina 2 Empty Re: Meeting: Zomervakantie za 7 jul - 3:56

Nar

Nar
Moderator

Dan kan ik vast wel! Moe'k even vragen, maar ik denk dat ik dan wel kan ^^

49Meeting: Zomervakantie - Pagina 2 Empty Re: Meeting: Zomervakantie za 7 jul - 23:31

Nevaeh

Nevaeh

Denk dat ik ook wel kan, maar moet nog even aan m'n ouders zeuren....

50Meeting: Zomervakantie - Pagina 2 Empty Re: Meeting: Zomervakantie za 7 jul - 23:46

Allison

Allison

Ik hoop dat ik volgend jaar een keer meekan.
Misschien mag ik als Renske gaat. Omdat ik renske toch al ga ontmoeten op ponykamp.
Maar dat zal dan pas volgend jaar zijn.
Maar we geven de hoop niet op.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum